ID: 155596
Polak przepisy zna, ale się do nich nie stosuje
ID: 155596
ID: 155596
"Tacy Niemcy... Nie dość, że mają świetną infrastrukturę, to jeszcze zupełnie inne niż u nas zwyczaje. Nic dziwnego, że po ich drogach tak przyjemnie się jeździ. Zero stresu" - lubią mawiać bywali w świecie polscy kierowcy.
"Tacy Niemcy... Nie dość, że mają świetną infrastrukturę, to jeszcze zupełnie inne niż u nas zwyczaje. Nic dziwnego, że po ich drogach tak przyjemnie się jeździ. Zero stresu" - lubią mawiać bywali w świecie polscy kierowcy.
~etransport.pl
Posty (26)
~x-man | najpierw proponuje wlasciwie oznakowac drogi i po likwidowac "50" w lasach i innych dziwnych miejscah to moze wtedy ludzie zaczna szanowac przepiy i sie stosowac, tylko bedzie Problem maszynka fotopstryczka na siebiue nie zarobi. mieszkam w de tu jakos to wszystko dzaiala i znaki stojaja tam gdzie sa potrzebne a nie tam gdzie mozna na kierowcach zarobic. | |||
~byly nievolnik | juz tak nie dokonca bez stressowo!!! fakt oznakowanie mają rewelacyjne i sensowne-intujcyjne, ale te remonty, zwęzki trwajace latami noi ta choroba która trawi wszystkich policjantów, bag- odległosciówka wskonczy ci przed nos osobowka to twoja winna i jak sie uprą zawsze cos znajdą w zabezpieczeniu i oznakowaniu zestawu, wiem zaraz sie znajdzie milion znawców ze ja k dobrze zabezp. to nic ci nie zrobią a ja juz takie przypadki ze zawsze jak sie uprze znajdzie i jak tu jezdzic bez stressowo, chyba ze na urlop jadąc PKW | 2 | ||
~pastor | ~byly nievolnik (2014-11-13 16:46:22) No i cała frajda to ten stau | |||
~rok | kochanie spóźnię się na obiad, stoje w sztale. długi ten stau. nie wiem, pierwszy stoje. | 1 | ||
Jenc_Braun
| Byly nievolnik świeta racja. Bezstresowo? Od Drezna do granicy w stresie, bo Bag na każdym parkingu i policja na zjazdach. A jak ściągną to zawsze coś znajdą np. przeterminowany bandaż w apteczce i 25 euro kary. Śmiechu warte. | 2 | ||
Jenc_Braun
| A wiecie jaka jest moja ulubiona audycja radowa? Co rano w Niemczech "Szał Stau' heh | |||
Jenc_Braun
| Tydzień temu we wtorek zwęzka pod Magdeburgiem stau 50 km, rzeczywiście bezstresowo. | |||
driverlodz
| znam tyle patentów na wyrwanie kasy od kierowców ze nie chce mi sie pisac, a DDR-owcy, z szlezwig-holsztynu to chyba zawody urządzaja w szukaniu sposobu jak wyrwac-bez stress tj. w FR jak MASZ TACHO OK | |||
JEZUSS
| fakt drogi maja, znaki tez, dlaczego przestrzegaja? Bo jeden drugiego przez telefon pod... i. Adolf im w glowach zakodowal ze dobry niemiec musi wszystko wladzy zglaszac. pozdrawiam | |||
zetek
| emcy mogą poszczycić się ilością i jakością dróg, nie tylko autostrad, przede wszystkim przejrzysty i korzyścią dla tzw. osobówek i pół- ciężarówek. Jednolity system poboru opłat, nie ma problemu z wykopem myta gdy przykładowo automat zawiedzie, pokonując przy tym dany odcinek bez opłat. Porównując Polskę o takim komforcie można co najwyżej pomarzyć. Oznaczenia dróg i znaki w D nie wprowadzają w błąd, choć z tym u nas jest poprawa. Brzydko mówiąc "ślepy by trafił i kierman bez navi. U nas jest jakaś dziwaczna moda na ilość oznaczeń, a nie jakość informacji (nie wszędzie) . | 2 | ||
zetek
| Niemcy* Ignorowanie przepisów to nieodłączny element i koloryt jazdy po Polsce. Polakowi przeważnie się spieszy. Policjanci niemieccy są skorzy do pomocy, nie tylko karaja. Choć przepis to przepis, czasem boli finansowo. | 2 | ||
~ku-ku | Co sie tu kurna dzieje! | |||
zetek
| Błogi spokój ku-mu. Milicji już nie ma, szlachty też, pozostała "ułańska fantazja, pogoń za pieniądzem itp. Choć wielu jeździ brawurowo, myślę że polscy kierowcy niejednokrotnie przewyższają techniką jazdy i radzenia sobie w ekstremalnych warunkach drogowych niemieckich kolegów zza "miedzy | 2 | ||
~kiero | Polscy kierowcy to jedni z najlepsxych kierowcow na swiecie. Artykul jest obrazliwy dla polakow wedlog mnie. Mozemy miec pretensje jedynie do naszego rzadu. Nie posiadamy sieci autostrad gdzie w wiekszosci jezdzi sie po 130 140 km/h nie posiadamy ekspresowek. Wszedzie gdzie nie wjedziesz to albo radar albo 50 albo tonaz i psy czekajace zeby ci w p i e... mandat. | -1 | ||
~maro | Polski kierowca pojedzie wszędzie, w każdy zakątek europy. Zawsze da sobie radę. | 1 | ||
~kierowca | widać że pisała to ktoś kto w niemczech się nie poruszał autem co brednie | |||
zetek
| Winne rządy, a kierujący zawsze znajdzie usprawiedliwienie. Za mało km autostrad i innych korytarzy drogowych w stosunku do natężenia ruchu to raz. Złe nawyki to dwa, brak pokory. Tak można mnożyć. Radary są pó ł srodkiem w walce z piratami, częściej służą czemu innemu. | 2 | ||
~xxx | co za brednie o tradycji szlacheckiej czy jakiejkolwiek innej, w niemczech przestrzega sie przepisow bo to sie bardziej oplaca niz ich nieprzestrzeganie, sprawny aparat panstwa ktory potrafi przepisy egzekwowac robi swoje, jakby nagle stal sie cud i polski PIP ITD policja sady i inne takie zaczely dzialac jak niemieckie to przestrzegano by prawa jak w niemczech bo jego lamanie przestaloby sie oplacac, jakby niemcow przeniesc do polskiej rzeczywistosci to mieliby takie same problemy jakie mamy u nas | |||
DriverJacek
| Jeszcze tylko stworzyć ze dwóch lub trzech Emilów i po Polsce będzie się jezdziło bez stresów. | |||
~Tołdi | drżyjcie chłopaki co jeździcie dużo po DE - od jesieni tego roku mandaty z niemieckich fotopstryków przychodzą już po 1-2 tygodniach max od przewinienia. U nas dwóch chłopaków już dostało po 1 "prezencie" za przekroczenia prędkości rzędu 7 - 8 km powyżej 80km/h na 16 euro. Niby nie wiele, jak na jednorazową płatność, ale aż się boję, że przy regularnych wyjazdach takich mandacików może przyjść cały stos a wtedy kwota łączna już nie będzie dwu cyfrowa! | |||
~Tołdi | A teraz co do meritum tego komentowanego tematu: dlaczego Polak zapina pasy? Bo boi się mandatu. A dlaczego Niemiec zapina pasy? By czuć się bezpiecznie. Zatem im dłużej takie podejście do kwestii BRD będzie w nas Polakach siedzieć, tym dłużej będą nas postrzegać za granicą niczym dzikusów drogowych. | 2 | ||
ese
| Znam trochę ten kraj i mentalność miejscowych myślę, ze w dużym stopniu też. Różnimy się od nich w wielu miejscach dość mocno. Począwszy od podejścia do pracy. Następnie do przepisów. Dla Niemca "nie wolno-verboten-nicht erlaubt.. " znaczy że się tak nie robi. Koniec. Kropka. My wtedy szukamy "obejścia" Może ktoś wie co zrobić by to obejść.. Może ktoś zna kogoś.. Czy forumowe "chłopaki, co mi grozi za... ? , "Koledzy, jak stoi znak 70 to ile można jechać?". Itd.. | 2 | ||
ese
| Ilustracja na wątku obok. Nie trzeba daleko szukać: "witam od dość długiego czasu jeżdżę na starych prawojazdach i badania wszystkie wożę przy sobie tzn. kurs na przewóz rzeczy badania lekarski wiem ze od września 2012r obowiązkowe jest wbicie tych badań w prawojazdy czy ktoś sie orientuje jaka by mnie czekała kara w razie kontroli w polsce i zagranicą" | |||
ese
| ".. wiem ze od września 2012r obowiązkowe jest wbicie tych badań w prawojazdy" WIEM. I co z tego? | |||
~Abp Głóć | i dlatego jak jadę moją biskupia limuzyną i widzę w mojej kamerce dziadów zmieniających pas ruchu na pojedynczej ciągłej, jeżdżących po powierzchni wyłączonej z ruchu, cwaniaków zajeżdżających drogę przed sygnalizatorami, tępaków z jednym światłem STOP (a powinni mieć trzy, ale żal $ na żarówkę) to przesyłam nagrania z kamery do odpowiedniej skrzynki KWP i wiem, że się tym zajmą... | |||
~~~~~~~~~; ) | ese Masz całkowitą rację. Ten sam kierowca za granicą zna przepisy i je stosuje a po przekroczeniu jej w Polsce nagle głupieje. Mało kierowca Taki Miąsko poucza de*ilnie jak nie wypłacać kierowcom należnych im pieniędzy lub ich po prostu robić w członka. Prawnikiem mieni się być? |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.