ID: 155103
Niemcy chcą zakazu spania w kabinach
ID: 155103
ID: 155103
Od tego roku na terenie Francji i Belgii obowiązuje zakaz spania w kabinie. Polityka ta nie jest stosowana na terenie Niemiec. Może to się wkrótce zmienić.
Od tego roku na terenie Francji i Belgii obowiązuje zakaz spania w kabinie. Polityka ta nie jest stosowana na terenie Niemiec. Może to się wkrótce zmienić.
~etransport.pl
Posty (102)
~Ryba | Trzeba będzie spać na naczepie jak w kabinie nie wolno. | |||
~ioioioioioio | ja czytałem gdzieś że zakaz dotyczy każdej pauzy powyżej 45 minut. | |||
~Miki | No i bardzo dobrze kto to wymyślił jazdy po 4 tygodnie? wyjeżdżasz w poniedziałek wracasz w piątek weekend w domu i w poniedziałek znowu wyjazd. Niech płacą normalne stawki te hieny spedycje i będzie git a nie koczowanie w autach bo im tak wygodniej | |||
~jjj | ~Miki no niech wszystkie firmy zaczną jeździć tak jak piszesz to 2/3 kierowców niech szuka innej pracy a reszta zarobki o 30% w dół. | |||
weteranszos
| więc po jeździe przez cały tydzień mam ruszać w drogę po 45h pauzy, a gdzie odstresowanie, a gdzie wypad z kolegami na browar i zalanie się w sztok... jak ktoś po tygodniu w trasie godzi się na 45 wolnego to dla mnie nienormalny jest. ja wolę system 3-1, szybko czas płynie jak pracujesz, a tydzień wystarczy na chwilę wytchnienia i odpoczynku... | |||
~sasya | ~Miki no niech wszystkie firmy zaczną jeździć tak jak piszesz to 2/3 kierowców niech szuka innej pracy a reszta zarobki o 30% w dół. Jak na razie to 2/3 firm szuka kierowcy, i szybko się to nie zmieni. | |||
~Wielki Szu | Nareszcie wiekszość dziadów upadnie. | |||
~kiero | Odbieranie tygodniowego odpoczynku w kabinie. Francja płaci firma transportowa, Belgia płaci kierowca. | |||
~kierowcapoznan | bedzie się chciało z 1000km do domu wracać z koncesją w zębach? ?? na 45h? ? to nie wszyscy zdążą : ( | |||
FAN-MAGNUM
| Podgląd konta puchatek61puchatek61 (2014-11-04 18:01:33) aRaon Dzięki i nie będziemy się dublować. Do niektórych choćby napisać 1000x i tak nie dotrze. A później płacz że niedobry żandarm francuski przyczepił się a przecież mam "wyrysowaną" 45tkę na tacho i o co mu chodzi? i nagle sam puchatku strzelasz sobie "samobója" haha. Bo nigdzie nie jest napisane w przepisach że musisz posiadać rachunek np. z hotelu? ? Więc jeśli podczas kontroli wyjdzie że stałeś w np. w poprzednim tygodniu w poza miejscem zameldowania/zakwate rowania? ? to mogą Ciebie cmoknąć. Inna sprawa to zakaz odbierania pauzy 45 godz w pojeździe- TEN ZAKAZ OBOWIĄZUJE OD DAWNA !! | |||
FAN-MAGNUM
| ~jjj (2014-11-04 23:18:04) ~Miki no niech wszystkie firmy zaczną jeździć tak jak piszesz to 2/3 kierowców niech szuka innej pracy a reszta zarobki o 30% w dół. BRAWO :-) następny mądruś - tzn. przez to że ktoś jeździ np. 4/1 to inne firmy produkują więcej lub mniej towaru? ? Hm jakoś nie widzę związku | |||
FAN-MAGNUM
| ~kierowcapoznan (2014-11-09 18:04:23) bedzie się chciało z 1000km do domu wracać z koncesją w zębach?? na 45h? to nie wszyscy zdążą : ( dojazd do auta i do domku to też praca :-) wiesz o tym? ? robiłeś kiedyś wpis manualny? ? | |||
wezyr2
| a kto będzie niemcom urzyżniał parkingi amoniakiem a wyżerka tak bardzo im smakuje na takim zaszczanym parkingu | |||
VincentVega
| FAN-MAGNUM natępny śmierdzący troll... omijać gada łukiem... | -1 | ||
wezyr2
| vincent trolem to ty chyba jesteś fan dobrze pisze chyba że już zapomniałeś polskiego | |||
~\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\ \\\\\ | dlaczego najwiecej co ma obawiazywac w jakim kolwiek kraju najwiecej do powiedzenia od jakiegos czasu ma polak. moze na poczatek zaczac zgrabiac gnooj zaczac od siebie. | 1 | ||
FAN-MAGNUM
| VincentVega nie zjadaj liter, ale czytaj przepisy- to że jestem tu b. rzadko to łatwo sprawdzić- ale to że nic się tutaj nie zmieniło- TO TEŻ ŁATWO SPRAWDZIĆ :-) | |||
FAN-MAGNUM
| Dzięki wezyr2, ale to nic nie pomoże :-) VincentVega jest ciężki do obróbki (odporny na wiedzę) , nie tylko w tym poście :-) | |||
wezyr2
| FAN wiem | |||
~sid | spi to się w domu | |||
-Robinson-
| Pewnie zaraz zostanę wyzwany przez snafców tematu, ale wrzucę sobie kamyczek do dyskusji. Ja odnoszę wraqżenie, że przepisy o czasie pracy kierowców tworzone sa wyłącznie przez ludzi, którzy nie mieli nigdy nic wspólnego z jazdą zawodową. Czy nie było by prościej jeżdzić po 12 godzin na dobę, przy jednej przerwie 9 godzinnej? Pozostaje nam jeszcze 3 godziny rozsądnie rozplanowane. | |||
-Robinson-
| Wówczas jazda max 2 tygodnie i obowiązkowe 2 tygodnie przerwy. Czas pracy wychodzi wówczas prawidłowy. W wielu miejscach ludzie pracują np. po 12 godzin co drugi dzień i nie ma z tym żadnego problemu. Przecież 12 fodzin na dobę przy odpoczynku nie jest tragedią. I tak wielu jeżdzi w ten sposób na magnesie a niekiedy jeszcze gorzej. Uważam, że były przy przy opisanym przeze mnie systemie zdrowe zasady. Ile w kabinie, tyle w domu. | |||
~Adios Amigo | Robinson, wiesz co?masz racje. | |||
~Tołdi | Niemcy powinni zainwestować i ruszyć z budową nowych parkingów, jeśli twierdzą, że im się "obce" auta nie mieszczą w wekendy przy autostradach. Parkingi te powinny być płatne ale zawierać również wszelkie udogodnienia dla kierowców, każdy wie jakie. I byłby każdy zadowolony, bo było by to na pewno tańsze, niż hotele, których i tak brak a i Niemcy by po jakimś czasie zaczęli zarabiać na tym czystą gotówkę. Tak na prawdę, to przecież o to właśnie chodzi zarówno Francuzom, Belgom a za chwile Niemcom - ich infrastruktura, nazwijmy ją, okołodrogowa od jakiegoś czasu zrobiła się niewydolna niestety więc pod płaszczykiem ochrony swoich miejsc pracy wymyślają tego typu dyrdymały, jak zakazy pauzowania 45h w wekend. A rynki pracy i tak już mają przeorane obcokrajowcami wzdłuż i wszerz więc tego typu argumenty są deko chybione. | |||
-Robinson-
| Trochę żle policzyłem, mój błąd bo powinno być wtedy jazdy 18 dni (nie doliczyłem 45 godzinówek) ale i tak wychodzi wtedy 10 dni wolnego, lub dwa tygodnie jazdy za tydzień wolnego. Zdrowe i logiczne zasady. Powiem tak. Nie jeżdżę co prawda zestawami ani za granicę, chociaż kiedyś dopnę tego mając 51 lat życia hihi ; ). Ot po protu to moje marzenie ale na razie życie trzyma mnie na miejscu. Do czego zmierzam. Jeżdziłem w paru firmach, gdzie oczy na zapałkach ale się jeżdziło. Są firmy gdzie wkładasz kartę ale nie przestrzegasz czasu pracy bo zezwalają na to przepisy. | |||
-Robinson-
| Więc jaki problem aby jeżdzić po 12 godzin? Jedni mogą nawet po 16-18 na dobę a transport normalny nie? To jest zwykłe zakłamanie ze strony tworzących prawo. Wymyślają przepisy, których i tak póżniej nie egzekwują i dziad transy z nich się śmieją w kułak. Naszym kosztem. | |||
~FRED | Uświadomie was wszystkich w jednym. Nie chce mi się szukać paragrafu, wróciłem po 3tyg, i kończe browar i ide spać. Napewno ktoś tu zaraz znajdzie i w kleji przepis który obowiązuje od 2008 (Choć nie jestem pewien czy nie od 2006). REGÓLARNY ODPOCZYNEK TYGODNIOWY MA SIE ODBYWAĆ POZA POJAZDEM. Dyskutujcie sobie dalej. Było kilka lat odboju i się kończy | -1 | ||
~TIR | ukraińcy są w trasie po 11 miesięcy i wracają aby na święta w styczniu | |||
~ku-ku | fred - zażyj mocny trunek ! | |||
~prowokator | a na hamaku rozwieszonym pod naczepą będzie można lulalać.. ? ? |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.