ID: 163032
Co z płacą minimalną w branży transportowej we Francji?
ID: 163032
ID: 163032
Jednym z najważniejszych wydarzeń politycznych ostatnich miesięcy we Francji są prace legislacyjne nad pakietem rozwiązań prawnych mających tchnąć nowe siły we francuską gospodarkę.
Jednym z najważniejszych wydarzeń politycznych ostatnich miesięcy we Francji są prace legislacyjne nad pakietem rozwiązań prawnych mających tchnąć nowe siły we francuską gospodarkę.
~etransport.pl
Posty (30)
~Dziad Bozpolski | Tym razem okazało się że żaba jest mądrzejsza od niemiaszka i rozumie, że przewoźnik nie ma wpływu na kształtowanie stawek przewozowych szczególnie na tak patologicznym "rynku" jakim jest polski bajzelek. Dlatego pomysł obciążenia odpowiedzialnością rzeczywistą elementy mającego realny wpływ jest jak najbardziej godny poparcia. Wtedy choćby 12 euro - to już nie będzie problemem. Szwaby ! Ruszyć zakutymi łbami wzorem Francuzów ! | |||
~kierowca | Dziadzie: gdyby wynagaradzono za glupote to niewątpliwie mialbys miejsce w pierwszej setce najlepiej opłacanych "pracowników". A co do meritum to dla tych co nie wiedza, Niemcy również wymagają od zleceniodawcy aby solidarnie bral odpowiedzialność za "wlasciwe" wyplacanie pracowników pod grozba dużych kar, wiec najpierw się doszkol a potem blyskaj swoja wiedza | |||
~Dziad Bozpolski | kierowca - w drodze wyjątku odpowiem - nie bełkocz bzdur ! | |||
visitors
| W tym zakresie projektowane przepisy francuskie istotnie różnią się od niemieckiego MiLoG: nie opierają się tak wyraźnie na kryterium terytorium przez co nie obejmują ani tranzytu, ani wywozu towarów z terytorium Francji. Nie oznacza to bynajmniej zgodności tych przepisów z prawem unijnym. Wręcz przeciwnie, regulacji francuskiej można postawić zarzuty podobne do tych, jak stawia się MiLoG. (... ) (... ) W tej kwestii Trybunał Sprawiedliwości jednoznacznie potwierdził, że każdy przypadek należy badać indywidualnie. Podobnie zatem jak w przypadku MiLoG, automatyczne przyjmowanie prawa jednego państwa (w tym wypadku – Francji) jako prawa właściwego jest sprzeczne z prawem UE. Na zakończenie (... ) niebawem Komisja Europejska wyda oświadczenie w sprawie zgodności z prawem unijnym niemieckiej ustawy MiLoG. Rozstrzygnięcie to będzie determinować podejście innych krajów UE w tej kwestii. Jeżeli zatem Komisja Europejska uzna MiLoG za niezgodne z prawem UE, wówczas można przypuszczać, że wyższa izba francuskiego parlamentu faktycznie okaże się „ izbą refleksji” (jak zwykło określać się izbę wyższą parlamentu) i omawiany projekt nie stanie się powszechnie obowiązującym prawem. bez komentarza | 1 | ||
~ciapowaty | Chciałem wykazać błędy w rozumowaniu pana profesora, ale dyżurny zna swą powinność. | |||
ese
| Ważny fragment wart podkreślenia ".. W tym zakresie projektowane przepisy francuskie istotnie różnią się od niemieckiego MiLoG: nie opierają się tak wyraźnie na kryterium terytorium przez co nie obejmują ani tranzytu, ani wywozu towarów z terytorium Francji. ". Czyli oprócz tranzytu nie dotyczyłoby to jeżdżących PL-F-PL oraz na przerzutach. Z Francji w dowolne kierunki. Co bardzo postać rzeczy zmienia | |||
ese
| I mam wrażenie, że może pozostać wersją kompromisową | |||
~ciapowaty | Ese, aleś się popisał. | |||
ese
| Byle co, ale by coś napisać? Warto? | |||
~ciapowaty | Dyżurny uniemożliwia mi zamieszczenie, nawet pozbawionego choćby słowa komentarza, odpowiedniego cytatu w wypocin pana profesora. Dlatego jakakolwiek polemika nie jest tutaj możliwa. Chcesz zemną pogadać, to przejdź na inne forum. | |||
~zibiaz | Widzicie Panowie kierowcy, nikt za nas się nie upomni, jak sami nie zawalczymy o godne zarobki a co za tym idzie emerytury. Nadal będą nas dymać. | |||
~Wielki Szu | Ładnie nazwali firmy ze wschodu które działają zgodnie z " prawem dżungli ". Polski dziad ma ciepło. | |||
~... | Wlasnie beda to zmieniac aby wszystkich obejmowalo. | |||
~... | Wielki szu. Maja cieplo na twarzy ale mowia ze to deszcz pada. | |||
~ciapowaty | francuskimi przepisami prawa pracy zostaną objęte wszystkie przewozy kabotażowe na terenie Francji oraz przywóz towarów na terytorium Francji. (_) | |||
Alina26
| Może kiedyś w Polsce będzie stawka minimalna za 1h pracy? | |||
negro_
| przyszli milionerzy już liczą, teraz dylemat, co ja kupię? zużyte bmw czy może vw tuarega z 150 tysi na liczniku? hehe pobudka marzyciele, nic sie nie zmieni, już wasi panowie o to zadbają | |||
negro_
| te wszystkie pomysłuy umrą śmiercią naturalną, wyginą jak dinozaury wraz z waszymi milionami, to tak jakby nagle za zbieranie szparagów mieli szwaby nagle dwa razy tyle płacić? kto będzie tą różnice pokrywał, nie ma szans. Albo jakby nagle przestać importować z chin, ludzie sie przyzwyczaili do niższych kosztów i na dłuższą metę nikomu to nie będzie pasowało | |||
~XJR | Hmm skończyły się czasy obiadów w Mariocie... teraz zupa w mlecznym barze... i łyzka na łąńcuhu jak w Misiu Bareii... | |||
ŻĄDŁO
| Za WNP. PL, Bretończycy atakują polskie i litewskie ciężarówkiCo najmniej 37 samochodów ciężarowych i dostawczych operatorów z Europy Wschodniej, głównie z Polski i Litwy, zostało zniszczonych w ciągu ostatnich kilku dni w północno-zachodniej Francji. Postrzegane jest to jako "forma protestu przeciwko domniemanej nieuczciwej konkurencji firm transportu drogowego z krajów o niższych wynagrodzeniach, co w żargonie konkurencji nazywane jest jako dumping socjalny", informuje brytyjski portal Lloyd’ Loading. list. Ataki te miały miejsca w regionie Bretanii. Podczas jednego z nich siedem samochodów ciężarowych i przyczep zostało nocą pomazanych farbą na parkingu przy głównej drodze łączącej Nantes i Quimper. | |||
~zorientowany | Rozumowanie F i DE wygląda tak: Kali zabrać krowa-dobrze. Kalemu zabrać krowa-larum !!! Tak wygląda wielka, wspólna Europa! Sra... m na nią!!! | |||
~kiero | ludzie się przyzwyczaili do niższych kosztów ale chodzi o to ze spedycje nadal maja wysokie stawki i to nie zmieni cen towaru tylko więcej zaczna przewoźnicy dostawac barany | |||
~kiero | znaja was polaczki wszędzie już hehe | |||
~ciapowaty | ~zorientowany. I tak trzymaj. Dość wysługiwania się Niemcom, francuzom i innym nacjom. Niech sami targają swoje klamory. Nie będzie Niemiec pluł wam w twarz za waszą wierną służbę ( ku chwale i obniżce kosztów niemieckiej gospodarki) Pokażcie, że nie jesteście ostatnimi dziadami i na kolanach nie będziecie prosić o kawałek łaskawego chleba. | |||
~520 | Żabojady muszą wyżywić po kolonijnych przybyszów z za wielkiej wody. ogólnie cały ten chłam powinien zamknąć się w swoich granicach i żreć własne robactwo | |||
~mysia pysia | ale luja, swieta blisko, ku chwale ojczyzny. amen. | |||
g-a
| Dodam sobie ten i kilka innych wątków do "ulubionych"... i przypomnę je za kilka miesięcy, jak będziecie jęczeć, że pracy nie macie, a komornik pod drzwiami stoi... | |||
hejmistrzu
| dobrze, ze te swieta.. | |||
~Karaś | ://zz. kierowcy-essers. info/ | |||
Łysyjunior
| czekamy kiedy nasze władze zaczną wprowadzać nowe przepisy przewozowe żeby bronić polskich firm transportowych! |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.