ID: 160995
Kilkaset tysięcy miejsc pracy zagrożonych.
ID: 160995
ID: 160995
Kilkaset tysięcy miejsc pracy zagrożonych. To będzie trudny rok dla branży transportowej.
Ten rok może być trudny dla polskiej branży transportowej. Obowiązek wypłaty niemieckiej płacy minimalnej oraz ryczałtów za nocleg w kabinie, a także spadające przewozy na Wschód oznaczają, że Polska może stracić dotychczasowy udział na poziomie 25 proc. europejskiego rynku. Zagrożonych jest nawet kilkaset tysięcy miejsc pracy.
://www. biztok. pl/gospodarka/kilkas et-tysiecy-miejsc-pr acy-zagrozony-to-bed zie-trudny-rok-dla-b ranzy-transportowej_ a20268
Kilkaset tysięcy miejsc pracy zagrożonych. To będzie trudny rok dla branży transportowej.
Ten rok może być trudny dla polskiej branży transportowej. Obowiązek wypłaty niemieckiej płacy minimalnej oraz ryczałtów za nocleg w kabinie, a także spadające przewozy na Wschód oznaczają, że Polska może stracić dotychczasowy udział na poziomie 25 proc. europejskiego rynku. Zagrożonych jest nawet kilkaset tysięcy miejsc pracy.
://www. biztok. pl/gospodarka/kilkas et-tysiecy-miejsc-pr acy-zagrozony-to-bed zie-trudny-rok-dla-b ranzy-transportowej_ a20268
Posty (115)
speedytrans
| jak w temacie... | |||
~angela. M | za to ci co pozostaną, bedą zarabiać normalnie, kierowcy to ludzie którzy mają tam jakies wyuczone zawody i sobie poradza, za podstawe pracy jest do oporu. za to widze miny tych sefuf... jak im przyjdzie wizja isc do pracy:) bedzie wesoło i płacz:) | |||
~ku-ku | To tera Łysy ma stresa! | |||
~angela. M | pójdzie za fajere i tez bedzie miał 9, 50/h heh, nie bedzie plakał ze go okradaja, , stara mu rogi doprawi jak go nie bedzie z miesiąc i oczy mu sie otworza:), przestanie pisać bzdety | -1 | ||
~rx5 | jestem wlascicielem firmy ale chyba to dorze ze wkoncu wejdzie 8, 5eur czy tez 9, 5 euro za h/pracy dla kierowcy bo wkoncu firmy ktore zanizaja frachty upadną a z tym sie wiaze to ze bedzie w czym wybierac mam tu na mysli kierowców. Bo przecierz po co sa wparowadzane place minilamne nie po to aby was niemiec aby francuz zatrudnil bo oni robia to po to aby oni mieli prace, ich kierowcy- nie WY. Takze resuamujac tylko czekac jak kolo marca -kwietnia bedzie w czym wybierac, i teraz sie rola odwróca jest malo pracy bedzie jeszcze mniej i albo poszanujacie co macie albo jechac na zachod i zarabiac po 10ty/m-c. u francuza, niemca. | |||
~angela. M | oni po prostu dbają o swoje, a nie zeby jakis burak ze wschodu, patrząc z ich strony pracował za polowe i jeszcze sobie chwalil, a ich kierowcy na zasiłek najlepiej. wiedzą co robia | 1 | ||
~Seff | angela ty jestes pusty jak worek po cemencie jak ty masz duze rogi to myslisz ze wszyscy bedą meli zanim przewoznikom stanie sie krzywda to ty dawno juz bedziesz w smietniku grzebał jaki ty masz palancie wyuczony zawod po podstawowce | -1 | ||
~tiptop | A więc Mości Panowie sytuacja będzie następująca. Cieszycie się że wreszcie "szwab" i "żaba" zadbali o wasze interesy?!? Otóż NIE. Stawki już poleciały na dół i część przewoźników będzie musiała zamknąć biznesy a Ci którzy zostaną, zorganizują konkurs ofert: kto za ile będzie jeździł. Znów na rynku zostaną kierowcy-dziady, którzy będą jeździć za marne pieniądze byleby tylko nie iść do łopaty (wszak kręcenie fajerą jest lżejsze niż budowlanka). Więc dalej, chwalcie Merkel i Hollande'a. Zobaczymy tylko jak długo starczy wam animuszu. | |||
~mały przewoźnik | jak posłucham się tych mądrości to niedobrze się robi... Polskę to za 5zł byście sprzedali... Przypominam, że nie ma obowiązku pracy. Znacie języki, obyci w świecie jesteście to dalej na podbój zachodu ruszać. Kto wam broni? Już nie ma tematu 8, 5e, jest 9, 6... W kraju gdzie pracownik szeregowy średnio zarabia ok 2000 netto? Ale pan kierowca ma przecież umiejętności jakich inni nie mają. A większości jakby nawigację wyłączył to do domu by nie trafili. | |||
~ku-ku | Gumofilce płacić jak trza albo wysiadka! | |||
~maroko | Kary ida nawet dochodza już | |||
~ku-ku | Dziadtransom dziękujemy, mieliśta chamy złoty róg! | |||
~pocztowy:) | Te Mały, turlaj dropsa do sali szkolnej w pedałówie, Trza się było Uczyć a nie zawierzać sprzedajnym Poliykierom:) | |||
~pocztowy:) | Każdy Musi Ponosić Konsekwencje Własnych Decyzji, jak byłeś za Rudym to będziesz miał Nudy:) | |||
~Michal | DOBRZE DOBRZE, BARDZO DOBRZE TROSZKE NIEMIASZKI OSTUDZA PPPPSSSSSSSIEWOZNIKO W SOCHACZEWSKICH | |||
ese
| ~ku-ku (2015-02-20 09:40:15) Dziadtransom dziękujemy, mieliśta chamy złoty róg! - Myślę, że mowa tu o czasach sprzed kilku lat. O akcjach "z rolnika kierowca". Nie ujmując w żadnym razie rolnikom. O czasach gdy za przyprowadzenie chętnego do jazdy dostawało się w firmie premię. Nie musiał mieć prawa jazdy, wystarczy że powiedział że może by chciał spróbować. To mu kurs zorganizowali, zapłacili, oraz dołożyli dniówkę za chodzenie. O czasach gdy na codziennym porządku były sms-y z wędką w tekście. O czasach gdy niejeden zmieniał firmę na parkingu się do auta innej przesiadając, bo mu się kolor bardziej spodobał lub marka radia. To były czasy złotego rogu.. Ale i to były czasy gdy zamiast błyszczeć ile kto ma "z przodu" należało maksymalnie poukładać sprawy pracownicze i socjalne. Do tego trzeba było jednak trochę rozumu. Albo kilku choć którzy bo to dobro posiadali, ale i podzielić się z innymi chcieli. Choć wątpię by na wdzięczność mogli liczyć. Raczej na oskarżenia o sprzedanie kolegów.. złodziejstwo itd.. Taki obrazek mi się jawi niestety. Chciałbym wierzyć że bezpodstawnie | 1 | ||
karzełreakcji
| Gospodarka ma to do siebie, że w miejsce jednego bankruta powstaje inny. Z drugiej strony, skoro Niemcowi, Holendrowi się opłaca, dlaczego Polaczek płacze? Holenderski driver ma więcej niż polski "pies" za km czy %. | 1 | ||
~Wielki Szu | Rynek nie znosi próżni- powstaną zachodnie molochy lub te które istnieją rozszerzą swą działalność. Szofer zawsze był i będzie na wierzchu. | |||
~Emil, łowca de*ili | Ese. Trudno nie przyznać ci racji. | |||
spawacztig
| po trzydzistu latach przepychu i dostatku wkońcu angela mam nadzieje że was wykończy kochani polscy przewożnicy :) | |||
~Wielki Szu | Emilu- Twoja elokwencja jest sztuczna, zasadniczo. | |||
~Emil, łowca de*ili | Hiszpania była transportową potęgą, a deficyt kierowców był tam przeogromny. Przyroda nie znosi próżni. To prawda. Dziś hiszpański transport to tylko niedobitki, a próżnię zapełniły chyba firmy bułgarskie i rumuńskie. Być może tam teraz kierowca ma swoje złote czasy? Tego nie wiem. | |||
~Emil, łowca de*ili | Woelki szu. Dlaczego? Badź obiektywny. Myślę, że ese trafnie opisał pewien okres historii europejskiego ( bo nie dotyczyło to tylko Polski) transportu i co za tym idzie niewykorzystanych szans przez cwańszych kierowców. | |||
~Emil, łowca de*ili | Przez co bystrzejszych kierowców. | |||
~Wielki Szu | Emil - ese zawsze trafnie pisze tyle że językiem węża i nie na temat. |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.