ID: 157493
Scania 124l 420 Problem
ID: 157493
ID: 157493
Witam serdecznie.
Trafiła mi się do kupienia Scania 124l 420 z 2003r euro 3, z przebiegiem 500 000 km.
Auto miało by jeździć po kraju z firanką.
Proszę o opinie na jej temat
-spalanie
-a waryjność
-koszty napraw
-typowe usterki.
Proszę darować sobie głupie komentarze typu nie pchaj się w transport itp. ponieważ mam na nią prace. Proszę tylko opinie o samochodzie.
Pozdrawiam, liczę na szczere odpowiedzi.
Witam serdecznie.
Trafiła mi się do kupienia Scania 124l 420 z 2003r euro 3, z przebiegiem 500 000 km.
Auto miało by jeździć po kraju z firanką.
Proszę o opinie na jej temat
-spalanie
-a waryjność
-koszty napraw
-typowe usterki.
Proszę darować sobie głupie komentarze typu nie pchaj się w transport itp. ponieważ mam na nią prace. Proszę tylko opinie o samochodzie.
Pozdrawiam, liczę na szczere odpowiedzi.
Posty (15)
damianse
| jak w temacie... | -1 | ||
zibi1906
| Scania należy do samochodów o znikomej ilości awarii (przy odpowiedniej eksploatacji). Spalanie też należy do najniższych wśród samochodów ciężarowych (przy odpowiednie eksploatacji). Niepokojący jednak wydaje się mały przebieg kilometrów w stosunku do roku produkcji. | 1 | ||
~Łukasz | ja mam z 2003 roku i ma 2mln 17tys km przebiegu !! to niewiem skad te 500tys u ciebie, moze 2mln 500?? | 1 | ||
damianse
| No właśnie też mnie to zastanawia. A taką scanie żeby jeszcze trochę posłużyła to do ilu przejechanych km zakupić? | |||
damianse
| Łukasz i jak sie sprawuje? | |||
~scania | 500 000 to nierealne, 1 500 000 to napewno jej przebieg, jesli to scania 420 PD to jeden z najlepszych samochodów jakie sa i do tego skryznia 6 biegowa z połówkami. spalanie ok 33 litry pod firana po kraju, czesci do tego auta dosyc tanie, typowych usterek znam chyba ze 100 ale nie jestem w stanie wszystkich wypisac, ale w wiekrzości to *ły, jeśli masz jeszcze jakies pytania to mozesz pytać bo mam 3 takie scanie | |||
ese
| ~scania (2014-12-17 12:25:50) 500 000 to nierealne- Nierea lne to może to może nie jest, ale rzadko spotykane. Przejeżdżam czasem obok stacji paliwowej. Mają tam białego DAF-a pod cysterną. Rzadko się zdarza bym go nie widział stojącego z boku stacji. Jeśli było to auto dla użytku własnego to by mnie nie dziwiło zbyt mocno. Jeśli w transporcie, to te 10-12 tys. km miesięcznie trzeba liczyć. Choć bywa i dwa razy tyle | |||
damianse
| ~scania Powiedz kolego jakie trasy robią u ciebie. I jakie mają przebiegi. | |||
~scania | jeżdza po całym kraju średnio 10 tys w miesiącu, przebiegi 1, 5-1, 7mln, podstawa to dbać o auta, wymieniac oleje filtry itp, i co najwazniejsze filtry oryginalne SCANIA !!! na tym nie warto oszczędzać | 1 | ||
~adr | 500 tys chyba 8 lat temu | |||
damianse
| Wiem tez cieżko mi w to uwierzyć. Dodam jeszcze ze samochód stoi na parkingu firmy poleasingowej. | |||
~egon | to przebieg realny 1, 500 000 km, mozesz to sobie sprawdzić w serwisie jesli auto bylo serwisowane, łepek kupił ładne volvo przebieg 700 000 a kiedy pojechał na serwis i sprawdzili ze auto było 5 miesięcy wczesniej na serwisie w beligii i miało przebieg 1, 1 mil, aczkowiek sam mam mana tga z 2004 r kupiłem go nowego i teraz ma 600 000 km od 5 lat robi mi króciaki 100 km dziennnie | |||
damianse
| Kolego a tga jaki silnik i buda? | |||
~scania420 | Panowie odkopie trochę temat, silniki 420 PD ile sa w stanie przelatac? oczywiście mówię o egzemplarzach które się normalnie eksplaeksplatuje czyli oleje itp itd wszystko na czas, | |||
~Aleksander | Witam, mam pytanie Scania Irizar autobus 1999 sprzągło hydrauliczne, które ostatnio często zapowietrza się. Wymieniliśmy pompe pod pedałem, chwila dobrze i potem znów to samo. Płynu nie ubywa, ale po przejechaniu np. 100 km w przewodzie powstają pęcherzyki powietrza, Po odpowietrzeniu wszystko Ok. I znów na drugi dzień to samo. Czy może to być w skrzyni? Skrzynia jest to półautomat sterowany powietrzem, czyli najpierw bieg, potem sprzęgło. dziękuję za poradę. |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.