ID: 173937
Praca na KONTENERACH czy na LOHR
ID: 173937
ID: 173937
Witam. Chciałbym zasięgnąć opinii na temat pracy na zestawie z naczepą " pod kontenerową". Na wywozie i przywozie kontenerów z różnych portów. Oraz druga moja propozycja pracy na LOHR, transport samochodów. Chciałbym zapytać się kolegów którzy jeżdżą na kontenerach i na LOHR, jak praca wygląda w przybliżeniu, gdzie są lepsze stawki? Dodam kilka lat jeżdziłem wywrotką naczepa. i plandeka MEGA. Wiem że będę się musiał podszkolić z innej profesji. Podpowiedzcie coś jak wygląda temat.
Dzięki i pozdrawiam szreokości.
Witam. Chciałbym zasięgnąć opinii na temat pracy na zestawie z naczepą " pod kontenerową". Na wywozie i przywozie kontenerów z różnych portów. Oraz druga moja propozycja pracy na LOHR, transport samochodów. Chciałbym zapytać się kolegów którzy jeżdżą na kontenerach i na LOHR, jak praca wygląda w przybliżeniu, gdzie są lepsze stawki? Dodam kilka lat jeżdziłem wywrotką naczepa. i plandeka MEGA. Wiem że będę się musiał podszkolić z innej profesji. Podpowiedzcie coś jak wygląda temat.
Dzięki i pozdrawiam szreokości.
~Kris volvo*.saowifi.net
*.saowifi.net
Posty (15)
~Kris volvo | jak w temacie... | |||
~Pako | Bez zastanawiacie się wybrał. Bym kontener ta sama kasa a nie narobisz się | |||
~Kris volvo | Dzięki za informacje. Któryś z kolegów mógłby bardziej rozwinąć temat? | |||
~zzx | ja bym się brał a lory na wywrotce masz praktykę to podesty opuścisz pasy pozdejmujesz i samochody same zjadą. | |||
~lora | Szkoda ze same nie wjado i się nie uszkodzo super by było gdyby się jeszcze pospinaly pasami | |||
~Sławek | Zdecydowanie Kontynery | |||
~mlody | lory male kabinki sam ladujesz zjezdzasz nie daj boze porysujesz to pewnie bulisz jak to u dziada czesto stoja blokuja droge rozwijaja podesty i zjezdzaja w miastach do salonu autami porazka a w kontenerze drzwi otwiersza 4 sruby i uja prawda ze paleciakiem naginasz | |||
~Kris volvo | Dziekuje panowie. Tutaj jeszcze chodzi o moje dośw. na lohrach będe zaczynał od początku. MEGA jeżdziłem trzy lata po eu. Mam jeszcze pytanie bo widzę kontenery z ciągnikami dwu i trzy osiowymi, od czego to zależy? i co jest w przypadku dwóch kontenerów małych (20) jak je rozładować? Ponoć firmy już unikają zabierania dwuch małych bo jest kłopot z rozładunkiem. | |||
~Kris volvo | Ponawiam pytanie. | |||
~Marek | ~Kris volvo jak masz 2x20 na ramie, są one ustawione tyłem do siebie. 20' z tyłu drzwi ma z tyłu, 20' z przodu ma z przodu, więc rozładowanie tej z tyłu nie stanowi problemu, natomiast tą z przodu żeby rozładować musisz odpiąć przewody powietrza, elektryki które są podłączone do naczepy i wyłamać się tak jak każą na firmie. U mnie w firmie często jest praktykowane coś takiego że kiedy rozładują tą 20' z tyłu, to jade na depot, jeśli akurat jest jakiś w okolicy i zamieniamy je miejscami. | |||
~piotrek | To tak jakbyś zapytał: Panowie chciałbym się zabić, ale nie wiem czy skoczyc do wody czy do ognia. | |||
~Kris volvo | Dzięki Marek za podpowiedz. Powiedz mi jeżdzisz długo na kontenerach, jak ci się ta robota widzi? Ja wiem że pracować trzeba wszędzie. Jeździsz dwu czy trzy osiowym koniem? Kraj czy EU? Dzięki pozdrawiam | |||
~Marek | Na kontenerach jeżdżę od 4 lat, Ciągamy z Hamburga i Bremerhaven, głównie do Polski, ale czasem i na Szwecje się pojedzie, wcześniej jeździłem na plandekach (mega, tandem) na Lohr też jeździłem, ogółem prawie 20 lat za fajerą, i stwierdziłem że jednak na kontenerach najlepiej. Jeżdżę w małej firmie, zarobki takie jak miałem jak jeździłem na Hiszpanie, a każdy weekend z rodziną w domku, nawet jeśli w piątek nie mam puszki na powrót do kraju to szefo przed południem daje znać że nic nie będzie, a z Hamburga można dostać się w każdy zakątek Polski, szczególnie w piątek. Jeżdżę dwuosiowym ciągnikiem, z tego co widzę 3 oski to ciągają na prawde ciężko, np. Czosnek do Łodzi, 35 ton na Reeferze... a u nas raczej więcej niż 20 ton się nie wozi. | |||
~Marek | a w tym tygodniu dziś o 13 byłem rozładowany, kończy się czas tygodniowy więc zjazd. I wyjazd w niedziele wieczorem. Dodam że mam płaconą stałą pensje niezależnie od tego czy zjade sobie w czwartek, czy w sobote, czasami i 3-4 dni w Hamburgu się przestoi a pensja ta sama. Z tym że specyfika tej pracy jest taka że jak coś się w Hamburgu przykorkuje, albo dłużej zejdzie na pobieraniu no to czasem trzeba te 20-30 km zakombinować. | |||
superleasing
| Witam Poszukujemy kierowcy na zestaw łotr po kraju, lub międzynarodówka. Chętnych proszę o kontakt , atrakcyjne warunki w normalnej i stabilnej firmie. |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.