ID: 153924
PKS Gdańsk-Oliwa SA z taborem EURO 6
ID: 153924
ID: 153924
17 nowych pojazdów ciężarowych z logo PKS Gdańsk-Oliwa wyjechało już na drogi.
17 nowych pojazdów ciężarowych z logo PKS Gdańsk-Oliwa wyjechało już na drogi.
~etransport.pl
Posty (19)
~Karol | ciekawe czemu nie w najwyzszych kabinach???:P aby dla nich taniej a kierowca niech siedzi w malej budzie nie ich Biznes :) ojjj | -1 | ||
~Tołdi | Dlatego nie w wersji Topline, bo nie! Jakby były Topline, to byś się pytał jeden z drugim, czemu motor rzędowy 400 koni zamiast Vka i min. 500 kucy! Albo czemu nie volvo, bo scania to przecież szajs, co nie. Itp, itd. Wszystko tylko skrytykować, marudzić, wyśmiać. Co za popaprany naród! | 3 | ||
~Robson | Karol bo u nich kierowcy 150cm w kapeluszu i w drewniakach, wyzsze nie potrzebne:) | |||
~swd | Tylko że ładna micha jeść nie da. | |||
~Dorge | Topline jest cięższy od Highline o 500kg. A różnica w cenie aż taka nie jest. | |||
~Koczownik | Karol - jesteś idiotą. Mówił ci już to ktoś? | 1 | ||
~terex | Koczownik, uzasadnij. Karol dobrze pisze. Dorge, czy nie pomyliłeś się o jedno zero? | |||
~Krzysztof z W. | Z powyższej sytuacji mozna wywnioskować, że chodziło o kasę. Nie liczy się komfort pracy i odpoczynku dla kierowcy, tylko zaoszczędzone 3-4 tysiące euro. A jakie znaczenie dla silnika 400 ma to, że skakanka będzie w HL czy TL? Żadne, dla szefa ma, bo opór mniejszy / problematyczne, ale nie tam / i tańsza w budzie, a dla Tołdiego hołd, że zauważył, że będą narzekać i TL nie pasuje do 400, ale do HL już tak. | 1 | ||
~terex | Co za bełkot. Z jednej strony piszą, że liczy się dla nich aspekt środowiskowy, a z drugiej, że średnia wieku ich floty to dwa lata. To ja się pytam - od kiedy proces produkcji pojazdów ciężarowych wpływa korzystnie na środowisko... ? | |||
~Krzysztof z W. | A co wpływa korzystnie? Na środowisko niekorzystnie wpływa już setka zwierząt z gatunku homo sapiens, a co dopiero produkcja maszyny, do której potrzeba prądu - węgiel, wody - zanieczyszczenia, stali - multum wszystkiego, plastiku - jeszcze gorzej, itd. | 1 | ||
~Przejęty | Przejętej strategii? - od kogo PKS przejmuje strategię? Część z samochodów... przedsiębiorstwo przyszłości za poprawne konstruowanie zdań raczej nagrody jakości nie zdobędzie! | |||
~braveheart | Oliwa to dziady a ich kierowcy na działalności tez dziady | |||
~olo | Flota ma średnio 2 lata bo jest na wynajmie i po 2 latach muszą oddawać gdy mieli swoje to auta miały i po 7 lat a co do kabiny jak najmniejsza bo taniej i wyposażenie podstawowe totalne minimum nawet night lock-ów nie montują bo szkoda kasy tak to dbają o kierowców w oliwie. | -1 | ||
radek22
| Nikt nikogo na siłę to pracy nie zagonił. Jak jednemu z drugim nie podoba się system zatrudnienia w PKS to szukaj roboty gdzie indziej. Po co komentujesz głupio i obrażasz innych, ja akuratnie jestem na działalności i jest mi z tym dobrze bo TAK CHCĘ. Dla mnie jest to bardziej korzystne | 1 | ||
radek22
| Tak dbają o kierowców jak kierowcy o samochody :) W środku smród, papierochy, pourywane zderzaki, błotniki, popękane obudowy lusterek w 2 letnich autach a WY się dziwicie że kupują najtańsze. Jeden "profesjonalista" w Dafie przykręcił WKRĘTEM centralnie na kokpicie puszkę po konserwie na papierochy. | 1 | ||
~asdasd | zaplace aktualnemu kierowcy Gdańsk-Oliwa za jednorazowa przysluge - proszę pisac na piotrekkkkk@o2. pl | |||
~Rysiek | Jeden "profesjonalista" w Dafie przykręcił WKRĘTEM centralnie na kokpicie puszkę po konserwie na papierochy. skoro nie ma popielniczki na wyposażeniu to sobie poradził | |||
~koltun | Patrzę na tą Firmę okiem profesjonalisty i oceniam ją wysoko na rynku transportowym, a znam ją długo ! | |||
~Rysiek | a poza tym to dziadownia skoro nie stać ich na zatrudnienie kierowców |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz