ID: 157367
Polscy przewoźnicy a płaca minimalna w Niemczech
ID: 157367
ID: 157367
W dniu 1 stycznia 2015 roku w Niemczech wchodzi w życie ustawa o płacy minimalnej (MiLoG – Mindeslohngesetz).
W dniu 1 stycznia 2015 roku w Niemczech wchodzi w życie ustawa o płacy minimalnej (MiLoG – Mindeslohngesetz).
~etransport.pl
Posty (374)
ese
| ~michał (2014-12-16 12:42:36) ".. fehlen ausgebildete Fahrer". Was bedeutet das? | 1 | ||
~michał | Dekra: In zehn Jahren fehlen 150 000 Lkw-Fahrer | 1 | ||
~michał | Um den Bestand zu halten, seien jedoch jährlich etwa 25 000 neue Kraftfahrer nötig | 1 | ||
ese
| "Die Bezahlung ist im Vergleich zur erbrachten Leistung als zu gering einzustufen. "- Przyjdą kierowcy ze Wschodu za minimalne wynagrodzenie. Bo "jak przeliczę to i tak na polskie warunki nie jest źle". | 2 | ||
~michał | esuniu kwity a chęć do pracy to nie to samo, oni se mogą wykształcić i milion ludków a po pół roku ze względu na " Der Job des Berufskraftfahrers geht mit einer hohen psychischen und körperlichen Belastung einher. Die Bezahlung ist im Vergleich zur erbrachten Leistung als zu gering einzustufen" zostanie 1 na 100 fakty są takie jakie są, możecie se gadac kierowców jest za mało i deficyt się drastycznie szybko pogłębia - to są fakty | 1 | ||
~michał | Transportwirtschaft fehlen 2014 rund 22. 000 Fahrer | |||
~michał | ht tp: / /wirtschaftsblatt. at /home/nachrichten/14 01991/Transportwirts chaft-fehlen-2014-ru nd-22000-Fahrer | |||
~michał | Logistikbranche: In Deutschland fehlen Berufskraftfahrer | |||
ese
| ~michał (2014-12-16 12:50:10) - 1. Jest nas jeden. 2. Szkolenie by się " Berufskraftfahrer" nazwać nie trwa tam trzy tygodnie. 3. Co nie zmienia mojego poglądu, że ze wschodu tani robotnik przyjdzie za tyle ile mu dadzą. Co widać powszechnie dość | 2 | ||
~michał | na pewno te wszystkie kłamliwe tytuły oparte na sfałszowanych badaniach to tylko propaganda... bo przeciez wg. polskich szefów kierowców nie brakuje... ? ! | 1 | ||
ese
| ~michał (2014-12-16 12:55:00) - Myślę, że jest prostsza metoda. Jeśli zaczną iść w górę wynagrodzenia, polepszać się warunki pracy, a bedą się kończyć jęki że obiecali więcej a dali tylko tyle co na umowie.. pojechałem na magnesie bo kazali itd.. , to będzie znaczyło że kierowców brakuje. Nie potrzeba szczególnych dywagacji teoretycznych | 2 | ||
~michał | ese, fakty są jak wyżej a ty dalej twierdzisz że kierowców nie brakuje? ! ale to my szofery jakieś nie halo jesteśmy? | 1 | ||
ese
| ~michał (2014-12-16 12:58:18) - Ja nic nie twierdzę. Nie muszę. Powiedziałem co mnie przekona. | 1 | ||
ese
| I nie interesuje mnie jak to wygląda w Niemczech czy na Cyprze. To ich problem. | |||
ese
| Tym niemniej plus za sięgniecie do wiadomości źródłowych i zamieszczenie w miejscu gdzie króluje "a chłopaki na parkingu to mówili.. ". | |||
~michał | Podgląd konta eseese (2014-12-16 12:57:50) ~michał (2014-12-16 12:55:00) - Myślę, że jest prostsza metoda. Jeśli zaczną iść w górę wynagrodzenia, polepszać się warunki pracy, a bedą się kończyć jęki że obiecali więcej a dali tylko tyle co na umowie.. pojechałem na magnesie bo kazali itd.. , to będzie znaczyło że kierowców brakuje. Nie potrzeba szczególnych dywagacji teoretycznych zga dzam się i ja widze poprawe, nie jest to jeszcze znaczące poprawienie warunków i wynagrodzenia, ale widze pierwsze oznaki m. in. zmiekczenie rury szefów którzy juz nie są gotowi w kazdym momencie powiedzieć szoferowi " ciao, za płotem... itd. " tylko juz sie układają, trzymają swoich kiermanów i ida na delikatne ustepstwa - a to na pewno jest oznaka deficytu i do tego co wyzej napisałes dojdzie, kewstia czasu, bo czas działa na NASZĄ korzyść :) | 1 | ||
ese
| ~michał (2014-12-16 13:05:28) - Tak. Ale za tym płotem nie może być "kolegi" który ma w kieszeniach garść wynalazków i obojętne mu co napiszą w umowie itd. Ciągle się słyszy oczekiwania załatwienia wielu spraw "odgórnie". Jeśli zacznie być widać porządkowanie od siebie, oddolne, to będę bliżej wiary w to co mówisz. | 1 | ||
ese
| Jednak to, że firmy wolą sprawdzonych pracowników od ciągłej rotacji to mnie wcale nie dziwi. I z drugiej pozycji, lepiej się pracuje w sprawdzonej firmie z którą można wiązać przyszłość i jakąś stabilizację | 1 | ||
~michał | a co do " że to problem niemiec " nie zgodze sie, bo jest popyt jest podaz i ze względu na coraz lepsze warunki płacy i pracy w m. in. niemczech ( choć dla mnie niemcy nie są w ogóle zadnym atrakcyjnym miejscem ) coraz więcej kierowców ( lepszych lub mniej lepszych ) jest wysysanych z polskiego rynku i nawet w polsce robi się " dziura ", nawet samo to że ty bierzesz pod uwage zatrudninie wschodnioeuropejskic h kierowców świadczy o tym że na naszym rynku równiez zaczyna być problem z " łącznikami fotela i kierownicy " | 1 | ||
~michał | dziekuje za wymiane poglądów na normalnym ludzkim poziomie, musze jechac - my szofery juz tak mamy 45 minjut i ogień ; ) | 1 | ||
ese
| ~michał (2014-12-16 13:11:34) - Miałem nadzieję że zwrócisz na to uwagę. Nadal jednak jesteśmy dla sąsiadów źródłem taniej siły roboczej. Co nie tylko tutaj, ale z rozmów bezpośrednich na miejscu wyraźnie widać. Nie mówiłem o zatrudnianiu wschodnioeuropejskic h pracowników generalnie, co zza wschodniej dla Niemiec granicy. Nie można jednak zapominać o dalszych, to fakt. Z czym walczą Niemcy przez próby zmian przepisów zmniejszajacych tą "konkurencyjność". Obawiam się niestety, że takich czasów na polepszenie i poukładanie warunków pracy jakie mieliśmy parę lat temu, gdy wsadzano za kierownicę każdego kto tylko cień takiej ochoty wyraził długo nie doczekamy | 1 | ||
ese
| ~michał (2014-12-16 13:13:48) - Wzajemnie. Miło spotkać kogoś kto odróżnia dyskusję od kłótni, oraz posiada argumenty w miejsce popularnego "a ty to na pewno.. !". Powodzenia. | 1 | ||
~Przewoźnik z Syfolandu | Kolega myli się z jedną rzeczą -czas działa na niekorzyść kierowców z Polski. Na pociągach u Szweda siedzi już Filipinos, u Duńczyka podobnie. Tychże kolorowych pożeraczy żywych kur obawiają się już nawet Bałgary i Romany. No ale nadzieją zawsze warto żyć jeśli ta poprawia samopoczucie. | 3 | ||
~Przewoźnik z Syfolandu | I jeszcze słówko. Przewoźnikom też nie jest do śmiechu - szczególnie tym próbującym legalnie i uczciwie prowadzić transport w realiach polskiego goowna jakie tą branżę zalewa. W pewnej firmie była kiedyś relacja : 20 koni duńskich na 40 polskich. Zachodnim przewoźnikom nie było do śmiechu - nam tak. Dzisiaj duńskich jest ZERO, polskich może ze 20-cia a bałgarskich i romańskich 80 a może i więcej. Niestety szalupa tonie czy to nam się podoba czy nie. | 2 | ||
~\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\ \\\\\ | co wpis to nowa teoria spiskowa. | |||
~Przewoźnik z Syfolandu | Kreska - czego nie zrozumiałeś? | |||
~brum | to fixemer jakies gówna rozsyła o potwierdzeniu płacy minimalnej, szkoda że stawki też kiepskie. | |||
~\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\ \\\\\ | bajek z mchu i paproci ciag dalszy, . | |||
~\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\ \\\\\ | brum przeczytaj ustawe i bedziesz wiedzial dlaczego. | 1 | ||
~... | W Polsce kierowcow jest jak psow i dlugo nie zabraknie. Oni jeszcze nie wiedza, ze beda kierowcami, a rzad o tym wie. Kilkanascie lat temu byl ten sam temat i sie rozwiazal szybko. Ktos, kto mysli, ze w Polsce bedzie brakowalo kierowcow zwyczajnie sie myli. | 4 |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.