ID: 147069
Polska przeciw pomysłom Francji
ID: 147069
ID: 147069
Francja chce ujednolicenia przepisów socjalnych w przewozie drogowym. Polska jest przeciw, bo zaszkodziłoby to konkurencyjności naszego sektora transportowego i byłoby tragedią dla wielu przewoźników - uważa wiceminister infrastruktury i rozwoju Zbigniew Klepacki.
Francja chce ujednolicenia przepisów socjalnych w przewozie drogowym. Polska jest przeciw, bo zaszkodziłoby to konkurencyjności naszego sektora transportowego i byłoby tragedią dla wielu przewoźników - uważa wiceminister infrastruktury i rozwoju Zbigniew Klepacki.
~etransport.pl
Posty (504)
~g@pa | wietnamczyk, twe skrzywienie zawodowe zdaje się napędzać tobie posłuchu. Miło że masz to co facet mieć powinien.. Zatem jazda do roboty!! | |||
~jaca | P. S. -jeżdziłem na F | |||
~BoSS | Śmieszy mnie jedno. Kierowcy teraz narzekają na zarobki i wq ich głupich pał szef jak będzie miał większe koszty a wiadomo ze system 2/1 przynosi DUŻO większe koszta to zapłaci im wiecej. Gdzie logika? Wq mnie to durnie zamiast 6 z przodu będziecie teraz miec max 4 bo stratę będzie trzeba jakos wyrównać. Dziękuje za uwagę | |||
~jaca | zerwało mi neta. Zawsze 2/1. A żaby to lenie! | |||
~g@pa | Bosss ales ty małostkowy, rozumiem że sam nie powozisz siedząc miesiąc w żelazie?? | |||
~BoSS | Puchatek wówczas nie będziemy konkurencyjni wiec niemiec da ładunek niemcowi, francuz da francuzowi a belg belgowi. Zostanie nam robic krajowke wiec tysiące kierowców na bruk i do szparagów. Jak tego chcecie to już teraz możecie na szparagi lecieć bo niedługo i tam sie praca skończy. | |||
~Robię Tu Wietnam | BoSS. Ciebie może wiele rzeczy śmieszyć. Są tacy u ktorych usmiech pojawia się po kiwnięciu paluszkiem. Oczywiscie masz prawo do takich reakcji, ale... Ale nie bardzo rozumiesz, że nie pisałem o systemie 2/1. Pokaż mi gdzie taki system podalem. Napisałem o zjeździe po dwoch tygodniach, ale nie na tydzień. Wystarczy na trzy dni aby dziecko poznawalo tatę, że to tata, a nie wujek :) Matematyka nie kłamie. W sumie dwa razy po dwa tygodnie, to te samo 4, a dwa razy po trzy dni zjazdu, to to samo 1. Tak wiec nie musi to mieć wpływu na zarobki. Poza tym idąc twoim tokiem rozumowania, to Francuzi powinni rwać sobie wlosy z glowy z powodu tego, że polski przewoźnik trochę mniej zarobi. Dobre, ale mało śmieszne hehehehe. I zanim znowu napiszesz coś rownie mądrego jak to wyżej to postaraj się sobie odpowiedzieć na pytanie w moim tekście wyżej. Jak myslisz, które? Uruchom szare komórki. Chyba, że jesteś pracodawcą oferującym system pracy 5/1 czy podobne. Wtedy moja prosba o komórki ( szare) nie jest aktualna. | |||
~BoSS | G@pa nie po to sie uczyłem i ryzykowalem zeby siedzieć w żelastwie. Dla zbyt wielu ludzi jestem zywicielem i szkoda by ich mi po prostu było. | |||
~jaca | sztrejk to był dobry dopóki Chinole się nie obudziły | |||
szkoti66
| panowie francuzi dbają tylko o swój rynek chcą podnieść koszty transportu przez wyrównanie socjalu lub wykonywanie pauzy 45h poza autem... nikt nie martwi się polskim kierowcą... część firm padnie a my będziemy jeździć jeszcze za mniejsze pieniądze bo szef będzie miał kilku chętnych na jedno miejsce to jeszcze bardziej będzie nas gnoił, sprawa druga jeżeli będziemy musieli spać po hotelach lub auto będzie musiało zjechać za grosze do kraju to też będziemy zarabiać mniej bo trzeba będzie starty wyrównać a gdzie najłatwiej??? kierowcy uciąć !!! a po trzecie jako polscy kierowcy mamy co innego na papierze co innego w portfelu możemy zarabiać na papierze tyle co francuzi a do kieszeni max. 1/3 tego... | |||
~jaca | ~BoSS-a Ty taki altruista jesteś? Pochwal się-jak na grillu-weekend w końcu- co i jak. | |||
~BoSS | Sajgonku widać ze bladego pojęcia o kosztach w transporcie nie masz. Jak myślisz czemu sa systemy 3/1 czy 4/1? Nie dlatego bo szef nie chce zeby dziecko kierowcy nie poznalo i robi na złość bo przecież po 2 tyg na weekend może Kiero zjechać i wyjdzie wq Ciebie to samo. Chodzi o stawki jakie sa w imporcie czy eksporcie a sa mizerne wiec często dokładają do interesu na powrotach czy wywozach zeby odrobić straty na zachodzie. | |||
szkoti66
| a po drugie lepsze 1100-1500 euro niż 100euro zasiłku... | |||
~g@pa | Bosss męczysz ucho!! Nie u ciebie to u żaby na chleb zarobimy. Problem i sens twego przekazu zgoła odminny... ; ; ; co ty miszczu wafelkowy zrobisz?? Jak rodzine wykarmisz?? Konkurencja w twym zawodzie wyuczonym chlebem nie karmiła?? Powodzenia zatem | |||
~c+e | Koniec koczownictwa. Dobrze że Europa jest różnorodna. Viva la France. Pracować trzeba umieć. Francuzi nauczą dzikusów z DziadTransów jak się pracuje | |||
~postronny | Osobiscie wole zjechac po trzech tyg. i tydzien posiedzieć w domu niż co dwa tyg. tylko na weekend. | |||
visitors
| BoSS - nie panikuj. na poczatku rzecz jasna wiele firm polski padnie. i dobrze. potem rynek sam sie wyklaruje i stawki w pl beda zblizone do zachodnich ( stawki frachtow, nie zarobkow kierowcow ) suma sumarum, deficyt pokryje konsument. | |||
~c+e | gazówki pójdą na złom a przewoźnicy-nieuki do pośredniaka. Tam gdzie ich miejsce | |||
visitors
| c+e (2014-06-07 10:38:50) Koniec koczownictwa. Dobrze że Europa jest różnorodna. Viva la France. Pracować trzeba umieć. Francuzi nauczą dzikusów z DziadTransów jak się pracuj jak? jak wyzej napisalem - przepis zabrania odbierania odpoczynkow regularnych w kabinie, ale nie zabrania odbierania ich w namiocie obok auta | |||
~pocztowy:) | ale nie zabrania odbierania ich w namiocie obok auta_____to posypią się mandaty za koczowanie obok auta, motyw???___zagrożeni e bezpieczeństwa, środowiska, dewastacja terenów zielonych na parkingach_____polic ja zachodnia już coś wymyśli:) | |||
~pocztowy:) | Mogą dowalić nawet żebractwo które to jest zabronione w cywilizowanych krajach:) | |||
~pks poland | Nie należy bać się normalności. W domu opłacam prąd, gaz, wodę to dlaczego mam z tego nie korzystać? Koniec ze staniem w weekendy na śmierdzących parkingach. Popieram Francję dwoma rękami. | |||
~Robię Tu Wietnam | BoSS. Znowu błądzisz. Ja doskonale wiem, że kabotaż z Francji do Niemiec jest z jednego km bardziej opłacalny od frachtu z np Francji do Polski. I właśnie dlatego te tzw dziadtransy trzymają auta i kierowcę po 5 tyg na przerzutach. Ty nie rozumiesz tego, że calkiem slusznie Francuza to malo obchodzi bowiem jak pisałem to normalne i pozytywne, że rząd dba o swoich obywateli, a nie obywateli cudzego panstwa ( czytaj obcych dziadtransów) Dalej nie rozumiesz tego, że gdyby nagle w Polsce pojawiło się 50 % calego tabory Francji i by po naszym kraju zaczeli stosować kabotaż, to byś byl jednym z pierwszych, ktorzy by oczekiwali od rażdu reakcji. Ekonomia też rządzi się swoimi prawami. Tak wiec jesli jakiegoś dziadtransa nie stać na pewne systemy pracy czy formy pracy, to niech zamknie firmę. Kiedy w koncu zrozumiesz, że rząd Francji nie jest od tego aby dbać o interesy polskiego przeowźnika? Chyba, że uważasz iż Tusk poiwnien zwołąć radę ministrow aby dwie noce zastanawiać się nad np. stawkami i sytuacją finansową wlasciciela firmy transportowej w Karlovych Varach :) PPPPPPPP | |||
visitors
| pocztowy - to dostaniesz hamak i bedziesz spal pod naczepa | |||
~g@pa | siema pocztuś!! ktosik vel visitors pargrafem wspomagany umyślił se namioty bez wychodka. Nawożeniem gleby przez polskich kiermanów jakoś zapomniał się zająć | |||
visitors
| gapa - rozumiem ze ty jezdzisz ciezarowka z wychodkiem. oczywiscie | |||
~g@pa | pocztowy nadal czekam na instruktaż, email pusty | |||
szkoti66
| dla nas będzie gorzej... a co ci się łudzą że będzie 2/1 i będzie ok to ich trochę fantazja poniosła jeżeli będzie 2/1 to będziemy i tak siedzieli 3tyg. w kabinie w miesiącu za mniejsze pieniądze czyli. np. jak zarabiamy teraz 5000tys. za system 3/1 to za 2/1 będziemy zarabiali 4000tys. bo zjazdy lub większe koszty zatrudnienia pokryjemy my a nie nasz szef... | |||
~pocztowy:) | Siemka Gapciuś, pracuje nad tym, dzisiaj na nockę idę do tyrki to dopracuje i doślę na Maila:) | |||
~pocztowy:) | pocztowy - to dostaniesz hamak i bedziesz spal pod naczepa ______policj a Cyganów też Goni:) |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.