ID: 159427
Ot mata przedstawiciela dziadtransy
ID: 159427
ID: 159427
"Mamy milion osób zatrudnionych bezpośrednio w transporcie, jeżeli tylko 20 proc. z tych firm padnie, to 200 tys. osób będzie szukało pracy. A to w konsekwencji spowoduje utratę części rynku. Nasze zniknięcie nie będzie dostrzeżone przez transportowy rynek europejski, bowiem na nasze miejsce czekają przewoźnicy litewscy, rosyjscy, białoruscy, węgierscy" - podkreśla Buczek. Polskim transportowcom to się nie opłaca a tym krajom wymienionym przez prezesa BUCZKA się opłaca- czyżby niemieckie przepisy dotyczyły tylko polskich i niemieckich przewozników?
"Mamy milion osób zatrudnionych bezpośrednio w transporcie, jeżeli tylko 20 proc. z tych firm padnie, to 200 tys. osób będzie szukało pracy. A to w konsekwencji spowoduje utratę części rynku. Nasze zniknięcie nie będzie dostrzeżone przez transportowy rynek europejski, bowiem na nasze miejsce czekają przewoźnicy litewscy, rosyjscy, białoruscy, węgierscy" - podkreśla Buczek. Polskim transportowcom to się nie opłaca a tym krajom wymienionym przez prezesa BUCZKA się opłaca- czyżby niemieckie przepisy dotyczyły tylko polskich i niemieckich przewozników?
~świetlicowa*.blue.kundencontroller.de
*.blue.kundencontroller.de
Posty (57)
~świetlicowa | jak w temacie... | 1 | ||
~ktosik | jasne ze nie. ale tamci wiedza jak walczyc o stawki w spedycjach. a polski " psifoznik" wie jak utopic sasiada | 2 | ||
~baca | ... ktosik mos u mnie darmową łokowite. | |||
~JACEK TRUCKER | A kto powiedział że właściciel firmy transportowej musi być właścicielem firmy transportowej?Jeżeli nie pasują mu warunki, które zaproponowali Niemcy to mają dwa wyjścia, albo omijać Niemcy ewentualnie zmienić branże. Na jego miejsce czeka następnych 10 (takiego to argumentu używali właściciele firm transportowych w stosunku do kierowców, którzy upominali się o jakąkolwiek podwyżkę) | 1 | ||
~świetlicowa | próba radyjka | |||
~świetlicowa | kuźwa- mądre myśli mi nie wchodzą co jest? | |||
~prowokator | świetlicowa więc poloneza czas zacząć. :) | |||
Assad
| świetlicowa, jaką matę masz na myśli? | |||
~księgowy | dziadtrans myśli że jak padnie to ja nie będę miał pracy- a ja pójdę pracować do gebelsa | |||
~księgowy | I jeszcze lepiej zarobie | |||
~pic | księgowy. Dlaczego do tej pory nie poszedłeś? | 3 | ||
~711 | Sens wypowiedzi jest wlasciwy ale Buczek walnal mega byka z ta kolejka chetnych ze wschodu. Oni chetni sa ale nie na 8. 5 | |||
~Zakręcony | świetlicowa... dotyczy wszystkich unijnych przewoźników. Nie wiem ja z ruskimi. | 1 | ||
~Zakręcony | ale pozaunijne to chyba jakieś wizy mają? | |||
~siwy | zakręcony... można być unijnym i ruskim w jednym. GIRTEKA | |||
~Zakręcony | Dzięki moderator za przytoczenie tematu. Jak to jest z ruskimi itp. jeżdżącymi 3 tygodnie po Niemczech? Ktoś mądry może wie? Jakby nie patrzył ma wizę do pracy u Polaka, ale jest delegowany, czy też w delegacji. Dodatkowo znając aspekty zatrudniania cudzoziemca, to skąd on się wziął u polskiego pracodawcy? | |||
~rad79 | Betonowe buciki i do wisły. | |||
~lisek | świetlicowa, jacek, ktosik - oczywiście macie rację. Ale Wasze słowa logiki na nic w konfrontacji z przygłupami psiewoźniczymi, oni urodzili się z licencją w doopie. | 1 | ||
~Wielki Szu | Świetlicowa, jak zwykle trafnie i mądrze napisane. Pogratulować. | |||
Ł ysy
| Wielka szmata, o czym ty znowu bredzisz? Znowu się wsiarzu podszywasz. | |||
~mario | jak można walczyć o stawki, skoro ma moje miejsce w spedycji czeka 10 psiewoźników??? | |||
~Wielki Szu | Ł ysol, coś chiba wczoraj za dużo ruskiej okowity sie ożłopałeś. | |||
wesolek
| jacek słuszna uwaga; kto powiedział, że przewoznik musi być przewożniekiem, tak, jak szofer kierownikiem kierownicy. ::) | |||
~-zp | Połowa firm w PL musi upaśc, to jest warunek aby polski kierowca miał lepiej. I nie opowiadajcie mi, ze nie będę miał wtedy u kogo jezdzić, bo ja nie muszę jezdzić w polskiej firmie. Patologię w polskim transporcie kreują przede wszystkim małe firmy, które zanizają stawki a pózniej mają pretensje, ze nie mają za co auta w trasę wysłać nie mówiąc juz o wypłacie dla kierowcy. | |||
~gość | Wy de*ile nie zauważacie jednego, że kierowca ze wschodu pracuje za 2 - 2, 5 tysia polskich złotych ( oczywiście po przeliczeniu ). Dla polskich nierobów i nieuków 5 tysi to za mało. O to wszystko się rozbija, a nie o stawki. | |||
~ciapowaty | ~gość (2015-05-09 13:05:03) Wy de*ile nie zauważacie jednego, że kierowca ze wschodu pracuje za 2 - 2, 5 tysia Dla polskich nierobów i nieuków 5 tysi to za mało. O TO WSZYSTKO SIĘ ROZBIJA, A NIE O STAWKI. (_) Oto mamy przykład rozumowania dziada i powodu jego żalu do kierowców. 1) jak pojedziesz jeszcze bardziej na wschód, to dojdziesz do stawki miska ryżu za dzień pracy, tylko co to obchodzi polskich kierowców. 2) jeślibyś chciał zatrudnic takiego azjatę, to tez musisz mu zapewnic co najmniej polskie minimalne wynagrodzenie i wszystkie inne świadczenia związane z pracą. Diety, ryczałt, Milog, itd. Wiem, że ukraińscy kierowcy nie maja swiadomości, że jakie prawa im przysługują ( w tym dokładnie takie samo wynagrodzenie i świadczenia jak polakowi ) , ale czuja się pokrzywdzeni, a jak już się co nieco dowiedzą, to _ *iec_ | |||
~ciapowaty | Teraz załóżmy, że spełnią się wasze marzenia i kierowcy będą siedzieć przez miesiąc w budzie za 2 tyś miesięcznie. 1) jaki będzie to miało wpływ na stawki za przewóz? 2) jacy _specjaliści_ zostaną w tym zawodzie? 3) z czego będziecie dokonywać potraceń i temu podobnych? |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.