ID: 166559
4 polskich kierowców aresztowanych w UK.
ID: 166559
ID: 166559
czterech polskich kierowców aresztowała brytyjska policja za przemyt ludzi w hrabstwie ESse*s., wkierowanych przez polaków ciężarówkach znaleziono łącznie 65 osób.
czterech polskich kierowców aresztowała brytyjska policja za przemyt ludzi w hrabstwie ESse*s., wkierowanych przez polaków ciężarówkach znaleziono łącznie 65 osób.
Posty (40)
silwio
| Podgląd konta g-ag-a (2015-06-05 23:50:59) Ta te chudziny to pewnie 60 kg w porywach a Ty 6 ton im dałeś. A czytaj fakty-DWA kontenery-więc 30 i cóś na jednym i już widzę jak zauważasz różnicę w wadze. Nie "pitol" g-a:-) | |||
~grzestato | Esse*s | |||
~grzestato | Z>A>J | |||
~grzestato | Sprawnie działa kreator wpisów na ET | |||
~grzestato | Abstra*e | |||
silwio
| Sorry g-a, nie czytaj bo tu nie piszą o tym. W radiu mówili o dwóch kontenerach:-) Małego zonka łapnąłem. | |||
g-a
| Nie podusili się w tych kontenerach? | |||
~... | DOKLADNIE W RMF FM MOWILI O KONTENERACH JEST SYF W TYCH PORTACH A ANGOLE ZAMIAST COS Z TYM ROBIC TO DALEJ KARAJA KIEROWCOW | |||
silwio
| Podgląd konta g-ag-a (2015-06-06 00:02:18) Widzisz tak się składa że jeden zmarł (przynajmniej tak podali). No ale przecież Ty wiesz więcej i lepiej:-) | |||
CAMIONISTA
| Od biednego emigranta nic nie wyduszą, jeszcze będą musieli opłacić mu deportację. Natomiast od kierowcy co ma z przodu 7 jest co brać i w ten sposób jest kasiora dla rządu a ze zabawa jest w kotka i myszke to już inna bajka :) Prosta sprawa omijać GB kierunek zamykać drzwi na sztaby, kłudki, łancuchy i domagac sie stanowczo kontroli (czujki) i papieru ze na stronie F auto jest czyste a co sie na promie dzieje nie ma kierowca wpływu to jak z kradzieżą paliwa Przecież nikt na bakach spać nie będzie?:) | 1 | ||
silwio
| g-a Ty naprawdę jesteś delikatnie mówiąc dzieciak. Coś nie po Twojej myśli to zaczynasz zabawę kredkami. Ale jak Cię to uspokaja to koloruj sobie śmiało:) :) | |||
g-a
| Nie lubisz czerwieni? :-) | 1 | ||
~doth | silvio nie siej popeliny, nikt nie zmarł a tak na marginesie to nie były kontenery!!! kierowcy na 99% wiedzieli co wiozą, byli obserwowani od jakiegoś czasu konkretne samochody, tylko naczepy się zmieniały. myslę że tak jak już ktoś napisał, łatwy zarobek. | |||
CAMIONISTA
| średnia oferta emigrantów waha się między 1000-2000euro Jakieś pare lat temu na parkingu przyszedł do mnie gość (pośrednik) i złożył mi taką oferte abym zabrał 3 osoby. Sprawa jest prosta tak na serio nie ma po co śmigać na GB ani kasa dobra ani powroty szybkie Jak nie emigranci to promy jak nie promy to złodzieje i inne gremliny namęczy się kierowca a miliona i tak nie zarobi jest wiele innych przyjemniejszych kierunków bez (Stresu) | |||
~nowy | wystarczy popatrzeć co sie dzieje w calais na tunelu i wczyscy to mają w dopie policja celni garmarzeria najlepiej kiero dowalić | |||
~Przemo | Rozwiazanie jest proste. Nie jezdzic do uk. | |||
~Dziad Bozpolski | To wina szefa ! Za mało im płacił... jednym i drugim ! SZEF zawsze winny ! | 1 | ||
~rosa | Mechanizm jest prosty! Ciapate zostaną w Anglii, dadzą znać rodzince, że przemytnicy się wywiązali i gdzieś w Syrii znowu składka całej wsi na kolejnych, więc pośrednik ma ciągle ruch w biznesie. A zamiast płacić kierowcom obiecane np. 50tyś funtów przemytnik wolał ich wystawić i całość zatrzymać dla siebie. | |||
silwio
| A no fakt, widocznie "za szybko" słuchałem wiadomości. W tamtym roku zmarł afgańczyk w kontenerze, a teraz przemyt był w w ciężarówkach a nie w kontenerach, co i tak nie zmienia faktu że g-a zachowuje się często bardzo nieprofesjonalnie a nawet "dziecinnie". | -1 | ||
~Znawca | To byly firanki, pewnie tepaki rysowali pauze w porcie | |||
~sid | jak sie pracuje za 1800zl -to trzeba dorabiac by zyc | -1 | ||
~sid | dlaczego u niemca nie znalezli -bo on zarabia 1800 euro... to i dorabiac nie musi | |||
~dobła | ~Dziad Bozpolski (2015-06-06 03:59:18) no jasne, że wina szefa bo nie płacił godnie. | 1 | ||
~marcin | czasami auto przejdzie kontrole po francuskiej stronie a w angli od razu halt... znaczy francuzi puszczają. | 1 | ||
~marcin | jest coś takiego jak karta bezpieczeństwa którą prowadzisz przez całą podróż od załadunku po brytyjską kontrole paszportową... oczywiście od razu na załadunku solidne napięcie plandeki i klamer, założenie linki celnej, plomby i kłódki obowiązkowo... nie zaszkodzi sprawdzić naczepe w porcie ale jeszcze po francuskiej stronie, po przejściu tych wszystkich rentgenów... i... ruszać głową i bedzie OK | |||
~marcin | zresztą płynęli nie z calais, a z rotterdamu do harwich... także to juz jest wszędzie... czytać powyższy post jak zapobiegać | 1 | ||
~driver uk | dziwne ze ci ludzie do polski nie chca byc przemycani tylko do uk. taki czlowiek czarny w uk dostanie wiecej kasy niz kierowca pracujacy u dziada polskiego | -1 | ||
~driver uk | a chlopakow szczescie dotknelo. naucza sie angielskiego w wiezieniu i zostana w uk. napewno nawet im tez lepiej bedzie | -1 | ||
~odmulacz | Wyglada ns ustawiony przemyt. 35 Afganczykow, 22 Chinczykow, 10 Wietnamczykow i jeden Rusek. W tym dwie baby w ciazy i 15 dzieci. Posiedza jak nic. Zadnego przypadku prawdopodobnie tu nie bylo. | 2 | ||
~lisek | Dziady czeka was bad trip. Chillout się dla was skończył. |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.