ID: 146624
6/1 - 6 miesięcy pracy 1 tydzień w domu PRACA B
ID: 146624
ID: 146624
Czy wiecie, że są desperaci co są chętni na taki system...
Czy wiecie, że są desperaci co są chętni na taki system...
~Lufcia*.7.62.129
*.7.62.129
Posty (14)
~Lufcia | jak w temacie... | |||
~Lufcia | nie pracować u dziadów za mniej, nawet na przyuczeniu - niech jadą sami! mówię wam trzeba być konsekwentnym i stanowczym | |||
~Lufcia | na busie za mniej jak 3000zł za system 3/1 | |||
~Jan | A jak z zarbkami | |||
~Łukasz | DASZ MKI 100 TYS ZLOTYCH TRASA POLSKA CHINY I MOGE JEZDZIC CALY ROK | |||
~nowicjusz | ja pojade za 1680 podstawy +30 zł diety / dzień | |||
~kierowca 61 | Nowicjusz, taką płacę przewiduje właśnie Polski system płac. Ktoś tu powinien się leczyć, albo wyzbyć się cynizmu !!! | |||
~misiek EU | Nowicjusz czy cie po, balo za ile ty chcesz jezdzic? | |||
~nowicjusz | a za ile? | |||
~nowicjusz | gdzieś muszę zdobyć doświadczenie a jak powiem że będę jeździł za 3000 podstawy i 40 euro diety to mnie wyśmieją | |||
~nowicjusz | a system maks 3/1 lub 4/2 | |||
~Kiero | 1/1 10 000 netto wszystko na papierze!!! Minimum!!! za mniej nawet nie wsiadam do samochodu. | |||
ZYNUŚ
| Już tego lata – 30 tys. euro kary i rok w więzieniu za kierowcę spędzającego weekend w kabinie Opublikowan e 15 maj, 2014 Kiedy pod koniec lutego (TUTAJ) pisałem o nowym pomyśle francuskich władz, aby bezwzględnie karać za spędzanie weekendów w kabinie, cała sprawa wzbudziła ogromne poruszenie. Nie ma się czemu dziwić, bo plany przewidywały karę nawet 30 tys. euro lub… roku więzienia. Oczywiście wszędzie pojawiało się pytanie – czy Francuzi dopną swego i faktycznie wprowadzą nowe przepisy w życie? Teraz zaś czas na odpowiedź – 30 kwietnia 2014 roku francuski senat przyjął projekt zmian w ustawie o transporcie, który przewiduje właśnie kary za odbywanie 45-godzinnej przerwy w kabinie. Już wkrótce, prawdopodobnie od czerwca lub lipca 2014 roku, pracodawcy będą mieli obowiązek tak organizować pracę swoich kierowców, aby tygodniowe okresy odpoczynku mogły być spędzane poza pojazdem. Jeśli zaś zasada ta zostanie złamana, przedsiębiorcę czeka kara 30 tys. euro oraz roku więzienia. Tej samej kary będzie mógł spodziewać się przewoźnik, który będzie wynagradzał kierowców za ilość przejechanych kilometrów lub przewiezionego ładunku. Co ważne, przy okazji kontroli drogowej kierowca musi przedstawić jak spędził ostatnie 28 dni. W przypadku kontroli drogowej we Francji kierowca będzie musiał więc przedstawić także dokumentację potwierdzającą spędzenie weekendu poza pojazdem. Jeśli takowej nie będzie posiadał, jego szefa będzie czekała dotkliwa kara. Wiele wskazuje na to, że będzie to dotyczyło także weekendów spędzanych w innych krajach! Dlaczego Francuzi zdecydowali się wprowadzić tego typu przepisy? Odpowiedź jest oczywista – w ten sposób chce się zwalczyć nielegalny kabotaż oraz konkurencję ze strony przewoźników przede wszystkim z Europy Środkowo-Wschodniej. Pozostaje jednak pytanie, czy w praktyce nie będzie to oznaczało, że bułgarskie i rumuńskie ciężarówki będą masowo uciekały na weekendy do Holandii lub Niemiec? | |||
~tysięcy | ja chce system 1/6 i 8 z przodu |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.