ID: 167566
Unia Europejska skonczy wyzysk dziadow !!!
ID: 167566
ID: 167566
Siedem krajów postanowiło zgłosić się do Komisji Europejskiej z prośbą o poprawę sytuacji między innymi kierowców i przewoźników zajmujących się na Zachodzie transportem drogowym. Belgia, Holandia, Luksemburg, Szwecja, Dania, Francji i Austria zwróciły komisarz Marianne Thyssen uwagę na problem z europejskimi zasadami delegowania pracowników, których obecny kształt ma być odpowiedzialny za całą grupę nadużyć. Mowa tutaj chociażby o kierowcach, którzy wysyłani się na co najmniej kilka tygodni do pracy na Zachodzie, jednocześnie otrzymując wschodnią pensję, z uwagi na wschodnie rejestracje ich ciężarówek.
Siedem krajów postanowiło zgłosić się do Komisji Europejskiej z prośbą o poprawę sytuacji między innymi kierowców i przewoźników zajmujących się na Zachodzie transportem drogowym. Belgia, Holandia, Luksemburg, Szwecja, Dania, Francji i Austria zwróciły komisarz Marianne Thyssen uwagę na problem z europejskimi zasadami delegowania pracowników, których obecny kształt ma być odpowiedzialny za całą grupę nadużyć. Mowa tutaj chociażby o kierowcach, którzy wysyłani się na co najmniej kilka tygodni do pracy na Zachodzie, jednocześnie otrzymując wschodnią pensję, z uwagi na wschodnie rejestracje ich ciężarówek.
~lytom9*.128.80.213
*.128.80.213
Posty (45)
~michał | alternatywą w naszym kraju jest WYJAZD NA ZACHÓD - kierowców potrzeba wszędzie a polskich psiowżników wszędzie to się teraz tępi... no cóz dziady BYE, BYE | 1 | ||
g-a
| Najlepiej do Grecji :-) | 1 | ||
~michał | w grecji przynajmniej sie cos dzieje - ONI PRÓBUJĄ COS ZMIENIC ! w polsce nie ma na to szans | 1 | ||
Przemo
| Doklednie, na zachodzie jest roboty mnostwo, tylko trzeba jezyk znac, a to dyskwalifikuje 80% polskich "fachowcow" | |||
karzełreakcji
| michał, zacznij od Siebie. Wyjdź na ulicę i pociągnij za sobą masę pracującą z miast i wsi. | |||
~Dziad Bozpolski | Nigdy nie skończy się dziadostwo ponieważ na rynku pracy jest masa de-bili jeżdżących z frachtu, kilometra i na pomocniku. To ostatnie jest najgorsze i w dodatku wspomagane przez ITD. Kierdziady pyskują, pyskują a i tak dziadują. | |||
~michał | ja próbuje tylko kierowców wyprostować zero magnesu zero jazdy za % zero jazdy za km wyższe podstawy ROBOTY MNÓSTWO - trzeba tylko spróbować | |||
~michał | dziadu !? chyba pierwszy raz czytam, czytam i się zgadzam z tobą | |||
~mario trucker | drodzy koledzy po fachu czy uważacie że jest wporzadku jak w nasze sprawy polskiego transportu ingerują inne kraje? jeśli dobije się całkowicie transport polski czy niemiec w tedy nie poobcina wam stawek? zagraniczny pracodawca tym bardziej nie będzie się o was martwił. pomyślcie sobie co będzie w Polsce jeśli zlikwidujemy transport sprzedamy lasy, sprzedamy reszte kopalń? pora się obudzić bo obudzicie się wszyscy z ręką w nocniku. ja jako kierowca jestem przeciwny miglogu. | -1 | ||
~mantga | Mario jak inne kraje nam nie pomogą z transportem porządku zrobićto nikt nie pomoże, a w tej chwili to jest piractwo nie transport gdzie za wszystko odpowiedzialność bierze kierowca realizując fantazję transportowe dziadtransa. Dlatego milog jest potrzebny a stawki za frachty wzrosną zaraz potem i niech dziady nie płaczą. | 1 | ||
~ESS | Pada 10 000 dziadtransów 10 000 kierowców nie ma pracy... Szukają jej... "Jak mnie Pan zatrudni to mogę za 5000 zł siedzieć 3/1... " I dalej się karuzela toczy i kto dostaje po * krzykacze... Kierowcy | |||
~ESS | ~~ Michał w Grecji nie chce się pracować tam ponad połowa osób pracuje na państwówce czyli druga połowa robi tylko po to, aby opłacić wynagrodzenie innych Najlepiej siedzieć pić kawkę i czekać na kaskę z UE ale takową trzeba oddać i to ich boli... | |||
~michał | ~ESS (2015-07-01 14:30:34) Pada 10 000 dziadtransów 10 000 kierowców nie ma pracy... Szukają jej... "Jak mnie Pan zatrudni to mogę za 5000 zł siedzieć 3/1... " I dalej się karuzela toczy i kto dostaje po * krzykacze... Kierowcy niestety nie zgodze sie z wnioskiem wyciągniętym z tej sytaucji w związku z tym że nagle będzie potrtzeba 10000 kierowców bo towar musi jechać, a jego ikośc nie ma związku z ilością firm tylko z ilością samochodów/kierowców to pozostali na rynku przewożnicy na gwałt będą potrzebowali nowych kierowców do zaspokojenia potrzeb setek zleceń po padniętych dziadach dadzą ogłoszenia, a że ogłoszeń będzie 10000 to kiierowcy po usłyszeniu warunków będą dziekowali mając do obdzwonienia jeszcze 9999 pozostałych miejsc potencjalnej pracy a dziady będą podnośić stawki żeby tylko kierowca od razu przyszedł do niego a nie do konkurencji popatrz co się dzieje jak na samym ET jest 1200 ogłoszeń o prace, a co będzie jak ogłoszeń będzie 10000 tyś oraz ciśnienie pracodawców też będzie duzo większe bo będą mieli roboty nie do przerobienia i wygra ten kto pierwszy zaspokoi potrzeby rynkowe po padniętych dziadach nawet w tak absurdalnej sytuacji popatrzmy kto jest na wygranej pozycji : - 10000 bezrobotnych dziadów - 10000 kierowców którzy nic nie stracą bo następnego dnia znajdą 10000 ogłoszeń błagających na kolanach dziadów z jedenj strony bezrobotny dziad, z drugiej kierowca który zmienił pracodaWCE i pomiędzy nimi zadowo lona konkurencja dziadów że więcej roboty i mniej konkurencji stratny jest tylko padnięty dziad w ilości 10000sztuk | 2 | ||
~Dziad Bozpolski | Pierwsze padną uczciwe firmy próbujące spełnić wymogi poje-banych przepisów a dziadostwo ma wywalone więc zawsze wygra. Więc posrańcy za szybko się nie cieszcie. Nikt normalnie myślący w tym poje-banym kraju nie założy transportu po to by zatrudnić stada pijaków i złodziejaszków. Po co? | |||
~michał | czyli co dziadu - przepowiadasz puste sklepy? | |||
~michał | z tym ze padna najpierw uczciwe firmy mógłbym sie zgodzic gdyby nie fakt że uważam ż rynek się dostosuje - frachty/pensje | |||
~michał | chociaż kilka firm musi paść żeby zapoczątkować łań cuszek zmian | 1 | ||
~Dziad Bozpolski | Czyli matołku jak padną ci co się zmęczą goownem transportowym to właśnie dziady w ich miejsce dobiorą paryżan. Wybór wam się zwiększy jak choojjj - pomiędzy małym dziadostwem a mega dziadostwem. Powodzenia na castingach. To wszystko. | |||
~michał | zmiana jest potrzebna - czy zakończy się sukcesem czy porażką od samych kierowców będzie zalśżeć | |||
~Darek3M | ESS a zyles i pracowales w tej Grecji ze tak obrazasz Grekow czy naogladales propagandy w tv i stad wyciagasz takie chore wnioski za 5 lat bedzie to samo u nas i tez tak o TOBIE powiedza ze darmozjad jestes | |||
~gram | Grek ma w. y. j. e... ne na wszystko. Siada pod drzewkiem oliwkowym z lampka wina i myśli co tu zrobić żeby się nie narobić a zarobić. Bierze kolejny darmowy kredyt w euro i nie przejmuje się kiedy i za co go spłaci. Taka narodowość taka kultura bycia. Zaciągną kolejną pożyczkę której nie spłacą a Unia będzie utrzymywać dalej tych nierobów. | |||
~bartek | A może wzieliby się za firmy, które jeżdżą niby na potrzeby własne, dostają dotacje na zakup samochodów 50%, rolnicy zwrot do 70% i jeżdżą po 0, 50 - 0, 60 euro/km. | |||
~Panowie | Panowie transportowcy jak myślicie że Niemcy zrobią cokolwiek dobrego dla Polskiego transportu to jesteście. w głębokiej... Im chodzi tylko i wyłącznie o zmniejszenie konkurencyjności Polskich firm a co za tym idzie waszych wypłat. Odpowiedzcie sobie na jedno pytanie mamy fracht z niemieckiej firmy polska i niemiecka dają taką samą cenę -Niemcy wybiorą swoją nawet jak by mieli przepłacić nieznacznie! | |||
~michał | dzizus kraist... ~Panowie (2015-07-03 17:03:46) Panowie transportowcy jak myślicie że Niemcy zrobią cokolwiek dobrego dla Polskiego transportu to jesteście. w głębokiej... Im chodzi tylko i wyłącznie o zmniejszenie konkurencyjności Polskich firm a co za tym idzie waszych wypłat... . [ Odpowiedzcie sobie na jedno pytanie mamy fracht z niemieckiej firmy polska i niemiecka DAJĄ TAKĄ SAMĄ CENĘ -Niemcy wybiorą swoją nawet jak by mieli PRZEPŁACIĆ nieznacznie! 1) to albo dają taką samą cenę albo mają przepłącić - zastanów się zanim zabierzesz głos, proszę 2) zgadza się, oczywiście niemcy nie robią tego dla polskiego transportu - oczywiste, polscy kierowcy zyskają niejako rykoszetem, coś w rodzaju wróg twojego wroga jest twoim przyjacielem możesz proszę sensownie rozwinąć myśl : " zmniejszenie konkurencyjności polskich firm równa się zmniejszenie wypłat " w tym właśnie jest sens ŻE POLSKA FIRMA TRANSPORTOWA NIE JEST NIEROZERWALNIE POWIĄZANA Z MIEJSCEM PRACY KIEROWCY do przewiezienia towarów potrzeba samochodów i kierowców... samochody moga niemieckie kierowcy MUSZĄ BYĆ Z POLSKI, z prostego powodu że niemcy cierpią na ogromny deficyt swoich własnych niemieckich kierowców i muszą chcąc nie chcąc zatrudniać nas... nasze miejsca pracy są bezpieczne | 1 | ||
~michał | wdług mnie nawet dziady są bezpieczne... tak samo płakali jak viatoll wprowadzano... że transport padnie, że się nie opłaca i takie... i co?... i nic stawki się dopasowały i tyle... i według mnie i tak będzie tym razem | 2 | ||
~Hrabia De Nendza | diod- te posrańcu psiewożnikowy zanim zaczniesz szczekać, przeczytaj swój wpis z dnia 1/07/2015 goda z godziny 15, 37 sekond 45. | |||
g-a
| Najwięcej pyszczą "anonimowo" ci co najbardziej ogonki podkulają na widok szefa... | 1 | ||
~Misiek1981 | Nie tylko. Wykończy nas wszzystkich | |||
~pląba | Zastanawiam się kiedy "gupki pojmą" ze 90 % molochów to spółki Zoo, moloch (spółka) jeżeli nie sprosta wymaganiom milog i inne zwyczajnie w przeciągu tygodnia się zwinie z praktycznie zerową odpowiedzialnością, kierowcy którzy tam pracowali gów/no dostaną bo nie będzie miał im kto dać. "Dziadowi" ciężko się "zwinąć" w tydzień, ma na uwadze swoje dobro ale myśli też o ludziach których zatrudnia oraz o wielu tematach które zaczął rozbabrane inwestycje, faktury, i tp, itd. Spółce zoo natomiast jest obojętny rodziaj działalności, założenie jest jedno : ma przynosić dochód bez względu na wszystko, ludzie się nie liczą są tylko narzędziem, jeżeli nie ma dochodu zwyczajnie z dnia na dzień zwija żagle, i to by było na tyle... | 1 | ||
ziomalbd
| szukam roboty u niemca, ma ktos jakis fajny namiar? pisze serio licze jeszcze na kinder geld chyba ze polska firma da mi 9 tyz za moja ciezka prace na zachodzie srednio 23 dni w skali miesiaca to jak dacie namiar na dobra niemiecka firme??? |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.