ID: 159554
O sytuacji przewoźników na Forum Transportu Drogowego
ID: 159554
ID: 159554
Minister infrastruktury i rozwoju Maria Wasiak spotkała się 26 stycznia 2015 r. z przedstawicielami branży przewoźników drogowych podczas posiedzenia Forum Transportu Drogowego.
Minister infrastruktury i rozwoju Maria Wasiak spotkała się 26 stycznia 2015 r. z przedstawicielami branży przewoźników drogowych podczas posiedzenia Forum Transportu Drogowego.
~etransport.pl
Posty (106)
~Zakręcony | Poza tym dobrze wiemy, że wielu kierowców pracuje dziennie po 12 godzin, tylko tego nie rejestruje. Może nie jest tak? Daj spokój jak to ty określiłeś ciulu. | |||
jacek-kuba
| Esso nie wiesz nawet co myślę o nowych przepisach, ale nie o tym jest teraz rozmowa-więc nie imputuj mi, że się z kogokolwiek śmieję. Wykazuję jedynie, agresję, ordynarność i wręcz ślepą wściekłą butę -tu obecnych przewoźników | 1 | ||
jacek-kuba
| kiedyś do was dotrze, że chłonność rynku jest ograniczona-nie da się postawić 100 sklepów spożywczych na 1 osiedlu-dlatego skończy się jazda po śmiesznych stawkach. Jak praktyka pokazuje, 1 supermarket obsłuży 2 osiedla. Skończą się pseudo firmy, podobnie jak kilku hektarowe pola. Albo będziesz potentatem albo pójdziesz do potentata do pracy. Pozostaje 3 opcja-kilka kur i ogródek działkowy na własne potrzeby-da się wyżyć | |||
~esso | Poza tym dobrze wiemy, że wielu kierowców pracuje dziennie po 12 godzin, tylko tego nie rejestruje. Może nie jest tak? Daj spokój jak to ty określiłeś ciulu. wielu nie znaczy że wszyscy, jak nie potrafisz ułożyć pracy to potem masz co masz, wrzucacie wszystkich do jednego gara, każdy dla was to dziad a próbował ktos z was chociaz przez krótka chwile być po drugiej stronie | |||
~Zakręcony | esso... nie wprowadzaj kierowców w błąd i jeszcze raz ci powtórzę ciulu-ściemniaczu. Podetrzyj się tym równoważnym. | |||
~Zakręcony | Nie interesuje mnie twoja strona, ponieważ ty masz mnie w d... i jeszcze ściemniasz. Jeżeli ktoś kogoś próbuje oszukać w celach osiągnięcia korzyści itd... | 1 | ||
~esso | Podgląd konta jacek-kubajacek-kuba (2015-01-27 23:37:31) Esso nie wiesz nawet co myślę o nowych przepisach, ale nie o tym jest teraz rozmowa-więc nie imputuj mi, że się z kogokolwiek śmieję. Wykazuję jedynie, agresję, ordynarność i wręcz ślepą wściekłą butę -tu obecnych przewoźników mnie mierzi to samo tylko z drugiej strony, przekalkuluj wszystko i odpowiesz sobie czy jest możliwość żeby ktoś narzucał mi 8, 5 eu za h pracy przy tych stawkach, matematyka i ekonomia jest prosta będzie jak z małymi sklepami pękną przy marketach, tyle ze ja mam firmę rodzinna cała rodzina jeździ, rodziny się nie oszuka | |||
~esso | ~Zakręcony (2015-01-27 23:48:23) Nie interesuje mnie twoja strona, ponieważ ty masz mnie w d... i jeszcze ściemniasz. Jeżeli ktoś kogoś próbuje oszukać w celach osiągnięcia korzyści itd... ty wiesz swoje ja wiem swoje, ciebie uczy parking mnie paragrafy których ty nie musisz przestrzegać a ja tak wiec skończ ta gatkę parkingowa, idź spać bo ci się pauza skończy i będziesz jechał na śpiocha | |||
ese
| wielkopolanin (2015-01-27 17:35:29) od kilometra to sam możesz jezdzić kierowcy należy się podstawa i to solidna i diety albo godzinówka anie jakieś km czy inne wynalazki.. "- Słusznie. Bo z kilometra jakby płacili 1 euro czy 5, to i tak wiadomo że to jawne okładanie. Ja myślę, że powinno być płacone z góry, na początku miesiąca, szacunkowo. Na przykład 8000zł. A na końcu jeśłi wyjdzie więcej, to sie należy dopłata. Jeśli mniej, to nic. Bo przecie czyja to wina że tak mało roboty załatwili?? | 1 | ||
~Zakręcony | esso... szkoda słów. Wiesz ilu kierowców po byle wypadku zostało bez grosza? Nie becz dziadu. Współczucia u kierowców nie znajdziesz przy takim zachowaniu. | |||
jacek-kuba
| esso ja rozumiem doskonale Twój punkt widzenia-co więcej, częściowo się z nim zgadzam. Nie rozumiem jedynie agresji-piszę to 3 raz-muszę dalej tłumaczyć? Myślę, że rodzinne firmy przeżyją-taką mam nadzieję i tego Wam życzę. Dlaczego jest walka szef-kiero? walczcie z cwaniakami z handlarzami ładunków z hołotą która jeździ za free | |||
~Zakręcony | Ponadto mój drogi esso paragrafy obowiązują wszystkich, tylko, że ty ich nie respektujesz. Wykorzystujesz zapewne niewiedzę kierowców w celach wiadomych. | |||
~esso | ~Zakręcony (2015-01-27 23:55:41) Ponadto mój drogi esso paragrafy obowiązują wszystkich, tylko, że ty ich nie respektujesz. Wykorzystujesz zapewne niewiedzę kierowców w celach wiadomych dalej oświeć mnie może czegoś dowiem ciekawszego niż z kodeksu pracy | |||
ese
| ~Zakręcony (2015-01-27 23:55:41) Ponadto mój drogi esso paragrafy obowiązują wszystkich, tylko, że ty ich nie respektujesz. Wykorzystujesz zapewne niewiedzę kierowców w celach wiadomych. "- A skad taka wiedza? Że nie respektuje przepisów interlokutor, że wykorzystuje (zapewne) niewiedzę kierowców? NIEWIEDZĘ?? Przecież nie ma niedoinformowanego kierowcy! Próbuje się od czasu do czasu prawnik z dziedziny transportu to zaprezentować, ale w momencie jest przez Fachowców gaszony przecież | 1 | ||
~esso | mądrego warto posłuchać | |||
~esso | ~Zakręcony (2015-01-27 23:34:14) ale ustawa o czasie pracy kierowców obowiązuje i nie pozwala na przekroczenie pewnych norm. Ile czasu pociągniesz na maksa w trakcie tych powiedzmy czterech miesięcy? A potem co? Dasz wolne, czy zwolnisz? tego nie rozlicza się z ustawy o czasie pracy kierowcy tylko według ustawy o czasie pracy, napisałem ci nie myl pojęć tylko czytaj bo jest różnica miedzy PIP a ITD jedno z drugim jest sprzeczne | 1 | ||
~esso | Podgląd konta jacek-kubajacek-kuba (2015-01-27 23:54:28) esso ja rozumiem doskonale Twój punkt widzenia-co więcej, częściowo się z nim zgadzam. Nie rozumiem jedynie agresji-piszę to 3 raz-muszę dalej tłumaczyć? Myślę, że rodzinne firmy przeżyją-taką mam nadzieję i tego Wam życzę. Dlaczego jest walka szef-kiero? walczcie z cwaniakami z handlarzami ładunków z hołotą która jeździ za free i tu muszę przyznać ci racje i chylę czoła | 1 | ||
~Przewoźnik | Większość baranów na tym forum jedyny skrót jaki zna poza TIR to OHP. Więc nie wymagaj od de-bila, żeby rozróżniał PIP od BHP. | 1 | ||
~Przewoźnik | BHP a OHP to prawie to samo a więc ITD to już wcale nie ma szans. | 1 | ||
jacek-kuba
| Cieszę się, że jesteśmy w stanie się dogadać -3majcie się chłopaki i kolorowych wszystkim życzę-jutro może będzie lepszy dzień | |||
~esso | ~Przewoźnik (2015-01-28 00:19:26) Większość baranów na tym forum jedyny skrót jaki zna poza TIR to OHP. Więc nie wymagaj od de-bila, żeby rozróżniał PIP od BHP. ~Przewoźnik (2015-01-28 00:20:16) BHP a OHP to prawie to samo a więc ITD to już wcale nie ma szans. rozumiem że to na koniec na dobry sen | |||
ese
| ".. Dlaczego jest walka szef-kiero? walczcie z cwaniakami z handlarzami ładunków z hołotą która jeździ za free.. "- 1. Walka jest z nieświadomości. Bo historycznie szef kojarzył się z wrogiem/okupantem. I w dobrym tonie było go oszukać gdy się odwrócił, a źle widziane było "kolaborowanie". 2. Ładunek jest towarem jak każdy inny. Jak pszenica na targu czy kauczuk lub wieprzowina na gieldzie w Rotterdamie. Jest towar-jest nabywca. Gdy towaru jest dużo-jego ceny spadają. Gdy mało-rosną. 3. Kierowcy (poza wyjątkami) nie interesuje ile jego pracodawca weźmie za wykonaną przez niego pracę. Ale na pewno interesuje, by jego "kolega" nie sprzedawał swojej zbyt tanio, robiąc temu pierwszemu konkurencję. Dlatego zamiast jęczeć że firmy nie chcą wiecej płacić (czy je stać czy nie, mało ma do rzeczy) należy pilnować by ten który przyjdzie "zza bramy" nie robił nam konkurencji. Szkodząc przy okazji sobie, bo mógłby zarabiać wiecej, a dostanie mniej niż ci którzy już pracują | 1 | ||
~esso | ".. Dlaczego jest walka szef-kiero? walczcie z cwaniakami z handlarzami ładunków z hołotą która jeździ za free.. "- 1. Walka jest z nieświadomości. Bo historycznie szef kojarzył się z wrogiem/okupantem. I w dobrym tonie było go oszukać gdy się odwrócił, a źle widziane było "kolaborowanie". 2. Ładunek jest towarem jak każdy inny. Jak pszenica na targu czy kauczuk lub wieprzowina na gieldzie w Rotterdamie. Jest towar-jest nabywca. Gdy towaru jest dużo-jego ceny spadają. Gdy mało-rosną. 3. Kierowcy (poza wyjątkami) nie interesuje ile jego pracodawca weźmie za wykonaną przez niego pracę. Ale na pewno interesuje, by jego "kolega" nie sprzedawał swojej zbyt tanio, robiąc temu pierwszemu konkurencję. Dlatego zamiast jęczeć że firmy nie chcą wiecej płacić (czy je stać czy nie, mało ma do rzeczy) należy pilnować by ten który przyjdzie "zza bramy" nie robił nam konkurencji. Szkodząc przy okazji sobie, bo mógłby zarabiać wiecej, a dostanie mniej niż ci którzy już pracują no niestety takie są fakty, nie dalej jak miesiąc temu skończyła się robota dla mnie w pewnej firmie gdzie woziliśmy telewizory z PL do NL przyszedł Słowak i robotę szlak trafił bo dał mniej | |||
~Przewoźnik | esso - można i tak to interpretować. TU wystarczy wejść codziennie o 24-tej na 10/15 minut i wszystko... bez zmian. Całodzienny, codzienny ten sam bełkot i płacz. Szkoda większej ilości czasu na czytanie tych rzygowin. | 1 | ||
~Przewoźnik | Jest TU dosłownie TYLKO KILKA osób normalnych z którymi można normalne słowo zamienić. Czasami kilka dow-cip-ów. Reszta to beczące barany. | 2 | ||
~Przewoźnik | Kwadransik minął. Czas odlotu. Dobrej nocy dla kolegi ese i esso. Ny, ny, ny ! | 2 | ||
~esso | wiem dlatego wchodzę od czasu do czasu, bo szkoda czasu, kładę się o 02:00 wstaje o 8:00, takie przyzwyczajenie od 10 lat co zrobić | |||
~pic | Przewoźnik. Masz czelność kwestionować poziom polskich kierowców? Są najlepsi i najgłośniejsi w Europie. Dlatego wszyscy mają ich dość. Krótko mówiąc mają ich w du pie. | |||
~czesiek | .. no i co tam TRANSPORTOWI IDIOCI po OBOROWYCH (tytuł starszy oborowy) oraz po CHLEWNYCH ( tytuł starszy chlewmistrz) UNIWERSYTETACH... !!!, trza będzie złomy stawiac u KOMORNIKA i wracac z WIDŁAMI do WASZYCH UNIWERSYTECKICH TYTUŁÓW... !!! | |||
~Zakręcony | esso... od kiedy to ITD kontroluje i karze na podstawie ustawy o czasie pracy kierowców? Coś ci się pomieszało z 561 |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.