Josephs.ScotBorowiak Properties LtdToll House Properties Ltd

Polscy przewoźnicy a płaca minimalna w Niemczech

ID: 157367


W dniu 1 stycznia 2015 roku w Niemczech wchodzi w życie ustawa o płacy minimalnej (MiLoG – Mindeslohngesetz).

~etransport.pl

Wątek dotyczy tej informacji prasowej

Posty (374)

ese
~michał
(2014-12-16 12:42:36) ".. fehlen ausgebildete Fahrer".

Was bedeutet das?

1

~michał
Dekra: In zehn Jahren fehlen 150 000 Lkw-Fahrer

1

~michał
Um den Bestand zu halten, seien jedoch jährlich etwa 25 000 neue Kraftfahrer nötig

1

ese
"Die Bezahlung ist im Vergleich zur erbrachten Leistung als zu gering einzustufen. "-

Przyjdą kierowcy ze Wschodu za minimalne wynagrodzenie. Bo "jak przeliczę to i tak na polskie warunki nie jest źle".

2

~michał
esuniu kwity a chęć do pracy to nie to samo, oni se mogą wykształcić i milion ludków a po pół roku ze względu na " Der Job des Berufskraftfahrers geht mit einer hohen psychischen und körperlichen Belastung einher. Die Bezahlung ist im Vergleich zur erbrachten Leistung als zu gering einzustufen" zostanie 1 na 100

fakty są takie jakie są, możecie se gadac

kierowców jest za mało i deficyt się drastycznie szybko pogłębia - to są fakty

1

~michał
Transportwirtschaft fehlen 2014 rund 22. 000 Fahrer
~michał
ht tp: / /wirtschaftsblatt. at /home/nachrichten/14 01991/Transportwirts chaft-fehlen-2014-ru nd-22000-Fahrer
~michał
Logistikbranche: In Deutschland fehlen Berufskraftfahrer
ese
~michał
(2014-12-16 12:50:10) -

1. Jest nas jeden.
2. Szkolenie by się " Berufskraftfahrer" nazwać nie trwa tam trzy tygodnie.
3. Co nie zmienia mojego poglądu, że ze wschodu tani robotnik przyjdzie za tyle ile mu dadzą. Co widać powszechnie dość

2

~michał
na pewno te wszystkie kłamliwe tytuły oparte na sfałszowanych badaniach to tylko propaganda...
bo przeciez wg. polskich szefów kierowców nie brakuje... ? !

1

ese
~michał
(2014-12-16 12:55:00) -

Myślę, że jest prostsza metoda. Jeśli zaczną iść w górę wynagrodzenia, polepszać się warunki pracy, a bedą się kończyć jęki że obiecali więcej a dali tylko tyle co na umowie.. pojechałem na magnesie bo kazali itd.. , to będzie znaczyło że kierowców brakuje. Nie potrzeba szczególnych dywagacji teoretycznych

2

~michał
ese, fakty są jak wyżej a ty dalej twierdzisz że kierowców nie brakuje? ! ale to my szofery jakieś nie halo jesteśmy?

1

ese
~michał
(2014-12-16 12:58:18) - Ja nic nie twierdzę. Nie muszę. Powiedziałem co mnie przekona.

1

ese
I nie interesuje mnie jak to wygląda w Niemczech czy na Cyprze. To ich problem.
ese
Tym niemniej plus za sięgniecie do wiadomości źródłowych i zamieszczenie w miejscu gdzie króluje "a chłopaki na parkingu to mówili.. ".
~michał
Podgląd konta eseese
(2014-12-16 12:57:50) ~michał
(2014-12-16 12:55:00) -

Myślę, że jest prostsza metoda. Jeśli zaczną iść w górę wynagrodzenia, polepszać się warunki pracy, a bedą się kończyć jęki że obiecali więcej a dali tylko tyle co na umowie.. pojechałem na magnesie bo kazali itd.. , to będzie znaczyło że kierowców brakuje. Nie potrzeba szczególnych dywagacji teoretycznych

zga dzam się
i ja widze poprawe, nie jest to jeszcze znaczące poprawienie warunków i wynagrodzenia, ale widze pierwsze oznaki m. in. zmiekczenie rury szefów którzy juz nie są gotowi w kazdym momencie powiedzieć szoferowi " ciao, za płotem... itd. " tylko juz sie układają, trzymają swoich kiermanów i ida na delikatne ustepstwa - a to na pewno jest oznaka deficytu i do tego co wyzej napisałes dojdzie, kewstia czasu, bo czas działa na NASZĄ korzyść :)

1

ese
~michał
(2014-12-16 13:05:28) - Tak. Ale za tym płotem nie może być "kolegi" który ma w kieszeniach garść wynalazków i obojętne mu co napiszą w umowie itd. Ciągle się słyszy oczekiwania załatwienia wielu spraw "odgórnie". Jeśli zacznie być widać porządkowanie od siebie, oddolne, to będę bliżej wiary w to co mówisz.

1

ese
Jednak to, że firmy wolą sprawdzonych pracowników od ciągłej rotacji to mnie wcale nie dziwi. I z drugiej pozycji, lepiej się pracuje w sprawdzonej firmie z którą można wiązać przyszłość i jakąś stabilizację

1

~michał
a co do " że to problem niemiec " nie zgodze sie, bo jest popyt jest podaz i ze względu na coraz lepsze warunki płacy i pracy w m. in. niemczech ( choć dla mnie niemcy nie są w ogóle zadnym atrakcyjnym miejscem ) coraz więcej kierowców ( lepszych lub mniej lepszych ) jest wysysanych z polskiego rynku i nawet w polsce robi się " dziura ", nawet samo to że ty bierzesz pod uwage zatrudninie wschodnioeuropejskic h kierowców świadczy o tym że na naszym rynku równiez zaczyna być problem z " łącznikami fotela i kierownicy "

1

~michał
dziekuje za wymiane poglądów na normalnym ludzkim poziomie, musze jechac - my szofery juz tak mamy 45 minjut i ogień ; )

1

ese
~michał
(2014-12-16 13:11:34) - Miałem nadzieję że zwrócisz na to uwagę. Nadal jednak jesteśmy dla sąsiadów źródłem taniej siły roboczej. Co nie tylko tutaj, ale z rozmów bezpośrednich na miejscu wyraźnie widać. Nie mówiłem o zatrudnianiu wschodnioeuropejskic h pracowników generalnie, co zza wschodniej dla Niemiec granicy. Nie można jednak zapominać o dalszych, to fakt. Z czym walczą Niemcy przez próby zmian przepisów zmniejszajacych tą "konkurencyjność".
Obawiam się niestety, że takich czasów na polepszenie i poukładanie warunków pracy jakie mieliśmy parę lat temu, gdy wsadzano za kierownicę każdego kto tylko cień takiej ochoty wyraził długo nie doczekamy

1

ese
~michał
(2014-12-16 13:13:48) - Wzajemnie. Miło spotkać kogoś kto odróżnia dyskusję od kłótni, oraz posiada argumenty w miejsce popularnego "a ty to na pewno.. !".
Powodzenia.

1

~Przewoźnik z Syfolandu
Kolega myli się z jedną rzeczą -czas działa na niekorzyść kierowców z Polski.
Na pociągach u Szweda siedzi już Filipinos, u Duńczyka podobnie.
Tychże kolorowych pożeraczy żywych kur obawiają się już nawet Bałgary i Romany.
No ale nadzieją zawsze warto żyć jeśli ta poprawia samopoczucie.

3

~Przewoźnik z Syfolandu
I jeszcze słówko.
Przewoźnikom też nie jest do śmiechu - szczególnie tym próbującym legalnie i uczciwie prowadzić transport w realiach polskiego goowna jakie tą branżę zalewa.
W pewnej firmie była kiedyś relacja :
20 koni duńskich na 40 polskich.
Zachodnim przewoźnikom nie było do śmiechu - nam tak.
Dzisiaj duńskich jest ZERO, polskich może ze 20-cia a bałgarskich i romańskich 80 a może i więcej.
Niestety szalupa tonie czy to nam się podoba czy nie.

2

~\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\ \\\\\
co wpis to nowa teoria spiskowa.
~Przewoźnik z Syfolandu
Kreska - czego nie zrozumiałeś?
~brum
to fixemer jakies gówna rozsyła o potwierdzeniu płacy minimalnej, szkoda że stawki też kiepskie.
~\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\ \\\\\
bajek z mchu i paproci ciag dalszy, .
~\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\ \\\\\
brum przeczytaj ustawe i bedziesz wiedzial dlaczego.

1

~...
W Polsce kierowcow jest jak psow i dlugo nie zabraknie. Oni jeszcze nie wiedza, ze beda kierowcami, a rzad o tym wie. Kilkanascie lat temu byl ten sam temat i sie rozwiazal szybko. Ktos, kto mysli, ze w Polsce bedzie brakowalo kierowcow zwyczajnie sie myli.

4

Odpowiedzialność

Novemedia Ltd nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych tutaj ofert, postów i wątków. Osoby zamieszczające treści naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Powyższy adres IP będzie przekazany uprawnionym organom Państwa w przypadku naruszenia prawa. Zastrzegamy sobie prawo do nie publikowania jakichkolwiek treści bez podania przyczyny.

Twój adres IP: 3.145.53.35

Dodaj
Anuluj

Opcje - szybkie linki

Wątki Admina

TOP 20 - przez was wybrane

OSTATNIO KOMENTOWANE

ZOBACZ TEŻ

Zakazy ruchu dla ciężarówek w Europie na rok 2025
trafficban.com
Przepisy kuchni kierowców - do przygotowania w trasie lub przed wyjazdem
Kuchnia kierowcy

Sprawdź dobre parkingi w Europie
Dobry parking

Warunki przejazdu na drogach w Polsce
Drogi w Polsce
Photo by Josh Hild from Pexels