ID: 157519
poczatek
ID: 157519
ID: 157519
witam jestem świeżo po skończonych uprawnieniach. rozglądam się za jakaś praca. porozmawialem z ludzmi poczytalem troche w internecie i nasunelo mi sie sporo pytan. mianowicie odnosnie wynagrodzenia. bardzo duzo z was pisze o roznicach w zarobkach. jedni opisuja ze maja podstawy najnizsza krajowa innych podstawa mierzy troche wyzej. jak sprawa diet na forum spotkalem sie z kierowcami ktorzy opisuja sytuacje ze maja placone ze diety 42euro a np wczoraj dzwoniac z ogloszenia kobieta przez telefon powiedziala mi o diecie usrednionej za prace po europie w kwocie 48euro. rzecz nastepna jak wyglada sprawa ryczaltow jezeli kierowca pracuje w systemie i spedza poza granicami kraju np 2 weekendy czy w tym momencie dodatkowo do diety ktora powinien dostac za dzien przysluguja jakies swiadczenia za krecenie 45h pauzy w aucie na parkingu a nie w hotelu? rzecz nastepna gdzies mi sie tutaj wyczytalo ze np kierowcy jezdzacy w dwuosobowej obsadzie potrafia dostawac dodatki za jazde we dwojke. nastepna rzecz w jaki sposob sa rozliczane nadgodziny?? a i praca w godzinach nocnych? troche poczytalem ustawe ale nie jest dokladnie tam uscislone. pytan jest wiele praca nie zaczeta ale nie ma chyba sie co dziwic poniewaz z tego co slysze duzo kierowcow boryka sie z problemami wyplacalnosci swojego wynagrodzenia. ostatnia wazna rzecz jak to jest z dietami czy mozna w zasadzie nie czy mozna ale czy dusic szefa o wyplate tych wlasnie diet w walucie euro ktora w pozniejszym czasie przyda sie na wydatki za granica a w tym momencie nie jestesmy do tylu z kasa poprzez roznice w kursie. i rzecz najwazniejsza jak to jest z rozliczeniami przez pracodawcow wynagrodzenia czy diety wyplacane sa rozliczane na dokumencie czy poprostu kierowca dostaje je do przyslowiowej lapy. co pozniej moim zdaniem utrudnia wyegzekwowanie od przyszlego pracodawcy zaleglosci. z gory dzieki prosze o wyczerpujace odpowiedzi
witam jestem świeżo po skończonych uprawnieniach. rozglądam się za jakaś praca. porozmawialem z ludzmi poczytalem troche w internecie i nasunelo mi sie sporo pytan. mianowicie odnosnie wynagrodzenia. bardzo duzo z was pisze o roznicach w zarobkach. jedni opisuja ze maja podstawy najnizsza krajowa innych podstawa mierzy troche wyzej. jak sprawa diet na forum spotkalem sie z kierowcami ktorzy opisuja sytuacje ze maja placone ze diety 42euro a np wczoraj dzwoniac z ogloszenia kobieta przez telefon powiedziala mi o diecie usrednionej za prace po europie w kwocie 48euro. rzecz nastepna jak wyglada sprawa ryczaltow jezeli kierowca pracuje w systemie i spedza poza granicami kraju np 2 weekendy czy w tym momencie dodatkowo do diety ktora powinien dostac za dzien przysluguja jakies swiadczenia za krecenie 45h pauzy w aucie na parkingu a nie w hotelu? rzecz nastepna gdzies mi sie tutaj wyczytalo ze np kierowcy jezdzacy w dwuosobowej obsadzie potrafia dostawac dodatki za jazde we dwojke. nastepna rzecz w jaki sposob sa rozliczane nadgodziny?? a i praca w godzinach nocnych? troche poczytalem ustawe ale nie jest dokladnie tam uscislone. pytan jest wiele praca nie zaczeta ale nie ma chyba sie co dziwic poniewaz z tego co slysze duzo kierowcow boryka sie z problemami wyplacalnosci swojego wynagrodzenia. ostatnia wazna rzecz jak to jest z dietami czy mozna w zasadzie nie czy mozna ale czy dusic szefa o wyplate tych wlasnie diet w walucie euro ktora w pozniejszym czasie przyda sie na wydatki za granica a w tym momencie nie jestesmy do tylu z kasa poprzez roznice w kursie. i rzecz najwazniejsza jak to jest z rozliczeniami przez pracodawcow wynagrodzenia czy diety wyplacane sa rozliczane na dokumencie czy poprostu kierowca dostaje je do przyslowiowej lapy. co pozniej moim zdaniem utrudnia wyegzekwowanie od przyszlego pracodawcy zaleglosci. z gory dzieki prosze o wyczerpujace odpowiedzi
Posty (145)
malolacik
| ese no tak wejde na rozmowe pracodawca zapyta mnie ktora droga poleciec z punktu a do punktu b np w zachodniej europie nie bede wiedzial fakt powiem ze od tego jest nawigacja. ale przesunietego ogrodzenia naczepa na pewno nie bedzie mial ani skradzionego paliwa | |||
ese
| malolacik (2014-12-17 19:15:22) ese no tak wejde na rozmowe pracodawca zapyta mnie ktora droga poleciec z punktu a do punktu b np w zachodniej europie nie bede wiedzial fakt powiem ze od tego jest nawigacja... "- A jadąc przez Szwajcarię do Włoch od czego byś zaczął? Nawigacja to powie? Bo nie jestem pewien. | |||
malolacik
| leon co to takiego et?? janek no wlasnie zestaw kosztuje troszke i ot wlasnie cala sentencja przyszly pracodawca musi widziec osobe odpowiedzialna | |||
malolacik
| ese chyba wybral droge najmniej gorzysta zeby spalic jak najmniej paliwa wydaje mi sie | |||
~zły | Albo ten małolacik was wkręca albo faktycznie sam jest zakręcony. Zakłada wątek a pyta co to et. Ehhh to życie. | |||
~ciekawy | malolacik I tu Cię ese zagiął... profesjonalka wyszła | |||
ese
| malolacik (2014-12-17 19:19:10) ese chyba wybral droge najmniej gorzysta zeby spalic jak najmniej paliwa wydaje mi sie- 1. Zaloguj się. Kolega Ci już obiecał pomóc. Choć cierpliwości i czasu będzie to wymagało... 2. Postaraj sie by Cię ktokolwiek chciał choćby dla towarzystwa zatrudnić. Bo nie wiadomo od czego by tu zacząć byś mógł sam w drogę pojechać | |||
malolacik
| ciekawy a co powinienem odpowiedziec?? | |||
malolacik
| jestem zalogowany | |||
ese
| Podgląd konta malolacikmalolacik (2014-12-17 19:23:42) ciekawy a co powinienem odpowiedziec??- A gdybyś miał otworzyć T-1 po drodze to do kogo byś się udał? I co powinieneś ze sobą posiadać? | |||
malolacik
| to t1 to cos zwiazane z odprawa celna z tego co pamietam?? | |||
~ciekawy | zaraz ci odpowie, że to sefa obowiązek T1 | |||
malolacik
| leon masz wiadomosc | |||
~chris | a co się tak dziwicie? większość z "miszczóf kierofnicy" piszących na et o zarobkach, dietach, ryczałtach, dodatku za pranie i sranie wie WSZYSTKO, za to o pracy kierowcy NIC. malolacik to nikt inny, jak dobrze wyedukowany absolwent forum et :-) | 1 | ||
malolacik
| nie prawda swiezo przeczytana ksiazka od kursu przewoz rzeczy | 1 | ||
~janek | A może jak już zagniesz przyszłego pracodawcę na rozmowie wstępnej to On zatrudni cię jako spedytora w swojej firmie i Będziesz miał lepiej niż zwykły kierowca co ciągle mu źle i wciąż narzeka że za mało zarabia. | |||
malolacik
| mysle ze w przyszlej firmie znajda sie jakies przychylne osoby do ktorych bedzie mozna zadzwonic w razie jakiegos problemu gdzies z czyms podczas drogi | |||
ese
| Masz plus. Za to że chcesz sie uczyć. Pytanie więc aktualne. Dodam równoległe. A gdybyć miał nie T 1 otworzyć a T 2 to co? Oczekiwania finansowe zobowiązują. Może to przeczyta Twój przyszły pracodawca. masz okazję sie wykazać. | |||
ese
| malolacik (2014-12-17 19:35:08) mysle ze w przyszlej firmie znajda sie jakies przychylne osoby do ktorych bedzie mozna zadzwonic w razie jakiegos problemu gdzies z czyms podczas drogi- A jeśli nie? A jeśli źle poradzą? Ty poniesiesz odpowiedzialność. | |||
malolacik
| no wlasnie chcialbym poznac ten zawod od podszewki moze ktos za duzo narzeka. ale dobra mniejsza o to. zawsze mozna pojezdzic na start na jakiejs wanience jakis czas wokolo komina i sie troche doedukowac | |||
~chris | Podgląd konta malolacikmalolacik (2014-12-17 19:32:18) nie prawda swiezo przeczytana ksiazka od kursu przewoz rzeczy no widzisz, to już wszystko wiesz... był tam chociaż jeden rozdział o pracy kierowcy, czy tylko o zarobkach? | 1 | ||
malolacik
| ese zaginasz mnie tymi pytaniami ale prosze musialem isc po rozum do glowy T1 towary spoza Uni T2 towary z krajow Uni moze byc?? sa swieta warto jeszcze poczytac. ale taki wniosek sie nasuwa czyli za te pieniadze warto zglebiac wiedze. w mi sie wydawalo ze przyszly pracodawca bedzie spogladal np na to czy mu zestawu nie rozwale gdzies na drodze | |||
~ciekawy | no na wanience to ty praktyki w kierowaniu nabierzesz.. A poza tym.. ? -telo a i ile i gdzie dziennie opchnąć | |||
~janek | malolacik (2014-12-17 19:35:08) mysle ze w przyszlej firmie znajda sie jakies przychylne osoby do ktorych bedzie mozna zadzwonic w razie jakiegos problemu gdzies z czyms podczas drogi- Mam tylko nadzieję że nie podczas prowadzenia auta, zestawu gdy nie będziesz wiedział co masz właśnie zrobić bo np. jest oblodzona jezdnia etc.. | |||
malolacik
| a byl nawet 2 rozdzialy dosyc madre. i w kilku rozdzialach wzmianki na temat dokumentow czasu pracy kierowcy dzielenia pauz itp itd a o zarobkach nic | |||
malolacik
| z tym opychaniem nie bym byl taki szybki bardziej bym sie na poczatek bal zeby ktos mi z pensji nie pociagnal za, za duze spalanie wiesz | |||
ese
| malolacik (2014-12-17 19:40:39) ese zaginasz mnie tymi pytaniami- Nie chodzi mi o zaginanie. Ale oczekując wysokiego wynagrodzenia musisz pokazać że jesteś go wart. Nie dzwonić z byle drobnostką do firmy. Umiejętność dojechania do celu słuchając nawigacji jest oczywistością. Choć nawigacja potrafi narobić niemało problemów jeśli włączając ją wyłączy się myślenie. | 1 | ||
malolacik
| wydaje mi sie ze uzyc retadera i delikatnie operowac *m gazu. z tego co pamietam auto nowej klasy maja jeden z systemow przystosowany do warunkow drogi oblodzonej ale wiadomo umiejetnosci podstawa | |||
~chris | Podgląd konta malolacikmalolacik (2014-12-17 19:43:46) z tym opychaniem nie bym byl taki szybki bardziej bym sie na poczatek bal zeby ktos mi z pensji nie pociagnal za, za duze spalanie wiesz to jest typowa mentalność menta... aż strach pomyśleć, jak przestaniesz się bać!!! jak ty z góry zakładasz, że zaczniesz kraść gdy poczujesz się pewnie, to radzę skorzystać z rady wszechobecnych tutaj "miszczóf kierofnicy" i skorzystać z prawa do swobodnej emigracji zarobkowej. | 1 | ||
ese
| Podgląd konta malolacikmalolacik (2014-12-17 19:15:22) ese no tak wejde na rozmowe pracodawca zapyta mnie ktora droga poleciec z punktu a do punktu b np w zachodniej europie nie bede wiedzial fakt powiem ze od tego jest nawigacja.. "- Parę dni temu taka właśnie nawigacja przed Bolkowem od strony Jeleniej Góry bardzo krzyczała bym skręcił przed zakrętem w lewo. Formalnie rację miała, bo wiadukt oznaczony zakazem 3, 8 metra. Ale nie wiem czy polna droga w pole to była właściwa alternatywa | 1 |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.