ID: 178092
Belgia wypowiada wojnę zagranicznym przewoźnikom
ID: 178092
ID: 178092
Polscy przewoźnicy winni utracie pracy ponad 5 tysięcy belgijskich kierowców i pracowników firm przewozowych? Według belgijskich władz tak. A wszystko to poprzez zaniżanie stawek.
Polscy przewoźnicy winni utracie pracy ponad 5 tysięcy belgijskich kierowców i pracowników firm przewozowych? Według belgijskich władz tak. A wszystko to poprzez zaniżanie stawek.
~etransport.pl
Posty (129)
~tyran | Na Belgii są fajne frachty zazwyczaj | |||
~sid | kier a co to ten elmexu | |||
~sid | - jakis dziadtrans -to nic dziwnego ze sie zwolnil | |||
~sid | ktosik -dobrze nazwane... | |||
~Pan Profesor Parkingowy | 5000 belgijskich kierowców nie ma pracy heh he he he a ilu w Belgijskich firmach robi Polaków, Rumunów, Pepików i innej sowołczy? Po co ich zatrudniali - niech wezmą swoich! | |||
~sid | -swoi to wiecej na zasilku maja jak w firmie gdzie polski kierman robote popsul | |||
~burak | ~sid (2016-02-06 14:50:01) -swoi to wiecej na zasilku maja jak w firmie gdzie polski kierman robote popsul im tansza sila robocza tym wiecej pieniedzy do podzialu z urzedu :-) | |||
~piero82 | Winni to są pracownicy. Mniejsze uposażenie, powoduje spadek cen usługi. Niestety polska jest obecnie bardzo elastycznym krajem w kwestii wynagrodzeń, dlatego rozumiem rozszczenia zachodnich firm. | |||
ese
| ~piero82 (2016-02-06 15:10:29) - A w których krajach są sztywne siatki płac/zaszeregowań? | -1 | ||
~sid | burak mylisz sie- im tansza sila robocza tym mniejsze wplywy do urzedu z tytulu podatku dochodowego | |||
~sid | -na poparcie mej tezy za przyklad podam Polske | |||
~piero82 | Ese np. słynne Niemcy, W. Brytania. Nie wiesz? | |||
ese
| ~piero82 (2016-02-06 15:15:59) - Ależ skądże.. Nie wiem. Bo i skąd.. A możesz przytoczyć kilka przykładów? Na przykład jaka stawka należy się za kierowanie zestawem z cysterną chemiczną, z praktyką siedem lat w jednej firmie, wykształceniem średnim, doświadczeniem dwanaście lat w międzynarodowym transporcie, a czternaście w ogóle? | -1 | ||
~piero82 | Ese ty nie rozumiesz o czym ja pisze. Nie rozumiem twojego dziwnego toku rozumowania z cysterną. W krajach"normalnych" kierowca ma płacone za godzinę pracy + np, diety. Dlatego ciężko jest konkurować eropejskim krajom ze wschodnią dziczą. Dlaczego? Bo dzicz tzn. wschodni przewoźnik, weżmie fracht za parę euro bo: diety odpisze, tak naprawdę zapłaci od widzi mi się, o ile wogóle zapłaci. Wschodni wyrobnik (pracownik) dużo krzyczy a itak godzi się na wszystko. A dlaczego belgowie będą ganiać polaków? Bo nas jest od ch... wszędzie. | |||
~burak | ~sid (2016-02-06 15:13:31) burak mylisz sie- im tansza sila robocza tym mniejsze wplywy do urzedu z tytulu podatku dochodowego dotyc zy taniej sily roboczej ale nie Belga | |||
ese
| ~piero82 (2016-02-06 15:27:26) Ese ty nie rozumiesz o czym ja pisze. Nie rozumiem twojego dziwnego toku rozumowania z cysterną.. "- Jeden z nas nie rozumie co to są/były siatki zaszeregowań. I nie jestem to ja. Popytaj ludzi, którzy wiedzą co to. | |||
~burak | Polska jest spychana na boczny tor. Wkrotce zostanie wypchnieta ze strefy Schengen. Londyn bez zgody Paryza i Berlina nie moze podejmowac jakichkolwiek waznych decyzji. Ludzie beda gonic pajacow ktorych wybrali. Ale bedzie za pozno. Super szybki inteligentny nie do zastapienia polski drajfer zostanie wymieniony na ukrainca. Na europejskich parkingach znowu beda prowadzone dyskusje o 6 s psodu i raczaltach za nocleg w kabinie. Po ukrainsku. Jelcze i Stary beda znowu krolawac na polskich drogach Zostana wprowadzone wizy dla polakow. Putin zaciera rece Amen | |||
~piero82 | ese wiem co to siatka zaszeregowania. Ale uwierz, mi, dyskutujesz bez zrozumienia pojęć. Artykuł dotyczy zupełnie innej kwesti, niż to o czym ty piszesz. | |||
~burak | Podgląd konta eseese (2013-01-25 08:48:55) Wypadałoby założyc rownolegly wątek pod tytułem "Polscy kierowcy z radością witają każdego kierowcę z zagranicy, który zechce na ich miejscu pracować" | 1 | ||
~prowokator | ese siatka zaszeregowań a płaca w danej firmie ileś lat, to dwie różniste sprawy. jeżdżąc cysterną chemiczną miałeś ustaloną stawkę minimalną w chwili zatrudniania się na tego typu prace (wykonywanie przewozów adr) dopiero póżniej pracodawca, jak chciał to ci podwyższał | |||
ese
| ~piero82 (2016-02-06 15:10:29) Winni to są pracownicy. Mniejsze uposażenie, powoduje spadek cen usługi. Niestety polska jest obecnie bardzo elastycznym krajem w kwestii wynagrodzeń, dlatego rozumiem rozszczenia zachodnich firm. + Siatka płac nie pozwalała na elastyczność. Z jednej strony, każdy dostaje wedle pozycji do której można go zaszeregować, z drugiej, na uszach można stawać, a i tak więcej się nie dostanie | |||
~Polski Dziod | Już nikt was nie chce Polskie psewozniki złodzieje transportowe, całą Europe zeście zrujnowali | |||
~waza | zarobek polskiego kierowcy na miedzynarodówce powinien wynosić minimum 10000 tysięcy zlotych | |||
~prowokator | ese niby racja. siatka plac obowiazywala w wielu zawodach, ale nie byla tak sztywna, jak piszesz. powiem ci na przykladzie kierowcow oraz dyspozytorow, bo tak siem wteda ich nazywalo. jezeli w zawodzie kierowcy obowiazywala we wczesnych latach 70, siatka plac, to byla ona elastyczna, pozwalajaca na podwyzki. mlody kierman przychodzacy do firmy po szkole dostawal na poczatek 12 zl. na godzine. po roku czasu mial juz prawo do podwyzki., minimum 1 zl na godzine. po nastepnym przepracowanym roku znowu mial prawo do podwyzki. starzy kiermani potrafili dojsc do 20 zl. na godzine. to samo bylo z dyspozytorami, z ta roznica, ze dysposytor musial miec srednie wyksztalcenie. najlepiej techniczne | |||
~prowokator | ese siatka plac byla po czesci, system motywujacym grupy pracownicze, poniewaz, jak sam wiesz, na wynagrodzenie sklada sie wiele skladnikow, stala pensja to tylko czesc wynagrodzenia docho dza do tego jeszcze roznorakie premie, ktore pracownik moze dostac lub nie, nagrody oraz swiadczenia dodatkowe, zwane inaczej benefitami. | |||
~pks poland | Bardzo dobrzwe. Jestem ZA końcem transport made in poland. Dalej się nie szanujcie, podkładajcie lewe karty, magnesy. Polski kierowca jest DZIADEM, który płacze jaki to szef nie dobry. Po powrocie na bazę jest tylko sefie, sefie i bez mydła by mu do d.. y wlazł. | 1 | ||
~Art | A ta, gdyby belgijski zyd nie chcial zarobic no tanim przewozniku, to frachty bylyby wieksze, i konkurencja normalna. Wiekszosc z uk zjezdza za darmo albo turla sie na cenie promu | -1 | ||
~driver uk | nie wojne tylko cywilizowany raj w ktorym placi sie od godziny kierowcom nie chce u siebie dziadowskich przewoznikow placacych swym kierowcom trzy krotnie mniej niz belgijska najmniejsza krajowa. zrozumiale | |||
ese
| ~driver uk (2016-02-07 11:34:24) - 1. A dlaczego mają płacić więcej, jeśli są chętni do jeżdżenia za 1/3 tego, co miejscowy zarabia?? 2. A aby nie dlatego tylu ze wschodu ma tam pracę, że są po prostu dużo tańsi? 3. Podwyżki nie biorą się ze stękania "przecie powinni... przecie by mogli... " i liczenia na cud, ale z niepodejmowania pracy za 30% tego co miejscowy, lub za kasę, która mi na wejściu nie pasuje. | |||
~Wielki Szu | Poczatek rozpadu unii jewropejskiej. Zbyt duze roznice w zamoznosci obywateluf. Znamy z historii rozne sztuczne twory polityczne ktore na dluzsza mete rozlecialy sie w proch i to z wielkim hukiem wywolujac zawieruche wojenna. Jygoslawia Austro Wegry czy ZSRR. |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.