ID: 153955
25 tys niemieckich kierowców idzie na emeryture!
ID: 153955
ID: 153955
od 2015 25 tys kierowców (Niemców ) idzie na zasłużoną emeryturę ::) BĘDZIE BĘDZIE SIĘ DZIAŁO :) Polskie dziady zapłaczą i zapłacą bo jak nie to będą zamykać swoje śmieszne firemki :)
od 2015 25 tys kierowców (Niemców ) idzie na zasłużoną emeryturę ::) BĘDZIE BĘDZIE SIĘ DZIAŁO :) Polskie dziady zapłaczą i zapłacą bo jak nie to będą zamykać swoje śmieszne firemki :)
~kierowcaa*.ssp.dialog.net.pl
*.ssp.dialog.net.pl
Posty (166)
zibi1906
| ~pocztowy:) (2014-10-18 16:55:49) Zibi, oprócz Fałszywej Elokwencji masz coś do Powiedzenia?) Tak Mają Elokwentni a*alfabeci:) Tak. mam. "Nie chce mi się z Tobą gadać". | |||
~pocztowy:) | Uprasza się o wybaczenie, musiałem garów przypilnować:) | |||
~ciapowaty | Pocztowy, obejrzyj sobie relacje albo przeczytaj stenogram z posiedzenia Komisji Infrastruktury (nr 261) w dniu 23 lipca 2014r. z udziałem licznych przedstawicieli branży transportowej, to poznasz przecudnie lewitujących bereciarzy. | |||
~pocztowy:) | Siemka Ciapkowaty, podpowiedz mnie nieudolnemu a gdzie takowe medium Odnajdę:)? ? | |||
~pocztowy:) | Dobra Mam To, jak będzie chwilka to też Polewiuje czytając ten Badziew:) | |||
~Lukasz_Kiel | Pracuje od 2 lat w Niemczech w firmie która zajmuje się pracami ziemnymi, pracuję ładowarką szału z kasą nie ma tylko 16 EUR brutto, a Niemieccy kierowcy których ładuje pracują w firmach po 10-15 lat jeżdżą ośkami w koło komina, w zime mają lipe z robotą i płacą im 11, 50 brutto na godz. Wniosek nasuwa się 1 wszędzie dobrze gdzie nas nie ma. Wiadomo że w Niemczech kierowcy zarabiają najlepiej na transporcie międzynarodowym, lepiej jak w PL dziadtransie ale bez szału jak dla mnie. Jeździłem 5 lat po Skandynawii, głównie Nord Norge, teraz jestem codziennie w domu z rodziną stać mnie na normalne życie, wiadomo bez szału ale lepiej jak w PL, socjal jest w DE bardzo dobry. Pozdrawiam wszystkich Kierowców i życzę wam 10 zł za km :) | |||
~Koczownik | Łukasz nie kłam. W niemcowni każdy kierowca za samo wejście do szoferki ma 3 tysiące eryka ma rękę + lewizna i dodatki. Dlaczego okłamujesz rodaków? | 1 | ||
Jona
| Koczownik przyjeżdza do mnie niemiecka spedycja z paszą i mają 2500 euro ale to zależy od regionu na terenach byłego NRD są takie pensje ale w tej samej firmie Polak czy Kazach dostaje 1300 euro za tę samą pracę natomiast oddział w Polsce ma 4000 zł na ręke i też codziennie w domu | -1 | ||
~Koczownik | Jona - no co ty? "Przecież wszyscy wiedzą, że na niemcowni to za mniej jak 3 koła na łapę to się nie wsiada ! Niech niemiecki dziad sam wsiada albo posadzi syna lub córkę albo żonę !" Nie znałaś tego tekstu? | 2 | ||
Jona
| Koczownik nie znałam tego tekstu ale wiem to od kierowców jak podpisuję WZ za paszę tak mówili kierowcy | |||
Jona
| to jest dziwne obojetne co napiszę same minusy | 1 | ||
~~~~~~~~~; ) | Jona Bo ten portaki jest Ze byle pryglup Cie ocenia nie na podstawie tego co piszesz tylko Jak masz na imie. Bez mozliwosci korekty. Ot co; ) | |||
ese
| Jona (2014-10-18 19:11:37) Koczownik przyjeżdza do mnie niemiecka spedycja z paszą i mają 2500 euro ale to zależy od regionu na terenach byłego NRD są takie pensje.. "- Ponieważ w "starych landach" wynagrodzenia są wyraźnie wyższe, więc można spokojnie przyjąć bez przekonania jakoś tutaj odbierane wynagrodzenia tam na poziomie 3500 euro. Tylko czy oni tam na pewno o tym wiedzą że tyle zarabiają.. | 1 | ||
BAGERA85
| ~ciapowaty (2014-10-18 17:14:07) Pocztowy, obejrzyj sobie relacje albo przeczytaj stenogram z posiedzenia Komisji Infrastruktury (nr 261) w dniu 23 lipca 2014r. z udziałem licznych przedstawicieli branży transportowej, to poznasz przecudnie lewitujących bereciarzy. Ciapowaty -czytałem ten stenogram od wczoraj bo tylko tyle mialem czasu. I powiem szczerze, ze Kucharski to IDIOTA, ten przedstawiciel NIBY kierowców, w ogóle całe te zebranie to farsa, w polsce dla kiermana nigdy nie bedzie lepiej. 20glosów za przewoznikami/przeds iębiorcami a w nich opowiesci, ze w europie nikt nie placi ryczałtów, ze to brak konkurencyjnosci, ze pan upadnie, ze pan bedzie zatrudnial ukraincow, ze pan bedzie samozatrudnienie uprawiał, ze pan ledwo co ciągnie i głos z drugiej strony KUCHARSKIEGO -TRAKTUJECIE KIEROWCE JAK PSA W BUDZIE CO Z MICHY JE. Potem strona przewoznikow powiedziala ze nikt nikogo nie traktuje jak psa, ze sie "PRZYJAZNIĄ" i tym zrobił z Kucharskiego IDIOTE. A gdzie jakas merytoryka, a gdzie jakies sensowne argumenty poparte faktami... | 1 | ||
BAGERA85
| Fakty: -na zachodzie nie ma ryczałtów, bo wiekszosc wynagrodzenia jest w podstawie, albo cale, gdzie srednie wynagrodzenie w unii to około 2000E brutto +plus dieta + socjal od panstwa -w polsce podstawa to 1680zl +dieta miedzynarodowa srednio 45E -nie ma zadnych dodatkow +socjalu od panstwa - w polsce bardzo często jest gola podstawa w ktorej są juz nadgodziny i praca w godzinach nocnych. Czemu kierowca sie o ryczałty? Bo robi to samo co jego kolega w hiszpani wloszech niemczech a dostaje za to 2, 5raza mniejsze wynagrodzenie i nie ma tu mowy o mowieniu ze wiele zawodów na zachodzie jest lepiej oplaca nizeli w polsce, dlatego obowiazuja polskie przeliczniki, bardzo czesto kierowcy nie wjezdzaja za polska granice z unii europejskiej i polske widza tylko i wylacznie przy powrocie do domu, są niczym emigranci, bo jedyne co polskie to dom i mało placący szef "będący na dorobku -kosztem swojego pracownika" - bo wytlumaczcie mi DLACZEGO nikt nie bierze pod uwage ze kierowca tez jest na dorobku, nie pracuje dla idei pracowania tylko dlatego zeby zarobic, postawic dom, splodzic dziecko i ZYC GODNIE JAK CZLOWIEK, dlaczego ten sam kierowca... | |||
~ciapowaty | Dla informacji: podajemy przykładowo kilka kwot brutto, ujętych w holenderskim CAO, należnych przeciętnie kierowcy międzynarodowemu: - miesięczna pensja podstawowa za 160 godzin pracy: euro 2 255, 79 - każda godzina pracy od poniedziałku do piątku powyżej 40 godzin pracy jest nadgodziną, czyli dodatkowo euro 16, 86 - każda godzina pracy w sobotę oznacza dodatkowe wynagrodzenie w kwocie 19, 46 euro oprócz pensji zasadniczej - każda godzina pracy w niedzielę oznacza dodatkowe wynagrodzenie w kwocie 25, 94 euro. Dodatkowo, w sytuacji, kiedy nie ma miejsca postoju/odpoczynku, kierowca ma prawo do wynagrodzenia kosztów własnych w wysokości 44, 40 euro na dobę. Jeśli chcesz się skontaktować ze związkiem zawodowym FNV Bondgenoten, prześlij nam mailem swój numer telefonu i nazwę przedsiębiorstwa, dla którego pracujesz: transport@bg. fnv. nl, lub wyślij to pocztą na adres: FNV Bondgenoten Transport en Logistiek, Leonard Springerlaan 23, 9700 CA Groningen, Nederland. | |||
BAGERA85
| Dlaczego ten sam kierowca jadący tą samą drogą, tą samą ciężarówką, biorący ładunki z tego samego miejsca i dostarczający je w to samo miejsce, będącym pracownikiem jak kazdy, będącym jako obywatel UNII EUROPEJSKIEJ, ale nie będący obywatelem NIEMIEC HISZPANI CZY WLOSZECH -nie ma prawa godnie zyc! Dziękuje bardzo, kto ma łep to niech sie uczy jezyków i wyjezdza z tej KPINY NAZYWANEJ POLSKĄ. Juz nie mam na mysli samych ryczałtów, bo to bylo do przewidzenia, ze sie to unormuje i znikną, ale o to, ze prawo kierowcy/pracownika w tym wypadku reprezentują idioci, a drugą strone reprezntują prawnicy z najwyższej półki, ktorzy swobodnie manipulują prawdą, ba! Nawet swobodnie tą prawde wygłaszają na zebraniach wsród rządzących i nie ma osob ktore to jakos sensownie rozbiją. Prawdy nie ma, wyjechala na dorobek. Racje jest, jak zawsze po stronie tego co ma wiecej, bo prawda biedna i nie ma sie jak obronic... Paranoja! | |||
~CezarY | Ale u nas nie stawek godzinowych i tu jest problem. Tutaj to mozna sobie gdybac i marzyc, nic po za tym. Tu nie chodzi tylko o kierowcę, ale o każdego pracownika w tym katolandziie | |||
~Denis Milani | Naprawdę chciałbyś w tym po*... nym kraju stawki godzinowe? Qoorwa, człowieku, połowy godzin byś nie doliczył. | |||
BAGERA85
| I no wlasnie o tym mowa, po co Holenderskiemu kierowcy ryczałty, skoro ma tak wysoką podstawe plus normalne rozliczenie godzin. Po co Holenderski pracodawca ma sobie dodatkowo komplikowac i tak niełatwy system rozliczen z pracownikiem jakimis ryczałtami. Po co SĄD ma przeprowadzac jakies bezsensowne rozprawy o ryczałtach i marnować przy tym mase PIENIĘDZY PODATNIKÓW. | |||
BAGERA85
| Jakby wszystko wbijal tak jak trzeba, a za kazdą nadliczbówke mial 50 i 100 to kazdy by chcial... | |||
BAGERA85
| Kieman na wywrotce ma 15zl za godzine ale podstawa juz jest w tych godzinach, nie zaleznie czy wyrobi 100 czy 300h w miesiacu to i tak przelicznik jest jeden, ale jakby mial za sobote 22, 5zl i za kazda godzine powyzej ósmej godziny i pozniej powyzej BODAJŻE 12tej 100% czyli 30zl za godzine pracy to CZY MIAŁBY ŹLE, no pewnie nie mialby zle, tylko BIEDNY PRACODAWCA BY SIE TAK SZYBKO NIE DORABIAŁ | |||
~Denis Milani | Bagera, fajny jesteś chłop, ale trochę niekumaty, Zadałeś pytanie po co Holendrzy mają... ? Polacy to robią, bo jak nie wiadomo o co chodzi, to chodzi o kasę. Im więcej składników, wskaźników, obliczeń, etc, tym można więcej wychachmęcić geldu od kierowcy. | |||
BAGERA85
| Nie prawda, jak wskazniki byly by jednolite to nikt by nie kombinował, ma byc tyle i kropka, a nie zawile prawo, furtki z kazdego rozliczenia, diety krajowe jezeli to nie jest budżetówka itp | |||
BAGERA85
| Stawka godzinowa na umowie i wszyscy wszystko wiedzą na czym stoją, a nie umowa 1680zl i dieta i koniec. | |||
BAGERA85
| To nie chodzi to ze nie kumam o co chodzi i czemu kierowca ma na umowie 1680zl, chodzi o to sku#wysynstwo i o to ze nawet Ci rządzący lobbują w strone pracodawców a strone kierowcy REPREZENTUJE IDIOTA KUCHARSKI. Tu nigdy nie bedzie lepiej. Za 100lat POLSKI PRACODAWCA TEZ BEDZIE NA DOROBKU i w imie tego ze skąs wziął pieniadze na otwarcie firmy i nikt mu nie pomógł (państwo) to moze sobie bezkarnie kroić swoich pracowników z podstaw wynagrodzeń i EMERYTUR. BO PAN NA DOROBKU DAJE ZAROBIC 1680ZL | |||
~ciapowaty | Nie pogadamy bo moderator już się obudził. | |||
~Denis Milani | Bagera, powtórzę raz jeszcze. System godzinowy w transporcie polskim się nigdy nie sprawdzi, za duże zagęszczenie złodzieja na liczbę firm. Załóżmy, że masz najniższą i dietę ( 30 euro ), wyjeżdżasz w poniedziałek rano, wracasz w sobotę po południu. W trasie jesteś średnio 25 dni, więc szef mówi wprowadzam stawkę godzinową. A więc jesteś w budzie około 550 godzin, szef ci daje 7, 70 zł za godzinę na rękę, w tym najniższa podstawa, a od najniższej ubezpieczenie i podatek. Razem masz tyle samo, jakbyś miał podstawę i diety, tylko, że tu masz twarde 25 dni, a wiec 3000 zł, a przy godzinach szef ci odliczy za spanie, za sranie, etc. A nawet jakbyś miał tylko za godziny pracy, czyli jazdę i zał- i rozładunki, to też by kantował, że za długo ładowałeś, rozładowywałeś, etc. Z grubsza tak to wychodzi. | |||
BAGERA85
| Albo to:zatrudniamy ponad 500. 000 chyba nie chcemy zeby poszli po zasilek do panstwa... Albo jestemy producentem 10% PKB polski -juz widze jak znikają dziadtransy uwalone ryczałtami i pozostaje nisza W RYNKU EUROPEJSKIM i taki REAL CARREFOUR TESCO LIDL biedni przerywają handel z polską bo nie ma im kto przywiesc ladunku z europy do polski... Juz widze jak wszystko drozeje i polska staje sie drugą federacją rosyjską gdzie pomarancze są deficytowe i mega drogie... To jak w dealerce narkotykami, zwijają 10 dealerów a na ich miejsce kolejne 100 przychodzi... | |||
BAGERA85
| Tu masz RACJE, kwestia tego zeby sie na to nie godzić. Tak jak teraz sie godza na km frachty diety urlopówki z gory, podpisywania czystych kartek papieru -gdzie pan pracodawca moze i kredyt na taką kartkę wziasc na takiego idiote. DZIEKI BOGU ZE MOZNA SWOBODNIE Z TEGO PO#EBANEGO KRAJU WYJECHAC ZAROBKOWO I NA STAŁE. |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.