ID: 159428
8, 5 e dla polaka
ID: 159428
ID: 159428
polski kierowca wykonuje taką samą prace jak niemiec, belg, holender itd...
przewozi ładunki z punktu A do punktu B tak jak niemiec, belg, holender itd...
to dlaczego ma być parobkiem
polski kierowca wykonuje taką samą prace jak niemiec, belg, holender itd...
przewozi ładunki z punktu A do punktu B tak jak niemiec, belg, holender itd...
to dlaczego ma być parobkiem
~bodzio*.w92-148.abo.wanadoo.fr
*.w92-148.abo.wanadoo.fr
Posty (189)
~... | Nie ma za co. Trzymaj sie. | |||
~ku-ku | O key Bajera do jutra! | |||
~ku-ku | Trzym sie laski! | |||
~terx | a myslicie ze niemcy sa tacy fajni ze chca zeby polski kierowca zarabial wiecej? | |||
~ku-ku | Tera to nie godom, szukam kapci, gdzie one są ! | |||
~... | terx. Nie maja innego wyjscia i musza cos zrobic, zeby nie zniszczyc swojego transportu, ktory ledwo ciagnie. Moim zdaniem jest to ostatni moment na taki ruch i Niemcy ten ruch zrobili. | 1 | ||
~Ciekawski Gienek | 8, 5 e za godzine 49 e diety dobowej. 60e za spanie w kabinie. Kto tak nie ma to juz wie ze mu sie tyle nalezy. Takie rzeczy tylko w DE. | |||
~terx | jest opcja taka zeby zatrudnias kierowcoe na zasadzie wlasnej dzialalnosci idzie to obejc | |||
~... | terx. Jesli idzie obejsc, niech obchodza, bo tak wyglada wojna gospodarcza. Musza sie jednak liczyc, ze kierowca ma miec certyfikat przewoznika i licencje na siebie. Wiem, ze jest to roznie interpretowane, ale ten problem tez jest do rozwiazania i to wtrybie identycznie szybkim, jak te nowe prawo w Niemczech. | |||
~edzio | ~Ciekawski Gienek (2015-01-24 21:45:32) 8, 5 e za godzine 49 e diety dobowej. 60e za spanie w kabinie. Kto tak nie ma to juz wie ze mu sie tyle nalezy. Takie rzeczy tylko w DE. a rozłąkowe | |||
zibi1906
| ~edzio (2015-01-24 21:56:48) ~Ciekawski Gienek (2015-01-24 21:45:32) 8, 5 e za godzine 49 e diety dobowej. 60e za spanie w kabinie. Kto tak nie ma to juz wie ze mu sie tyle nalezy. Takie rzeczy tylko w DE. a rozłąkowe A ekologiczne, rozporkowe, wstydliwe... pytam się gdzie? A gdzie kasa za nie odpowiedni kolorek auta? | |||
zibi1906
| Panowie, zejdzie już na ziemię. Aby "zarobić", to trzeba przynieść zysk (państwo już nie dotuje). Nie będzie zysku... nie będzie też zarobku. Najwyższa już pora chyba to zrozumieć... | 1 | ||
~michał | zibi1906 Aby "zarobić", to trzeba przynieść zysk kierowca żeby zrobić musi pracować - a czy jego szef zarobi czy nie... to nie kierowcy problem | |||
zibi1906
| ~michał (2015-01-24 22:16:03) zibi1906 Aby "zarobić", to trzeba przynieść zysk kierowca żeby zrobić musi pracować - a czy jego szef zarobi czy nie... to nie kierowcy problem Nie bardzo rozumiem o czym piszesz. | |||
~michał | pracownik - pracuje i to jego szef powinien uzyskac " zysk ", pracownika nie interesuje czy jego szef wogóle zarobi, tak naprawde szef nie musi zarobić wcale a zapłacic pracownikowi za prace MUSI bez względu na " zysk " | |||
~michał | masz kaprys zatrudnij sprzataczke, nie zarobisz na niej nic ale za jej prace zapłacić musisz | |||
~prowokator | zibi a kiedy to prl dotował jak i pózniejsza rzesza polska dotowała prywaciarzy o przepraszam-rzesza polska dotowałą prywatną autostradę kulczyka, dlatego kwaśnik załapał sie w jednej z firm kulczyka na stanowisko podrzędnego doradcy od spraw zbędnych z pensyjum 50 koła miesińcznie jak sprawa wyszxła nna jaw szybko zrezygnował. tak tera w rp sie robi jenteresa i tak wygladają łapówki.. | |||
~michał | w polsce szefy najpierw obliczają zysk a potem próbują się w kosztach zmieścić? ! a powinno byc odwrotnie najpierw podliczenie kosztów potem skalkulowanie ceny usługi a potem próba uzyskania " zysku " = dziady nie potrafią tego zysku uzyskać bo jeżdżą za grosze i potem szukaja oszczędności... | |||
zibi1906
| ~prowokator (2015-01-24 22:25:29) zibi a kiedy to prl dotował jak i pózniejsza rzesza polska dotowała prywaciarzy o przepraszam-rzesza polska dotowałą prywatną autostradę kulczyka, dlatego kwaśnik załapał sie w jednej z firm kulczyka na stanowisko podrzędnego doradcy od spraw zbędnych z pensyjum 50 koła miesińcznie jak sprawa wyszxła nna jaw szybko zrezygnował. tak tera w rp sie robi jenteresa i tak wygladają łapówk Wesołe k nie ściemniaj... podobno byłeś przedsiębiorcą "Zja dłeś zęby" na transporcie. Więc wiesz "o co kamam". | 1 | ||
~... | No i Michal w trzech postach napisal madrzej, niz niejeden forumowy ( z wlosami, czy bez), przewoznik w gumofilcach. Trzy posty wiecej warte, niz kilkuletnia pisanina ´´dlaczego nie idziecie na swoje... ´´ | |||
~kiero... | prawda jest taka ze polak jest chytry. po co ma dac kierowcy jak sam wezmie. polak zanizy stawke zeby miec robote, ale i tak caly zachod am dosc polakow a dlaczego? ?? polak to nisko watrosciowy poraobek. ja moge strajkowac i przylaczyc sie do niemcow czy francozow ze po 3 godiznach jazdy ma byc pauza | |||
~terx | poprostu czesc odpowiedzialnosci musi przejsc na kierowcow, bo inaczej to bedzie lipa | |||
zibi1906
| ~kiero... (2015-01-24 22:37:12) prawda jest taka ze polak jest chytry. po co ma dac kierowcy jak sam wezmie. polak zanizy stawke zeby miec robote, ale i tak caly zachod am dosc polakow a dlaczego?? polak to nisko watrosciowy poraobek. ja moge strajkowac i przylaczyc sie do niemcow czy francozow ze po 3 godiznach jazdy ma byc pauza Polska jest drugim ( co do liczby taboru), przewoźnikiem w UE. Resztę sobie dopisz... | |||
~terx | no i co z tego | |||
~... | terx. Juz 90% odpowiedzialnosci ponosi kierowca. Wiecej sie nie da. | |||
~prowokator | zibi jestem nadal tylko mam działalność zawieszoną. nigdy nie zatrudniałem szoferów sam dla siebie byłem przewożnikiem i szoferakiem w jednym.. jak w reklamie. dlatego znam temat transportu jak i co go boli.. przewożnicy w pierwszej kolejności powinni się wziąść za złodziejskie spoedycje, bo to one są przyczyną wszelkiego zła w polskim transporcie.. | |||
~terx | jakie slodziejsie spedycje przeciez mamy wily rynek | |||
zibi1906
| ~terx (2015-01-24 22:44:52) no i co z tego To z tego że "im więcej ciebie tym mniej". "Czaisz"? | |||
~terx | wolny | |||
~terx | stary nie dajesz rady to zmien branze proste |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.