ID: 158994
WITD: Przekroczył dmc
ID: 158994
ID: 158994
W dniu 13 stycznia 2015 r. na DK nr 1 w Tychach inspektorzy z Wojewódzkiego Inspektoratu Transportu Drogowego w Katowicach zatrzymali do kontroli pojazd o dopuszczalnej masie całkowitej do 3, 5 t., którym przewożono elementy wyposażenia pojazdów z Polski do Niemiec.
W dniu 13 stycznia 2015 r. na DK nr 1 w Tychach inspektorzy z Wojewódzkiego Inspektoratu Transportu Drogowego w Katowicach zatrzymali do kontroli pojazd o dopuszczalnej masie całkowitej do 3, 5 t., którym przewożono elementy wyposażenia pojazdów z Polski do Niemiec.
~etransport.pl
Posty (12)
~daro | powinni ukarac wiekszym mandatem tego kierowce nawet 10 tysiecy to by sie nauczyl a przewoznikowi zabrac licencje miedzynarodowom i krajowa | |||
~Bolek | a żonę kierowcy do haremu daro... | |||
Niedziel
| ... a kota- na psy! | |||
~bylykierowca | daro a od kiedy to na transport do 3, 5T trzeba mieć licencje? orientuj się chlopie | |||
~fred | Tylko, że ten gamoń nie ma żadnej licencji. Mogli go puścić wolno. W niemcowni po zważeniu by mu wytłumaczyli na czym polega błąd w jego myśleniu. 500zł w takim przypadku to żadna kara. Nie wiem jakim trzeba być pacanem żeby jechać busem ważącym ponad 6 ton do Niemiec. | |||
~ktoś | Zapłaci 500 złotych i się z tego śmieje. Odrobi następnym razem. Ciekawe jakby z takim ładunkiem pojechał do Austrii.. Zapłaciłby 2500 EUR za przeładowanie to wiedziałby co to znaczy. Kara jest śmieszna i nieadekwatna do czynu który popełnił. Co stałoby się gdyby doszło do wypadku śmiertelnego? Załadowca w świadomy sposób popełnił wykroczenie i powinien być za to ukarany ponieważ wiedział jaki towar ładuje i powinien odmówić załadunku towaru. To, ze "przewoźnik" jest nieodpowiedzialny nie zwalnia załadowcy do kontroli dokumentów samochodu. Niestety dwie strony popełniły wykroczenie. Takich przypadków jest wiele z busami. | |||
~luik | w niemczech jest nowy sytem za przeładowanie auta nie płaci i nie odpowiada kierowca bo jest do tego zmuszony przez swego pracodawce a kazdy z nas chce pracowac i zarobic. ostatni zatrzymali kolege i byl o 1t przeladowany niemiecka policja zabiera papiery przewozowe kontaktuje sie z zleceniodawca transportu i z firma wykonujaca przewoz w celu ustalenia ceny frachtu by potwierdzic ze zadna ze stron nie probuje sklamac cenny maja swoj kalkulator policjanci w ktory wpisuje trase i komputer wylicza cene frachtu przewaznie jest wyzsza nz na zleceniu wiec policja zabiera calosc frachtu jako mandat (mandat wystawiany na wlascicela firmy transportowej) czyli firma zarabia 0e i jeszcze musi dolozyc do interesu poniewaz musi zorganizowac przeladunek auta na swoj koszt | |||
~życiowy | Powitac głuptasków z ET. Same mądre głowy. ; -) | |||
~PRL | jakby zabierano licecncje za przegięcia, zaraz by sie zrobił porządek, a tak, do puki kara sie kierowców? posiewnicy mają to głęboko, bo co mają do stracenia? co najwyżej kierowce przyjmą nowego i tyle | |||
~XXX | JAKĄ LICENCJĘ MU CHCECIE ZABIERAĆ??? Przecież wiadomo, że ładowanie trzech ton na auta do 3. 5 t się poprostu opłaca, mandat 500zł to ewentualny koszt, jak wystrzał opony | |||
~kolo | jak wczesniej ktos pisal to ze auto ma dmc 3. 5t a drugi ten sam 7t to nie znaczy ze w tym pierwszym popekaja spawy bo w dowodzie jest 3. 5t niech wprowadza jeszcze wiecej podatkow i oplat to nikt nie bedzie kombinowal. | |||
Mefistofeles
| Ludzie, 90 % busów jeździ przeładowana o przynajmniej tone. Nie raz jest tak z nimi że mają kilka miejsc załadunkowych i załadowca wie tylko ile on sam ładuję. Dziwi mnie tylko że takiego busa wysyłają do Niemiec gdzie kontrole są wyjątkowo częste a coś takiego jak waga to u nich jest na porządku dziennym. Poza tym niepotrzebnie atakujecie kierowce który w takiej sytuacji ma niewiele do powiedzenia. Albo podjedzie na załadunek A, B i C albo niech sobie szuka roboty. Takie jest podejście firm mających tylko busy. Zobaczcie jak czasem wyglądają busy jadące do Polski z Włoch ; ) |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.