ID: 149888
DEKLARACJA SUMIENIA KIEROWCÓW
ID: 149888
ID: 149888
Deklaracja sumienia
My, kierowcy firm transportowych RP, przyrzekamy rzetelnie pełnić swą powinność kierowcy, dążyć do doskonalenia osobowego w duchu ewangelicznym, mając na względzie dobro firmy:
Zobowiązujem y się:
1. Dostaw terminowych frachtów
2. Nie rozkradać przewożonego towaru
3. Nie rozkradać szefowi paliwa
4. Pilnowania auta i ładunku w godzinach nocnych
5. Sumiennie wykonywać załadunki i rozładunki
6. Dbania o stan techniczny auta
7. Nie jeździć na magnesie
8. Poszanowania godności osobistej swojego szefa za to, że dał nam pracę
Deklaracja sumienia
My, kierowcy firm transportowych RP, przyrzekamy rzetelnie pełnić swą powinność kierowcy, dążyć do doskonalenia osobowego w duchu ewangelicznym, mając na względzie dobro firmy:
Zobowiązujem y się:
1. Dostaw terminowych frachtów
2. Nie rozkradać przewożonego towaru
3. Nie rozkradać szefowi paliwa
4. Pilnowania auta i ładunku w godzinach nocnych
5. Sumiennie wykonywać załadunki i rozładunki
6. Dbania o stan techniczny auta
7. Nie jeździć na magnesie
8. Poszanowania godności osobistej swojego szefa za to, że dał nam pracę
~Dziadtrans*.113.41.73
*.113.41.73
Posty (150)
~k-u | W czym problem ! | |||
~711 | Wolf - wciskasz dyzur i co? Pisalem ze WYNAGRODZENIE za dyzur wlicza sie bez problemow w podstawe, nawet ta najnizsza, wiec jaka to roznica w twoim rozumowaniu skoro extra kasy za to nie ma?! Wiecej pprad co jest co nie ma sensu przytaczac bo nie masz bladego pojecia o papierologii w swoim fachu widze | |||
Romek
| A gdzie w deklaracji dzień święty święcić? | |||
~wolf | do 711 Podczas pełnienia dyżuru, możliwe są dwie sytuacje: -pierws za, gdy pracownik nie świadczy pracy, a jedynie pozostaje w gotowości do jej świadczenia. Wówczas czas dyżuru nie wlicza się do czasu pracy. Dyżur nie może jednak naruszać prawa pracownika do odpoczynku, uregulowanego w art. 132 i 133 k. p. -druga, gdy pracownik podczas dyżuru wykonuje dodatkowe czynności na rzec pracodawcy w interesie zakładu pracy. Godziny efektywnej pracy podczas dyżuru wliczają się do czasu pracy. Jeżeli pracownik świadczy pracę po zakończeniu dniówki roboczej, czyli godziny efektywnej pracy przekraczają normy czasu danego pracownika, to są one wówczas rozliczane jak godziny nadliczbowe. jaeszcze raz powtarzam nie rób ludziom wody z mózgu | |||
~wolf | jechałe wczesniej 9 godzin lub wczesniej miałem jak ty to okreslasz dyzur i potem jade 9 godzin to moj dyzur musisz rozliczyć jako nadgodziny nie ma innej opcji | |||
~czesiek | ... jeszcze tutaj niema tego IMBECYLA ł ysego prowadzącego KONWERSACJE SAM z SOBA... , od spania z KOTEM MUZG mu się POPI/ERDO/LIŁ... | -1 | ||
~711 | Wolf coz moge powiedziec - wiesz wszystko o wszystkim - zakladaj firme i nie badz dziadtransem - beda walic drzwiami i oknami. Ewentualnie zakladaj kancelarie i trzep kase z porad dla dziadkierowcow okradanych przed dziadtransy. Trzymam kciuki ; ) | |||
~kierowca | łysy to frajer | |||
~711 | aa... tylko ze na twoja logike tyrasz dzien w dzien min 13 jak nie 15h, zostaje ci bardzo niewiele na toalete czy gotowanie, choc pewnie jestes z tych co dieta to zwrot kosztow i stolujesz sie na sniadanie/obiad/kola cje w restauracji... pytanie jak udaje ci sie 3 razy dziennie takie znalezc "po drodze" i miec czas oczekiwac na posilek. Choc w sumie zapewne tacho winno wowczas stac na mlotkach alno dyzurze w koncu "pozostajesz w gotowosci" Ehh gdzie te czasy kiedy zawod kierowcy byl dla mezczyzn a nie dla roszczeniowych chlopcow | |||
~Sergiej-TG | ~wolf, to jak w takim razie powinno się rejestrować oczekiwanie na rozładunek, załadunek? | |||
~wolf | siergiej masz awizo na rozładunek powiedzmy ósmą rano jestes o czasie i czekasz powiedzmy 3 godziny to ja sie pytam kierowca jest tam dla własnej przyjemnosci? czy też powinien miec za to zapłacone chocby nawet pod stołem? | |||
~711 | Kogo "nas" o kim ty piszesz?! Czlowieku jeczysz jak magazynier w poludniowych wloszech ze sie sjesta skonczyla i musi ladowac w upale. Zmien fach albo zakladaj swoj nip i zarabiaj miliony!! Cytujesz paragrafy i ich zrozumiec nie potrafisz 69h to 9h nadgodzin? Sam napisales ze max 60h na tydzien i to w zalozeniu ze kolejne tygod ie beda mialy znaczmie mniej zeby sredniotygodniowo nie bylo wiecej niz 48 a teraz piszesz ze 69 to 9h nadgodzin. Niestety to nadal 29h nadgodzin Jest tylko JEDEN maly szczegol - to przepisy do prac"stacjonarnych", a praca kierowcy jest troche bardziej zlozona. Jakbys wykazal minimum logiki to zauwazylbys ze rozporzadzenie 561 stoi defacto w sprzecznosci z polskim kodeksem pracy, w szczegolnosci z wymiarem godzin pracy. Jakby kazdy chlopaczek placzek uwazajacy sie za kierowce jeczal jak ty to bys mial puste polki w sklepie Naprawde zmien fach bo w tym sie krzywdzisz | |||
~Koczownik | 711- przemawiasz do de-bili. Słowo uznania. Chwała ! | |||
~Sergiej-TG | ~wolf (2014-08-05 21:40:44) siergiej masz awizo na rozładunek powiedzmy ósmą rano jestes o czasie i czekasz powiedzmy 3 godziny to ja sie pytam kierowca jest tam dla własnej przyjemnosci? czy też powinien miec za to zapłacone chocby nawet pod stołem? no i właśnie... stoisz na "łóżku" czy dyspozycyjności, czy "młotkach"??? | |||
~wolf | Należy jednak pamiętać, że odnośnie pracy kierowcy nie tylko stosujemy rozporządzenie 561/2006, ale również inne akty prawne, w szczególności ustawę o czasie pracy kierowców oraz Kodeks Pracy. Te ostatnie jako normę pozwalają przyjąć 8 bądź 10 godzin pracy na dobę, zaś pozostałe godziny traktowane powinny być jako praca w nadgodzinach. Ponieważ te ostatnie kwestie podlegają kontroli wyłącznie Państwowej Inspekcji Pracy, priorytetem większości kierowców jest jednak głównie przestrzeganie norm rozporządzenia 561/2006, których naruszenie powoduje bardzo poważne konsekwencje finansowe i to w niemal wszystkich krajach Europy. W rozporządzeniu 561/2006 wprowadzono bezpośrednie ograniczenie związane nie tylko z czasem jazdy, ale także pracy - Maksymalny tygodniowy czas prowadzenia nie może przekroczyć 56 godzin jazdy z zastrzeżeniem, że musi to się zawierać w maksymalnie 60 godzinach pracy. | |||
~wolf | do 711 dlatego napisałem ze jesli juz kreatywnie rozliczysz moje godziny to za 9 godzin musisz mi zapłacic jak za nadgodziny chocby pod stołem gdzie juz tych 9 nie powinno byc czego tu nie rozumiesz? | |||
~wolf | siergiej oczywiscie ze na młotkach bo to moja praca, i po to aby z dziadtransemnie miec w sadzie problemóm z kasą jak miniebedzie wyplacał tego naco siezemna umówił poniał? | |||
~711 | Bardziej niz ty kretywnie liczysz swoja prace sie nie da. Idz do polityki, nadajesz sie na nic nie robiacego teoretyka | |||
~Tir | wolf. Wielu kierofczyków po ogłoszeniu wyroku o zapłatę należnych poborów miało problemy z prokuratorem. Powodem spotkań w prokuraturze był specyficzny sposób posługiwania się selektorem tachografu. | |||
~Koczownik | Fałszowanie czasu pracy (dorabianie młotkami) wychwycone na monitoringu i można zabeczeć. U nas ostatnio jeden de-bil rysował młotki i udawał, że pracuje. Wyszło, że nie był nawet na naczepie i podpisał cmr z niezgodną ilością towaru. Wniosek - pracował gębą w kabinie na wyrze. Jest już po pierwszym przesłuchaniu na Policji. Generalnie beknie za towar i fałszowanie zapisów. Oczywiście po wyroku i zamknięciu sprawy koopa w zad. | |||
BAGERA85
| Ta jasne, monitoring go wychwycil, CBŚ jeszcze pewnie przylecial helikopterem bo mieli podlaczenie do monitoringu z halą na zaladunku, sam minister transportu z* kierowce ze wpisal mlotek jak spal, przesluc*e go komendant glowny policji (bo to takie wazne przesluchanie) | |||
BAGERA85
| KIEROWCA pewnie dostanie dozywocie za falszowanie cmr-u i nie wyplaci sie za wyrzadzone szkody, on i jego dzieci na 3 pokolenia w przod beda pracowac u Koczownika na zestawach odrabiajac straty taty dziadka i pradziadka hehehehehhe... To jest najlepsza rozrywka czytanie tych postow | |||
BAGERA85
| Wolf, dobrze gadasz, tylko to klocenie sie z najmadrzejszymi to bez sensu wiekszego jest, nawet jak upublicznisz ze masz racje to i tak beda z ciebie de*ila probowali zrobic... szkoda czasu, ja bym na twoim miejscu martwil sie tylko twoja osoba i zlewal oomagane komukolwiek, wez takiego siergieja co mu odpowiedziales na jego pytanie, to jak on jest kierowca i nie wie co ma wbijac jak czeka na zaladunek to pomysl sobie ile on jeszcze rzeczy nie wie, a powinien wiedziec i pomnoz to przez ilosc dziesiatektysiecy kierowcow... | |||
BAGERA85
| Moim zdaniem boksowanie sie na forum jest bez sensu, szefowie dobrze wiedza jakie sa przepisy, jakie jest prawo i jak to powinno wygladac, ale ze pracuja z de*ilami co sie dobrze wyslowic nie moga to korzystaja i wcale sie im juz nie dziwie, kazdy chce jak najwiecej miec, a skoro sa barany co sie godza pracowac na akich zlych czy dobrych warunkach to korzystaja i zrobil by to kazdy kierowca jakby byl na ich miejscu... | |||
~711 | bagera i wolf - widze w was prze-potencjal :) POWODZENIA !! | |||
Sergiej-TG
| Podgląd konta BAGERA85BAGERA85 (2014-08-06 12:00:19) " (... ) wez takiego siergieja co mu odpowiedziales na jego pytanie, to jak on jest kierowca i nie wie co ma wbijac jak czeka na zaladunek to pomysl sobie ile on jeszcze rzeczy nie wie, a powinien wiedziec" ja to wiem... i wiem nawet więcej od ciebie :) kiedy na rozładunku/ załadunku stosować inną pracę ia kiedy dyspozycyjność... zdziwiony? bo młody... :) nie oceniaj innych, jak kogoś nie znasz... ale to takie typowe dla polskiego kierowcy - "najmundrzejszy" na parkingu, dlatego też staję jak najdalej od innych... bylebym ich nie widział i głupot nie musiał słuchać... | |||
BAGERA85
| Siergiej, to nie chodziło o to, żeby Cie urazić czy się wymądrzyć itp, to był tylko przykład... PRZEPRASZAM jeśli Cie uraziłem, wcale nie uważam się znawce tematu itp itd. 711 a ja w Tobie widze cFanego szefika, co dopóki ma racje to równa wszystkich z ziemią, a jak nie ma racji i ktoś mu to udowadnia podpierając się przepisami prawa to odkręca kota ogonem, problem w tym ze dobrze maskujesz i wiekszość kierowców daje się tobie nabrać... | |||
~hans | Jude raus | |||
~astrolog | siema nieroby wlasnie wróciłem z pracy w szwajcarii dzis miałem dyzur jako hoffahrer | |||
BAGERA85
| Siema nierobie co tam słychać? |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.