ID: 161085
Czas jazdy dzienny i odpoczynek
ID: 161085
ID: 161085
Witam mam takie pytanie, Wyjeżdzam w poniedziałek o 7. 00 o 7. 30 dojezdzam na załadunek i czekam do 9. 00 (załądunek jestem na młotkach) wyjezdzam o 9. 00 i jade 2h (czy młotki wliczają się do czasu jazdy do tych 4, 5h?) do 11. 00 robie 45min przerwy i jade 4, 5h no i 11h odpoczynku i czy o 3. 00 moge już jechać czy musze czekać do 7. 00 we wtorek??zeby zamknąc cykl 24h?
Drugie pytanie czy postuj w korku lub inna praca wlicza sie w czas jazdy?czy trzeba odliczać od 9h jazdy??
Trzecie pytanie czy np gdy wyjade o 7. 00 w poniedziałek zajade na 9. 00 i bede miał inną prace do 20. 00 to pozostaje mi tylko do jazdy 1h by cykl był zamknięty we wtorek o 7. 00 poprzedzony odpoczynkiem 11h??
Witam mam takie pytanie, Wyjeżdzam w poniedziałek o 7. 00 o 7. 30 dojezdzam na załadunek i czekam do 9. 00 (załądunek jestem na młotkach) wyjezdzam o 9. 00 i jade 2h (czy młotki wliczają się do czasu jazdy do tych 4, 5h?) do 11. 00 robie 45min przerwy i jade 4, 5h no i 11h odpoczynku i czy o 3. 00 moge już jechać czy musze czekać do 7. 00 we wtorek??zeby zamknąc cykl 24h?
Drugie pytanie czy postuj w korku lub inna praca wlicza sie w czas jazdy?czy trzeba odliczać od 9h jazdy??
Trzecie pytanie czy np gdy wyjade o 7. 00 w poniedziałek zajade na 9. 00 i bede miał inną prace do 20. 00 to pozostaje mi tylko do jazdy 1h by cykl był zamknięty we wtorek o 7. 00 poprzedzony odpoczynkiem 11h??
~Luki12*.arreks.pl
*.arreks.pl
Posty (305)
~ktosik | q-q - ale nie dla kierowcy | |||
~prowokator | w wysoko cywilizowanych krajach godziny nadliczbowe są płatne lub do odbioru i unikanie tego jest przestępstwem, ale nie w polszy | |||
~prowokator | ktosik to nam wytłumacz, czemu nie dla kierowcy. | |||
~Zakręcony | mysia jeździ u siebie (chyba), ponieważ zgodnie z ustawą o czasie pracy kierowców, w punktach dotyczących kierowców zatrudnionych na umowę o pracę jest to niemożliwe. | |||
~mysia pysia | oj, po kraju nie smigam, i narazie nie mam zamiaru... to wylaczam sie z dyskusji. bo nie pogadamy. | |||
~mysia pysia | Zakrecony co jest nie mozliwe?? | |||
~Zakręcony | już wiem mysia... Ty bardziej jesteś pysia. | |||
~ku-ku | prowokator- Tam jest podobnie, włazisz do LKW i tachograf na linię dyspozycyjną, albo na młotki i dziadtrans musi z tego tytułu płacić, a nie kombinować jak to ominąć bo go dotknie armagedon ! | |||
~ktosik | ok ok. 40 / tydz 48/ tydz z nadgodz | |||
~prowokator | pragne dyskutantom uzmysłowić, że przepisy o czasach pracy kiero zostały stworzone pod dyktando lobby przewozników i dla przewożników, umożliwiając im na mocy prawa oszukiwanie kierowców.. nic dodać nic ująć. | |||
~prowokator | ktosik masz rację, tylko spróbuj to wymusić na przewożnikach | |||
~ku-ku | prowokator - w ciągu roku kierowca może mieć około 60 godz nadliczbowych ! Reszta to dymanie frajerów ! | |||
~Zakręcony | prowokator... swoją drogą wiele jest możliwości kształtowania umowy o pracę. Nasi kierowcy wszelakie aktywności poza jazdą rejestrują jako odpoczynek. Stąd biorą się największe zyski naszych rodzimych dziadów. INNA PRACA TO NIE JEST PRACA ! | |||
~ktosik | pro - ja nie mam mozliwosci ani checi naprawiac caly swiat. ja w firmie gdzie pracuje dalem rade. inni tez moga. | |||
~prowokator | ku ku to tylko w teorii nie znam dokladnie tych przepisów. | |||
~prowokator | zakrecony 200% racjii | |||
~Zakręcony | ktosik... w mojej firmie przyszedł nowy i daje radę. On daje radę, a inni, starzy kierowcy nie dają rady. Czy ja jestem gorszym kierowcą? Jak sądzisz, o co chodzi? | |||
~prowokator | ktosik ale ci inni co daja rade, sa czarnymi owcami i zakałami dla siofferów dupolizów i wazeliniarzy. przykład: odmówiłem recznego załadunku 600 kilogramowych palet ręcznym paleciakiem. przyjechał drugi pa*t i było bosiunio ja załaduję. mój boss przez tydzień sie do mnie nie odzywał HHaa | |||
~prowokator | zakręcony a ten nowy to cheba dostał nowe autko jak tak to to nobilituje do wydajnej pracy... ) | |||
~ktosik | Zakrecony - a co mnie to obchodzi? pro - a co mnie to obchodzi? ja robie swoje, a na reszte mam wywalone | |||
~prowokator | ktosik tak czymaj.. | |||
~Zakręcony | ktosik... Twój wybór, nie każdy ma dostęp do mrożonek, aby potem odsprzedawać to w wafelku. | |||
yearsley
| przyjacielu : możesz jechać max. 4, 5 godziny to co masz na młotkach wliczasz w 6 godz. / jazda 4, 5 + 2 godz na młotkach - tyle możesz zrobić jednorazowo/ potem musisz zrobić 45 min. pauzy. co do cyklu dobowego - nie ma czegoś takiego, możesz ile chcesz w ciągu doby kończyć i zaczynać tarczkę aby tylko utrzymać odpowiednią przerwę / 9 lub 11 godz. | |||
~ku-ku | prowokator - w ciągu roku może pan szofer mieć 260 godz. nadliczbowych wd. Kodeksu Pracy ! To jest 21 godz miesięcznie ! BASTA ! | |||
~matoly gora | yearsley doedukuj sie lepiej zanim ci yearsley wreczy do podpisania liczbe wykroczen, albo drapnie cie vosa | 1 | ||
~janek | znowu idiot zadał pytanie | |||
~rad79 | Nie bójcie się używać młotków, to nic nie boli. | |||
~prowokator | pytanko to jak to tak. kierowca jedzie maksymalnie 4, 5 godziny i po tym czasie szuka parkingu na wykrecenie 45. tak to rozumieć.. ? ? | |||
~Zakręcony | yar... coś tam dalej... głupoty piszesz dla kierowców na umowie o pracę. | |||
EmerytWP
| anty1 Ktosik pisze o pauzie łączonej którą można wykonywać codziennie pod warunkiem że w ciągu piętnastu godzin pracy robisz jeśli jest taka możliwość 3h pauzy potem jedziesz pracujesz a następnie wykręcasz 9h pauzy. Zamykamy etap 24godzin. Jest w sumie 12 h pauzy. NIE MARNUJESZ 11-stki i JEST to zaliczone jako normalna pauza. |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.