ID: 152315
Przez rosyjskie embargo nie chcą robić prawa jazdy
ID: 152315
ID: 152315
Przez rosyjskie embargo na unijne produkty cierpią transportowcy. Pośrednio skutki tych problemów odczuwają również ośrodki egzaminowania kierowców.
Przez rosyjskie embargo na unijne produkty cierpią transportowcy. Pośrednio skutki tych problemów odczuwają również ośrodki egzaminowania kierowców.
~etransport.pl
Posty (100)
~Ja-! | aspect28 masz plusa. | |||
aspect28
| Ł ysy rozmawiamy o tym że pan redaktor podał złe powody braku kursantów w szkołach nauki jazdy jak i brak kierowców na rynku transportowym tym samym wprowadzając w błąd czytelników | |||
Ł ysy
| Po deficycie następuje nadpodaż, ceny spadają, ludzie ustawiają się w kolejkach po zasiłek. Przecież już to przerabialiście. Było rzucanie kluczykami, później usilne szukanie pracy. Wcześniej mieli kierowcy większe możliwości, dziś już ich nie ma. Europą targa putinowski kryzys / wielu jeszcze nie widzi /, zewnętrzną konkurencja tobi swoje. Pojawił się jeszcze jeden problem dla polskich szoferów. Zachód poznał ich profesjonalizm, mentalność. Plusów raczej nie widać. | |||
~separatysta | Ł ysy, a ty szybko biegnij za swą chlewnie gdzie twoje posznurkowane renaty stoją w pokrzywach bo tam ci rope spuszczają. | |||
Ł ysy
| Głównym powodem braku kandydatów do zawodu kierowcy jest brak ci do zattudniania leszczy po kursach. Teksty o wyrzeczeniach, trudach, poświęceniu trzymajvie na babcine imieniny. Sami siebie oszukujecie. W żadnym innym zawodzie prostym nie zarobicie takiej kasy. Nie straszcie argumentami wymienionymi wyżej. | |||
aspect28
| Ł ysy kierowcy to nie herbatniki żeby ich mierzyć ekonomicznymi epitetami które się mają się nijak do rzeczywistości, kij ma dwa końce a proc ma trzy czyli kierowców ubywa i ubywac będzie z kilku powodów, przytocze najważniejsze (emigracja na zachód europy kierowców chodzby z podstawowym językiem obcym i coraz mniej wymaganym ponieważ polaków mogących pracować w sektorach transportowych za granicami naszego utopijnego kraju masa, młodzi nie chcą pracować w tym zawodzie za psie pieniądze bez perspektyw na rozwój zawodowy czemu się nie dziwię, najniższe krajowe jako podstawy a w wielu przypadkach praca z km lub frach gdzie na taką umowę nie dostaną nawet żeazka na kredyt, młodzi już nie słuchają starych zepsutych do szpiku kości kierowców jaki to zawód (sic raczej zajęcie ) i dający godny zarobek (zarobek jak wcześniej napisałem ma się nijak do orki jaką trzeba wykonać i wyrzeczenia itd. nie wspominam już o przewoznikach którzy zajeżdżają sprzęt godząc sie na wykonywanie usług blisko kosztów lub poniżej | 1 | ||
~separatysta | aspect28 - kolega ł ysy to stary stetryczały dziad trans z przerosniętą prostatą, który ma swój świat, niemniej jednak stanowi swoisty folklor na tym forum. Jest skamieniałością minionej epoki. Zatrudnia szoferów bez jedynek z przodu i wszędzie widzi złodziei ropy. | |||
Ł ysy
| Jeżeli rzeczywiście nastąpi brak rąk do kręcenia kółkiem, ruszą kursy z UP. I koniec snów o potędze. Teksty o emigracji do Norwegii/ gospodarka 4 mln ludzi / zostawcie dla cioci. Niemcy, Włosi, Belgowie, Holendrzy, Francuzi już was wymieniają na Bułgarów, Rumunów. Pięć minut w zawodach prostych trwa bardzo krótko. | |||
~separatysta | Przecież ty kolego ł ysy leszczy po kursach nie zatrudniasz, to zatem kursy w UP to nie dla takiego magnata transportu jak ty. Pan Ł ysy Hrabia de Nędza nie wie juz co pisze. | |||
Ł ysy
| Jasne, nie zatrudniam. Dla głupków takich jak ty, u mnie jest klozet. | |||
aspect28
| Ł ysy jesteś pobudzony więc nasza rozmowa chyba nie będzie miała sensu. na siłę chcesz (nam, wam) wcisnąć swoje racje podparte swoimi życzeniami o masie kierowców którzy będą gotowi świadczyć pracę dla twojej firmy (a*alizując wpisy ludzie twierdzą że posiadasz działalność ) więc przyjmuję że prowadzisz działalność gospodarczą ale prawda wygląda zupełnie inaczej kierowców brak i będzie brak apropo norwegii (nikt o niej nie wspominał) rzeczywiście wielu kierowców decyduje sie na emigrację w tamtym kierunku i nie tylko kierowców bo na zachodzie jezdzi coraz wiecej naszych rodaków i nie prawdą jest że rumuni i bułgarzy polaków wygryzą ponieważ w całej europie brakuje kierowców ponieważ jak wcześniej wspomniałem a tym bardziej na zachodzie młodzi mają wywalone na tą robotę i mało kto się na nią decyduje i tego nie zmienią pobożne życzenia | |||
~świetlicowa | Ł ysy- kiedy ty *a zmądrzejesz 15 lat ta sama śpiewka - to już jest nudne wracaj do wyuczonego zawodu- bo transport zrył ci beret | |||
Ł ysy
| Zlatują się autorytety intelektualne i moralne. Wyżej wypowiedział się złodzien znany w całej okolicy. świetlicow, taki złodziej jak ty powinien siedzieć cicho. Jak widać chory kraj. | |||
Alex:-}
| Ł ysy, z UP? .. orły z UP? o czym Ty rozmawiasz? hahahahaha... wymieniają na Bułgarów i Rumunów... hahahaha... tak jak ten co wczoraj jechał z moim kolegą... hahahaha... i tyle go widziano ; -} | |||
Alex:-}
| Ł ysy, to żeś pocisnął... kolega waży 140 kg i weź to teraz zatrzymaj, żeby tarzając się ze śmiechu po podłodze, mebli nie porozbijał... ; -} | |||
~kiero | Rozmawiałem ostatnio na załadunku z operatorem widlaka. Pytał o zarobki, powiedziałem że w granicy 5 tyś, powiedział że woli swoje 2700 netto na wózku. | |||
Ł ysy
| Kiero. W jakiej to firmie było? | |||
Ł ysy
| Czy w tej samej, w której cieć zarabia 2500 zł? | 1 | ||
~kiero | Nie wiem ile tam cieć zarabia, ale firma zajmuje się produkcją kosemetyków, ładowałem do niemiec.. Ciecie w takich firmach z reguły pracują w firmach z zewnątrz. | |||
Ł ysy
| kiero. Dobry kit zalewasz. | |||
~Ja-! | kit to trza pokostem, żeby zmiękł. | |||
~stary | lysy na romkach juz sie poznali zalatwili stadlera i ciebie tez zrobia w bambuko | |||
Ł ysy
| stary. Ile firm poznało się na polskich kierowcach? W jednej z holenderskich firm kradliście tony paliwa. | 2 | ||
Ł ysy
| Mowa o Heisterkamp. | |||
~Tom | Lysy jakby kradli tony to juz dawno by zbankrutowali prosze cię o rozsadne wypowiedzi zastanów się kończą sie dobre czasy transportowców zaniżyli stawki niech cierpią może kiedyś będzie normalnie dla wszystkich i tyle | |||
~ciapowaty | Nie wiem jak to będzie z kierowcami, ale najdalej za 10 lat zabraknie w Polsce rąk do pracy. Dane demograficzne nie pozostawiają cienia wątpliwości. | |||
~magazynier | Witam koledzy maja racje, teraz jak ktos zrobi prawko CE to leci zaraz na zachod biora bez doswiadczenia. Mam kwity o moge jezdzic w kazdej chwili ale kase jaka proponja to zenada za ta odpowiedzialnosc do tego zrobienie z wlasnej kasy kwitow to okolo 8 tys. Znalazlem prace na magazynie przy stali i mam 3800 brutto plus 300 premii, wiec po co isc dymac za 3500 jako kiero na kraju. Firme w ktorej pracuje obsuguje pewien jegomosc i ma 16 skladow z czego chyba 5 albo 6 stoi na placu nie ma kto jezdzic, zalatilem kumplowi robote u niego bo nie mial doswiadczenia to pojechal dwa razy na poznan i dal sobie spokoj, teraz jezdzi od miesiaca w Niemczech 8, 5 euro/ h+18 euro dieta i zero magnesow i stresu. Pozdrawiam kierowcow magazynier | |||
~magazynier | Dodam jeszcze ze pracuje zemna 3 chlopakow co maja tez prawko i maja takie zdanie jak wiekszosc tu wypowiada jako mlodzi kolesie bo nie msja jeszcze yrzydziestki leja na robote jako kierowca ciezarowki | |||
~ex heisterkamp | do guru biznesu skoro bylismy i jestesmy beznadziejni czemu heisterkamp nie odworocil sie od polakow nie przeszedl na romków ew inne nacje. . wiesz czemu ty wielki transportowcu.. bo nizej sie nie da jestesmy kompromisem gulden nie pojdzie tam jezdzic a rumuny nie daja rade a ty i twe czcze gadanie nijak sie ma do rzeczywistosci biuro jest w szczecinie i gdyby nie polscy kierowcy to firma by polowe aut mpostawila pod plotem ew sprzedala takim potentatom jak ty... a odwrocic to mega sie twoi pgrowcy co za miche ryzu jezdza wybornymi autami ty pribaltykowcu smiech na sali | |||
~separatysta | Ł ysy ty jestes spalony. Pozostało ci mierzenie stanu poziomu ropy kijem od szczotki w twoich zardzewiałych renatach. Idz lepiej pokosic pokrzywy za chlewnią. |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.