ID: 174155
Tacho awaria pomocy
ID: 174155
ID: 174155
Witam, tachograf cyfr. renault MAGNUM DXI 2008 BŁĄD 20 awaria nadajnika do tego tylko 1300 obrotów, co zrobić by obroty wróciły by zjechac na serwis chociaż
Witam, tachograf cyfr. renault MAGNUM DXI 2008 BŁĄD 20 awaria nadajnika do tego tylko 1300 obrotów, co zrobić by obroty wróciły by zjechac na serwis chociaż
~Toja*.net-bis.eu
*.net-bis.eu
Posty (55)
~ktosik | bez problemu wszystko bedzie tak jakbys jechal | -1 | ||
diabel
| Może troszkę nie na temat ale w tga kiedyś jak pojechałem na serwis z jakimś tam problemem i przy okazji wykasować błędy to gość zaraz mi powiedział, że jest dużo błędów z impulsatora które wskazują na używanie magnesu, tylko no właśnie, autem jeżdżę tylko ja i nikt inny, a magnesu nie używałem nigdy, impulsator sprawny tak więc hmmm, skąd te błędy. | |||
~ktosik | czasami bledy sa zle interpretowane. nie miales awarii ABSu? | |||
diabel
| W sumie nie pamiętam czy w tym czasie jakiś problem z ABSem był, ale tego nie wykluczam, tylko to przecież całkiem inne czujniki, a gość był tak pewny, że śmiał mi się w oczy jak powiedziałem, że to niemożliwe. | |||
~ktosik | znam przypadek ( tez w MANie ) ze tacho rejestrowalo jazde podczas odpoczynku, lub potrafilo zapisac przerwe podczas jazdy. magnes nie mogl byc zalozony, bo tacho bralo sygnal z dwoch zrodel. sprawca zamieszania byl impulsator | |||
~ktosik | czujniki inne, ale bledy moga byc powiazane. ps do przypadku powyzej - zadnych bledow auto nie zarejestrowalo podczas takich wybrykow i mieli maly zgryz, bo w sumie taki impulsator nie jest na tyle tani, zeby sobie go wymienic zeby cos sprawdzic. do tego dochodza koszty kalibracji tacha itd | |||
~janek | Dzisiaj tylko diabel i ktosik wiec nie bedzie rady obiektywnej i takiej ktora cie zadowoli | |||
~janek | Ktosik nie ma baby ; ) | |||
~janek | Diabel wali gruche ; ) | |||
~ktosik | obiektywna? - zawsze taka ktora zadowli? - to nie do mnie. ja nie zadawalam. ale za mam czasami gest, to mozna np napisac jakiej sie chce odpowiedzi i wtedy MOZE taka napisze | |||
diabel
| Troszkę mnie to zestresowało bo czasem też jeździłem do Holandii a był wtedy temat o tym, że kasują za to, że ma się błędy w aucie tego typu, chociaż było to dla mnie i tak bzdurą, żeby na takiej podstawie karać ale różne dziwne pomysły się widzi i teraz, w sumie to nic się nigdy nie zepsuło związanego z impulsatorem czy tacho, ale np zimą przy jakiś problemach z ruszeniem na śliskim to błędy ABSu się jakieś pojawiały, tylko no właśnie, że niby takie są interpretowane jak zakładanie magnesu. | |||
~ktosik | pewnie ze nie mam baby. mam żone, kobiete | |||
diabel
| ~janek A niby to z jakiego powodu takie osobiste wycieczki do mnie, nawet mnie nie znasz przecież. | |||
~ktosik | za bledy nie ukaraja. moze to byc podstawa do skierowania auta do serwisu w celu glebszej a*alizy. najczesciej kontroluja ilosc przejechanych km wzgledem cmr'ek i jesli cos nie pasuje, wtedy biora cie w obroty. tak samo zreszta robia we francji | |||
diabel
| Ja tam w sumie to teraz mam to gdzieś bo i tak ilość kombinacji u mnie równa się zero, więc z pewnością byłbym pewien swego w takiej sytuacji. | |||
diabel
| Ale to w sumie i tak nie jest tematem wątku to nie będziemy dalej zaśmiecać. | |||
~karzełreakcji | ktosik, mów jak wała zrobić. Stałem sie ostatnio bardzo leniwy... | |||
~ktosik | wydawalo mi sie czy cos oferowales za ta wiedze? | |||
~z. | ~Judasz (2015-12-06 19:17:37) Chłopaki jeżdżą to wiedzą co piszą oprócz magnesu mają impulsatory na zapasie. im mocy nigdy nie braknie. wszędzie dojadą. Rozumu też nie przybywa, biorąc pod uwagę ponowną legalizację przy ewentualnym uszkodzeniu samego impulsatora. O czym powinni bynajmniej wiedzieć, jak i odręcznych zapiskach. Nomen-omen magnesiarze mają spora wiedzę. Twoja rada ~janek pewnie powali na kolana, będzie co najmniej na równi z ta, że mozna jechać do serwisu przy 1300 obr. Pomjając jałowość twoich postów w tym temacie, można pofatygowac się i sprawdzic j. w. ktos zauważył np. bezpiecznik. Problem może jednak powrócić po czasie. Wizyta u diagnosty w serwisie byłaby wskazana. | |||
~zzzzzzzzzzzzzzzzz | jeden z bledow jaki volvo zapisuje przy jezdzie na magnesie jest taki sam w tedy gdy kolo straca przyczepnosc podczas jazdy. | |||
~ktosik | pewnie dlatego ze chodzi o czujnik ABSu auto nie wie czy kolo traci przyczepnosc ( bo niby skad ma wiedziec? ) sterownik porownuje momenty obrotowe poszczegolnych kol w zaleznosci od obrotow silnika i predkosci pojazdu. dlatego zeby ABS zadzialal auto musi sie poruszac z predkoscia co najmniej 20km/h jezeli auto porusza sie wolniej, a system odczytuje duze roznice predkosci obrotowych kol, wtedy traktuje to jako poslizg oczywisci e jest to duzo bardziej rozbudowane, bo przeciez poslizg wystepuje i przy wyzszych predkosciach, ale poprzestane na tym | |||
~zzzzzzzzzzzzzzzzz | taki bład jest dla tego ze występuje duza róznica w predkosci obrotowej poszczególnych kol. | |||
~ktosik | nie gostek. ten blad wystepuje gdyz jest roznica pomiedzy obrotami kola, a zarejestrowana predkoscia ( lub brak takiej rejestracji ) cos tam gdzies slyszales, ale stales za daleko i bylo pod wiatr | |||
~zzzzzzzzzzzzzzzzz | zapomniałem ze ty zjadles wszystkie rozumy i wszystko wiesz najlepiej, nawet jak pierwszy raz o czyms slyszysz. | |||
~dob. y | Noooo. ktosik na prezydenta:) :) | |||
~ktosik | tym sie roznimy. ty zapominasz, ja nie | |||
~dob. y | Nooo. ktosik "je najmundrzejszy tutej, łon wie wsio najlepiej. to je gość":) :) | |||
~zzzzzzzzzzzzzzzzz | ty sie od wszystkich roznisz tym ze wiesz wszystko najlepiej, po czym wypisujesz jakies bzdury z chomika. | |||
~dob. y | Noooo:) :) | |||
~Promilek.. | Daf 105. 460km. awaria wew etrzna 13. Co robić. ktos coś? |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.