ID: 160012
Zmiana stawek opłat za przejazd A4 Katowice-Kraków
ID: 160012
ID: 160012
Od 1 marca br. obowiązywać będą nowe wysokości opłat za przejazd autostradą A4 Katowice-Kraków, uzgodnione z GDDKiA.
Od 1 marca br. obowiązywać będą nowe wysokości opłat za przejazd autostradą A4 Katowice-Kraków, uzgodnione z GDDKiA.
~etransport.pl
Posty (12)
~Radek | Złodziejstwo w biały dzień | |||
~Emil, łowca de*ili | Czyli 4 zł w jedną stronę więcej. W obie to już 8zł, . 4 razy w miesiącu to 32 zł. Flota 50 zestawów to1600zł. Szykuje się nowa fala bankructw. To następny cios w plecy dla polskiego transportu. | |||
~Emil, łowca de*ili | Czy polskie firmy stać na tak drastyczne obciążenia? Jeszcze dobrze nie zabliźniły się rany po osławionym 8, 5 euro, czyli niemieckim przepisie, który to narażał polską firmę na zapłacenie kierowcy aż... 2500 zł miesięcznie ( ok80 h miesięcznie na terenie D x 8, 5 to 700 euro brutto czyli jakieś 550 netto), atu następny cios. To już apokalipsa. | |||
~opos | ty to zusowo lemingowy kr*yn jesteś. Jeśli kierowca ma dostać legalnie 2500 zł netto to firma w podatkach i zusach musi dołożyć drugie tyle czyli kosztuje to w sumie jakies 5000 zł miesięcznie | |||
krzysiek8212
| zlodzieje trzeba omijac te Polskie drogi ekspresowe a nie autostrady wole Francje ta nasza pseudo autostrada to unich droga ekspresowa. | |||
~mr. t | ach... POLSKA... nie chce się w tym kraju zyc | |||
~Emil, łowca de*ili | Opos. Jesteś imbecyl, a na kosztach znasz się tyle ile ci twój pryncypał bredni nawtykał. Doucz się baranie, a dopoero póżniej zabieraj głoś. Skoro teraz odprowadza się składki od kwoty bliskiej 2000 zł, bo tak wychodzi z nadgodzinami ( ewidencja czasu pracy prowadzona na podstawie zapisu z tachografu), to dodatkowe 5 stów robi znikomą różnicę. I nieucz księgowego, jak liczyć przychody i rozchody bo za cieńki w uszach jesteś matołku. Dla twojej de*ilu informacji. Podatek płaci podatnik ( w tym przypadku kierowca) , a składki na ZUS wspólnie podatnik ( pracownik) i pracodawca ( płatnik składek) mniej więcej po połowie. Pracodawca jest de facto płatnikiem połowy składki na ZUS za pracownika aczkolwiek na nim spoczywa obowiązek obliczenia i zapłaty zobowiązań składkowych i podatkowych. | |||
~Emil, łowca de*ili | W imieniu swoim i pracownika, co wykazuje w zeznaniu rocznym pit 11. | |||
~Emil, łowca de*ili | Błąd. Nie chodzi o dodatkowe 5 stów, tylko dodatkowe 8 stów do obliczenia składki.. Dodatkowe 5 stów to już brutto. Chodzi oczywiście o ok 700 euro brutto po przeliczeniu, czyli to co interesuje Niemców. Dzisiaj jest to zazwyczaj ok 500 euro brutto. Róznica to ok 200 euro ( które tak czy owak kierowca dostaje), trzeba tylko opodatkować i oskładkować te 200 euro więcej. Nic więcej. Burza w szklance wody. | |||
~Emil, łowca de*ili | Opos. Co do k, retyna, to jest nim twój ojciec, że nie założył gumy i w konsekwencji urodził się taki pyskaty nieuk i arogant. Ty zaś jak już wiadomo jesteś skrajnym imbecylem. | |||
~Pawcio | I jaki sens jest u nas budować autostrady jak i tak większości firm ma przejazd nimi nie stać... A4 najdroższa autostrada w przeliczeniu za km w Europie a to co sie dzieje na A2 to juz wygodę wola o pomstę do nieba... Po co te autostrady... jak i tak większości dużych aut i tak jedzie ładnym... | |||
~opos | może i jestem kr*ynem ale jak fachowiec "ksiengowy" pisze sam z własnej woli że 700 euro brutto to będzie 500 euro netto to pewnie tyle jest ale raczej nie w Polsce "ksiengowy" emil zapomniał dodać o jaki kraj mu chodzi. Cóż za cienki w uszach jestem na takich "fachofcuf" nawet Kulczyk długo by z takim emilo-księgowym nie pociągnął |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.