Josephs.ScotBorowiak Properties LtdToll House Properties Ltd

Skuteczne techniki weryfikacji Dziadów.

ID: 156258


Bardzo często i gęsto zderzamy się z brutalną rzeczywistością podczas prób podjęcia pracy u nowego Szacownego Pracodawcy.
Jak skutecznie wyłowić czy nasz potencjalny, przyszły Pracodawca to człowiek Uczciwy oraz Godny??.
Nie jest to łatwa sztuka w otaczającej nas rzeczywistości, czytaj: W oceanie Fałszu i Obłudy.
Jak sobie radzić oraz zapobiegać z ewentualnymi próbami naciągactwa wśród Dziadów?
Nie jest to prawda iż wszyscy Pracodawcy to Kombinatorzy oraz Oszuści.
Ale wielu takich jest wśród nas:)

~pocztowy:)
*.98.206.70

Posty (545)

~Wielki Szu
ł ysy śpi a szczury harcują !!!
~Wielki Szu
Jutro mam procesa z dziadtransem o 35 tys złotych. Trzecia sprawa odwoławcza. Proponował ugodę, ale nie ze mną te numery Bruner.
~ku-ku
Łysy czyści olej bo mu personel nasypał stalowych opiłek do motoru.
~Wielki Szu
Mi jak dziad podpadnie to mu piasku morskiego sypie w motor. Na wszelki wypadek wywrotke jeszcze zamówiłem z piaskiem bo dziadów w polsce dużo a karać i czeba.
~ku-ku
Odstąpię używane gumofice po spekulacyjnej cenie.
~pocztowy:)
Panowie, musicie zdać sobie sprawę iż wybór nieodpowiedniego pracodawcy, czytaj: złodzieja i kombinatora niesie ze sobą poważne konsekwencje finansowe dla was oraz waszych rodzin.

Dochodzi do sytuacji iż kierowcy muszą zadłużać się w firmach pożyczkowych aby normalnie funkcjonować wraz z rodziną do momentu osiągnięcia płynności Finansowej:)

Czytaj: Do momentu aż Dziad rzuci jakieś Ochłapy:)
~pocztowy:)
Panowie, przykład z życia.

Dziad umawia się z Kierowcą na Podstawę, najniższą krajową rzecz jasna i 150 Ewrasików za 3 dni w Trasie, słownie: "Trzy"
Następnie z upartością osła przedłuża trasę do Sześciu dni wyplacając dalej te 150 Ewrasików.
Matematyka to sztuka prosta, matematyka nie kłamie, za Sześć dni w trasie powinno być 300 Ewrasów.
Na zadane pytanie przez Kierowcę, Dziad odpowiada: Bo mnie się tak trasa poukładała:)
Trasa mu się tak układała przez trzy miesiące.
Kierowca się zbuntował i odmówił dalszej jazdy na warunkach narzuconych mu przez Kmiota.
Oraz orzekła iż nie podpisze więcej Delegacji In Blaco.
Kmiot zabrał telefon służbowy Kierowcy mastępnie szantażem próbował urobić kierowcę imputując mu iż w takiej sytuacji zrobi mu porzucenie pracy.

Co zrobił kierowca??

Z własnego telefonu wysłał sms-sika na wszystkie telefony służbowe w firmie o nastepującej treści:

"W związku iż pracodawca odebrał mi telefon służbowy oświadczam z telefonu Prywatnego iż: Jestem gotowy do podjęcia czynności służbowych w każdym momencie. Domagam się okazania mi wszystkich formularzy delegacji które podpisywałem wcześniej bez podanych kwot. I podpis z Imienia i Nazwiska:)

Sprawa prosta i skuteczna, Dziad pokazał wszystkie delegacje z Kwotami, które oczywiście pozmieniał a stare już wypełnione musiał utylizować.

Tak to kończą Dziady.
~Seff
znowu nieroby na ET siedzą i piane bija a wielki szurniety jak wygrasz to zeskanuj wyrok i wklej na ET JOŁOPIE
~~~~~~~~~; )
~Seff
Piedrolisz
T o nie ten wątek i nie o tym; )
Ale jajaja; )
krzychu88
~Seff To z ciebie też jest niezły nierób skoro tu siedzisz pachole dziecie
krzychu88
~~~~~~~~~; )
co tu się dziwić jak ~Seff łysemu chu. kowi podeszwy w laczkach jęzorem czyści
~~~~~~~~~; )
Czytając wypowiedzi różnych szefów firm przez wiele lat oraz własny kontakt z nimi oraz praktyka skłania mnie do tego by postulować do władz by kierujący firmą transportową posiadali aktualne badania psychotechniczne.
Z zastrzeżeniem takim, iż są one do okazania potencjalnemu pracobiorcy, kierowcy.
By nie było potem niedomówień.
Gadasz jak równy z równym- okaż papiery na tę okoliczność.
~pocztowy:)
To jes Dobre:

STANOWISKO
RADY OCHRONY PRACY

w sprawie czynników psychospołecznych w środowisku pracy (w tym dyskryminacji, mobbingu, molestowania seksualnego) i związanego z nimi ryzyka zawodowego

Rada Ochrony Pracy przy Sejmie RP na posiedzeniu 8 lipca 2014 r. zapoznała się z informacjami na temat czynników psychospołecznych w środowisku pracy i związanym z nimi ryzykiem zawodowym, przygotowanymi przez Państwową Inspekcję Pracy oraz Centralny Instytut Ochrony Pracy - Państwowy Instytut Badawczy, a także z materiałami dotyczącymi dyskryminacji, mobbingu i molestowania seksualnego w pracy, opracowanymi przez Państwową Inspekcję Pracy, Prokuraturę Generalną oraz Ministerstwo Sprawiedliwości.

Wyniki badań wskazują, że jeśli określone czynniki psychospołeczne w miejscu pracy, takie jak: ilość, treść, czas pracy, a także stosunki międzyludzkie czy kariera zawodowa, nie są dostosowane do możliwości psychofizycznych i potrzeb pracownika, stają się zagrożeniami. Wiążą się bowiem one z ryzykiem stresu oraz chorób, a także wypadków w pracy. Drastyczną formą zagrożeń natury psychospołecznej jest dyskryminacja, mobbing i molestowanie seksualne.

W materiale Centralnego Instytutu Ochrony Pracy - Państwowego Instytutu Badawczego omówiono najczęściej występujące w środowisku pracy rodzaje zagrożeń psychospołecznych, takie jak niepewność zatrudnienia, intensyfikacja pracy, konflikt praca - życie prywatne, niska kontrola nad procesem pracy oraz niewielkie wsparcie społeczne ze strony przełożonych. Scharakteryzowano występowanie tych zagrożeń w Polsce w porównaniu z innymi krajami europejskimi. Z danych tych wynika, że Polska znajduje się wśród krajów europejskich o niekorzystnym stanie środowiska psychospołecznego w pracy. Charakteryzuje je:

wysoki wskaźnik niepewności pracy (18% pracowników uważa, że może stracić pracę w ciągu najbliższych 6 miesięcy),

długość czasu pracy (36, 6% pracowników pracuje dłużej niż 40 godz. tygodniowo),

konflikt praca-życie (aż 25% pracowników uważa, że godziny ich pracy nie są dobrze dopasowane do obowiązków rodzinnych i społecznych),

brak możliwości partycypacji w sprawach związanych z pracą (tylko 40% pracowników jest włączonych w organizację warunków pracy lub ich poprawę),

brak wsparcia ze strony przełożonych (tylko 49, 5% pracowników otrzymuje wsparcie od swojego szefa).

Dyskryminację oraz tyranizowanie w pracy zgłasza po 3 % polskich pracowników. Polska znajduje się zatem w grupie państw o niskich wskaźnikach doświadczania różnych form przemocy i dyskryminacji w pracy, jednak można przypuszczać, że wynika to z nadal niskiej świadomości społecznej w tym zakresie. Taki fakt potwierdzają porównawcze wyniki badań opinii społecznej.

W materiale przedstawionym przez Państwową Inspekcję Pracy zaprezentowano działania służące ograniczaniu zagrożeń psychospołecznych w ramach programu prewencyjnego realizowanego w latach 2006-2012, w którym uczestniczyło ponad 18 tys. pracowników i pracodawców z 550 różnych przedsiębiorstw. Program obejmował edukację i szkolenia, a w wybranych organizacjach dokonywany był również pomiar poziomu stresu i proponowano praktyczne rozwiązania służące jego ograniczaniu.

W materiale przedstawiono także dane dotyczące zgłoszonych skarg z powodu dyskryminacji, mobbingu i molestowania seksualnego w miejscu pracy.
W podsumowaniu tych informacji stwierdzono, że efektywność działań inspektora pracy w przypadku tych zjawisk jest ograniczona, ponieważ nie jest on uprawniony do rozstrzygania w tych sprawach.

Z danych Prokuratury Generalnej wynika, że w 2013 r. na terenie wszystkich okręgów apelacyjnych prowadzono ogółem 104 sprawy w zakresie dyskryminacji, mobbingu i molestowania seksualnego w pracy. Zostały one w 88 przypadkach zakończone wydaniem decyzji merytorycznej, 14 postępowań pozostaje w toku, a w dwóch sprawach wydano postanowienie o zawieszeniu postępowania. Jednocześnie do sądu skierowano w tym okresie 10 aktów oskarżenia, odmówiono wszczęcia postępowania przygotowawczego w 24 sprawach, a 54 - umorzono. Ta znikoma liczba spraw kierowanych w tym zakresie do prokuratury w Polsce wynika między innymi z braku świadomości naganności tego typu postępowania.

Ministerstwo Sprawiedliwości przedstawiło ewidencję, z której wynika, że w 2013 r. ponad połowa spraw dotyczących różnych form dyskryminacji w zatrudnieniu (naruszenia zasad równego traktowania, molestowania seksualnego, dyskryminacji bezpośredniej i pośredniej) oraz mobbingu została oddalona bądź umorzona). Najwięcej spośród 849 spraw, jakie wpłynęły do sądów w 2013 r. dotyczyło naruszenia zasad równego traktowania w zatrudnieniu (52%), spraw o odszkodowanie i zadośćuczynienie w związku z mobbingiem (41%) oraz o bezpośrednią i pośrednią dyskryminację w zatrudnieniu (6%). Sprawy o odszkodowanie w związku z molestowaniem seksualnym stanowiły 0, 8%.

W dyskusji nad przedstawionymi materiałami wskazano na to, że wśród zagrożeń psychospołecznych są takie, które są trudne do uniknięcia czy wyeliminowania. Przykładem jest sytuacja dużej niepewności pracy czy wymóg znaczącej - przekraczającej możliwości pracownika - jej intensyfikacji, co jest pochodną ogólnej sytuacji społeczno-gospodarcz ej. Podkreślano jednak, że nawet w przypadku tych trudnych do uniknięcia zagrożeń możliwe jest łagodzenie stresu pracowników poprzez odpowiednie działania ze strony pracodawców, takie jak rzetelne informowanie czy zapewnienie formy partycypacji pracowniczej w decyzjach dotyczących losów firmy.

Natomiast inne zagrożenia psychospołeczne, a zwłaszcza mobbing, dyskryminacja i molestowanie seksualne wynikają z wciąż niskiej kultury pracy wielu firm, a także z braku wiedzy i odpowiednich norm postępowania. W dyskusji podkreślono także, że wyniki wielu badań dotyczących mobbingu oraz molestowania seksualnego wskazują, że zjawisko to ma zdecydowanie większy zakres niż wynika to z oficjalnych danych dotyczących skarg i spraw z zakresu prawa karnego. Sytuacja ta może ulec poprawie w wyniku podniesienia świadomości pracowników dotyczącej mobbingu oraz molestowania seksualnego, jak również uzyskania przez pokrzywdzonych pewności, że sprawy te nie zostaną zbagatelizowane.

W dyskusji podkreślono znaczenie badań podłużnych (prospektywnych), które pozwolą na ocenę opłacalności finansowej działań zapobiegających stresowi wynikającemu z opisanych zagrożeń. Koszty niepodejmowania tych działań, wpływające na powstanie wypadków i chorób oraz spadek wydajności pracy (a także absencję, fluktuację kadr, utratę wizerunku itp. ) są istotne, ale ich potwierdzenie uzyskuje się po pewnym czasie.

Na podstawie prezentowanych materiałów i dyskusji Rada formułuje następujące wnioski:

Działania zmierzające do ograniczenia zagrożeń psychospołecznych powinny być realizowane na poziomie państwa, przedsiębiorstwa oraz pracownika.

Podstawowe znaczenie dla przeciwdziałania zagrożeniom psychospołecznym w środowisku pracy ma przestrzeganie istniejącego prawa (dotyczącego czasu pracy, legalności zatrudnienia, prawa do informacji, przepisów bhp), w tym także w odniesieniu do zapobiegania i zwalczania mobbingu, dyskryminacji i molestowania.

Sędziowie i prokuratorzy powinni być szkoleni w problematyce zagrożeń psychospołecznych, w tym szczególnie w kwestiach dotyczących prowadzenia spraw z zakresu dyskryminacji, mobbingu oraz molestowania.

W przedsiębiorstwach powinna być dokonywana prawidłowa ocena ryzyka zawodowego, uwzględniająca także ryzyko wynikające z zagrożeń psychospołecznych.

Ograniczaniu zagrożeń psychospołecznych służy przede wszystkim właściwa prewencja: edukacja, szkolenia, a także wszelkie formy podnoszenia poziomu świadomości pracodawców oraz pracowników, służby bhp, lekarzy medycyny pracy.

Podnoszeniu poziomu świadomości w odniesieniu do zagrożeń psychospołecznych powinno towarzyszyć tworzenie w przedsiębiorstwach "miękkiego prawa" w postaci: dobrych praktyk, norm, standardów i procedur postępowania oraz kodeksów etycznych.

Należy kontynuować badania (szczególnie tzw. podłużne) nad mechanizmami przyczyn i skutków zagrożeń psychospołecznych, a także pozytywnych efektów redukujących je, co pozwoli na przekonanie pracodawców o długoterminowej opłacalności działań zmierzając do ograniczenia zagrożeń psychospołecznych.



PRZEWODNICZĄ CA
Rady Ochrony Pracy

Poseł Izabela Katarzyna Mrzygłocka
~~~~~~~~~; )
~pocztowy:)
Wklejaj krótsze teksty z odnośnikiem, linkiem do strony.
Bo od tego czytania to i oczy i zęby aż bolą; )
~pocztowy:)
To też jest Mocne:)

STANOWISKO
RADY OCHRONY PRACY

w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy w transporcie

Temat em uroczystej sesji Rady Ochrony Pracy zorganizowanej 28 kwietnia 2014 r. w ramach obchodów Dnia Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia w Pracy było bezpieczeństwo i higiena pracy w transporcie. Rada wielokrotnie zajmowała się tym zagadnieniem w trakcie swoich posiedzeń, bo - jak wynika ze statystyk wypadkowych - zawody wykonywane w tym obszarze należą do wyjątkowo niebezpiecznych. Ponadto zarówno w transporcie drogowym, jak i kolejowym notuje się szereg poważnych zagrożeń wypadkowych i zdrowotnych związanych z wykonywaniem pracy. Istotny wpływ na bezpieczeństwo ruchu kolejowego i drogowego ma przestrzeganie przepisów o czasie pracy maszynistów i kierowców. Choć liczba wypadków zmniejszyła się, co pozwala na ostrożny optymizm, to jednak stanu bhp w transporcie nie można uznać za satysfakcjonujący.

Rada Ochrony Pracy uważa za niezbędne:

Wzmocnienie kontroli w zakresie przestrzegania przepisów o czasie pracy, czasie postoju, obowiązkowych przerw w pracy i czasu odpoczynku kierowców i maszynistów, w tym zwiększenie liczby wspólnych kompleksowych kontroli przeprowadzanych przez Państwową Inspekcję Pracy, Urząd Transportu Kolejowego, Inspekcję Transportu Drogowego i Policję. Wydaje się celowym, aby Krajowa Strategia Kontroli Przepisów w zakresie czasu jazdy i postoju, obowiązkowych przerw i czasu odpoczynku kierowców na kolejne lata oprócz podziału liczby kontroli na poszczególne służby przewidywała również liczbę kontroli przeprowadzanych wspólnie.

Zwiększenie liczby kontroli w zakresie skuteczności podejmowanych przez pracodawców działań na rzecz ograniczania zagrożeń zawodowych.

Ograniczenie zjawiska samozatrudnienia wśród maszynistów świadczących pracę na rzecz przedsiębiorstw transportowych.

Zapewnienie możliwości korzystania przez kierowców i maszynistów oraz pozostałe grupy pracowników transportu w przedsiębiorstwach przewozowych ze wsparcia specjalistycznego - psychologicznego i medycznego, w tym m. in. przeciwdziałającego stresowi.

Stworzenie dla wszystkich przewoźników kolejowych jednakowych zasad bezpiecznej pracy, ujednoliconych instrukcji oraz jednolitych standardów.

Wprowadzenie na terenie całego kraju jednakowej procedury wydawania, zawieszania lub cofnięcia świadectwa dopuszczenia do pracy maszynisty.

Stworzenie centralnego rejestru maszynistów i kierowców na bieżąco monitorującego ich czas pracy, kwalifikacje i uprawnienia.

Przywrócenie szkolnictwa zawodowego kształcącego maszynistów i kierowców.

Opracowanie programu działań przedsiębiorców transportowych - kolejowych i drogowych - ukierunkowanego na rozwój kultury bezpieczeństwa, co powinno doprowadzić do zmniejszenia wypadkowości i absencji chorobowej.

Uwzględnienie przy projektowaniu infrastruktury drogowej elementów zapewniających odpowiednie warunki wypoczynku kierowców (bezpieczne parkingi, sanitariaty, dobry standard bazy noclegowej).

Objęcie szczególnym nadzorem przez PIP i UTK wykonawców przebudowy infrastruktury kolejowej.

Kontynuowanie działalności prewencyjnej i promocyjnej - prowadzonej przez właściwe organy (PIP, UTK, ITD, Policja) we współpracy z partnerami społecznymi - służącej poprawie wiedzy pracodawców i pracowników o obowiązkach w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy w transporcie.

Realizacja powyższych postulatów wymaga zaangażowania i współpracy pracodawców i pracowników służb kontrolnych oraz administracji rządowej. Rada Ochrony Pracy wyraża przekonanie, że ich spełnienie przyczyni się w istotny sposób do poprawy stanu bezpieczeństwa i higieny pracy w transporcie.

PRZEWODNICZĄCA
Rady Ochrony Pracy

Poseł Izabela Katarzyna Mrzygłocka
~pocztowy:)
~~~~~~~~~; ) , Oki Masz to Załatwione:)

'h. t. t. p. ://rop. sejm. gov. pl/"

Tu macie Prawdę o Dziadostwie:)
~pocztowy:)
Mam Bana:)
I co Dalej???
~pocztowy:)
To też jest Mocne:)

"h. t. t. p://rop. sejm. gov. pl/1_0ld/opracowania /pdf/material79. pdf""
~Seff
ja moge siedziec na ET bo holota pracuje a wy co tu robicie??
~\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\ \\\\\
czy to ten sam seff co przyznal mi racje ze placz ze sie nie oplaca to zwykla hipokryzja?
~pocztowy:)
_bo holota pracuje __

Tak Traktują co poniektórzy Pracodawcy własnych Pracowników.

Mamy Urlop Wyrównawczy wg wszelkich zasad pisanych, aby Dziad nie Musiał Płacić Nadgodzin:)

Aby Dziadom żyło się Lepiej:)
~Heniek
siema zjechałem wczoraj co tu sie dzieje?
~pocztowy:)
__siema zjechałem wczoraj co tu sie dzieje?__

Mała Rewolta Panie Henio:)

Brutalne Metody Edukacyjne są Najskuteczniesze:)

Tłumaczymy Adminowi iż aby mieć Rogala to nie wolno go zjadać:)

Admin kombinuje w następujący sposób: Zjeść Rogala jednocześnie mając go Nienaruszonego:)

Ten to ma Fantazję, jest lepszy od Tuskinia i POPiSowców:)
~Heniek
a ruda zyje/ ostatnio widzialem firma SHEL TRANS
~krzychu88
~Seff
Chołote to robisz ty dziadu garbaty
A w ogóle idź z tąd bo nikt cię tu nie lubi pachole dziecie
~Seff
co zabolało holoto wy mozecie nas nazywac dziadtransy kto wam dal takie prawo
~adc
hah, pseudo kierowcy, wy nawet niepotrafili byscie utrzymac sklepu. robic, tyrac i niegadac buraki bo nic wiecej niepotraficie
~Seff
ku-ku dzwon po MO
~pocztowy:)
__ kto wam dal takie prawo__

Sam dales Takie Prawo nie Dzialajac zgodnie z Prawem:)
~Seff
pocztowy dlaczego mnie obrazasz nawet mnie nie znasz napisze tobie tak tlumacz sobie jak chcesz od 4 lat zaden kierowca sie odemnie nie zwolnił, jeden odszedł do niemca i za miesiac był z powrotem chyba o czyms to swiadczy
Odpowiedzialność

Novemedia Ltd nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych tutaj ofert, postów i wątków. Osoby zamieszczające treści naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Powyższy adres IP będzie przekazany uprawnionym organom Państwa w przypadku naruszenia prawa. Zastrzegamy sobie prawo do nie publikowania jakichkolwiek treści bez podania przyczyny.

Twój adres IP: 18.227.107.59

Dodaj
Anuluj

Opcje - szybkie linki

Wątki Admina

TOP 20 - przez was wybrane

OSTATNIO KOMENTOWANE

ZOBACZ TEŻ

Zakazy ruchu dla ciężarówek w Europie na rok 2024
trafficban.com
Przepisy kuchni kierowców - do przygotowania w trasie lub przed wyjazdem
Kuchnia kierowcy

Sprawdź dobre parkingi w Europie
Dobry parking

Warunki przejazdu na drogach w Polsce
Drogi w Polsce
Photo by Josh Hild from Pexels