Josephs.ScotBorowiak Properties LtdToll House Properties Ltd

Niemcy chcą zakazu spania w kabinach

ID: 155103


Od tego roku na terenie Francji i Belgii obowiązuje zakaz spania w kabinie. Polityka ta nie jest stosowana na terenie Niemiec. Może to się wkrótce zmienić.

~etransport.pl

Wątek dotyczy tej informacji prasowej

Posty (102)

~diabel
Zakładam, że chodzi o pełne odpoczynki tygodniowe chociaż nikt nie pokusił się pełne wyjaśnienie, a i śmieszy mnie coś takiego jak;

''Coraz więcej kierowców szuka terenów parkingowych w krajach ościennych, by móc ominąć zakaz spania w kabinie. Najczęściej wybór pada na Niemcy. Konsekwencją tego są obciążenia parkingów po stronie naszych zachodnich sąsiadów co wzbudza niezadowolenie lokalnych mieszkańców. ''

Czyli, że niby co, wprowadzając zakaz spania w kabinie nagle znikną ciężarówki z parkingów, to co każdy sobie do hotelu zabierze czy jak bo nie rozumiem.
~szukam rudej
a jak mi się kimnie to co wtedy?-pod sąd?ktoś nie pomyślał o tym co pisze
~ku-ku
Jestem za !
~szukam rudej
ku-ku a za czym jesteś?
~owca
45, a wg mnie kazdy weekend w domu powinien byc nie w zadnej kabinie czy hotelu. koniec przerzutow i spedzania w pracy po 500 godzin w miesiacu.
~szukam rudej
JA WOL !!!
~jjj
puchatek61 proszę przedstaw mi ten przepis który zabrania odbierania odpoczynków regularnych tygodniowych w kabinie bo nie znam takiego
~już były kierowca
też jestem za tym aby weekend zjechać do domu i z rodzina spędzić ten czas a nie w kabinie.
aRaon
~jjj puchatek to ja nie jestem ale wyręczę go :)

561/2006
Art. 8 / 8. Jeżeli kierowca dokona takiego wyboru, dzienne okresy odpoczynku i skrócone tygodniowe okresy
odpoczynku poza bazą można wykorzystywać w pojeździe, o ile posiada on odpowiednie miejsce do spania dla każdego kierowcy i pojazd znajduje się na postoju.

Czyli wyżej wspomniane okresy odpoczynku możesz (ale nie musisz) wykonać w pojeździe. Zwróć uwagę, że nie ma tam nic o pełnej tygodniowej pauzie (45h) czyli nie możesz spędzać jej w aucie.
RAFAŁ2
to jest ogólne pojęcie o odpoczynku kierowcy, każdy kraj może wprowadzić zmiany, które mogą poprawić bezpieczeństwo i będą obowiązywać tylko na terenie tego kraju, takie pomysły ma już kilka państw europejskich, oczywiście takie działanie nie podniesie poziomu bezpieczeństwa ani dla ładunku, ani dla kierowcy, ani dla wszystkich użytkowników dróg, wprowadzanie tego typu obowiązku ma na celu zniszczyć konkurencje z europy wschodniej czyli nas Polaków nasze firmy transportowe. związki zawodowe przewoźników z innych krajów wnoszą postulaty do własnych rządów o zaostrzenie przepisów.

1

~PLĄBA
hehe już widzę tą "radość" właścicieli autohof-ów :)
~jjj
aRaon nadal nie widzę zakazu
Odpowiedzialność

Novemedia Ltd nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych tutaj ofert, postów i wątków. Osoby zamieszczające treści naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Powyższy adres IP będzie przekazany uprawnionym organom Państwa w przypadku naruszenia prawa. Zastrzegamy sobie prawo do nie publikowania jakichkolwiek treści bez podania przyczyny.

Twój adres IP: 3.144.7.114

Dodaj
Anuluj

Opcje - szybkie linki

Wątki Admina

TOP 20 - przez was wybrane

OSTATNIO KOMENTOWANE

ZOBACZ TEŻ

Zakazy ruchu dla ciężarówek w Europie na rok 2024
trafficban.com
Przepisy kuchni kierowców - do przygotowania w trasie lub przed wyjazdem
Kuchnia kierowcy

Sprawdź dobre parkingi w Europie
Dobry parking

Warunki przejazdu na drogach w Polsce
Drogi w Polsce
Photo by Josh Hild from Pexels