ID: 150123
Grzeje się tylny most??
ID: 150123
ID: 150123
Witam
Chodzi o Man-a TGL 7. 150, przebieg 200 tys. 2007r. robie nim raczej krotnie trasy max 50 km w jedna strone, caly dzien max. 200 km. po przejechaniu tych 50 km most jest goracy az nie mozna dotknac "slychac jak rozgrzana stal pyka jak stygnie" z zaladunkiem zazwyczaj auto przeladowane.
Sprawdzalem stan oleju jest OK, chodz musialbym go juz okresowo wymienic, pol roku temu pekl mi resor, mialem tylko jedno pioru z tylu, dolozylem drugie, auto na wysokosc jest takie same, po zaladunku nie obniza sie tak jak z jednym piorem, czy to moze byc powod ze przy obciazonym, nadobciazonym ! samochodzie walek atakujacy jest troche wyzej niz zwykle i kat jest inny z talerzem w dyferencjale niz na jednym piorze dlatego sie grzeje?
gdy wzmacnialem, wymienialem pioro, oczywiscie musialem grzac ostro strzemiona aby puscily, moglem uszkodzic cos w moscie, jakies lozysko, mogl sie zrobic smar z oleju i nie ma smarowania??
(uszkodzilem np. czujnik abs, przepalilem izolacje kabla i nie dziala abs, musze wymienic czujnik)
nie slychac w moscie nie pokojacyh oglosow, auto zachowuje sie normalnie tylko czasami troche smierdzi wlasnie w okolicach tylego mostu i te grzanie, na krotszych dystansach i min. ciezarem tak sie nie grzeje, moze nie zdazy!
Prosze o jakies wskazowki bo nie wiem od czego zaczac i gdzie grzebac??
Witam
Chodzi o Man-a TGL 7. 150, przebieg 200 tys. 2007r. robie nim raczej krotnie trasy max 50 km w jedna strone, caly dzien max. 200 km. po przejechaniu tych 50 km most jest goracy az nie mozna dotknac "slychac jak rozgrzana stal pyka jak stygnie" z zaladunkiem zazwyczaj auto przeladowane.
Sprawdzalem stan oleju jest OK, chodz musialbym go juz okresowo wymienic, pol roku temu pekl mi resor, mialem tylko jedno pioru z tylu, dolozylem drugie, auto na wysokosc jest takie same, po zaladunku nie obniza sie tak jak z jednym piorem, czy to moze byc powod ze przy obciazonym, nadobciazonym ! samochodzie walek atakujacy jest troche wyzej niz zwykle i kat jest inny z talerzem w dyferencjale niz na jednym piorze dlatego sie grzeje?
gdy wzmacnialem, wymienialem pioro, oczywiscie musialem grzac ostro strzemiona aby puscily, moglem uszkodzic cos w moscie, jakies lozysko, mogl sie zrobic smar z oleju i nie ma smarowania??
(uszkodzilem np. czujnik abs, przepalilem izolacje kabla i nie dziala abs, musze wymienic czujnik)
nie slychac w moscie nie pokojacyh oglosow, auto zachowuje sie normalnie tylko czasami troche smierdzi wlasnie w okolicach tylego mostu i te grzanie, na krotszych dystansach i min. ciezarem tak sie nie grzeje, moze nie zdazy!
Prosze o jakies wskazowki bo nie wiem od czego zaczac i gdzie grzebac??
Posty (7)
hondacbr600rr
| jak w temacie... | |||
Assad
| jak odpowiedzieć (pomóc) komuś kto ma tak skomplikowany nick. Sam utrudnia sobie życie i chce aby inni pomogli mu rozwiązać jego problemy. Nie wystarczyłoby honda lub cbr? ? | |||
max-daf
| Grzeje się w jakich miejscach na piascie czy sama główka mostu. Bo jak słyszysz tylko trzaski i pykania po zatrzymaniu się to raczej stawiał bym na hamulce. | |||
kris_pi
| Czlowieku albo jestes tempy albo blondyn jak przeladowujesz auto to jak ma Ci sie nie grzac a tymbardziej jak Ci resor strzelil to ladnie dowalasz, jeździj tak dalej to Ci kola odpadną moze wtedy pomyslisz co robisz. Brak słow, i potem transport sie nie oplaca jak robicie 2 roboty za 1 kase i naprawy np. resora a i czekają cie jeszcze wieksze wydatki zwiazane z mostem | |||
hondacbr600rr
| zycze wam utraty cieplych posadek i kupno kamaza lub mana z dodatkowymi piorami | |||
dick
| Popieram puchatka, tylko dobierz odpowiednie przełożenie. W Kamazach najszybszy most ma na wałku atakującym 12 zębów i 50 na kole zębatym, Nie zakładaj ataku na 14 zębów i koła na 47 bo możesz nie zdążyć załadować i rozładować. :) |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.