ID: 159035
To ile chcecie w końcu zarabiać???
ID: 159035
ID: 159035
Podstawa, diety, ryczałty, nadgodziny, nocne, i 8. 50 e/h Ile Panowie kierowcy chcecie zarabiać powiedzmy za system 3/1 żebyście w końcu przestali pierd... na tych parkinach jak to źle macie... Oczywiście w granicach normalności... Jesteśmy dlatego na ryku ponieważ nasze usługi są tańsze, a więc nie liczcie że dostaniecie tyle co Niemiec czy Francuz...
Podstawa, diety, ryczałty, nadgodziny, nocne, i 8. 50 e/h Ile Panowie kierowcy chcecie zarabiać powiedzmy za system 3/1 żebyście w końcu przestali pierd... na tych parkinach jak to źle macie... Oczywiście w granicach normalności... Jesteśmy dlatego na ryku ponieważ nasze usługi są tańsze, a więc nie liczcie że dostaniecie tyle co Niemiec czy Francuz...
~Prawdaa*.ip4.netonsky.pl
*.ip4.netonsky.pl
Posty (334)
~Zakręcony | Nasi kierowcy nie mają bladego pojęcia o ustawach, które ich obowiązują. Mówię o tych zatrudnionych na podstawie stosunku pracy. PIP nie kontroluje małych dziadów i stąd te patologie. | |||
~prawda | kogo to jest wina ze nasze uslugi sa tansze nawet od rumunow jak wy pseudobismesmeni sobie podbijacie zanizacie stawki potem to kierowca odczuwa bo wy panowie buraki z polski musicie zarobic 100 procent | |||
~prowokator | chce zarabiać na czapke śliwek, miskie ryżu i czasami dostać po krzyżu. tak mi dopomóż wszechwielki amen. przesłanie do wszechwielkiego: da j innym ale mi nie odbieraj | |||
~prowokator | gapa bo ten polski gumofilc to najgorszy rodzaj ludzki.. ćwok okrada jeszcze biedniejszego od siebie. | |||
~currahee | Uczciwie i nie być okradanym przez pracodawce. Wy wymagacie od nas profesjonalizmu nazywając nas złodziejami gdy auto spali zbyt wiele ale my was nie nazywamy po imieniu gdy podpisujemy diety inblanco. | |||
~prowokator | curvacahehe ty widział transport jak świnia niebo.. pomarzyć dobra rzecz to kto ci te normy ustalał producent kościel ny cieć parkingowy sam wyliczyłeś.. ? ?? jak tak to jak to zrobiłeś, jakie kryteria brałeś pod uwagę | |||
~prowokator | curraahheehe uważaj , abyś inblanko nie podpisał druku, że sprzedałeś zone arabom.. HHaa | |||
~jddlasmcn | prawda jest taka że wszyscy jeździmy z km bo nasi bosowie mają z kilometra a stawki są krojone przez pseudo spedycje i nasi bosowie się na to godzą, jak bedzie czarno na białym 8, 5e na godzinę udokumentowane to znikną pseudo spedycje przez ich ręce przechodzą ładunki i każda skroi jakiś procent, na końcu wychodzi stawka 0. 8 e/km Jak kierowca bedzie musiał dostać 8, 5e na godzinę to ładunki bedą za stawkę 1, 2e z km i żaden szef nie pozwoli sobie na jazdę za niższą stawkę i znikną z rynku spedycje które za dwa telefony kroją po 200euro A tu śmieszy mnie najbardziej ://zmpd. pl/aktualnosc. php?akt_id=822, a oni również dbają podobno o Nas kierowców. Mam nadzieję że niemcy będą karać firmy i to srogo za brak dokumentacji w sprawie8, 5e/h | |||
~Przewoźnik z PO-jebowa | ~jddlasmcn (2015-01-18 09:19:34) Co trzeba pobierać, żeby tworzyć takie brednie? | |||
~jddlasmcn | zadzwoń do ZMPD telefony są na ich stronie dostępne i Ci powiedza że oni dbają i robią wszystko żeby kierowcą było też lepiej, ja rozumiem niemców bo polacy bułgarzy litwini i romy jeżdzą za takie stawki że szok!! tylko to kierowca siedzi w budzie a nie szefowie, a jak stawka za kilometr głodowa to i kierowca odczuwa najbardziej zwłaszcza jak siedzi miesiąc poza domem i na wypłate nawet 2e za godzinę nie wychodzi a szef ci gada że takie stawki. zobaczcie wypowiedź z linka ZMPD że nie stać przewoźników na godzinową tak wysoką stawkę... 90% albo więcej nadal jeździ z km a nie na godziny ! | |||
~jddlasmcn | wszyscy chcą jeździć za 0, 7e/km i ZMPD najbardziej na tym zależy i BEDĄ WALCZYĆ! - tak mi to wygląda na tą chwilę, boją się że w końcu skończy się wyzysk i tyrania wobec kierowców | |||
~wydaje mi się | zmpd boi się przede wszystkim tego, że jeżeli nie będzie firm transportowych, to nie będzie potrzeby prowadzenia działalności zrzeszenia. nikt nie walczy o kierowców, nam może się tylko dostać coś przypadkiem. gra toczy sie o rynek pracy, który państwa bloku wschodniego rozwaliły | |||
~wydaje mi się | przypomnę Wam, że niemieccy kierowcy również emigrowali za chlebem, bo zarobki w de były o dwa razy niższe (czasami i więcej) niż te, które zarabiali np w holandii | |||
~jddlasmcn | Zawsze Można Pogonić Driver-a całe ZMPD, w*e mają kierowców i ich to wali bo obrotem zrobią kasę a kierowca dostaje ochłapy. Niemcy, mam nadzieję że nie zmienią podejścia do zaistniałej sytuacji i w końcu coś się tu polepszy i wyjaśni, bo szef każdy zapomniał już chyba że to dzięki nam jego dzieci chodzą do najlepszych szkół, żony mogą się włuczyć po sklepach a oni jeżdzić BMW. | |||
~odmulacz | Nie potrafia Polskie zlodzieje zrobic u siebie porzadku to niech im Niemcy robia. Kadego miesiaca placa naliczana jest z duuupy. Zadnych zdrowych zasad. Na zachodzie firma transportowa ma placone z kilometra albo mili a kierowca ma placone na godzine. Jego pensja nie jest uzalezniona od tego ile przejedzie i co przewozi. | |||
~wydaje mi się | i w całości pokrywa się z czasem pracy zarejestrowanym w tachografie, czego też niemcy żądają od polskich kierowców podczas kontroli, czyli umowa o pracę, fiszkę z wyszczególnieniem godz podstawowych, nadgodzin, nocnych itp, które to będą weryfikowane na podstawie odczytów z tachografów. popatrzcie jakie to proste, żaden polski szpec ze skarbówki, zusu na to nie wpadł. niemiec musi im wtłoczyć olej do tych pustych łbów po studiach bądź co bądź | |||
~odmulacz | Mamy w Polsce krwiozerczy kapitalizm ktory nie ma nic wspolnego z tym zachodnio-europejski m. | |||
~wydaje mi się | a mi się wydaje, że mamy w polsze jakiś nowy twór, którego z żadnym ustrojem nie można porównać. wszystko co się dzieje opiera się na KK, złodziej na złodzieju. w żadnym państwie tego nie ma, i co najgorsze, ten co najwięcej kradnie, najwięcej też krzyczy jak ktoś chce coś uporządkować | |||
~PRL | Co za de*il założył wątek? najpierw sie pytał ile, a potem ze w ramach normalności jak na zachodzie, następnie ze tyle co na zachodzie to nie będzie... masło maślane. pewnie jakiś sef frustrowany ze go kierowca olał, bo za mało płacił i ma dylemat. zawsze można wsiąść samemu za fajerkę i przekonać sie ile bys ie chciało za taka prace, a nie siedzieć w domu i filozofować do butelki. a co konkurencyjności stawek... jak będzie mniej poprzeczników, to i stawki sie podniosą. | |||
~jddlasmcn | popatrzcie jakie proste to jest: stawka godzinowa zgodnie z kartą kierowcy i odrazu zniknie magnes. dwie pieczenie przy jednym ogniu, ITD, BAG już za manipulację nie ukarają kierowca kończacy czas nie będzie kombinował bo bedzie miał zapłacone za to że szef wysłał go na kolejny weekend. same pozytywy przede wszystkim kierowca wypoczęty więc i bezpieczeństo na drodze, no i kasa w budżecie. Czy kurfia rząd tego ne widzi. Przecież to same korzyści | |||
~wydaje mi się | rząd tego nie chce widzieć, bo sami pod przykrywką mają udziały w firmach transportowych, czyli kręcili by bata na swoje dochody nieopodatkowane | |||
~lubię cudze żony | czy 12zł to było by dużo? policzmy 12zł/h x 24h dziennie x 21 dni (3 tyg) daje sumę 6048zł + należna dieta i ryczałt... no to jak szefy 12zł dla kierowcy to mało czy dużo? W Poznaniu robotnik na budowie czy brukarz ma więcej... | |||
g-a
| ~lubię cudze żony (2015-01-18 23:44:52) czy 12zł to było by dużo? policzmy 12zł/h x 24h dziennie rozpędziłeś się, koleś... ale czemu nie napisałeś 25h dziennie? łatwiej byłoby liczyć :-) | |||
~ktosik | lubię cudze żony (2015-01-18 23:44:52) a gdyby tak zagladnac do przepisow przed wyliczanka? Art. 12. 1. Tygodniowy czas pracy kierowcy, łącznie z godzinami nadliczbowymi, nie może przekraczać przeciętnie 48 godzin w przyjętym okresie rozliczeniowym nieprzekraczającym 4 miesięcy. 2. Tygodniowy czas pracy, o którym mowa w ust. 1, może być przedłużony do 60 godzin, jeżeli średni tygodniowy czas pracy nie przekroczy 48 godzin w przyjętym okresie rozliczeniowym nieprzekraczającym 4 miesięcy. 3. Wymiar czasu pracy określony w ust. 1 i 2 obowiązuje także kierowcę zatrud-nionego u więcej niż jednego pracodawcy a teraz policz lubiacy zony. | |||
g-a
| ktosik - zdaje się, że żądasz rzeczy nieosiągalnych... | |||
~ktosik | to pomoge wezmy proponowana stwke 12zl/h 12 x 48 x 3 ( tygodnie ) = 1728 pln dodajmy do tego ustawowa stawke za diety, czyli 35zl/dobe 35 x 21 = 735 pln do tego ryczalty w wysokosci 35 euro za dobe ( taka chyba jest stawka, prawda? ) 21 x 35 x 4, 2 ( kurs euro ) = 3087 razem za 3 tygodnie wychodzi: 1728 + 735 + 3087 = 5550 pln dziekuje, nie ma za co | |||
~lubię cudze żony | ktosik czemu liczysz 48 h? ?? przecież w pracy jesteś 3 tygodnie w dzień jazda w nocy cieciowanie i pilnowanie klamora - trza liczyć 12 x 24h x 21 dni czyli jak pisałem 6048 pensji + należne dodatki | |||
~ktosik | Art. 12. 1. Tygodniowy czas pracy kierowcy, łącznie z godzinami nadliczbowymi, nie może przekraczać przeciętnie 48 godzin w przyjętym okresie rozliczeniowym nieprzekraczającym 4 miesięcy. 2. Tygodniowy czas pracy, o którym mowa w ust. 1, może być przedłużony do 60 godzin, jeżeli średni tygodniowy czas pracy nie przekroczy 48 godzin w przyjętym okresie rozliczeniowym nieprzekraczającym 4 miesięcy. 3. Wymiar czasu pracy określony w ust. 1 i 2 obowiązuje także kierowcę zatrud-nionego u więcej niż jednego pracodawcy | |||
~porzadny kierowca | ~lubię cudze żony (2015-01-19 01:30:26) ktosik czemu liczysz 48 h?? przecież w pracy jesteś 3 tygodnie w dzień jazda w nocy cieciowanie i pilnowanie klamora - trza liczyć 12 x 24h x 21 dni czyli jak pisałem 6048 pensji + należne dodatki Z jednej strony domagacie się żeby było zgodnie z prawem. Po wyliczeniu zaś wypłaty zgodnie z powyższym nadal źle. Nadal za mało. To może zmieńmy również z 90 godz jazdy na dwa tyg na 150. W końcu jak naginamy jedno to można śmiało i drugie. Mnie tam pasuje te 5, 5 kolcka i te 90 godz. A wam pazernym pajacom zawsze będzie za mało i źle. | 1 | ||
~pic | , Ile chcecie zarabiać? " Trochę więcej od lekarzy. Kwalifikacje podobne na praca poza domem. |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.