ID: 161108
CLARKE TRANSPORT 2015
ID: 161108
ID: 161108
Szukam opinii na temat CLARKE TRANSPORT w Luton. Z tego co wyczytałem na forum wszystkie komentarze są z dawnego okresu. Czy jest ktoś może, kto obecnie pracuje w tym oddziale? Jak wygląda praca? Może się coś zmieniło od ostatnich komentarzy. Clarke Transport opłacili mi kurs ADR, wykupili bilet i na dniach tam lecę. Mam już ang prawo jazdy, kartę tacho i counterpart. Po warunkach zapowiadało się nieźle, po przeczytanych komentarzach średnio mi się chce jechac dlatego szukam nowych opinii, Bo jeśli będzie tam kiepsko to przepracuję tam miesiąc aż mi zasponsorują kartę DQC i będę szukał czegoś innego. Bardzo proszę o jakieś wskazówki. Ewentualnie firmy jakie możecie polecic. I czy nie lepiej byłoby otworzyc własną działalnośc LTD?
Szukam opinii na temat CLARKE TRANSPORT w Luton. Z tego co wyczytałem na forum wszystkie komentarze są z dawnego okresu. Czy jest ktoś może, kto obecnie pracuje w tym oddziale? Jak wygląda praca? Może się coś zmieniło od ostatnich komentarzy. Clarke Transport opłacili mi kurs ADR, wykupili bilet i na dniach tam lecę. Mam już ang prawo jazdy, kartę tacho i counterpart. Po warunkach zapowiadało się nieźle, po przeczytanych komentarzach średnio mi się chce jechac dlatego szukam nowych opinii, Bo jeśli będzie tam kiepsko to przepracuję tam miesiąc aż mi zasponsorują kartę DQC i będę szukał czegoś innego. Bardzo proszę o jakieś wskazówki. Ewentualnie firmy jakie możecie polecic. I czy nie lepiej byłoby otworzyc własną działalnośc LTD?
Posty (43)
dawidncl
| jak w temacie... | |||
~kiero | Clark na poczatek jest ok.. zalezy czy bedziesz jezdzil solowka czy zestawem.. dniowki czy nocki.. zapewniaja mieszkanie i bilet.. praca od poniedzialku do piatku.. weekendy wolne.. 48 godzin kontrakt stawki przyzwoite jak na kontrakcie.. nocki lepiej platne.. i jazdan na zestawie.. na dniowkach zalezy moze byc solowka i multidrop albo zestaw.. na solowce nie polecam jest konkretny zapierdziel.. a wozi sie wszystko od aderow po papier toaletowy do domow starcow.. kasa 420-450 (dniowki-nocki) moge sie troche mylic.. zalezy czy zrobisz te 48 czy wiecej godzin ale staraja sie zebys zbyt wiele godzin nie robil.. zalezy od tego ile jest pracy.. nocki na zestawie to jazda miedzy depotami.. lekka praca.. w porownaniu do pracy na solowce na multidropie.. tylko te adr.. nie zawsze jest wszystko zabezpieczone jak trzeba.. chyba ze sam to zrobisz.. adr hmm.. zdaza sie ze cos pocieknie ; ). . ale niejest az tak zle niebojcie sie :). . | |||
~kiero | takze CLARK tak ale na zestawie.. dla mlodego na solowke moze byc, .. ale jesli ktos juz jezdzil zestawem.. albo jest powiedzmy po 40 to odradzam solowke bo niedacie rady.. co wiecej.. jesli chodzi o wspolpracownikow to ludzie sa rozni jak to w kazdej firmie.. polacy w wiekszosci sa wporzaku.. naprawde mozna pogodac i sie zaprzyjaznic.. ale zdazaja sie tacy co tylko by chcieli swinie podlozyc.. ale takie cos bedzie w kazdej firmie :). . takze na poczatku nie polecam mowic za duzo do czasu az dowiecie sie kto lize komu * ; ). . sa tacy co robia swoje i tacy co wiecznie marudza i patrza sie z zawiscia na innych.. norma :). . ogolnie jak ktos chce pracowac i pracy sie nie boi.. to firma jest ok na poczatek lub na stale.. mozna trafic zle lub dobrze.. sa tacy co pracuja lata i tacy to przyjezdzaja i uciekaja po 2-4 tygodniach | |||
~kiero | podsumowujac.. jesli masz juz doswiadczenie na zestawie i taka prace masz uzgodniona z CLarkiem? to jasne jedz zobacz.. popracuj.. niejest to idealna firma ale taka moze sie okazac dla konkretnych przypadkow.. jak mowilem wszystko zalezy od tego co bedziesz robil.. z czasem masz przypisana trase i codziennie odwiedzac te same firmy.. zdaza sie ze dostajesz jakas dodatkowa zrzute lub kolekcje.. ale to zalezy.. dni bywaja bardzo podobne.. jesli chodzi o usterki to niema problemu na depocie w birmingham sa polscy mechanicy zawsze pomoga sa naprawde wporzadku.. pozdrawiam :). . no i wszyskich z depotu birmingham :D.. Lee bardzo wporzadku.. Steven rowniez.. da sie z nimi normalnie porozmawiac.. natomiast co do Luton konkretnie sie nie wypowiem nie pracowalem w tym depocie ale mysle ze gorzej niebedzie.. jezdz zobacz.. nie bedzie Ci sie podobalo poszukasz po agencjach.. teraz jest juz marzec praktycznie i pracy nie zabraknie jest zapotrzebowanie na kierowcow i to spore. | |||
~kiero | aha i ten LTD.. narazie sie wstrzymaj i jedz do Clarka zobacz.. jesli cenisz sobie kontrakt prace od poniedzialku do piatku weekend wolny.. to ta praca bedzie dla Ciebie.. kasa nie taka jak na ltd ale jesli wazne jest dla Ciebie ze startujesz codziennie o tej samej godzinie i masz weekend wolny to zdecydowanie jedz i sproboj.. na LTD to praca przez agencje.. zmiany dni. . godzin startu.. pracujesz w weekendy.. czasem odwolaja Ci zmiane.. kasa de fakto wychodzi lepsza ale.. jesli chcesz tam tez zyc to warto dac im szanse.. zawsze mozesz zmienic :) pozdrawiam pisz jak bys chcial cos jeszcze wiedziec | |||
~kiero | P. S. gdyby nie to ze musialem zapierzdzielac na solowce zamiast na zestawie to pracowalbym tam do dzisiaj.. to moze dac Ci cos do myslenia ; ) niestety jak Cie juz wrzuca na solowke to nie liczcie na to ze przeskoczycie od tak na zestaw.. szczegolnie jesli dajecie sobie rade na multidropie :) | |||
~Mar | Dawid oglaszali sie z Clarka ostatnio gdzies? Czy ktos Ci polecil? | |||
~kiero | na etransport non stop :) | |||
dawidncl
| wybrałem dzienną zmianę, jazda CE. Też mi się wydaje że na początek jest ok. Zobaczymy w praktyce juz na dniach. Najważniejsze są powroty do domu bo już się naspałem w kabinie. | |||
~kiero | dokladnie spac w budzie nie bedziesz na to nawet nie licz :) ale to plus tez tak sadze.. na dziennej zmianie bedziesz mial na pewno kilka punktow czyli rano dostawa po poludniu zbiorka.. w zaleznosci jaka trasa moze byc ze zjedziesz na depo rozladunek i znowu po jakas kolekcje.. bedzie ok.. lecisz z katowic? wiec na bank wizzair ; ) powodzenia.. smialo moze leciec nawet sie nie wahaj | |||
dawidncl
| tak dokładnie. lecę z Ktw wizzair. takie dostałem właśnie informacje, że najpierw zrzutki później popołudniu zbiórka palet. z weekendów jestem zadowolony, takiej pracy szukałem na początek, na start, przyjeżdżam i pracuję, nie generuję kosztów. Byłem już w U. K. i wiem jak i ile się czeka na pracę w agencjach. Najeździłem się po Europie i naszarpałem z gabarytem, Chcę pospac normalnie w domu no i przy tym zarobic jak czlowiek, bez ciśnienia jak u Polaka co magnez to podstawa. Powiedz mi ile mniej więcej takich dropów po drodze mogę miec i ile mniej więcej zajmuje dniówka ranna? Mam zakładac, że każdego dnia spędzę w pracy ok 12h? | |||
kristrucking
| Ja za 100 funtów na godz bym w tym durnym kraju nie pracował | |||
~kaszub | siema ja robie w ossett na dnówce robota spoko robie po 10 -11 godzin czasem przyjde w sobote kasa na czas |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.