ID: 160952
MINIMALNA STAWKA ZA 1 km
ID: 160952
ID: 160952
CZY ZRZESZENIE TRANSPORTU MIĘDZYNARODOWEGO NIE MOŻE SIĘ ZAJĄĆ USTALANIEM W UNII MINIMALNEJ STAWKI ZA KILOMETR? -A NIE HAMOWANIEM ZAROBKÓW KIEROWCÓW I INNYCH LUDZI KTÓRZY PRACUJĄ W NIEMCZECH A TERAZ I FRANCJI. PRZEWOŹNICY ROZPACZAJĄ ŻE TO ICH FIRMY DOPROWADZI DO UPADKU UDERZCIE SIĘ W PIERŚ I TAK UCZCIWIE -JAK NA SPOWIEDZI, NIE CHODZI TU O TO ŻE TO NIE STAĆ WAS NA TE STAWKI TYLKO, JAK KIEROWCA MOŻE ZARABIAĆ TAKIE PIENIĄDZE I ŻE TRZEBA ZAPŁACIĆ PAŃSTWU ZUS-owi. A MOŻE SKUPCIE SIŁY NA TYM CO W WASZYM I KIEROWCÓW INTERESIE LEŻY -MINIMALNA STAWKA ZA KILOMETR !!!ITO MOŻE DA WSZYSTKIM POZYTYWNE EFEKTY, I W TYM POPRĄ WAS KIEROWCY, A JEST TO OGROMNA SIŁA. STRASZENIE PROTESTAMI W SYTUACJI GDY PRACODAWCA I KIEROWCA SĄ PODZIELENI TO JEST PO PROSTU ŚMIESZNE
CZY ZRZESZENIE TRANSPORTU MIĘDZYNARODOWEGO NIE MOŻE SIĘ ZAJĄĆ USTALANIEM W UNII MINIMALNEJ STAWKI ZA KILOMETR? -A NIE HAMOWANIEM ZAROBKÓW KIEROWCÓW I INNYCH LUDZI KTÓRZY PRACUJĄ W NIEMCZECH A TERAZ I FRANCJI. PRZEWOŹNICY ROZPACZAJĄ ŻE TO ICH FIRMY DOPROWADZI DO UPADKU UDERZCIE SIĘ W PIERŚ I TAK UCZCIWIE -JAK NA SPOWIEDZI, NIE CHODZI TU O TO ŻE TO NIE STAĆ WAS NA TE STAWKI TYLKO, JAK KIEROWCA MOŻE ZARABIAĆ TAKIE PIENIĄDZE I ŻE TRZEBA ZAPŁACIĆ PAŃSTWU ZUS-owi. A MOŻE SKUPCIE SIŁY NA TYM CO W WASZYM I KIEROWCÓW INTERESIE LEŻY -MINIMALNA STAWKA ZA KILOMETR !!!ITO MOŻE DA WSZYSTKIM POZYTYWNE EFEKTY, I W TYM POPRĄ WAS KIEROWCY, A JEST TO OGROMNA SIŁA. STRASZENIE PROTESTAMI W SYTUACJI GDY PRACODAWCA I KIEROWCA SĄ PODZIELENI TO JEST PO PROSTU ŚMIESZNE
Posty (41)
~princesa | Biznesmeny z e transa juz was nie ma zapamietajcie te słowa koniec roku zistanie moze 40 procent mazy im sie moze 2 euro haha pamietajcie w kwietniu na kraj zjedzie 10000 aut uregolowac milog | |||
~darass | MIREK59 - sa różne sytuacje i to ze ktoś pojechał za 0, 45 euro mogło mieć jakieś podłoże dla nas niezrozumiałe, a spedytorek zacieral ręce | |||
~darass | DIXI - ja kiedyś potrzebowałem ładunek aby wrócic do domu ok 90km i spedycja proponowała 350 pln i ani grosza wiecej, a za chwile na transie ogłosił ta sama ofertę producent za 470 pln... wybór byl oczywisty | |||
MIREK59
| Nie nasza to sprawa niech ci inteligentni pracodawcy wypracują sobie razem stawkę wspólnie z przewoźnikami z całej UE to już ich ból. Jak pisałem już niech się skupią nad tym a nie na usilnym zwalczania postępu, jak naród bogaty to i kraj a to że panowie przewoźnicy się bogacą to kraj ma z tego GÓ-O BO KASA ZOSTAJE NA WCZASACH W TROPIKU I JACHTACH KUPIONYCH NA ZACHODZIE. | |||
MIREK59
| darass - mój SZERYF woli pusto auto puścić to paliwo zostaje, już to przerabialiśmy | |||
~DIXI | tak jak kolega wyzej pisał 1km=1ltr paliwa netto | |||
~princesa | To kierowca ile tych litrow ma na godzinę | |||
MIREK59
| princesa czy to oznaki żelu czy agonia? A może to brak umiejętności prowadzenia dyskusji i z tego żalu że nie potrafisz odnaleźć się w nowej rzeczywistości | |||
~princesa | Dyskutuje to sie z kumplami na pifku na parkingu ty to najwyzej mozesz beczec na e trasach | |||
~princesa | 100 euro za kilometr pasuje za mniej nie jezdzijta | |||
~z. | stawka minimalna frachtu w branży nie przejdzie, bo wtedy konkurencja byłaby oparta na jakości usług, czyt. dyscyplinie pracowników i niezawodności sprzętu. Dość oczywiste, że wpływowym ludziom bardziej na rękę jest robienie bylejakości - byle tanio, byle zaoszczędzić na kierowcy, bo już na stanie technicznym się nie opłaca... Gówniane zarobki nie idą w parze z dyscypliną (chyba, że opartą na terrorze, ale to niepełnowartościowe podejście... ). Alles klar? | |||
MIREK59
| princesa -już rozumie lubisz pisać aby pisać | |||
~princesa | tak maze o 2 euro za kilometr dla polskiegi przewoznika a niemiaszki niech za euro jeżdżą | |||
~princesa | Mozesz zawiesc propozycje do brukseli powiesz ze to z minusterstwa e transow | |||
~chris | może od razu nacjonalizacja branży transportowej? w sumie, to nie rozumiem tak powolnego działania UE i Polski. wszystkie rządy wybrane przez idiotów dążą do głębokiego socjalizmu. nie lepiej natychmiast znacjonalizować wszystko? po cholerę jakieś podchody ze stawkami minimalnymi, milog, ryczałtami, dopłatami i innymi de*ilnymi regulacjami. będzie państwowe, to państwo sobie będzie ustalać ile zapłacić kierowcy i za ile będzie wykonywać frachty. | |||
~z. | chris i trafiłeś w sedno hehe bo tak naprawdę komu zależy na kapitaliźmie, konsumentowi który korzysta na drapieżnej konkurencji czy przedsiębiorcy, który zostaje w chaosie bez możliwości wsparcia? pytanie zadane przez JKM - nie głosuję ale za to pytanie ma u mnie parę punktów | |||
MIREK59
| chris -tak było i nie było do końca złe nie było płac kominowych typu pan prezes 120 tyś a pracownik najniższa krajowa 1200 | |||
MIREK59
| jak w temacie | |||
~MIK | 4 /03 2015 PROTEST POLSKICH PRZEWOŹNIKÓW CIEKAWE O CO BĘDĄ SIĘ UPOMINAĆ -O POZWOLENIE NA DALSZE OSZUKIWANIE KIEROWCÓW, ZUS I US? ?? | |||
Deposit
| 2 e za kilometr to mało! jak szaleć to szaleć 10 e za kilometr pomyślcie jacy będziemy bogaci... widzę że ktoś tenskni za komuną i centralnie sterowaną gospodarką... | 1 | ||
~mysia pysia | na pewno w de 8, 5eur, a w fr 9, 6eur do PANA kierowcy!!! | |||
ese
| CZY ZRZESZENIE TRANSPORTU MIĘDZYNARODOWEGO NIE MOŻE SIĘ ZAJĄĆ USTALANIEM W UNII MINIMALNEJ STAWKI ZA KILOMETR?- Nie widzę związku między stawką za kilometr a zarobkiem kierowcy. Poza jeżdżącymi na procencie z frachtu. Bo jak ktoś powyzej powiedział, że jeśłi firma wiecej weźmie to nie ma żadnego powodu dzielić się tym z kierowcą. Widziałbym to pytanie nieco inaczej, za to skuteczniej: CZY ZWIĄZEK ZAWODOWY KIEROWCÓW NIE MOŻE SIĘ ZAJĄĆ USTALANIEM W UNII MINIMALNEJ STAWKI ZA PRACĘ KIEROWCY/KILOMETR PRZEZ NIEGO PRZEJECHANY? | |||
~remik | ale wy glupi jestescie jak niemiec czy francuz bedzie mial do wyboru zaplacic swojemu np 2euro za km lub polakowi to zgadnijcie ktora firme wybierze... | |||
~sid | dzentelmeni na zachodzie maja ustalona [nie pisana] stawke minimalna 1, 3 e/km [ nie dotyczy ona dziadtransow z polski] | |||
~Przewoźnik | No i jak zwykle parkingowe pajace topią wątek w szambie etransowym. Nic nowego. Co do meritum wątku - W Unii od 2014 roku stawki na rynku regulują Bułgarzy i Rumuni a ustalać to sobie możecie ewentualnie kolejność w rajce na parkingu. Jak chodzi zaś o krajówkę to tu panuje DZICZ, nad którą to zupełnie NIE panuje ITD ! Lepiej nie będzie. | 3 | ||
~pic | Nie rozumiem, jaką przyjemność może sprawiać podszywanie się pod inną osobę, w dodatku pisząc chamskie prymitywne teksty? | 1 | ||
~kierowca | Jak z wątku wynika i tak, ja to rozumie że chodzi o ustalenie stawki minimalnej za km. jest to sensowne ponieważ zaoszczędziło by to łez i płaczu polskim przewoźnikom, którym jż od ponad 20 lat -, transport się nie opłaca " więc o co chodzi co niektórym? Dalej żyć w tym obłudnym zakłamaniu jest na rękę. | -1 | ||
~kierowca | a jeszcze Bułgaria i Rumunia kolego przewoźnik to nie cała Unia i przepisy minimalnych stawek są Bardzo dobre że przewoźnikom nie na rękę to mnie nie dziwi przyzwyczajenia biorą górę a krętactwo weszło głęboko w krew i nawyk. Tego się trzeba wyzbyć jak ZARAZY i za to popieram NIEMCY I FRANCJE | |||
~toja | Wątek wraca nic siie nie zmieniło nawet Pis zapowiadał stawke minimalną za km i nic nie robią. dam przykład : trasy Walter : HU-SWE -HU dla Polaka 0, 73 dla Niemca 1, 20 e. zmowa spedycji... sytuacja podobna jak u rolnika gdzie mu za kg. w skupie płacą grosze a zarabiaja krocie | |||
Dawid87
| Toja skończ pisać głupoty, |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.