ID: 166659
ROLMAG OPALENIE
ID: 166659
ID: 166659
Witam,
Czy mógłby ktoś podzielić się opinią o tej firmie? Jak to faktycznie tam wygląda czy faktycznie system zmianowy 4/2? Gdzie jeżdżą pod jaką spedycją czy auta faktycznie tylko euro VI?
Z góry dzięki za rzetelne opinie
Witam,
Czy mógłby ktoś podzielić się opinią o tej firmie? Jak to faktycznie tam wygląda czy faktycznie system zmianowy 4/2? Gdzie jeżdżą pod jaką spedycją czy auta faktycznie tylko euro VI?
Z góry dzięki za rzetelne opinie
Posty (58)
~#123# | Gruby napisz kiedy bedziesz na tym parkingu to chetnie skorzystam z Twojej goscinnosci ja nie napewno nie odmowie jak bedziesz chcial postawic | |||
~tomek | panie Piotrze spedytorze wienszuje takich kierowców też byłem kiedyś w tej lidze puki mnie kamila nie zabrała bardzo tego żałuje bo pod piotrkiem było super to jest prawdziwy sperytor pozdrawiam Tomek NAJLEPSZY | |||
~tomek | a poza tym to najgorsze są zjazdy i to że trzeba jechać i robić wikend przed pracą i wtedy jak jedziesz na 4 tygodnie to robisz 4 wikendy to znaczy jedziesz pilnować auta aby samo nie stało na wikend nie polwcam tej firmy jak będziesz ją wybierał zastanów się trzy razy pozdrawiam | |||
~tomek | najlepszy w tej firmie to jest pan Marek nigdy nie spotkałem takiego szefa wszyscy w całej polsce sie chowają pełen szacun | |||
~inter | Nie polecam za wszystko obciÄ
ĹźajÄ
a praca w cale nie taka Ĺadna jak obiecujÄ
nie dziwne Ĺźe ciÄ
gle szukajÄ
kierowcĂłw sÄ
tacy ktĂłrym to moĹźe pasuje ale ja nie bÄdÄ pĹaciĹ za wszystko. Auta nowe ale zaniedbane i brudne ale to juĹź gĹĂłwnie wina kierowcĂłw... TakĹźe nie polecam a ci co tak Ĺadnie piszÄ to chyba z biura | |||
~JUZ BYLY | tez nie bylem zadowolony z pracy w tej firmie praca czesto nerwowa potwierdzam ze potrafia obciazyc bez wogole jakiej kolwiek informacji. Praca dla ludzi co lubia walczyc o swoje, sprzet zaniedbany | |||
~kierowca1 | na poczatku wszedzie dobrze jest, potem jest zaskoczenie i zdziwienie. | |||
~INTER | Omijajcie szerokim łukiem | |||
~gruby666 | Najlepszy kierowca to Wojtek z Colli Care. Chłop może i młody, ale na transporcie zna się jak nikt inny. Żaden inny kierowca nie przynosi firmie takich zysków jak on. Jaki by nie miał ładunek, gdzie by nie pojechał, czy to płaska Holandia, czy północna Norwegia, zawsze przywiezie normę poniżej 24/100. Kiedyś jak staliśmy razem na Garbsenie, Wojtek po kilku piwach zdradził mi sekret, że niskie spalanie zawdzięcza odpowiedniemu obuwiu, przez które ma idealne wyczucie pedału gazu. Ja zawsze myślał, że najlepiej jeździ się w skarpetach i to był błąd. Sukcesem do obniżenia spalania są sandały. Ale nie takie zwykłe sandały. Muszą mieć odpowiednio twardą podeszwę a zarazem wentylację. Dodatkowo Wojtek w ogóle nie używa hamulca, mówi, że jak auto rozpędzi się powyżej setki to wrzuca mu wsteczny i coś tam zazgrzyta, zadymi i w końcu zwolni, ale hamulce są jak nowe. Kolejne oszczędności dla firmy. Zimową porą nie spotkasz Wojtka w jego aucie. Chodzi się ogrzać do kolegów. Twierdzi, że dewasto zużywa za dużo prądu i paliwa, a to niepotrzebne wydatki dla firmy. Na długiej pauzie Wojtek w ogóle nie przepala auta, dopiero w poniedziałek przed ruszeniem chodzi do Rumunów pożyczać kable. Laptopa i komórkę ładuje tylko na stacjach benzynowych i na promach. A propos promów, tu też Wojtek robi oszczędności dla firmy. Zawsze rezygnuje z jedzenia. Wozi ze sobą wędkę i z promu łowi ryby, które potem przyrządza w kajucie. Wojtek dba o auto jak nikt inny, sam byłem świadkiem jak czyścił cały zestaw chusteczkami dla niemowląt. Myślę, że Wojtkowi należy się podwyżka minimum do 8 tys. | |||
~Rekin | Podobno płacą już za werbowanie nowych kierowców żeby chociaż ktoś na chwile przyszedł pojezdzić, to faktycznie musi być lipa | |||
~hiena | Witam widzę że kolega gruby ładnie pocisnął temu gówniarzowi, no ale cóż nie ma co się dziwić po H. u. j się chwali wszystkim na parkingu że najwięcej zarabia z ColliCare. Tak chłopaków zdenerwował że aż co zjazd do bossa latali i płakali czemu jeden ma tak a drugi tak. Myślę że rzeczywiście jest młody i głupi, ale z biegem czasu się nauczy że nie stoi się z chłopakiami z jednej firmy, nie pije się piwa i nie mówi się wszystkiego i myśli się że będzie się dobrym kolegą buhaa; -) pozdrawaiam cały Rolmag | |||
~koniu | Uważajcie na Mareczka Czaje bo to pod*acz | |||
~cary | Myślę że dziadek powinien założyć własną firmę, przecież on ma zawsze tyle do powiedzenia w busie | |||
~keneedy | Marek to powinien iść na emeryture albo wnuki bwaić | |||
~były i szkrzywdzony:) | Typowa amatorka, praca 4/2 (34 dni w pracy a 10 dni w domu tak dopracowane zjazy i wyjazy) , kasa na czas, auta nowe ale bardzo zaniedbane proponuje przed zatrudnieniem umówić się z dermatolgem, no i robota totalnie do kitu robią głownie tzw MULTIDROP czyli ładuja po 1000 miejsc i tyle samo zrzucaja. Pracowałem miesiac pod jakimś colicare porażka po paletkach i kartonikach się ładowało wszystko wyliczone (sranie jedzenienie i milion telefonów dlaczego pan jeszcze nie jedzie). Nie mają dobrej spedycji teraz włochy nieby obrabiają następna tragedia z tego co kolega opowiadał. Żeby wrócić do domu potrzeba 3 dni, ponieważ trzeba zrobić 2600 km żeby ludzi pozbierać. | |||
PLR
| dobrze ze po słuchałem ostrzeżeń kolegów nic dodać nic ująć. | |||
COBRA007
| Uwaga pododno firma ma problemy finansowe, slyszalem od ludzi co pracuja na sprzecie tu na miejscu ze musza czekac za swoimi pieniedzmi | |||
~Stefan | Ja napisze tak kasa na czas w domu wychodzi 13 dni więc nie wiem czemu młokosom nie pasuje robota jak każda inna. Do zjazdów trzeba się przyzwyczaić. P. S po 1000 miejsc się nie ładuje tylko w mc po 5000 rozładunków hehe. Mi tam pasuje jazda w Rolmagu pozdrawiam stałą ekipę. | |||
~szef | Co nie którym to radziłbym się uspokoić, bo panowie ktoś może mieć problemy za pisanie bzdur (wszystko idzie sprawdzić ) , forum poświęcone jest informacjom o firmie, proszę nie pisać takich rzeczy że firma jest nie wypłacalna komuś się nie podoba proszę poszukać innej pracy ktoś potrzebuje info proszę zadzwonić do firmy pozdrawiam | |||
~hiena | brakuje ludzi u Pawła Kamila z Holandii zawineła prawie cały skład ładny gips :-) | |||
~indynk | a co ty się dziwisz!!! kto z nią chlał w Hoogeeven to wrócił do niej, a najlepsze jest to że każdy na nią *lił a teraz poszli do niej pod skrzydła, jak to zrozumieć normalnie P. O. J. E. B. Y!!! | |||
~Hennnry | Marek Czaja to brudas | |||
~nowy | Kto to jest Darek z biura? Słyszałem, że to prawdziwy fachowiec od transportu z bardzo dużym doświadczeniem. Wielu kierowców go podobno chwali. | |||
mack430
| Potwierdzam wpis Henrego o Marku Cz. Syf i smród. | |||
~byly | wyplaty w ratach. auta zaniedbane. brak podstawowego wyposarzenie na samochodach. 80% kierowcow to ukraina i białoruś. duza rotacja kierowcow. to tak w skrócie. | |||
~Papaj | Co nowego w Rolmagu? Jeżdża jeszcze wogole bo cos mnie sluchy doszly ze z dnia na dzien coraz gorzej kto tam jeszcze pracuje? | |||
~Andrzej | Hej obecnie nadal robie dla ukrainskiego rolmagu firma od stycznia pada juz 14 luty 2020 i nadal brak wyplaty a i zadnego smsa z przeprosinami ani wyjasnieniem od tak zwanych pzeudo prezesow. ODRADZAM. | |||
~Mati | Co nowego w Rolmagu jezdzi tam ktos jeszcze wogole czy juz firma padła? | |||
~Xxx | Jak z wypłata mi? | |||
~Toldi | Szef podobno po*y, w dobie kryzysu jakieś głupoty przy wypłacie wymaga, kolega wychodził z biura to sie pytam ile dostałeś? Odpowiada szkoda gadać wszystko mnie boli i uciekł, |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.