ID: 166967
18 euro/h Norwegia minimum od Lipca dla kierowcy
ID: 166967
ID: 166967
Brawo
Brawo
~ROBIN*.as13285.net
*.as13285.net
Posty (111)
g-a
| Tylko jak oni to sprawdzą? Jak przekonają polskie władze do udostępnienia WRAŻLIWYCH DANYCH OSOBOWYCH własnych obywateli... polskie prawo przewiduje za ujawnianie ich do miliona złotych grzywny. Są chętni do tak chojnego wspomagania polskiego budżetu? | -1 | ||
~Marcin SE | Norwegia w wydanych oświadczeniach co do płac minimalnych mówi wprost, że będzie to trudne do wyegzekwowania i udowodnienia ale narzędzia mają... (nie podaja jakie ale niby mają... ) Natomiast, prawdopodobnie po wakacjach Szwecja w porozumieniu z Danią chce wprowadzić również taki przepis w podobnaj stawce do norwegii i tu już będzie to bardzo proste do sprawdzenia i ewidencjonowania gdyż każde pobranie lub zdanie w porcie, terminalu lub kombiterminalu w systemie "take-drop" PRAWDOPODOBNIE ma być dowodem na pracę wewnątrz danii-szwecji! | 1 | ||
g-a
| No dobra, i co z tego? Pracował, nie pracował. Ale kase wziął czy nie? | |||
~Kawa_Z_kocykiem | Ja dałem sobie ogłoszenie tutaj i dodatkowo na ://e-anonse. net/ i powiem Wam, pracę znalazłem, trzeci miesiąc i jest super, nie podaję kwot bo zaraz więcej dyskutantów niż forumowiczów | |||
~Marcin SE | Panowie i żeby nie było ogólnego zachwytu w temacie potężnych zarobków to zrzeszenie spedytorów szwedzkich nie pała radością w temacie gdyż każdy spedytor w szwecji czy danii jest na procencie i to niemalym co wiąże się ze znacznym spadkiem zarobków właśnie tych odpowiedzialnych za rozdawanie naczep i pracy. Więc do kolorowej bajki pieniężnej dallleeeko :-) | 1 | ||
~??? | Podgląd konta g-ag-a (2015-06-24 20:56:49) No dobra, i co z tego? Pracował, nie pracował. Ale kase wziął czy nie? Właśnie w temacie kasy pobranej za pracę w D, wtrącę 3 grosze. Ostatnio rozmawiałem z Litwinami. Powiedzieli mi, że kasę pobierają i oddają. Ile w tym prawdy nie wiem, ale jest to możliwe. Papier wszystko przyjmie. | 2 | ||
~bartek | BAGERA85 powiedz ile zostaje z tych 25000 koron na czysto, odlicz mieszkanie i inne rzeczy. Jak jest tak dobrze to czemu Norwegowie i reszta przybyłej ludności kupuje, wódę, piwo, fajki kiełbasę, chleb i inne dobra z przemytu z Polski? | 2 | ||
g-a
| ~??? (2015-06-24 21:19:40) No właśnie... jeszcze ktoś śmieje się z Łysego? | -1 | ||
~michał | dziadkierowcy nie tylko w polsce są | |||
~michał | ~Marcin SE (2015-06-24 21:12:16) Panowie i żeby nie było ogólnego zachwytu w temacie potężnych zarobków to zrzeszenie spedytorów szwedzkich nie pała radością w temacie gdyż każdy spedytor w szwecji czy danii jest na procencie i to niemalym co wiąże się ze znacznym spadkiem zarobków właśnie tych odpowiedzialnych za rozdawanie naczep i pracy. Więc do kolorowej bajki pieniężnej dallleeeko :-) jak spedytor jest na procencie NIE MAŁYM to nic mu się nie stanie jak zarobi nieco mniej albo przerzuci " strate/mniejszy zarobek " dalej, klient zapłaci tyle ile podyktuje rynek - ludzie muszą jeść | |||
~michał | Podgląd konta g-ag-a (2015-06-24 20:24:33) Tylko jak oni to sprawdzą? do szkopa SAM psiwoznik wysyła zgłoszenie w którym sam zobowiązuje się do udostępnienia wszelkich niezbędnych dokumentów - nie chce wysyłać = nie musi tam wcale jechać, chce jechać do D = musi " dobrowolnie " się zgodzić | |||
~świetlicowa | Podgląd konta g-ag-a (2015-06-24 21:46:06) ja sie śmieje - i co w związku z tym? | |||
g-a
| ~michał (2015-06-24 22:03:04) No to łamie prawo dot. ochrony danych osobowych, jak wyżej pisałem - do miliona złotych grzywny. | -1 | ||
g-a
| ~świetlicowa (2015-06-24 22:16:55) jako wieczny bezrobotny możesz się śmiać | -1 | ||
~michał | czyli psiwoznik pomimo narazenia się na karę w wysokości 500tye euro dodatkowo jest narażony na kare 1 miliona w PL? niemożliwe, to w polsce tez kontrole nie mogłyby być przeprowadzane z uwagi na ochrone danych pracowników, chociaz ciekawe czy pracownicy podpisują w firmach te klauzulki że sief może wykorzystywac i przetwarzac ich dane? mniam, mniam | |||
g-a
| Tyle GIODO może dowalić, kwadratura koła. Choć "trafienie" przez GIODO jest o wiele bardziej prawdopodobne. Niemcom po prostu brak instrumentów do kontroli na terenie Polski. | -1 | ||
~Marcin SE | michał rozumiem, że Twoj punkt widzenia jest podyktowany dbałością o dobro własne i nie ma w tym nic złego gdyż tak właśnie jest skonstruowany dzisiejszy świat :-) Nie wiem czy mi się uda, trochę wyłożyć racje tej drugiej strony czyli np spedycji, spedytorów od których WOLNY rynek transportowy (bo taki mamy w naszej zjednoczonej europie) wymaga szybkich, tanich dostaw. To nie jest tak do końca jak myślisz, ze klient zapłaci tyle ile podyktuje rynek bo nagle "tanim" przewoźnikom trzeba zwiększyć stawki frachtowe... uwierz mi, że żaden klient nie zapłaci więcej 40 % za dostawę która orzymuje przez ostatnie 10 lat w satysfakjonujacej cenie bo kierowca od obcego przewoźnika chce stawkę szwedzką... UTOPIA!Prawdopodobny scenariusz w szwecji bedzie taki, że naczepy direct z portu wyjadą do najbliższych spedycji, tam towary zaladujemy na auta 64 tonowe, zrobi sie z dwóch naczep lub trzech lekkich jeden zestaw i zawiezie to kierowca szwedzki w szwedzkiej stawce a spedytor by zrobić dobrze klientowi wypnie się na obcych tańszych przewoźników... co za tym idzie??Odpowiedź jest prosta -przewoźnik traci kontrakt, kierowca pracę... co mnie smuci bo chciałbym by wszyscy zarabiali godnie!Nie wiem czy zdajesz sobie sprawę jaki jest problem dla szweda wstawienie zamiact 3 podwykonawców z np-Polski dwóch aut 64t... tylko jeden-CZAS potrzebny od zamówienia do podstawienia gotowego zestawu do pracy!Więc to nie jest tak do końca-"dobrze dziadom, kierowca znajdzie zawsze pracę (tak myśleli kierowcy szwedzcy ktorzy potracili pracę na rzecz tańszych przewoźników-i oni właśnie teraz czekają na ten moment )... zawsze jest efekt domina a w transporcie widać i czuć to najmocniej!Pzdr | 1 | ||
~michał | marcin szybkie, tanie dostawy - to termin który można zastosować tylko na dany moment - w odniesieniu do cen w tym momencie - cena frachtu która była wczoraj " atrakcyjna " dziś nie ma znaczenia i dziś cena frachtu 2 krotnie wyższa może jeszcze bardziej atrakcyjna ponieważ dzis wszyscy naokoło podniesli ceny 3 razy - więc pisanie że klient nie zapłaci 40% więcej jest bez sensu, klient zapłąci i 100% więcej z jednej prostej przyczyny - LUDZIE MUSZA JEŚĆ i nieważne ile będzie transport kosztował, jest zwyczajnie niezbędny do finkcjonowania dzisiejszego świata, nadawca nie wyrzuci 100 marchewki kiedy wie że 300km dalej stoi kolejka chętnych do zakupu, podniesie cene finalną produktu a głodny tłum kręcąc głowami kupi ! bo są głodni i muszą jeść a że wszędzie naokoło ceny sa podbne kupią droższy produkt finalny który droższy będzie tylko w odniesieniu d cen dnia poprzedniego bo na dzisiaj będzie już w takiej samie cenie co wszędzie, czyli " normalnej " - CENA TRANSPORTU DOSTOSUJE SIĘ DO NOWYCH REALIÓW BO NIE MA ZWYCZAJNIE INNEJ OPCJI co do pkt 2 zrobi sie z 2 czy 3 jeden zestaw - no zrobi się, może i tak, ale czemu nie dzieje się tak już dziś przed wprowadzeniem tych stawek? nie wszędzie się da - czas o kórym piszesz u góry że dla klientra jest ważny a potem niżej piszesz że tylko czas jest problemem ( to tylko czy AŻ, nie jest to rozwiązanie które gwarantuje obniżke kosztów, do obsługi znacznie zwiekszonego wolumenu przesyłek przeładowywanych potrzeba znacznie więcej ludzi na miejscu ( nie widze problemu dla polskiego pracownika dostać się za wodę ) w tym kierowców których brakuje wszędzie w europie, no i jeszcze utracenie pracy przez szwdzkich kierowców na rzecz tańszych PRZEWOŻNIKÓW, dokładnie więc nie widzę mozliwości żeby teraz sytacja miałą ulec zmianie przecież to jest minimalne wynagrodzenie i nie sądzę żeby szwedzi czy norwegowie za to minimum pracowali - więc nasz kierowca i tak bedzie tańszy według mnie " stawka " za trasnport się dostosuje bo ludzie musza jeść | |||
~pic | michał, jednak jesteś idiotą. Wiesz ile kosztuje przeładunek towaru z naczepy na drugą naczepę?Wiesz ile trwa akcja przeładunkowa?Gdybyś wiedział, nie pisałbyś swoich bredni. Z drugiej strony, czego można spodziewać się po pajacu lansującym teorię, że prewoźnik jest bytem zbędnym?Najważniejsz y jest kierowca. | 2 | ||
~pic | Odhaczyłeś się w PUP? | 2 | ||
~koltun | Zbliża się koniec dla tanich bander ! | |||
~pic | kołtun. Widzę problem zupełnie inaczej. Zbliża się koniec fikania pol s kich kierowczyków. Ich miejsce zastąpią kierowcy z innych byłych demoludów. Przez de*ilnych polskich kierowczyków zmaleje ilość polskich ciężarówek, wzrośnie ilość bałkańskich, litewskich, łotewskich. A wy pyskaci kierowcy wrócicie do wyuczonych zawodów. | 2 | ||
~pic | Z was już śmieje się pół Europy. Obudzicie się z ręką w nocniku. | |||
~michał | a ja widze że 25ty w kalendarzu i wypłata na koncie :) | |||
~michał | a jak dodam do tego że jade do ostatniego klienta i o 15tej bede w domku to weekend zaczyna sie znakomicie | |||
~michał | 1407km i 37h pracy do teraz | |||
~koltun | pic - To dobrze ! Ja mam wyuczony zawód felczera na zimno i dużo roboty ! | |||
~Kamil | Tylko pozazdrościć takiej pracy, marzenie każdego kierowcy. | |||
~koltun | kamil, smołuj łepek ! | -1 | ||
~gram | pic Przez de*ilnych polskich kierowczyków zmaleje ilość polskich ciężarówek, wzrośnie ilość bałkańskich, litewskich, łotewskich. A wy pyskaci kierowcy wrócicie do wyuczonych zawodów. CZy uważasz że nowści płącowe dotyczą tylko polskich przewoźników? Dotyc zą równiez bałkańców, litwińców i całej reszty. Koszty leasingów, paliwa, ubezpieczeń są zbliżone. W jaki sposób będa bardziej konkurencyjni od Nas? No chyba że bałkaniec sobie jaja zrobi z nowości wikingów. |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.