ID: 155387
LPG - DIESEL - AWARIE SILNIKA
ID: 155387
ID: 155387
MAN TGA 2007 EURO 5 POPĘKANE TŁOKI
MAN TGA 2007 EURO 5 POPĘKANE TŁOKI
Posty (29)
www76
| jak w temacie... | |||
~ewek | a tak miało być oszczędnie... | |||
www76
| Założyłem instalację gazową przy 500000km, przy 650000km pękł tłok. Wymieniłem tylko ten pęknięty a przy 700000 pękł kolejny, po rozebraniu silnika okazało się, że zaczyna pękać następny. Wymieniłem wszystkie tłoki z tulejami oraz komplet panewek i oczywiście na gazie już nie jeżdżę. - TAKIE TO OSZCZĘDNOŚCI !!! | |||
www76
| CZY KTOŚ JESZCZE MA PODOBNE DOŚWIADCZENIA Z GAZEM? | |||
www76
| DODAM JESZCZE, ŻE POPRZEDNI MÓJ WĄTEK W TYM TEMACIE USUNĘŁA FIRMA Z BRANŻY LPG | |||
~Ambrozy | Temat z gazem chyba umiera śmiercią naturalną, założyłem do actrosa, silnik co prawda się nie zepsuł przez 250 tyś, ale oszczędności żadne. | |||
www76
| U mnie podobnie. Obiecywali oszczędności 20-25zł / 100km ale jak było 5-7zł to wszystko. | |||
www76
| ... i wielokrotnie na różne sposoby był regulowany. | |||
~Ambrozy | upie dli we te ich regulacje i po każdej ma być lepiej, a jest tak samo | |||
~lolek | a miało być tak pięknie... s://www. youtube. com/watch?v=QnVnrozz aDY | |||
~Lolo | Dobrze wiedziec bo Sie nad Tym zastanawialem ale tak czolem ze to lipa jakas z tym LPG wyjdzie. | |||
~zzx | do www76. jaką dawkę gazu miałeś ustawioną - podaj procentowo lub w litrach/100 km. | |||
~bolo | oszednosci maja ci co zakladaje gaz mialem w dafi przez pol roku jezdzilem usawiali ustawiali iustawiali i nic | |||
www76
| Na początku brał gazu 10ltr/100km, później były regulacje na 9, 8, 7, 6. , emulacja włączana i wyłączana a i tak zawsze gazu brał więcej niż schodził z ropy. | |||
~zzx | załatwiłeś silnik zbyt dużą dawka gazu na poczatku - poza tym jeżdżąc na gazie trzeba troszkę myśleć bo gaz ma wyższą temperaturę spalania. przyczyna mogło być tez wadliwe działanie termopary przy bardzo wysokiej temperaturze spalin system powinien wyłączyć instalacje gazową. | |||
~Ambrozy | Actros cały czas bierze mi koło 10l gazu. Poza tym jak mógł właściciel załatwić silnik zbyt dużą dawką skoro to nie on ustawiał? | |||
~olo | żadnego gazu do diesla. przede wszystkim lekka noga i tyle w temacie. ON tanieje LPG w górę. | |||
~zzx | to taki skrót myślowy. ( w sprawie załatwienia) mercedes może się troszkę inaczej spisywać chociaż wiele zależy od proporcji - czym więcej gazu tym więcej mocy, a jeszcze większe prawdopodobieństwo uszkodzenia silnika. | |||
~kiero. | wiecej gazu to wieksza temp. i wypalony tlok a nie pękniety. jak pekł to prawdopodobie spalanie stukowe. moze sie myle niech to ktos sprostuje. | |||
www76
| ... jasne jasne, pamiętać trzeba, że nie założyłem tej instalacji sam w stodole lecz zrobił to autoryzowany warsztat a między montażem a awarią wiele razy korygowane były ustawienia i instalacja działała ponoć prawidłowo. | |||
~Kamil | Ja jeżdżę już pół roku przerobioną na lpg-diesel cięzarówką i wszystko gra. Ale robiłem w dobrym warsztacie, bo mechanik mechanikowi nierówny. A jaką instalacje masz? U mnie zenit pro diesel i jak mówie bezproblemowo | |||
~jacekUK | zalozyli w firmie na nowe premiumki (montaz przez producenta!!!) - najwieksza bolaczka i wieksze koszty napraw niz oszczednosci | |||
www76
| SOLARIS, ale producent raczej nie ma znaczenia, wszystkie te instalacje działają na podobnej zasadzie, sęk w tym że dzisiejsze silniki są znacznie mniej trwałe i każda taka przeróbka znacząco wpływa na ich żywotność. | -1 | ||
www76
| Takich informacji jednak od, gazowników, nie uzyskasz, mało tego twierdzą, że dzięki gazowi żywotność silnika się wydłuża ponieważ lpg wpływa na dokładniejsze wypalenie mieszanki. Jest mniej sadzy... i jakieś tam jeszcze inne *ły. | |||
~ku-ku | kiero - stukanie to jest w denko od zakorkowanej butelki. | |||
www76
| ... no tak. Albo jak z samostartem w jelczu przesadzisz :-) | |||
www76
| A może ktoś jeździ już kilka lat i nic mu się nie dzieje? | |||
lpghousepl
| Wypalanie tłoków i inne poważne usterki to niestety standard w źle skalibrowanych instalacjach. Znamy ten problem, ponieważ często zgłaszają się do nas Klienci, którym inne firmy niewłaściwie wyregulowały instalacje i trzeba to po nich poprawiać. W zasadzie wszystkie istniejące obecnie na rynku systemy do gazodiesli mają pewnie mankamenty, głównie w oprogramowaniu, dlatego ewentualna pomyłka ze strony niedoświadczonego montera może mieć poważne skutki. My wiemy jak wyeliminować wspomniane błędy i dlatego montowane przez nas instalacje działają poprawnie. Wiemy też, że na rynku wkrótce pojawi się nowa, rewolucyjna instalacja LPG do diesli wolna od wszystkich niedoskonałości które maja obecne. | |||
www76
| ... tak tak. Gościu który mi to montował i kalibrował mówił dokładnie to samo. |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.