ID: 158471
8, 50 EURO/ h - JAK OBEJŚĆ NIEMIECKIE ZACHCIANKI?
ID: 158471
ID: 158471
Firmy na pewno znajdą jakiś sposób, żeby nie zbankrutować przy tych chorych niemieckich przepisach. Przecież dać kierowcy takie pieniądze to trzeba do każdego auta dołożyć od siebie 2000 zł.
Firmy na pewno znajdą jakiś sposób, żeby nie zbankrutować przy tych chorych niemieckich przepisach. Przecież dać kierowcy takie pieniądze to trzeba do każdego auta dołożyć od siebie 2000 zł.
~bosowa*.dynamic.mm.pl
*.dynamic.mm.pl
Posty (574)
~bosowa | moi kierowcy też to rozumieją i mówią że to jest nierealne aby firma się utrzymała w tych stawkach. | |||
~łagiewski | niemiec już dawno placi za 3 tygodnie 1550euro skąd takie poruszenia i zaskoczenie. Wpolsce nic dobrego nas nie czeka 1300zł czy 1500 to wegetacja nie zycie. | |||
~sid | ch ch ch w rodzinie nic nie ginie -gdzie diety nadgodziny ryczalt za nocleg ubranie robocze | |||
~feluś | a od kiedy dotyczy nas niemieckie prawo pracy? Przeciez to dotyczy tylko firm zarejestrowanych w D | |||
~łagiewski | w polskiej firmie kierowca zarobi 5000zł- 6000 w niemieckiej 6000 ale za trzy tygodnie | |||
~sid | nic nie trzeba dokladac wystarczy jezdzic za ogolnie przyjete stawki a nie je zanizac i psuc niemiecki rynek transportowy | |||
~bosowa | głupio myślicie- nie rozumiecie powagi sytuacji | |||
~\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\ \\\\\ | sid ty to jestes fanatyk. zebys jeszcze rozumial to co wypisujesz. | |||
~gość | bosowa zatrudni ukrainców i będzie płacić w hrywnah | |||
~Józek bos | A moje powiedziały ze chcom pracowac i podpiszom wszystko zeby tylko robic i to sa prawdziwe szofery a nie pazerniaki | |||
~gość | oczywiście 8, 50 hrywien | |||
~gość | bosowa czy to ładnie robić w KONIA rodzinę? | |||
monstertrans
| Kurcze skoro Niemcy potrafią funkcjonować i jechać płacąc kierowcy 8, 5 E/h (osobiście nie wierze że znajdą Niemca, kierowce który pracowałby za taką stawke do tego brutto) to dlaczego polski szef nie może. Ano nie może bo jedynym argumentem polskego bosa jest "pojade taniej". Europejskie koszta, wietnamskie stawki. Niestety nie starczy na Q8, wille i wczasy 4 razy do roku, trzeba zacząć ludziom płacić i zacząć wymagać stawek od spedycji. Zaznacze że nie jestem kierowcą a spedytorem w firmie transportowej i wiem i widze ile zostaje szefowi jak sie pilnuje roboty i nie robi patologii. Więc te lamenty że wszyscy upadną itp to cyba z kosmosu. | |||
monstertrans
| Dla wyrównania wprowadziłbym ustawowy obowiązek aby wszystkie lidle, netta, kauflandy i pozostałe niemieckie paciarajstwa w Polsce również musiały płacić pracownikom 8, 5E/h. No ale skoro wehrmacht w Polsce rządzi to sobie można pomarzyć. | |||
~spedii | to słabo pilnujesz tej roboty. jak jesteś taki dobry w liczeniu to policz dokładnie że te 8, 5 euro to czubek góry lodowej dodatkowych kosztów. | |||
monstertrans
| Może i czubek jak jedździsz u dudy albo innego adara to wtedy 8, 5E/h to nieosiągalna kwota. | |||
monstertrans
| No i skoro płaca kierowcy jest dla ciebie dodatkowym kosztem to gratuluje liczenia. Wiem że kosztem nr 1 są raty za Q8 no ale na kierowce też powinno starczyć | |||
monstertrans
| A odpowiadając na pytanie główne wątku, należy zwyczajnie nie jeździć do Niemiec i bazować na zielonej wyspie, podobno krainie dobrobytu. Wtedy można płacić kierowcy 1750 pln na miesiąc/brutto bo wg koryta tyle wystarczy. | |||
~spedii | monster... a lekcje odrobione? człowieku jeżeli te 8, 5 jest wymagalne, dochodzą składki, podatki itd. jezeli przyjmiemy wykładnie Parlamentu europejskiego o kabotażu, to teoretycznie kierowcy nie należy się dieta za prace na kabotażu. przy kilkunastu autach, dochodzi kolejna osoba w biurze która będzie pilnowała tylko i wyłącznie obrotu na niemieckim rynku. | |||
monstertrans
| Mój szefuńcio już wymyślił, wszyscy kierowcy na własną działalność gospodarczą. Na Q8 musi starczyć. | |||
~spedii | czytanie ze zrozumieniem nie boli, spróbuj czasami. 8, 5 eur i wszystkie wynikowe tej godzinówki są dodatkowym kosztem do kosztów jakie ponosisz już dziś | |||
monstertrans
| Niemcy wymagają 8, 5E/H BRUTTO!!! Skoro dla ciebie to za dużo to nie jeździj do Niemiec. Jeżeli nie stać cie żeby zapłacić kierowcy 70-80 euro dziennie to po co wysyłasz auta za granice? Zacznij od dudy, adara czy innego podlasia wymagać realnych stawek, wtedy starczy dla kierowcy, no ale jak sie jeździ realnie za 0, 7 E/km to sie nie dziwie że panika. | |||
~spedii | widzę, że konkretny z Ciebie "pilnowacz" interesu skoro jedynie znasz Adar, dusa i spółka | |||
monstertrans
| Żaden niemiecki kierowca nie pojedzie za 8, 5E/h brutto a jakoś troche niemieckich aut jeździ po drogach. Ale przypuszczam że u nich wszyscy dokładają do interesu, tylko po to żeby zrobić dobrze pracownikowi. | |||
~spedii | tak dla zasady brutto to nie jest pełen koszt pracownika, dla 5-latków 1680 brutto kosztuje pracodawce na gotowo około 1990 zł | |||
~bosowa | szoferzy muszą być zarejstrowani na działalność gospodarczą, wtedy to nie podlega. | |||
monstertrans
| Przecież nikt na sile nie każe cie wysyłać aut do Niemiec, jedź do putina tam takiego obowiązku nie ma. | |||
Da_las
| A ja się ciągle pytam według jakiego kursu mam przeliczać te 8, 5 EURO? I jak mam obejść polskie przepisy, które mówią, że kierowca nie jest delegowany, tylko jest w podróży służbowej i nie przewidują w takim wypadku stosowania płacy minimalnej innego państwa? I jeszcze mam innych milion pytań w tym temacie. Ten kraj już miał w '39 niby elegancko obmyślane pomysły, a po 5 latach okazało się, ze cały misterny plan w p. i. z. d. u. Oni tam robią większe buble niż nasi na Wiejskiej. | 1 | ||
monstertrans
| Już pisałem powyżej że szefuńcio znalazl ten patent z samozatrudnieniem. Na Polaka nie ma sposobu. Q8 musi na podwórku stać. | |||
~spedii | Da_las... dokładnie, jedynie wątpliwości budzi kabotaż, tranzyt i docelowe olewam |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.