ID: 178613
POLSKI PRZEWOZNIK BIZNEMAN W LEASINGU
ID: 178613
ID: 178613
OPIS POLSKIEGO BIZNESMANA:
1. URODZONY POD SZCZĘŚLIWĄ GWIAZDĄ
1a. Najlepszy w rodzinie (udało mu się, "jak ta Iwonka ma dobrze z tym Krzyśkiem"
1b. W mieście/na wsi/ w kościele rozpoznawalny lepiej od gwiazdy okręgowego zespołu Disco Polo.
2. MA DOM JEDNORODZINNY
2a. Nie przywiązuję do niego uwagi bo to Iwonka nie ma co robić i go urządza, remontuje i inne tego typu pracę zleca lub sama wykonuję
2b. Oczywiście musi to być wielka duża stodoła nie przypominająca domu dla 4 osobowej rodziny, ważne że jest duży. Nie Iwonka tam nie sprząta. Sprząta tam żona jednego z ukraińców, który jeźdź u Krzysztofa.
3. MA FAJNY SAMOCHÓD
3a. Jest to samochód zazwyczaj z marki BMW/AUDI/MERCEDES. Samochód jest ten w Leasingu i co 3 lata Krzysztof ma do wyboru nowy samochód. Koszt takiego samochodu w Leasingu to mniej więcej 1800 zł netto miesięcznie. Oczywiście VAT wliczony jest w koszty firmy.
3b. Żona Iwona ma zazwyczaj samochód tej samej marki co Krzysztof. w 75% jest to SUV, którym nie potrafi jeździć bo jest dla niej za duży, o czym świadczy brak podstawowej umiejętności parkowania i zajmowania 2 miejsc parkingowych. Jednak popularność Krzysztofa w mieście/na wsi nie pozwala ludziom na śmiałość zwrócenia uwagi.
4. MA DWÓJKĘ WSPANIAŁYCH DZIECI
4a. Statystycznie starszym dzieckiem jest syn. Wspaniały syn, który w wieku 20 paru lat nie szuka pracy i szukał jej nie będzie, ponieważ wie, że to właśnie on obejmie firmę po ojcu Krzysztofie.
4b. Najlepszą sytuacją jest gdy drugim dzieckiem jest córka. Wiadomo co oznacza sytuacja kiedy dwóch synów przejmuję prezesurę po ojcu Krzysztofie. Dodajmy, że zrobili to bardzo ciężka pracą.
4c. Na dzieciach zazwyczaj firma się kończy/zamyka. Dlatego szanuj prezesa Krzysztofa bo może być gorzej.
5. CIĘŻARÓWKI W FIRMIE
5a. Krzysztof ma dosyć samochodów używanych i bierze tylko i wyłącznie samochody w leasingu lub kontrakcie.
5b. Samochody są marki takiej jak IVECO/RENAULT
5c. Posiada oczywiście pozostałości samochodów używanych na własność. Zazwyczaj jest to zbieranina samochodów każdej marki jednak stan techniczny tych jest tragiczny.
6. PŁACA W FIRMIE
6a. Krzysztof nie może dużo płacić, ponieważ ma inne wydatki takie jak wyżej wymienione NOWE samochody w Leasingu. Komentuje to w sposób "chcesz jeździć nową maszyną to musisz mniej zarabiać"
6b. Jeżeli chcesz zarabiać więcej musisz jeździć jednym ze składów Krzysztofa. Jednak do jazdy tym autem jest wymagane wyższe wykształcenie mechaniczne. Za taką jazdę Krzysztof jest w stanie dopłacić 200 zł netto miesiecznie.
6c. Jeżdżąc tak jak w punkcie 6b prezes Krzysztof zabrania mycia składu na myjni, a karzę myć kierowcy na bazie dzięki czemu przy 1 myciu składu zwraca się wyżej wymienione 200 zł netto premii.
6d. Krzysztof potrafi liczyć.
7. SYSTEM PRACY
7a. Polacy w firmie Krzysztofa jeżdżą w systemie 2 tygodnie na 2 dni w domu lub 4 tygodnie na 4 dni w domu. Co denerwuję Krzysztofa bardzo.
7b. Rozwiązaniem na Polaków w firmie Krzysztof zatrudnia ukraińców, którzy jeżdżą w systemach takie jak 6 tygodni na 6 w domu (z czego dwa odejmujemy na dojazdy).
7c. Są tacy ukraińcy, którzy nie chcą wracać do domu wcale. Przyczyną tego jest zadomowienie się w nowej ciężarówce IVECO oraz żal pozostawienia sadzonek cebuli w boczkach drzwi. Kolega może je przed wcześnie zjeść, nie czekając na szczypior.
8. MAGNESY ORAZ DRUGIE KARTY
8a. Magnes kierowca zobowiązany jest kupić przy pierwszej lepszej okazji. Krzysztof nakazuję brać fakturę.
8b. Krzysztof odchodzącym ukraińcom płaci za oddanie swojej karty z tachografu za opłatą dzięki czemu gdy odchodzi jeden kierowca z ukrainy, taką oto kartę dostaję Polak.
8c. Oczywiście jak się coś stanie Wypadek, kontrola Krzysztof pomoże.
9. SPALANIE W FIRMIE
9a. Tylko Krzysztofowi udaję się zrobić normę ustaloną przez niego.
9b. Patrz punkt wyżej. Nie ma premii za spalanie.
10. PŁACA
10a. Płaca nie przekracza 6 tys złotych miesięcznie.
10b. Średnia płaca miesięcznie to 4, 5 tys złotych miesięcznie
10c. Krzysztof mówi, że trzeba dostać dobrze w ryj żeby mieć 6 z przodu.
PODSUMOWANIE:
K rzysztof chodzi co tydzień do kościoła na modły. Proboszcz na koniec miesiąca odprawia mszę za tego dobrego człowieka. Jednak jeden jak i drugi baran, który nigdy nie zbrudził się ciężką pracą nie wiedzą co czynią. W firmie jest jak jest każdy wie. Jednak nikt nie powie tego głośno w obecności prezesa Krzysztofa. Zamiast tego jest przysłowiowe lizanie * i słodzenie Krzysztofowi. Dochodzi nawet do tego, że kierowcy przesiadując w gabinecie prezesa nagadują go na innych kierowców dzięki temu taki kierowca chce wyrobić sobie lepszą pozycję na stosie swoich kolegów. Firma rozwija się z roku na rok co przyciąga następnych uchodźców z ukrainy. Ukraina będzie odpowiedzialna za rozwój gospodarczy Polski. Nie wiem jak Polska odwdzięczy się naszym wschodnim sąsiadom. Co by było gdyby nie oni i Krzysztof.
OPIS POLSKIEGO BIZNESMANA:
1. URODZONY POD SZCZĘŚLIWĄ GWIAZDĄ
1a. Najlepszy w rodzinie (udało mu się, "jak ta Iwonka ma dobrze z tym Krzyśkiem"
1b. W mieście/na wsi/ w kościele rozpoznawalny lepiej od gwiazdy okręgowego zespołu Disco Polo.
2. MA DOM JEDNORODZINNY
2a. Nie przywiązuję do niego uwagi bo to Iwonka nie ma co robić i go urządza, remontuje i inne tego typu pracę zleca lub sama wykonuję
2b. Oczywiście musi to być wielka duża stodoła nie przypominająca domu dla 4 osobowej rodziny, ważne że jest duży. Nie Iwonka tam nie sprząta. Sprząta tam żona jednego z ukraińców, który jeźdź u Krzysztofa.
3. MA FAJNY SAMOCHÓD
3a. Jest to samochód zazwyczaj z marki BMW/AUDI/MERCEDES. Samochód jest ten w Leasingu i co 3 lata Krzysztof ma do wyboru nowy samochód. Koszt takiego samochodu w Leasingu to mniej więcej 1800 zł netto miesięcznie. Oczywiście VAT wliczony jest w koszty firmy.
3b. Żona Iwona ma zazwyczaj samochód tej samej marki co Krzysztof. w 75% jest to SUV, którym nie potrafi jeździć bo jest dla niej za duży, o czym świadczy brak podstawowej umiejętności parkowania i zajmowania 2 miejsc parkingowych. Jednak popularność Krzysztofa w mieście/na wsi nie pozwala ludziom na śmiałość zwrócenia uwagi.
4. MA DWÓJKĘ WSPANIAŁYCH DZIECI
4a. Statystycznie starszym dzieckiem jest syn. Wspaniały syn, który w wieku 20 paru lat nie szuka pracy i szukał jej nie będzie, ponieważ wie, że to właśnie on obejmie firmę po ojcu Krzysztofie.
4b. Najlepszą sytuacją jest gdy drugim dzieckiem jest córka. Wiadomo co oznacza sytuacja kiedy dwóch synów przejmuję prezesurę po ojcu Krzysztofie. Dodajmy, że zrobili to bardzo ciężka pracą.
4c. Na dzieciach zazwyczaj firma się kończy/zamyka. Dlatego szanuj prezesa Krzysztofa bo może być gorzej.
5. CIĘŻARÓWKI W FIRMIE
5a. Krzysztof ma dosyć samochodów używanych i bierze tylko i wyłącznie samochody w leasingu lub kontrakcie.
5b. Samochody są marki takiej jak IVECO/RENAULT
5c. Posiada oczywiście pozostałości samochodów używanych na własność. Zazwyczaj jest to zbieranina samochodów każdej marki jednak stan techniczny tych jest tragiczny.
6. PŁACA W FIRMIE
6a. Krzysztof nie może dużo płacić, ponieważ ma inne wydatki takie jak wyżej wymienione NOWE samochody w Leasingu. Komentuje to w sposób "chcesz jeździć nową maszyną to musisz mniej zarabiać"
6b. Jeżeli chcesz zarabiać więcej musisz jeździć jednym ze składów Krzysztofa. Jednak do jazdy tym autem jest wymagane wyższe wykształcenie mechaniczne. Za taką jazdę Krzysztof jest w stanie dopłacić 200 zł netto miesiecznie.
6c. Jeżdżąc tak jak w punkcie 6b prezes Krzysztof zabrania mycia składu na myjni, a karzę myć kierowcy na bazie dzięki czemu przy 1 myciu składu zwraca się wyżej wymienione 200 zł netto premii.
6d. Krzysztof potrafi liczyć.
7. SYSTEM PRACY
7a. Polacy w firmie Krzysztofa jeżdżą w systemie 2 tygodnie na 2 dni w domu lub 4 tygodnie na 4 dni w domu. Co denerwuję Krzysztofa bardzo.
7b. Rozwiązaniem na Polaków w firmie Krzysztof zatrudnia ukraińców, którzy jeżdżą w systemach takie jak 6 tygodni na 6 w domu (z czego dwa odejmujemy na dojazdy).
7c. Są tacy ukraińcy, którzy nie chcą wracać do domu wcale. Przyczyną tego jest zadomowienie się w nowej ciężarówce IVECO oraz żal pozostawienia sadzonek cebuli w boczkach drzwi. Kolega może je przed wcześnie zjeść, nie czekając na szczypior.
8. MAGNESY ORAZ DRUGIE KARTY
8a. Magnes kierowca zobowiązany jest kupić przy pierwszej lepszej okazji. Krzysztof nakazuję brać fakturę.
8b. Krzysztof odchodzącym ukraińcom płaci za oddanie swojej karty z tachografu za opłatą dzięki czemu gdy odchodzi jeden kierowca z ukrainy, taką oto kartę dostaję Polak.
8c. Oczywiście jak się coś stanie Wypadek, kontrola Krzysztof pomoże.
9. SPALANIE W FIRMIE
9a. Tylko Krzysztofowi udaję się zrobić normę ustaloną przez niego.
9b. Patrz punkt wyżej. Nie ma premii za spalanie.
10. PŁACA
10a. Płaca nie przekracza 6 tys złotych miesięcznie.
10b. Średnia płaca miesięcznie to 4, 5 tys złotych miesięcznie
10c. Krzysztof mówi, że trzeba dostać dobrze w ryj żeby mieć 6 z przodu.
PODSUMOWANIE:
K rzysztof chodzi co tydzień do kościoła na modły. Proboszcz na koniec miesiąca odprawia mszę za tego dobrego człowieka. Jednak jeden jak i drugi baran, który nigdy nie zbrudził się ciężką pracą nie wiedzą co czynią. W firmie jest jak jest każdy wie. Jednak nikt nie powie tego głośno w obecności prezesa Krzysztofa. Zamiast tego jest przysłowiowe lizanie * i słodzenie Krzysztofowi. Dochodzi nawet do tego, że kierowcy przesiadując w gabinecie prezesa nagadują go na innych kierowców dzięki temu taki kierowca chce wyrobić sobie lepszą pozycję na stosie swoich kolegów. Firma rozwija się z roku na rok co przyciąga następnych uchodźców z ukrainy. Ukraina będzie odpowiedzialna za rozwój gospodarczy Polski. Nie wiem jak Polska odwdzięczy się naszym wschodnim sąsiadom. Co by było gdyby nie oni i Krzysztof.
~BADANIEBIZNESU*.dynamic.inetia.pl
*.dynamic.inetia.pl
Posty (157)
~junior | Badacz mam propozycję patrz na siebie a nie na innych. | |||
isis
| Teraz to po takich Krzysiach tylko nekrologi zostaną jak nie będzie dogawora z RUS !!! | |||
~kierowca | EJ a może kilka słów o tych pozostałych 10% przewożników? ? | |||
~BADANIEBIZNESU | To 10% to gówno o jakim szkoda pisać. Te 90% Krzyśków to STANDARD. | |||
~kierowca | BADANIEBIZNESU bezrobotny? ?? | |||
~junior | Isis uważaj bo jesteś z Podlasia i stracisz robotę u Krzysia | |||
~kierowca | a ja myślałem że te 90% to guwno a te 10% to ok a to widze inaczej jest | |||
~kierowca | umówmy się że są fajni krzysie :_) | |||
~BADANIEBIZNESU | ~kierowca proszę pana czy w wyżej wymienionym opisie ucierpiał na tym jakiś kierowca. Nie. Żaden kierowca przed, podczacz czy po napisaniu tego oto OPISU nie zwonił się/nie został zwolniony. Nie sztuką jest zwolnić się od Krzysztofa i iść do Krzysztofa. Stało się tak, że nie ma już dobrych firm. Nie zrobili tego kierowcy tylko Krzyśki. Krzyśki tak trzymają swoję firmy i nimi zarządzają, że dzieje się co się dzieje. | |||
~junior | A może napiszemy o kierowcach którzy dużo mówią a mało robią albo gdy navi zgaśnie mają gów_no w gaciach bo szefie jest problem | |||
~BADANIEBIZNESU | ~kierowca cieszę się, że takiego znasz. | |||
~kierowca | pewnie że wina kszyśka że płaci 40groszy ale jak ty byś był krzyśkiem i tyle kierowcy by "wystarczyło" płacił byś 70groszy :) ? ?? | |||
~BADANIEBIZNESU | ~junior możemy o takich pisać, jednak Krzysztof z opisu nie posiada takich kierwców. Jeżeli chodzi o takie rewelacje to ze strony ukraińców Krzyśka, którzy jego składem wjeżdżają pierwszy raz do Niemiec np. | |||
~junior | Każdy musi mieć swój pierwszy raz. Ważne co masz w głowie a nie zgrywanie cwanika | |||
pawelbd
| ~Łukasz (2016-02-09 16:00:22) Sid, powiedz mi czy znasz aktualne ceny paliwa, drog platnych, czesci zamiennych, podatkow od wszystkiego? Czy wiesz ile kosztuje godzina pracy mechanika? Czy znasz aktualne stawki za frachty czy to na zachod, wschod czy gdzies indziej? Łukasz, w naszym kraju problem przedsiębiorcy/przew oźnika polega głównie na tym że licząc koszta bierze pod uwagę: cene ON, opłaty drogowe, pieniądze które trzeba odłożyć na eksploatację wozu, koszty leasingu, koszty napraw a nie bardzo przejmuje sie kosztem jaki poniesie za pracownika, bo to z reguły najniższa krajowa +zazwyczaj kilometrówka/fracht lub dieta i jak obliczy że jego zysk jest za mały to obetnie kierowcy z KM, Frachtu czy diety. Poza tym wypowiedziałeś się o podatkach, owszem są zajebiste i płacić je trzeba, ale już nie wspomniałeś o tym że koszta jakie poniesiesz w związku z działalnością to odzyskasz częściowo np za ON, części, naprawy itd, opłaty drogowe. Większość tutaj sugeruje że droga wolna, brać auta i robić dla siebie, tyle że to nie na tym polega bo w moim przekonaniu ( i tylko w moim) uczciwy pracodawca to taki który potrafi zorganizować wszystko tak, że stać go na podatki ( od których i tak się ucieka generując koszta), odłożyć na eksploatację wozu i naprawy serwisowe przy czym dobrze samemu zarobić i uczciwie zapłacić kierowcy. A takie biadolenie że jak prowadzisz firmę to tylko twój zysk się liczy a jak kierowcy nie pasuje to niech idzie gdzie indziej jest oznaką tylko i wyłącznie tego że przedsiębiorca nie potrafi prowadzić firmy tak aby normalnie bez kombinowania zarobić i zapłacić kierowcy. Bardzo mało jest firm gdzie wszystko działa tak jak trzeba łącznie z wypłacanymi pensjami. No i co najważniejsze do prowadzenia firmy, poza pomysłem na nią trzeba być jeszcze człowiekiem wtedy wszystko będzie dobrze, bo jak pan biznesmen myśli że on i tylko on wraz ze swoim zyskiem jest najważniejszy nie patrząc na ludzi to jest to najzwyklejszy w świecie hoooj z odrobiną grosza zarobionego na ludzkiej krzywdzie. | |||
~BADANIEBIZNESU | ~kierowca nikt tutaj nie zgrywa cwaniaka. Największym cwaniakiem w firmie jest Krzysztof. | |||
~kierowca | ale wy nie wiecie że krzysztof jest mądry sprytny i wie że jak zapłaci dwa razy tyle kierowcy to kierowca nie zrobi mu dwa razy więcej roboty (dwa razy lepiej) | 2 | ||
~junior | Ukrainiec też człowiek i chce zarobić. Podobnie jak Polak na wygnaniu | 1 | ||
~BADANIEBIZNESU | pawelbd BRAWO BRAWO. Chodzi o to, żeby mniej ale lepiej. Pytam się jeszcze raz. Po co Krzysztof dobiera w tym roku 100% aut. Czyli ma np 20 i dobiera 20. A płacze w cztery oczy, że transport się nie opłaca. Ludzie. N | |||
~junior | A kierowca który jest co weekend w domu jeździ na legalu sprawnym autem i zarabia 6000pln też płacze że mu mało | |||
~BADANIEBIZNESU | Nie to nabrać tego gówna bo mam bo na placu się nie miesco. Jeden drugi trzeci a roboty nie przybywa. Każdy dobiera, a nie patrzy, że inni dobierają. Dobierajcie. To wszystko musi wkońcu paść. Po wojnie ludzie się kochają.. | |||
~junior | A ja się jeszcze raz zapytam ile to jest uczciwie?? | |||
pawelbd
| ~junior (2016-02-09 16:25:15) Ukrainiec też człowiek i chce zarobić. Podobnie jak Polak na wygnaniu Z tym się zgodzę w 100%, u mnie w firmie jeździ Ukrainiec i pracuje dłużej ode mnie, jest to repatriant (czy jak to się tam nazywa), i jest normalnym gościem nie przyszedł do firmy jeździć za pół darmo czy na kombinacjach, nikogo nie zwolnili z tego powodu i dobrze wykonuje swoją prace. | |||
~BADANIEBIZNESU | Nie rozumiem tego pytania w żaden sposób? co ile uczciwe? | |||
~kierowca | kszysztof musi zatrudniać ukraińców bo nie wie tego co wie pawelbd że dla kszysztofa jego rodziny i kierowców było by lepiej jak kubił by 2 samochody 3letnie niż tak jak kupi a kupi leasing 5 nowiutkich | |||
isis
| ~junior (2016-02-09 16:17:42) ha ha ha nie ma takiej Opcji !!! | |||
~junior | Isis Hitler Stalin bin Laden też tak myśleli hahaha | |||
~kierowca | A kierowca który jest co weekend w domu jeździ na legalu sprawnym autem i zarabia 6000pln też płacze że mu mało jeżeli ten kierowca zrobi 12700 km msc wyjdzie mu lekko ponad 47 groszy z całym szcunkiem też bym płakał | |||
~BADANIEBIZNESU | Opisałem jedną firmę. Jedną. Ten opis zgadza się z tysiącami. To nie jest tak, że ja pójdę do innej firmy i będzie ok. Napisałem tam, że szanuj Krzyśka bo może być gorzej. Może być gorzej. To tutaj to jest POLSKI STANDARD. Pozdrawiam. | |||
~junior | Ile zdaniem kierowcy znaczy uczciwie zarobić. Np. Weekend w domu jazda na legalu plandeka auto e6 tankowanie samemu na bazie plus przegląd auta myjnia serwis przebieg +- 11000km.. Ile uczciwie powinienem zapłacić |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.