ID: 159457
Zarobki polskich kierowców w niemieckich firmach
ID: 159457
ID: 159457
Cześć. Od niedawna tzn. od 4 miesięcy pracuję w niemieckiej firmie. Jeżdżę tylko po niemczech. Umowę dostałem na czas próbny na pół roku stawka 1950 brutto plus diety. Co drugi piątek zjeżdżam do domu we wtorek rano strartuję w trasę. Na rękę ze wszystkim wychodzi ok 1800/1850e. co o tym myślicie jak jest w waszych firmach? Pytam tych co pracują u w niemczech nie za pośrednictwem agęcji, która dodatkowo kasuje.
Cześć. Od niedawna tzn. od 4 miesięcy pracuję w niemieckiej firmie. Jeżdżę tylko po niemczech. Umowę dostałem na czas próbny na pół roku stawka 1950 brutto plus diety. Co drugi piątek zjeżdżam do domu we wtorek rano strartuję w trasę. Na rękę ze wszystkim wychodzi ok 1800/1850e. co o tym myślicie jak jest w waszych firmach? Pytam tych co pracują u w niemczech nie za pośrednictwem agęcji, która dodatkowo kasuje.
Posty (36)
salim
| Emil te 1800/1850 to już jest z dietami. | |||
salim
| Seff chciał bym Ci odpowiedzieć na pytanie ale nie mogę bo nie wiem. Jestem świerzak więc póki co nie było okazji poruszyć tego tematu. | |||
jaja
| 1800/1850e na rękę - 400e na dojazdy i jesteś 4 dni w miesiącu w domu w średnim polskim dziad-transie miałbyś lepiej | |||
~Seff | san wszystko masz za free jedzenie spanie to co to jest te dodatkowe 20% strózowanie sprzatanie a szef co ci obrabia to jest tylko pytanie? ?? | |||
salim
| jeżdżę z kolegą więc koszt dojazdu to ok 100e na miesiąc. | |||
~san | praca na warsztacie hali bo wozimy tylko swoje produkty | |||
~san | wszystko zależy od chęci bo w miesiącu masz nawet po 300h wiec jak sie chce pracowac i zarobić to niema co udawać PANA KIEROWCY tylko wszystko robic | |||
~Emil, łowca de*ili | Salim, no tak. Jest w ok. Wychodzi na to, że jesteś bezdzietnym kawalerem. Płacisz większy podatek. | |||
salim
| Emil mam dwoje dzieci i jestem żonaty od 13 lat | |||
salim
| Dlatego pytam bo coś mi się nie zgadza | |||
salim
| może diety mi źle naliczają? Podpowiesz mi jak powinienem naliczać sobie diety? | |||
salim
| z diet mi wychodzi ok 360 e | |||
~driver uk | malo. w uk wiecej sie wyciska i praca spokojniejsza. a niemiec w twojej firmie z 2200ma. nie mowcie chopakowi ze dobrze zarabia bo to nie prawda | |||
~diabel | a ja pracuje w spedycji-wkolo komina 1900e na reke i po 8-10h fajrant... i na obiad w domu... | |||
skoczkast
| ja wyjezdzam w kwietniu do pracy w niemczech 8. 5 euro na godz nie wiem ile to na reke bedzie. Prawko robie na koszt firmy ktora mnie tam wysyla i musze pracowac tam 1 rok lub zwrot kosztow prawka. Niby krotkie trasy po edekach codziennie na pokoju dieta 12 euro za dzien chyba na oplate pokoju. | |||
malolacik
| pracujacy u niemca. jak u was z językiem wszyscy biegle? | |||
~piotrek | Salim tak biegle nawija że nawet nie zapyta o rozliczenie miesieczne. Lepiej głowe spuścić i mówić że jest "Gut" | |||
~gram | małolacik, niedługo już nie trzeba będzie nawet znać języka u Niemca. Pootwiera sie mnóstwo agencji pośrednictwa pracy i będą ściągać co bardziej rozgarniętych. U Polaka będzie jeździł jeszcze większy margines niż jest. Sektor zostanie zepchnięty z drugiej do trzeciej ligi europejskiej w branży transportowej. U Niemca 8, 5 e to najniższa stawka głodowa, na przetrwanie. Dla polskiego przewoźnika to majątek który równa się z zamknięciem biznesu. Skoro tak to niech tak się stanie. Nie będzie kogo żałować bo praktycznie żaden transportowiec nie płaci podatków. Odprowadza składki z najniższej krajowej itd. | |||
irish_dude
| kolego salim - jak to mówią - szału nie ma :) w Irlandii zarobiłbyś więcej, ale na pewno rzadziej byłbyś w domu. | 1 | ||
~czesiek | ... san... , nie pracujesz czasami w Schiefbahn u Cocorolsa.. ? ?? | |||
irish_dude
| gram- zgadzam się, ale nie do końca. jeśli na polskim rynku znikną tzw. firmy ''krzaki'' i zostaną w branży ludzie, którzy znają się na transporcie, to Polska będzie miała proporcjonalny udział w rynku europejskim - na normalnych zasadach. jeśli zaś idzie o kierowców, to w tych firmach, które utrzymają się na rynku, będą pracować najlepsi, bo złodzieja i matoła nie zatrudni żaden normalny przedsiębiorca. | 1 | ||
~Emil, łowca de*ili | Irish_dude. Sugerujesz, że byłych sefów żaden normalny przedsiębiorca nie zatrudni? Cóż, za nieszczęście. | |||
irish_dude
| Emil - ja już parę lat spędziłem poza Polską i mam jako takie pojęcie o transporcie w Europie. w dobrej firmie znajdzie zatrudnienie kierowca znający przynajmniej jeden ''zachodni'' język, mający pojęcie, jak dojechać z Polski do Włoch bez nawigacji. kierowca, który w trasę zabiera mydło i maszynkę do golenia, a nie tylko ''flaszkę i fajki'' | |||
~Emil, łowca de*ili | No tak. Czyli byłe sefy odpadają. Trudno. | |||
irish_dude
| wiesz, jak jest - kapitalizm, wolny rynek, etc. | |||
malolacik
| zeby wymagac na zachodzie i miec taka opcje zeby wymagac przynajmniej jezyk i juz człowiek moze walczyc o niemieckie pensje na poziomie powyżej 2tys. euro | |||
Rollo
| rish_dude. Sugerujesz, że byłych sefów żaden normalny przedsiębiorca nie zatrudni? Cóż, za nieszczęście. hahaha... no tu trzeba koledze racje przyznać 100% -tową :D | |||
~wafcio | Powiem wam jedno! wszedzie dobrze tam gdzie nas nie ma!! Polscy Kierowcy uciekają na zachód, i sie nie dziwie a Polske podbija Wschód! niech pracodawcy zaczynają wysyłać spedytorów na kurs Ukraińskiego ! Nic nie mam do Ukrainy kazdy goni za kasą, zeby zarobić ale strach sie bać co bedzie za rok, dwa, a nawet za 20 lat ! Pozdro ! | |||
~wafcio | Tak samo spostrzegamy Ukraińskich kierowców jak Niemiec Polskich ! co tu więcej opisywać, w transporcie jest dno! kierowca to zodziej szmaciarz *iarz i brudas! kto nie usiądzie za fajere to nie zrozumie tego ! | |||
~ku-ku | TIR= ŚWIR !!! |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.