ID: 160603
Powroty z Beneluxa! Czy tak musi być!!!
ID: 160603
ID: 160603
Panowie! Czy tak musi być ze powroty z EU są po 0, 40 centa???
Kto na tym zarabia?? ?
Rolnicy mogą wyjść strajkować a przewożnicy nie???
Szczerze to powiem ze sami przewoznicy zepsuli frachty Importowe!!!
Na giełdzie ładunki - Antwerpia - Poznań 500 e i co?
Oczywiście sprzedane 1000 chetnych jechać za grosze!
Tak nauczyliście!!!
Gdy by każdy przez tydzień nie ładował autek za takie grosze napewno coś by się zmieniło!!!
Ale co ja tak zrobie ty i moze jeszcze z 5 a reszta bedzie zacierać rece ze ma import 1300 km za 600 e.
Głupota Panowie!!!
Exporty ładować po 2 E skoro brak powrotów to co? kto bedzie dopłacał?? ?
Panowie pomyślcie!!! Ile zniesie to wasza firma?? ?
Ile sie pytacie na transie o ładunke to tylko odpisuja - poszło, haha, za duzo mam taniej, wymagania jak nigdy zaraz beda chcieli zeby kierowca mowił w 10 jezykach i miał wszelkie mozliwe szkolenia!!!
Masakr a
Ale co zrobić w naszym fachu nie ma i nie bedzie solidarnośći!!!
Panowie! Czy tak musi być ze powroty z EU są po 0, 40 centa???
Kto na tym zarabia?? ?
Rolnicy mogą wyjść strajkować a przewożnicy nie???
Szczerze to powiem ze sami przewoznicy zepsuli frachty Importowe!!!
Na giełdzie ładunki - Antwerpia - Poznań 500 e i co?
Oczywiście sprzedane 1000 chetnych jechać za grosze!
Tak nauczyliście!!!
Gdy by każdy przez tydzień nie ładował autek za takie grosze napewno coś by się zmieniło!!!
Ale co ja tak zrobie ty i moze jeszcze z 5 a reszta bedzie zacierać rece ze ma import 1300 km za 600 e.
Głupota Panowie!!!
Exporty ładować po 2 E skoro brak powrotów to co? kto bedzie dopłacał?? ?
Panowie pomyślcie!!! Ile zniesie to wasza firma?? ?
Ile sie pytacie na transie o ładunke to tylko odpisuja - poszło, haha, za duzo mam taniej, wymagania jak nigdy zaraz beda chcieli zeby kierowca mowił w 10 jezykach i miał wszelkie mozliwe szkolenia!!!
Masakr a
Ale co zrobić w naszym fachu nie ma i nie bedzie solidarnośći!!!
~biedrona*.internetdsl.tpnet.pl
*.internetdsl.tpnet.pl
Posty (67)
~dawid | tosieq 93 to była stal czyli 24 tony | |||
Dżastafajf
| Milan -Opole ok 1300km same autobany prawie 300e jadac przez A-SK jadąc przez Niemcy 340e. Zostaje 160 euro, na paliwo, auto, kierowce, ksiegowosc, ocp, oc, ogumienie a nie chce mi sie juz pisac... | |||
~pic | Trzeba poprosić o pomoc tutejszego przygłupa michała. On znajdzie ładunki za min eur. | |||
~idiota | Ja wiozlem kiedys 290km po beneluxie 2tony niecale na 9paletach za 460euro. Zestawem. praca dla holendra. Teraz macie porownanie kto was kroi. Spedycje bo psy takie jak polskie dziady by to. lyknely na busa za 70euro. | |||
~Rysiek | stawki bedą dotąd lecieć na pysk dopóki się znajduje frajer co to wiezie, wiec woźcie nadal... | |||
~x-man | dziad pojedzie bo ma leasingi i musi placic reszta sie nie liczy. dopoki te cwoki nie zrozumieja ze sraja w wlasne gniazdo to tak bedzie. zeby sie cos zmienilo 40% dziadow musi zbanczyc. bylo troche lepiej nabral zestawow i pozniej Maja za duzo i jada po to zeby jechac | -1 | ||
pwtelkom
| kraj coraz biedniejszy coraz mniej importujemy z uni... chiny to dobry kierunek | |||
~ku-ku | pwetelcom-co kurna tera kombinujesz ! | |||
ese
| Czy już ustalone ile muszą wynosić przykładowe frachty z Beneluxu do obligatoryjnego przestrzegania? | |||
~adam | pótora roku temu okolice zgorzelca -glwice 24t 1140netto zł dla mnie, kilka dni temu dzwonie do spedytora ( juz z nimi nie jeżdze) mówi mi ze na chwile obecną to od dostaje 800 zł za to jak chce to moge jachac ale min. 30zł musi jeszcze z tego zabrać... | |||
~adam | przerzut z bielska b do gilwic 450z toł ja: dziekuje, a Pani sped pyta czemu, mówie ze 200 to za dniówke kierowcy płace wiec jak mam jechac za 450zł, a taki kurs w polskich war. to cały dzień i stałem a kierowca razem ze mną niestety, | |||
~sid | pic -ty to jednak masz nasrane... | |||
~pic | ese. Musę wyjaśnić, post z godz 04:40:43 jest tworem jakiegoś zalęknionego prymitywa. Jakiś zbity życiem cienias musiał zamanifestować własne chamstwo. | 2 | ||
~ku-ku-ruku-ku | adolf ty jesteś zwykły ciuuuuul bez szkoły jak widać po nicku już los cię pokarał głupoty nie usunie ci najlepszy chirurg a mózgi jeszcze nie przeszczepiają | |||
~dbrada | Ł ysy frajerze juz widze ta twoją firme auta powiazane na drut opony nalewki kierowca jezdzi od frachtu, bo jak mi jeden powiedzial ja nie zarazbiam to czemu kierowca ma zarabiac ale frachtow nie pokazal nigdy znaczy miesiac bo sie zawinalem. uj wam w du#p#e z calego serca zycze frachtow po 1zl a z uni po 200 eur sra#m na was i ten kraj kwity angielskie wyrobione wyspa czeka 11Ł na godzine nowe auto serwis powodzenia druciarze haha | -2 | ||
WaszChlebodawca
| Ja już połowę floty postawiłem na bazie i pozwalniałem kierowców bo widzę że dużo lepiej zarabiam na sprzedaży ładunków właśnie z zyskiem rzędu 400e na 24t. Po co jeździć? Z zysku ze spedycji opłacam leasingi na spokojnie i czekam aż te dziady się złożą i wtedy z powrotem auta ruszą :) Po co użeranie z kierowcami, z MiLogami i innym g.. skoro taka sytuacja się zrobiła że pełno idiotów jeździ po koszcie paliwa. | |||
~Młody_Lisek | jak chłopaki ruszyly już mocno powroty?? czy dalej kiszka?? można choć za 0. 85e wrocic?? | |||
~demon | Masakra | |||
~smiech | Juz dziady zaczynaja auta w nl zostawiac i osobowkami kiero wozic | |||
~zebaty | to dopiero poczatek na dobre zacznie sie pod koniec roku mysle ze 0, 25 c to dobra cena na cs | |||
~biedrona | dziś ładunke z Fr do Pl 1590 km za 700 E | |||
~dawid | kurde a ja wczorej sprzedałem z DE do PL 950 km za 740 euro jak to czytam to chyba przepłaciłem | |||
~driver uk | przewoznicy to rolnicy w polsce. jeden drugiego okrada i dlatego tak jest | |||
~Seth | ja nawet ostatnio trafiłem na konkurs ofert :) | |||
~karol22 | z Beneluxa wszystko co do PL słabo stoi. Ciężko o coś sensownego. | |||
~ertc | Nadal masakra 1480 km propozycja 700 euro!!! | |||
~janek | ale przecierz tir to pasja a z pasji nie musi być kasy | |||
~ave | nie płakac dziady, jezdzijta co wy chceta, przecie paliwo po 3. 99 zł za litre minus vat i jestescie zarobieni | |||
~janek | idzta z syryjczykami na północ tam je lepiej | |||
jacek-kuba
| Ja dalej twierdzę, że większość Polskich firm transportowych jedzie na oparach. Kiedyś były spore pieniądze i z rozpędu tysiące osób inwestuje w to to dzisiaj. Bo kolega zarabia ciężką kasę. Tylko kolega ma stare układy i jeszcze spokojnie daje radę. Świetnie prosperują nieliczni. To nie jest zajęcie dla matołów. Poza tym -nie każdy musi się zajmować tą branżą. Myślę, że funkcjonują nowoczesne firmy zarządzane przez fachowców, często zajmujące się transportem niszowym, nie typowym. Maleńkie rodzinne firmy i nieliczni właściciele 1 auta którzy sami jeżdżą-nieliczni-czy li fachowcy mający pojęcie o temacie. Natomiast średnia z całości, jest raczej beznadziejna. |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.