ID: 175033
Zakaz 45-godzinnej pauzy na parkingu: Niemcy
ID: 175033
ID: 175033
Opublikowane 9 lis, 2015
45-godzinna pauza w kabinie zostanie zakazana także w Niemczech? Bundestag chce nowych kar
MiLoG najwyraźniej nie przyniósł oczekiwanego przez Niemców skutku, gdyż nasz zachodni sąsiad przygotowuje już kolejne protekcjonistyczne przepisy. Mają one dotyczyć odbywania w kabinie 45-godzinnych przerw, podobnie jak w przypadku Francji i Belgii, wprowadzając za to wykroczenie specjalną, przewidzianą w krajowych przepisach karę. Fakty są bowiem takie, że choć teoretycznie rozporządzenie zezwala na odbywanie w kabinie wyłącznie skróconego odpoczynku tygodniowego, praktycznie żaden kraj nie łączy tego z faktycznie wystawianymi mandatami.
Kary za 8222; robienie weekendów8221; w kabinie były właśnie omawiane w niższej izbie niemieckiego parlementu, będąc przy tym określanym zarówno sposobem na poprawienie konkurencyjności niemieckich przewoźników, jak i działaniem na korzyść kierowców. Dlatego też Bundestag zapowiedział pracę nad przepisami, które wprowadzą faktyczne sankcje dla przewoźników za pozostawienie kierowcy na 45 godzin w ciężarówce. Proceder ten ma być określony formą socjalnego zaniedbania.
Źródło informacji: Transport-Online. nl
TC Truck&Cargo174; 8211;
Opublikowane 9 lis, 2015
45-godzinna pauza w kabinie zostanie zakazana także w Niemczech? Bundestag chce nowych kar
MiLoG najwyraźniej nie przyniósł oczekiwanego przez Niemców skutku, gdyż nasz zachodni sąsiad przygotowuje już kolejne protekcjonistyczne przepisy. Mają one dotyczyć odbywania w kabinie 45-godzinnych przerw, podobnie jak w przypadku Francji i Belgii, wprowadzając za to wykroczenie specjalną, przewidzianą w krajowych przepisach karę. Fakty są bowiem takie, że choć teoretycznie rozporządzenie zezwala na odbywanie w kabinie wyłącznie skróconego odpoczynku tygodniowego, praktycznie żaden kraj nie łączy tego z faktycznie wystawianymi mandatami.
Kary za 8222; robienie weekendów8221; w kabinie były właśnie omawiane w niższej izbie niemieckiego parlementu, będąc przy tym określanym zarówno sposobem na poprawienie konkurencyjności niemieckich przewoźników, jak i działaniem na korzyść kierowców. Dlatego też Bundestag zapowiedział pracę nad przepisami, które wprowadzą faktyczne sankcje dla przewoźników za pozostawienie kierowcy na 45 godzin w ciężarówce. Proceder ten ma być określony formą socjalnego zaniedbania.
Źródło informacji: Transport-Online. nl
TC Truck&Cargo174; 8211;
Posty (72)
PIERO1967
| jak w temacie... | 1 | ||
g-a
| No to jak kilkakrotnie już proponowałem... wprowadzić obowiązkową stawkę minimalną we wszelakich Lidlach, Kauflandach i Praktikerach działających w Polsce. | |||
g-a
| Stawkę 8, 50 euro, rzecz jasna. | |||
PIERO1967
| g-a obecna wladza chyba do tego chce doprowadzić... | |||
g-a
| W takim razie - chwała im za to. | |||
R2D2
| Artykuł jest już spóźniony ponieważ Francja i Belgia wycofały się z nakładania kary jeżeli nie można kierowcy udowodnić że spał na parkingu. A kierowca nie musi udowadniać gdzie spał. Może Niemcy wymyślili Milog ale w tym przypadku należy zmienić Rozp. 561/06 a to jest już kompetencja PE. | |||
g-a
| Tu pewnie chodzi o złapanie zbrodniarza na gorącym uczynku spania w kabinie :-). | |||
kierowca kochanki
| A JA MAM ZAWSZE JAKIEŚ KOCHANKI CZY TO WE FRANCJII CZY BELGII STAJE NA WEEEKEND NA CENTRE ROUTRIER I NIE ŚPIE W KABINIE... A ŚNIADANIE JAK MAM PODANE TO SZOK... | -1 | ||
kierowca kochanki
| NIEMKI TEZ LUBIĄ SIĘ "PORUSZAĆ"... | -1 | ||
PIERO1967
| R2D2, . cytat z tekstu... wprowadzając za to wykroczenie specjalną, przewidzianą w krajowych przepisach karę... | |||
g-a
| PIERO1967 (2015-12-30 17:21:02) R2D2, . cytat z tekstu... wprowadzając za to wykroczenie specjalną, przewidzianą w krajowych przepisach karę... Wpuszczą jeszcze trochę imigrantów i być może skończy się ukamieniowaniem albo choć chłostą... | |||
Nadul
| jak już się zaczynają podobać niemki, to znak że musisz zjechać do domu :D | 1 |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.