ID: 153668
Zawodowy Kierowca, wskazówki dla przyszłych kier
ID: 153668
ID: 153668
Witam. Interesuje się tym zawodem, nie mam z kim pogadać, interesuje mnie kilka rzeczy:
1. jak szeroka jest kabina, mam 186cm, fajnie było by się normalnie wyspać z wyprostowanymi nogami.
2. czy bardzo się nudzi podczas takiej jazdy, nie jestem raczej zbyt cierpliwym człowiekiem.
3. czy ten zawód jest odpowiedzialny? głosy są podzielone, wszystko ubezpieczone, jedni mówią że to taka harówa... , a drudzy że interesuje go tylko trzymanie kierownicy.
4. jak przyrosty tłłuszczu? nie chciał bym ważyć 120kg, po 10 latach.
5. znajomość mechaniki, nigdy nie miałem zbyt wiele wspólnego, cokolwiek co by się nie stało nie był bym w stanie określić co to za awaria? eliminuje?
6. Ogólnie jaka jest atmosfera w takiej pracy, co was najbardziej denerwuje w tym zawodzie, no i w ogóle pare zdań od was.
Proszę o wskazówki.
Witam. Interesuje się tym zawodem, nie mam z kim pogadać, interesuje mnie kilka rzeczy:
1. jak szeroka jest kabina, mam 186cm, fajnie było by się normalnie wyspać z wyprostowanymi nogami.
2. czy bardzo się nudzi podczas takiej jazdy, nie jestem raczej zbyt cierpliwym człowiekiem.
3. czy ten zawód jest odpowiedzialny? głosy są podzielone, wszystko ubezpieczone, jedni mówią że to taka harówa... , a drudzy że interesuje go tylko trzymanie kierownicy.
4. jak przyrosty tłłuszczu? nie chciał bym ważyć 120kg, po 10 latach.
5. znajomość mechaniki, nigdy nie miałem zbyt wiele wspólnego, cokolwiek co by się nie stało nie był bym w stanie określić co to za awaria? eliminuje?
6. Ogólnie jaka jest atmosfera w takiej pracy, co was najbardziej denerwuje w tym zawodzie, no i w ogóle pare zdań od was.
Proszę o wskazówki.
~xxxx*.29.87.126.threembb.co.uk
*.29.87.126.threembb.co.uk
Posty (112)
~prowokator | mnie wkurzało jedno. jak wychodziłem z autka, to przewożnik nakazał mi pod grożbą kary winansowej zabierać ze sobą koło kierownicy. do dzisiaj nie wiem dlaczego... | |||
1weber
| witam jezdzilem busami zrobilem uprawnienia bede jezdzil na c na karte jak jej uzywac tj wkladam w tacho i samo zapisuje jak rozpoczynac i jak konczyc pomoze ktos pozdrawiam | |||
zibi1906
| Podgląd konta 1weber1weber (2014-10-12 13:43:43) witam jezdzilem busami zrobilem uprawnienia bede jezdzil na c na karte jak jej uzywac tj wkladam w tacho i samo zapisuje jak rozpoczynac i jak konczyc pomoze ktos pozdrawiam Sa mo to się w życiu nic nie zrobi... niestety (a może "stety") | |||
1weber
| czyli jak ustawiam manualnie na jazde iak dojezdzam na rozladunek to mlotki wytlumacz krotko | |||
1weber
| czy musze robic wydruki codziennie czy jest to zapisane na karcie | |||
~ktosik | czyli czytaj, bo ilez razy mozna jedno i to samo tlumaczyc? chom ikuj. pl/Pracus/Aplikacje/ Dla+kierowcy/Instruk cje+tachografow+cyfr owych | |||
~ktosik | 1weber (2014-10-12 13:53:17) czyli jak ustawiam manualnie na jazde zrob tak i podaj nr konta a wplace ci 200zl | |||
~slimak | xxxx jeżeli miałbym wybierać: praca przy taśmie albo na budowie a zawód kierowcy oczywiście, że wybrałbym jazdę za fajerą. I prawdę mówiąc dlatego pracuję za kółkiem bo niestety lepszej roboty nie dane mi było na razie dostać. Jeżeli masz trochę oleju w głowie to dasz radę, ta praca tylko z zewnątrz wydaje się trudna. O naprawianiu auta samemu możesz zapomnieć (chyba że jeździsz w naprawdę dziadowskiej firmie). Jak napisali już inni to nie te czasy, że możesz coś samemu naprawić i jechać dalej. W sumie to lepiej spróbować niż nie i potem gdybać, że może jak bym wsiadł za kółko to byłoby lepiej. | |||
zibi1906
| Podgląd konta 1weber1weber (2014-10-12 13:53:17) czyli jak ustawiam manualnie na jazde iak dojezdzam na rozladunek to mlotki wytlumacz krotko Głosuj na TAK Głosuj na NIE Nie możesz poglądać zalogowanych użytkowników Zgłoś do moderacji Podgląd konta 1weber1weber (2014-10-12 14:13:38) czy musze robic wydruki codziennie czy jest to zapisane na karcie Jeśli praca to młotki (pauza jest tylko wtedy gdy kierowca w sposób DOWOLNY dysponuje swoim czasem). Wydruków nie musisz robić, wszystkie Twoje aktywność automatycznie zapisywane są na kk. | |||
~miro | ok, pytanie do znawców: myto niemcy jak długo jest wazne wykupione w stacjonarnym terminalu, chodzi mi np. o kontynuację jazdy po 9 lub 11 godzinnej pauzie?pozdrawiam | |||
zibi1906
| ~miro (2014-10-12 14:30:34) ok, pytanie do znawców: myto niemcy jak długo jest wazne wykupione w stacjonarnym terminalu, chodzi mi np. o kontynuację jazdy po 9 lub 11 godzinnej pauzie?pozdrawiam Informacja jest na "tikecie" | 2 | ||
~miro | zibi1906>raz jechałem i szef zabrał kwit, reszta albo na automacie albo na | |||
~miro | do 12 t, pytam nie chce niespodzianek, wykupie a tu trzba cos anulowac | |||
~kier | nie byłem nie jestem i nie będę kierowcą ale moje wskazówki po czytaniu wpisów to tylko trochę KULTURY i wystarczy Panowie internacjonały. | |||
zetek
| Wykup na krótszy odcinek autostrady. Jak masz dajmy na to załadunek bądż rozładunek w tym samym dniu, które to mogą się niespodziewanie przedłużyć, trafi się jeszcze dodatkowo korek, to krucho z czasem. Zatory drogowe w Niemczech nie należą do rzadkości. Masz dodatkową pomoc (przycisk) przy urządzeniu, gdy ręcznie wykupujesz, zawsze możesz anulować trasę. | |||
zibi1906
| ~miro (2014-10-12 14:38:43) zibi1906>raz jechałem i szef zabrał kwit, reszta albo na automacie albo na No i co ja "maluczki człowieczekj"mogę na to poradzić? Radzić nie chcę... ale proponuję zabierz szefowi "tiket", albo zmień szefa. No w końcu musisz wiedzieć na czym stoisz... lub do kiedy możesz jechać? | 1 | ||
~miro | niecodziennie kierowca jedzie odbierac samochod do niemiec, dzieki | |||
~ktosik | ale czytac umiesz? bo tam wszystko jest napisane | 1 | ||
~luki | Odnoszę wrażenie ze 90% osób tutaj na forum jest delikatnie nieogarnięta zadaja ba*alne pytania myto tacho itp co wy w ogóle robicie w transporcie?? Kto was zatrudnia?? Pogrom | 2 | ||
~miro | rzeczywiscie wiekszosc firm wykupuje myto z automatow stacjonarnych, zwlaszcza polskie firmy... | |||
~maro | Na każdym tickecie jest data i godzina ważności, około 4 godziny na 100 km, naliczane od zadeklarowanej godziny wjazdu. | 1 | ||
patjuve
| skoro nie jestes cierpliwy to ciezko bd!! | |||
~formil | Jest wiele ciezszych zawodow wiec nie ma co zawodzic z tego powodu. Zawod kierowcy stal sie ciezki kiedy kierowcom skonczono z hurtowymi kradziezami paliwa. Praca jest lekka tylko bokow wam brakuje. | |||
~xxxx | PATJUVE dzieki, nie lubie tez odpowiedzialnosci za kogos zasrany biznes gdzie placa gowniana pieniadze tylko na przezycie a oni mnie okradaja urwy *e i zbieraja krocie, powinni zostac rozstrzelani hitler wiedzial co sie z takimi trzeba zrobic. Lepiej nauczyc sie jezyka, za*aac 12h dostac takie same pieniadze, jak kierowca po 10 latach dosw. lub lepsze i miec spokoj po przepracowanej dniowce i tygodniu. | |||
~gość | Forum w stylu: mowa trawa święto lasu. | |||
patjuve
| WIdząc po twoich nie zbyt mądrych pytaniach, domyslam sie, ze pewnie chciałbys prace nie wymagająca żadnych zdolnosci, z wysiłkeim miała tyle wspolnego co piernik i wiatrak, a praca kierowcy wcale nie jest taka jaką sie wydaje ludzią z boku. Nie w siadasz w samochód osobowy i nie krecisz kółek na parkingu pod najblizsza biedronka. | |||
~XXXX | mialem raz kolege w klasie, szedl specjalnym programem, mial rozne zaswiadczenia ktore pomagaly mu byc lepiej traktowanym, problemy ze skladaniem liter w ostatniej klasie, i otrzymaniem promocji, ALE!!! jego pasja byly ciezarowki!!!na ktorych pracuje. powiedz mi co ty mozesz powiedziec o swoim zyciu, ze w spoleczenstwie niewolnikow ktorzy pracyja za ZERO lub wypruwaja sobie zyly aby normalnie zarobic, ty jestes zwyklym darmozjadem ktory wozi z punktu A do B a potem z powrotem do A, tylko dlatego ze nikt nie kontroluje samowolki cen za transport, i adekwatnego wynagrodzenia do wykonanej pracy??? Ale oczywiscie ze powiesz, jak to ciezko nie mamy, ile to czeba sie omeczyc, jaka to odpowiedzialnosc, i jakim madrym trzeba byc. A TWOJA MADROSC OGRANICZA SIE DO KOLKA, BO DO NICZEGO INNEGO SIE NIE NADAJESZ, NO ALE JAK WIDAC I NAWET OKRAGLE PROST KOLKO JEST DLA CIEBIE PROBLEMEM W ZYCIU... | |||
~co za naród zawistny | Jedna rada, ale za to ważna. Jak już będziesz kierowcą, to dla swego zdrowia psychicznego nie wchodź na forum ET. Czytanie i pisanie na tym forum doprowadza człowieka w szybkim tempie do przekonania, że jest nikim i nikim pozostanie. W wolnym czasie lepiej wziąć książkę, wejść na YT, obejrzeć jakiś fajny polski film z lat 50-80 i wstając rano, poczujesz że jesteś człowiekiem, a nie nikim. | |||
~odmulacz | A kim Ty chcialbys byc?Jestes zwyklym pracownikiem. A prowadzenie ciezarowki nie jest niczym nadzwyczajnym. Nie masz pomyslu na zycie i jestes nieudaczny to idziesz albo do armii albo do Policji albo na kierowce ciezarowki. | |||
~Denis Milani | Albo na posła lub senatora. |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.