ID: 160913
Pribałtyka - coraz bardziej oblegany kierunek
ID: 160913
ID: 160913
Mało popularny kierunek wśród polskich przewozników zaczyna być coraz bardziej atrakcyjny ze względu na obostrzenia jakie wprowadzają Niemcy i Francja.
Łotwa Litwa i Estonia wydają sie kierunkami " bezpiecznymi " dla polskiego przewoznika ze względu na odległość od Niemiec i Francji. Niemniej jednak obserwujemy znaczny spadek stawek na tych kierunkach za przejechany kilometr z dalszą tendencją spadkową.
Mało popularny kierunek wśród polskich przewozników zaczyna być coraz bardziej atrakcyjny ze względu na obostrzenia jakie wprowadzają Niemcy i Francja.
Łotwa Litwa i Estonia wydają sie kierunkami " bezpiecznymi " dla polskiego przewoznika ze względu na odległość od Niemiec i Francji. Niemniej jednak obserwujemy znaczny spadek stawek na tych kierunkach za przejechany kilometr z dalszą tendencją spadkową.
Posty (68)
~Dziad Bozpolski | I z czego wy się jołopy cieszycie? Z tego, że część kierowców straci pracę, część dostanie mniej a będzie więcej takich co zaczną odbierać wypłaty na raty. I to jest powód do radości? | 1 | ||
Ł ysy
| Wielka szmata znowu się rozmarzył. | |||
~Dziad Bozpolski | Fakt - czytanie tych de-bili może nieco zrelaksować organizm. | |||
Assad
| Niektóre wypowiedzi jak dzieci. Nie umyję dziś zębów - na złość mamie. | |||
~george | Wczoraj, jak jeździłem w proteście, zastanawiałem się nad postulatami. Są trochę za ogólne. Należałoby najpierw zrobić porządek z przepisami w kraju dot. ryczałtów, diet, kar - aby usunąć z rynku dziadów przewoźników i kierowców. Następnie wprowadzić pełną kontrolę cieżarówek rosyjskich odnośnie zezwoleń + drakońskie kary za brak lub fałszerstwo, nielegalny kabotaż. Uprościć przepisy odnośnie rozliczania podatku VAT w przewozie osób, płac minimalnych. Wypłata pensji brutto - niech alimenciarze i dłużnicy nie mają za lekko. | |||
~george | Jeżeli pensje minimalne mają być rozliczane w każdym kraju, to nie tylko przewoźnicy powinni je rozliczać, ale również kierowcy, tzn. rejestrować się jako płatnik składek i podatnik w każdym z krajów, składać deklaracje w języku danego kraju itd. i na żądanie organu kontrolnego dostarczać dokumenty zgodnie z jego wymogami lub stawiać się we właściwym urzędzie. | |||
~george | Ciekawe, co zrobiłby kierowca, gdyby musiał składać 15 pitów, w różnych językach i jeszcze otrzymywałby wezwania do złożenia dokumentów po niemiecku, francusku, włosku, hiszpańsku | |||
~Bolek | poszedłby na kuroniówkę... | |||
PartiaKierowcow
| 3 LUB 4 RAZY W MIESIACU SZLAKIEM I ZAROBIŁES NA SWOJA PENSJE wniosek PRACUJESZ DARMO | |||
~Bolek | Ciekawy sposób liczenia. Jeśli w ten sam sposób planujesz budować swoją partię to współczuję jej członkom. | |||
~woytek | Dzordz a musi znac 15 jezykow i pracowac u dziada? Jak bym znal w miare angielski to nie pracowalbym u dziada ! | |||
~zuber | A moich 6 autek śmiga na pribaltyki z Rumuni i Austrii nie za mniej jak 1, 6 eurasa... i to w kółkach. Można?można... trzeba głową myśleć i dostosowywać się do potrzeb rynku, Dziękuję | |||
~woytek | O prosze krzykacze z et, dziady transportowe se nie radza ! Zamiast pilnowac firmy to dziobia sie na et ! | |||
~george | woytek, a ty myślisz, że pensja minimalna to tylko Polaków dotyczy? Niemiec we Francji też będzie musiał rozliczać, Holender w Niemczech też będzie musiał rozliczać, Anglik we Francji a Francuz we Włoszech. Mozesz pracować gdzie chcesz. Jak chcesz mieć spokój, to nie wychylaj się za granicę | |||
~woytek | W czem problem, teraz jezdzisz zgodnie z tachem bo takie prawo. Wymogla we czas pracy i uporzadkuje kwestie wynagrodzenia. | |||
~george | Unia unormowała rozliczenie VAT w przewozie osób. Aby ułatwić życie, przewoźnik musi się rejestrować w każdym z krajów UE jako podatnik. Miesięcznie przewoźnik musi wysłać od 3 -10 deklaracji w zależności, czy w danym kraju rozlicza się rocznie, miesięcznie, kwartalnie. Łot, porządek unijny | |||
~woytek | Zmienic prawo lub wyspy bahama. Szczeze marzyl mnie sie transport w latach 90 i dobrze ze nie zaczalem. Bestia lezala by i pachniala ja ja bym walczyl, jestem swiadomym niewolnikiem | |||
~zuber | Nie ma co narzekać z transportu jest dobra kasa, trzeba zmieniać kierunki. Wydaje mi się że Niemcy i Francja będzie nieopłacalna, dziękuję za uwagę | |||
~zuber | Litwini nie wprowadzą stawek minimalnych a jak wprowadzą to będą podobne do naszych, to samo Estonia, łotwa, Rumunia, Bułgaria, Czechy, Słowacja, Węgry, Jugole itp. I przestańcie wreszcie marudzić MALKONTENCI o tych Niemcach i Niemcach!!! | |||
~zuber | Wiiadomo, że i na wschodzie ciekawie się nie zapowiada; ) | |||
~Kris | Ja właśnie wysłałem 2 samochody z Austrii do ŁOTWY za 1, 8 euro, jestem lepszy | |||
~Dziad Bozpolski | A wrócisz za 50 centów + podjazdy za free. Daj znać jak wyjdzie kółeczko. Podpucha dla de-bili parkingowych. | |||
~Kris | Zabieram z Rygii za 1, 5 iro Dziadu!!! | |||
~Kris | Trzeba być kreatywnym i nie latać za 0, 5 Pribaltyki nadal dobre kierunki, Dziady nie popsuć tego bo Rumuny czekają | |||
~zuber | Ja teraz tylko północ południe ganiam samochody i Kris nie zaniżam stawek, za mniej jak 1, 3 nie śmigam | |||
~maryjann | Kris, twoja wyuzdana kreatywnosc nie zna granic, nawt pribaltyki jej nie zatrzymaja. | |||
~zuber | Maryjann Kris ma rację, przez takich jak Ty stawki spadają!!!ogarnij się | |||
~maryjann | Czemu ja? Mnie tam nie ciagnie, ale fajnie poczytac 1. 8. 1. 3. Za mniej nie, to takie fajne | |||
~lolek | Dziad bezpanski a czemu takie bohatery jak ty nie pojechaly do niemiec strajkowac?Bohatery za zlotowke. Szczekac potrafia tylko na swoim podworku. | |||
~maryjann | Zuber, pamietaj ze sa tansi od giertreki jeszcze przewoznicy. A te stawki to zadkosc chyba, a nie norma |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz