Josephs.ScotBorowiak Properties LtdToll House Properties Ltd

Dlaczego brak pracodawców, ktorzy są profesjonal

ID: 149048


Dlaczego brak pracodawców, ktorzy są profesjonalistami? Zawód kierowcy to jakaś patologia. Kierowca jest traktowany przez ludzi jak nikt, jak zwykły robotnik, a wykonuje całą pracę. Już widzę jakiegoś urzędasa po "europeistyce" i innych sztucznych studiach, jak jedzie takim zestawem. Do tego zawodu trzeba mieć najpierw dużo w głowie, inaczej zabije siebie oraz innych. Zarobki? Każdy ma inne ja jeszcze dobrych nie widziałem. Dlaczego tak ciężko znaleźć pracodawcę, którzy zaleje mnie jazdą i dobrze za to zapłaci? Dlaczego ludzie nie rozumieją, że ktoś chce jeździć za trzech, bo chce się dorobić, chce cięzko uczciwie pracować, ale dostawać za to godną zapłatę. Nie ma już pracodawców, którzy mogą nazywać się profesjonalistami. Wyzyskać i zapłacić groszę to ich domena. I jak tutaj odlozyć na własny zestaw? jazda dla kogoś się nie opłaca. A w kurierce to już w ogóle nawet nie ma co komentować.

~zawodowiec
*.59.248.13

Posty (60)

~zawodowiec
jak w temacie...
~spedytor
Dlaczego brak kierowców, którzy sa profesjonalistami? Jak przy takim braku wywindowac firmę na szczyt profesjonalizmu? Nie da się, bo nie ma na rynku szoferów mądrych, obytych, inteligentnych o dożych umiejętnościach.
bawół
spedytor
mam nadzieję, że słowo " dożych" to zwykła literówka, bo jeśli nie to strach pracować pod Tobą
~zawodowiec
Spedytor, a według ciebie jaki powinien być profesjonalny kierowca? Według mnie jedną z najważniejszych umiejętności takiego kierowcy jest jak najszybsze dojechanie do celu.

-1

bawół
czy aby na pewno najszybszy dojazd do celu jest gwarancją profesjonalizmu?
~Piter
a spedytorow poukladanych to wogole nie ma
bawół
znam kolesia, (szybki na niego mówią), który faktycznie dojeżdża zawsze na czas a nawet przed czasem ale nie ma miesiąca, żeby czegoś nie urwał lub nie zahaczył. Czy On jest profesjonalistą?
~pocztowy:)
Aby zostać zawodowym kierowcą, trzeba spełnić wiele wymogów formalnych. Jeśli komuś wydaje się, że wystarczy uzyskać odpowiednią kategorię prawa jazdy, jest w błędzie. Oprócz ukończenia kursu i zdania egzaminu na prawo jazdy kategorii C+E, należy ukończyć kurs kwalifikacji wstępnej (lub wstępnej przyspieszonej) obejmujący zagadnienia związane m. in. z zagrożeniami związanymi z wykonywanym zawodem, optymalizacją zużycia paliwa, czy bezpiecznym mocowaniem ładunku, a jeśli planujemy przewozić towary niebezpieczne, należy również ukończyć kurs ADR.

2

~zawodowiec
Dlaczego nie dacie kierowcom tyle pracy, żeby mogli zarobić ponad 10tys na miesiąc?
~pocztowy:)
Oprócz uprawnień do kierowania pojazdami i przewozu towarów określonego rodzaju, należy posiadać odpowiednie uwarunkowania fizyczne i psychiczne. Każdy, kto chce pracować w transporcie drogowym jako kierowca, musi przejść badania lekarskie oraz testy psychologiczne. Podczas badań lekarskich zwraca się szczególną uwagę, czy kandydat nie ma problemów ze wzrokiem, słuchem, układem krążenia, cukrzycą, narządem równowagi. Testy psychologiczne z kolei sprawdzają m. in. poziom inteligencji, koncentracji, czas reakcji, służą także określeniu temperamentu i cech osobowości kandydata na kierowcę. Zawodowy kierowca myślący o stałej pracy w transporcie drogowym musi wykazywać się dużą podzielnością uwagi, dobrą koncentracją, powinien być odporny psychicznie oraz potrafić radzić sobie ze stresem. Oczywiście oprócz tego wszystkiego musi to być osoba, która zniesie długą rozłąkę z bliskimi, życie na walizkach i średnio komfortowe warunki życia w podróży (sen w samochodzie na parkingu lub w tanim motelu, wyżywienie w formie konserw lub obiady w tanich przydrożnych barach).

1

~pocztowy:)
Oprócz uzyskania niezbędnych kwalifikacji oraz posiadania odpowiednich cech osobowościowych, kierowca musi dbać o utrzymanie zdobytych uprawnień. Formalności związane z transportem drogowym są pod tym względem nieubłagane: kierowca zawodowy co 5 lat musi uczestniczyć w szkoleniu okresowym, składającym się z 35 godzin wykładów.

1

~pocztowy:)
To wszystko po to, by móc pracować w transporcie krajowym i międzynarodowym, nie stwarzając zagrożenia dla siebie, ani dla innych uczestników ruchu drogowego. Warto przejść przez te wszystkie trudności, by móc cieszyć się stałą posadą, atrakcyjnym wynagrodzeniem i możliwością zobaczenia kawałka świata.

1

bawół
pocztowy
będziesz cały ten artykuł wklejał?
bawół
a jednak :)
~pocztowy:)
1680 zł Brutto bez nadgodzin i innych należnych Dodatków???

Oto jest Obraz wyzysku Profesjonalistów w tym Dzikim Kraju:)
~zawodowiec
Ważniejsza od mechaniki i to milion razy jest umiejętność jazdy.
~zawodowiec
Na międzynarodówkę 3/1 za mniej jak 5500 nie ma co wsiadać, a to i tak za mało. Pracodawca, który da duzo pracy za dużo pieniędzy nie istnieje
~astrolog
pocztowy sam to skleciłes czy wkleiłes? ale prawde piszesz
bawół
~zawodowiec
(2014-07-15 20:53:25) Ważniejsza od mechaniki i to milion razy jest umiejętność jazdy.



nie zawsze, kiedyś na rozmowie kwalifikacyjnej pierwsze pytanie jakie usłyszałem to " co pan umisz naprawić?"
dokładni e tak brzmiało tam nie ma błędu
~zawodowiec
Więc ja bym mu odpowiedział, że nic nie umiem naprawić bo od tego jest serwis, ale za to umiem jeździć na wysokim poziomie.
bawół
zatkało mnie wtedy trochę, powiedziałem, że remontu silnika nie zrobię na drodze, i chyba pomyliłem drzwi bo ja szukam pracy jako kierowca a nie mechanik.
~FELEK
swieta racja dziad trans panicznie boi sie konkurencji oto CALA PRAWDA

1

~Ł ysy
O profesjonaliźmie kierowców wypowiada się największy przygłup na forum.
Paranoja.

1

~Ł ysy
zawodowiec. Zejdz chłopcze na ziemię. W kraju, w którym 80% ludzi zarabia w granicach 2000zł robol chce 10000 zł.
Tak trzymaj.

1

jacek-kuba
kierowca, samolotu, statku -to elita a kierowca zestawu czy autokaru to robol-smutne, że tak mówi pracodawca. Właściciel floty, lotniska to elita -pracodawca z 2 złomami na drutach -to prawdziwy robol
chohlik
-Lysy-dobrzy kierowcy nawet w polskich firmach maja juz ponad 7 tysi na miesiac... mowie o firmach a nie o dziadach-dziady to tacy idjoci dorabiajacy spedycje... a wiadomo-miernota bedzie dorabiac dziada za 3 tysi na miesiac... proste...
~zawodowiec
Kierowca to dla ciebie robol? hahaha Jak ty łysy słyszałem, że za 2zł za kilometr jeździsz zestawem. Wyjdź stąd, wyjdź stąd. Jesteś dla mnie nikim

-2

~sid
profesjonalistów nie brakuje po prostu dziadtransow na nich nie stać wola smierdzacych pijakow za 1680zl
~silwio
~Ł ysy
(2014-07-16 03:24:34) zawodowiec. Zejdz chłopcze na ziemię. W kraju, w którym 80% ludzi zarabia w granicach 2000zł robol chce 10000 zł.
Tak trzymaj.

Ot i "profesjonalista"pow iedział co wiedział:) :) :). (nie mylić go z robolem).
~R2D2
Zawodowiec zacznij na swoim i zobacz ile ci zostaje. Wtedy się wypowiadaj.

2

Odpowiedzialność

Novemedia Ltd nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych tutaj ofert, postów i wątków. Osoby zamieszczające treści naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Powyższy adres IP będzie przekazany uprawnionym organom Państwa w przypadku naruszenia prawa. Zastrzegamy sobie prawo do nie publikowania jakichkolwiek treści bez podania przyczyny.

Twój adres IP: 3.147.89.16

Dodaj
Anuluj

Opcje - szybkie linki

Wątki Admina

TOP 20 - przez was wybrane

OSTATNIO KOMENTOWANE

ZOBACZ TEŻ

Zakazy ruchu dla ciężarówek w Europie na rok 2024
trafficban.com
Przepisy kuchni kierowców - do przygotowania w trasie lub przed wyjazdem
Kuchnia kierowcy

Sprawdź dobre parkingi w Europie
Dobry parking

Warunki przejazdu na drogach w Polsce
Drogi w Polsce
Photo by Josh Hild from Pexels