ID: 160913
Pribałtyka - coraz bardziej oblegany kierunek
ID: 160913
ID: 160913
Mało popularny kierunek wśród polskich przewozników zaczyna być coraz bardziej atrakcyjny ze względu na obostrzenia jakie wprowadzają Niemcy i Francja.
Łotwa Litwa i Estonia wydają sie kierunkami " bezpiecznymi " dla polskiego przewoznika ze względu na odległość od Niemiec i Francji. Niemniej jednak obserwujemy znaczny spadek stawek na tych kierunkach za przejechany kilometr z dalszą tendencją spadkową.
Mało popularny kierunek wśród polskich przewozników zaczyna być coraz bardziej atrakcyjny ze względu na obostrzenia jakie wprowadzają Niemcy i Francja.
Łotwa Litwa i Estonia wydają sie kierunkami " bezpiecznymi " dla polskiego przewoznika ze względu na odległość od Niemiec i Francji. Niemniej jednak obserwujemy znaczny spadek stawek na tych kierunkach za przejechany kilometr z dalszą tendencją spadkową.
Posty (68)
~Dziad Bozpolski | I z czego wy się jołopy cieszycie? Z tego, że część kierowców straci pracę, część dostanie mniej a będzie więcej takich co zaczną odbierać wypłaty na raty. I to jest powód do radości? | 1 | ||
Ł ysy
| Wielka szmata znowu się rozmarzył. | |||
~Dziad Bozpolski | Fakt - czytanie tych de-bili może nieco zrelaksować organizm. | |||
Assad
| Niektóre wypowiedzi jak dzieci. Nie umyję dziś zębów - na złość mamie. | |||
~george | Wczoraj, jak jeździłem w proteście, zastanawiałem się nad postulatami. Są trochę za ogólne. Należałoby najpierw zrobić porządek z przepisami w kraju dot. ryczałtów, diet, kar - aby usunąć z rynku dziadów przewoźników i kierowców. Następnie wprowadzić pełną kontrolę cieżarówek rosyjskich odnośnie zezwoleń + drakońskie kary za brak lub fałszerstwo, nielegalny kabotaż. Uprościć przepisy odnośnie rozliczania podatku VAT w przewozie osób, płac minimalnych. Wypłata pensji brutto - niech alimenciarze i dłużnicy nie mają za lekko. | |||
~george | Jeżeli pensje minimalne mają być rozliczane w każdym kraju, to nie tylko przewoźnicy powinni je rozliczać, ale również kierowcy, tzn. rejestrować się jako płatnik składek i podatnik w każdym z krajów, składać deklaracje w języku danego kraju itd. i na żądanie organu kontrolnego dostarczać dokumenty zgodnie z jego wymogami lub stawiać się we właściwym urzędzie. | |||
~george | Ciekawe, co zrobiłby kierowca, gdyby musiał składać 15 pitów, w różnych językach i jeszcze otrzymywałby wezwania do złożenia dokumentów po niemiecku, francusku, włosku, hiszpańsku | |||
~Bolek | poszedłby na kuroniówkę... | |||
PartiaKierowcow
| 3 LUB 4 RAZY W MIESIACU SZLAKIEM I ZAROBIŁES NA SWOJA PENSJE wniosek PRACUJESZ DARMO | |||
~Bolek | Ciekawy sposób liczenia. Jeśli w ten sam sposób planujesz budować swoją partię to współczuję jej członkom. | |||
~woytek | Dzordz a musi znac 15 jezykow i pracowac u dziada? Jak bym znal w miare angielski to nie pracowalbym u dziada ! | |||
~zuber | A moich 6 autek śmiga na pribaltyki z Rumuni i Austrii nie za mniej jak 1, 6 eurasa... i to w kółkach. Można?można... trzeba głową myśleć i dostosowywać się do potrzeb rynku, Dziękuję | |||
~woytek | O prosze krzykacze z et, dziady transportowe se nie radza ! Zamiast pilnowac firmy to dziobia sie na et ! | |||
~george | woytek, a ty myślisz, że pensja minimalna to tylko Polaków dotyczy? Niemiec we Francji też będzie musiał rozliczać, Holender w Niemczech też będzie musiał rozliczać, Anglik we Francji a Francuz we Włoszech. Mozesz pracować gdzie chcesz. Jak chcesz mieć spokój, to nie wychylaj się za granicę | |||
~woytek | W czem problem, teraz jezdzisz zgodnie z tachem bo takie prawo. Wymogla we czas pracy i uporzadkuje kwestie wynagrodzenia. | |||
~george | Unia unormowała rozliczenie VAT w przewozie osób. Aby ułatwić życie, przewoźnik musi się rejestrować w każdym z krajów UE jako podatnik. Miesięcznie przewoźnik musi wysłać od 3 -10 deklaracji w zależności, czy w danym kraju rozlicza się rocznie, miesięcznie, kwartalnie. Łot, porządek unijny | |||
~woytek | Zmienic prawo lub wyspy bahama. Szczeze marzyl mnie sie transport w latach 90 i dobrze ze nie zaczalem. Bestia lezala by i pachniala ja ja bym walczyl, jestem swiadomym niewolnikiem | |||
~zuber | Nie ma co narzekać z transportu jest dobra kasa, trzeba zmieniać kierunki. Wydaje mi się że Niemcy i Francja będzie nieopłacalna, dziękuję za uwagę | |||
~zuber | Litwini nie wprowadzą stawek minimalnych a jak wprowadzą to będą podobne do naszych, to samo Estonia, łotwa, Rumunia, Bułgaria, Czechy, Słowacja, Węgry, Jugole itp. I przestańcie wreszcie marudzić MALKONTENCI o tych Niemcach i Niemcach!!! | |||
~zuber | Wiiadomo, że i na wschodzie ciekawie się nie zapowiada; ) | |||
~Kris | Ja właśnie wysłałem 2 samochody z Austrii do ŁOTWY za 1, 8 euro, jestem lepszy | |||
~Dziad Bozpolski | A wrócisz za 50 centów + podjazdy za free. Daj znać jak wyjdzie kółeczko. Podpucha dla de-bili parkingowych. | |||
~Kris | Zabieram z Rygii za 1, 5 iro Dziadu!!! | |||
~Kris | Trzeba być kreatywnym i nie latać za 0, 5 Pribaltyki nadal dobre kierunki, Dziady nie popsuć tego bo Rumuny czekają | |||
~zuber | Ja teraz tylko północ południe ganiam samochody i Kris nie zaniżam stawek, za mniej jak 1, 3 nie śmigam | |||
~maryjann | Kris, twoja wyuzdana kreatywnosc nie zna granic, nawt pribaltyki jej nie zatrzymaja. | |||
~zuber | Maryjann Kris ma rację, przez takich jak Ty stawki spadają!!!ogarnij się | |||
~maryjann | Czemu ja? Mnie tam nie ciagnie, ale fajnie poczytac 1. 8. 1. 3. Za mniej nie, to takie fajne | |||
~lolek | Dziad bezpanski a czemu takie bohatery jak ty nie pojechaly do niemiec strajkowac?Bohatery za zlotowke. Szczekac potrafia tylko na swoim podworku. | |||
~maryjann | Zuber, pamietaj ze sa tansi od giertreki jeszcze przewoznicy. A te stawki to zadkosc chyba, a nie norma |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.