ID: 173154
Tygodniowy czas postoju w ciężarówce
ID: 173154
ID: 173154
Machina zostaje wprawiona w ruch, komisja petycyjna zajmie się sprawą kierowców odpoczywających przez tydzień w samochodach.
Machina zostaje wprawiona w ruch, komisja petycyjna zajmie się sprawą kierowców odpoczywających przez tydzień w samochodach.
~etransport.pl
Posty (107)
~abc | puki co jakos ustawodawca nie widzi problemu ze z dala od rodziny, warunków socjalnych zero. skoro siedzi tydz w kabinie tzn ze jest wypoczęty.. sami jednak po kilku godz " pracy" w luksusowych warunkach cizko zmeczeni spią po hotelach na koszt nas wszystkich i jeszcze lamentują jacy oni poszkodowani i jak są wykonczeni pracą i poświeceniem dla pracy. noc czy dwie spedza w roku poza domem to wielkie halo jak oni sie poswiecają kosztem rodziny, parodia normalnie. | 1 | ||
edus32
| HUUU Raa w końcu cos drgnełłooo mam tylko taka skryta nadzieje, że w końcu będzie jak na zachodzie 2/1 to max i BASTA masz czas do pracy i dla rodziny " a ilu już z nas utraciło ją przez tę EXTRA PŁATNA PRACĘ???" | 1 | ||
~abc | bo tylko wskaźniki sie dla rządu licza a nie w jakich warunkach one powstają. potem w tv dumnie sie wywnętrzają ile to ONI zrobili dla polski. a ze rodziny sie rozpadają? ze lwia czesc społeczeństwa nie ma normalnego zycia? o tym juz sie nie mówi bo głópio by wyglądało... wskaźniki przed wyborami by spadly a to najważniejsze | 1 | ||
~woytek | Michdy nie spedzilem w ciezarowce tygodnia odpoczywajac przez przez 7 dni, piec to sie zdarzylo. Dziad trans sie nie ogarnal i stracil kierowce | |||
~abc | pow 11h postoju z klucza obowiązkowo hotel... ciekawe ile wtedy pozwolili by stac. a tak? kiero kosztuje tylko wyplate | 1 | ||
~kierowca | Właśnie koledzy Kierowcy każdy z Nas powinien pracować max 2/1 a nie w durnych systemach 3/1 4/1 5/1 6/2 i więcej co to za życie żadne, jak niewolnik, powinniśmy pracować i żyć jak ludzie a nie jak zwierzęta, choć w porównaniu do Nas to i one mają lepiej. Kiedyś nie było takich systemów i świat się kręcił, a obecnie transport to niewolnictwo. | 1 | ||
~abc | siedzisz gdzies na jakims zadupiu... gdzie nawet kibla nie ma a potem po 2 czy trzech tyg jak wrócisz nawalony szef powie ci ze smierdzisz... de*ilizm do kwadratu. ma to co ma i jakie warunki stwozyl pracownikowi | 1 | ||
~abc | z uwagi na rodzaj wykonywanej pracy srednia krajowa z urzedu za etat, 8h plus nadgodz, diety jak w unii i cala reszta. a nie jakies podstawy i lewizny pod stolem | 1 | ||
~woytek | Takie zasody placowe obowiazuja w Polsce. 8 godz pracy plus godz nadliczbowe, diety i ryczalty za nocleg. Kserowac tarczki, firmie oddawac orginaly. Z karta kierowcy zaden problem. Z tym balaganem do Panstwowej Inspekcji Pracy ! Nie robcie za i wyladunkow, oczekiwac na dyspozycje na krzeselku, bo do symbol nic nie robienia ! System 2/1 jedyny sluszny, nie ma problemow z 45 godz pauza, a i tak pracujecie trzy tygodnie w miesiacu ! | 1 | ||
~miła | na jazdy w systemie 3/1 4/1 itd. to kierowcy sami uczą tego dziad transa, mój mąż nigdy tak nie jeździł, bo ma dom, łóżko i żonę która z utęsknieniem czeka na niego po tygodniowej jeżdzie... więc miejcie pretensje do siebie, wiecie na co się godzicie i przy okazji uczycie!!! | |||
~woytek | mila ze kierowca ma lozko a w nim nie lezy zona to cus innego ! Moja zona jak w bajce o zlotej rybce ma cokolwiek by to znaczylo wiecznie rozeschniete koryto. Wieczne wymagania materialne. Taki zarcik, czyli jest rodzina ktora trzeba utrzymac z pracy ronk, moze renc sam nie wiem. Pozdrawiam | |||
~abc | tyle ze nawet jakby byl komplet tarczek, to jak stoisz godzinami czy dniami za zleceniem czy rozl/zal to od podstawy i przy naszych niby dietach to i tak h... a nie pieniądze. powinno byc ze obowiazkowo caly etat jak jest teraz, i wynagrodzenie min srednia krajowa z klucza i nie za miesiac a za jeden etat czyli za 8 h. i diety jak wszedzie na zachodzie. policz sobie na swoim przykladzie choc nie wiem ile jezdzisz ile to kasy a jaką masz na pit 11 teraz. bo zarobek ma sie na pit 11 a nie 10-go placone pod stolem | |||
~diabel | Czyli znów Europa pochyla się nad losem tych biednych kierowców z krajów wschodnioeuropejskic h, będą walczyć o poprawę naszych warunków pracy i płacy, hmmm pięknie no nie, każdy powód jest dobry żeby wykończyć konkurencje, a może tak inaczej zrobić, są tam jakieś fundusze spójności czy coś takiego, chodzi o to, żeby wyrównać poziom życia w innych biedniejszych krajach, problem sam się rozwiąże jeśli będzie inna alternatywa dla kierowców, pewnie wielu bardzo chętnie by poszło do innej pracy za 6 tys. zł. a reszta już nie musiała by walczyć o lepsze warunki bo same firmy by o to zadbały. | |||
~diabel | To wszystko jest tylko szukaniem narzędzi do tego żeby to zrobić, w pewnych przypadkach to zrozumiałe, patologie trzeba tępić ale nie łudźmy się że mają na myśli nasz ''biedny los'', ten pomysł jak i milog i inne pochodne jest tylko narzędziem do wykańczania konkurencji, w niektórych przypadkach uzasadnione ale nie wygląda to tak pięknie jak się niektórym wydaje, pojawią się inne narzędzia. | |||
~diabel | Żadne takie czy inne pomysły nie miałyby miejsca gdybyśmy pozostali tylko pachołkami Unii. | |||
Ambrozy
| Mnie to nie dotyczy, bo jeszcze sie nie zdarzyło żeby kierowca dłużej niż dwie szychty siedział w aucie, ale denerwują mnie te wszystkie regulacje, przepisy dotykające tylko ludzi pracujących, jak to się ma do słabości tych krajów wobec uchodźców, braku ochrony granic, rozbojów przez nich robionych itp, itd. Łatwiej i bezpieczniej ustawić się na autostradzie i wypisać kilka mandacików. | |||
~diabel | Po prostu chodzi o to, że nikt nie chce Nam zrobić dobrze tylko z Nami walczy i taki jest prawdziwy cel, a większość tu czasem myśli, że nareszcie będzie lepiej itp, jak ma być lepiej skoro sami o to nie walczymy, zbudowaliśmy tą niby potęgę w transporcie i go zdominowaliśmy, często fakt, niezbyt uczciwie i jest to tylko '' kolos na glinianych nogach'', teraz wszyscy próbują ''rzucać kamieniami'' i pewnie nie odpuszczą dopóki komuś się to uda, tak byłoby ze wszystkim i w każdej innej dziedzinie, ograniczenia są tylko dla Nas we wszystkim, otwórzcie oczy. |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.