ID: 145729
rozbicie pauzy na 3+8 a czas pracy kierowcy
ID: 145729
ID: 145729
Witam, kolejne nurtujące mnie pytanie.
O godzinie 19. 00 muszę wyjechać w trasę ponieważ o 21. 30 mam rozładunek w miejscu X.
Po tym rozładunku mam kolejny rozładunek w miejscu Y ale już o godzinie 5. 00. Potem wracam na bazę - ok 3h jazdy. Problem w tym że w tym drugim miejscu mogę czekać 2h a czasami i dłużej. Martwi mnie problem czy nie przekrocze czasu pracy 15h jaki mi przysługuje.
Teoretycznie 15h to czas od 19 - 10 następnego dnia jednakże chciałbym zrobić sobie jakiś zapas w razie problemów z rozładunkiem.
Stąd moje pytanie o rozbicie pauzy na 3+9. Czy jak po pierwszym rozładunku zrobie sobie 3h pauzy np o 23. 00 to czas pracy wydłuży mi się do godziny 13?
czyli.
19-23 jazda i rozładunek
23-02 pauza 3h
02-13 drugi rozładunek i powrót na bazę
13-22 pauza 9h
DOBRZE ROZUMIEM? Te 15h pracy przesunie się wtedy o te 3h w których odpoczywałem.
prosiłbym o w miarę łapatologiczne wytłumaczenie tego:)
pozdrawiam
Witam, kolejne nurtujące mnie pytanie.
O godzinie 19. 00 muszę wyjechać w trasę ponieważ o 21. 30 mam rozładunek w miejscu X.
Po tym rozładunku mam kolejny rozładunek w miejscu Y ale już o godzinie 5. 00. Potem wracam na bazę - ok 3h jazdy. Problem w tym że w tym drugim miejscu mogę czekać 2h a czasami i dłużej. Martwi mnie problem czy nie przekrocze czasu pracy 15h jaki mi przysługuje.
Teoretycznie 15h to czas od 19 - 10 następnego dnia jednakże chciałbym zrobić sobie jakiś zapas w razie problemów z rozładunkiem.
Stąd moje pytanie o rozbicie pauzy na 3+9. Czy jak po pierwszym rozładunku zrobie sobie 3h pauzy np o 23. 00 to czas pracy wydłuży mi się do godziny 13?
czyli.
19-23 jazda i rozładunek
23-02 pauza 3h
02-13 drugi rozładunek i powrót na bazę
13-22 pauza 9h
DOBRZE ROZUMIEM? Te 15h pracy przesunie się wtedy o te 3h w których odpoczywałem.
prosiłbym o w miarę łapatologiczne wytłumaczenie tego:)
pozdrawiam
Posty (82)
LoQ
| jak w temacie... | |||
LoQ
| oczywiście rozbicie pauzy na 3+9 - ale nie widzę edytuj w poście... | 1 | ||
gripen
| przekombinowałeś LoQ. Ty masz się zmieścić z Twoją pauzą w 24h. więc stajesz po 15h maksymalnie. to, że zrobisz w trakcie pracy 3h przerwy pozwoli Ci na koniec zrobić 9h a odpoczynek i tak będziesz miał zaliczony jako regularny. | |||
~Mądry | NIe wydłuży się... max jest 15 godzin od rozpoczęcia pracy do zakończenia. | |||
~ktosik | i to by bylo wszystko na temat | |||
LoQ
| czyli nie ma żadnego "sposobu" by 6-7 godzinny czas oczekiwania na załadunek/rozładunek wliczyć w czas odpoczynku a przez to np przedłużyć sobie czas pracy nawet o 1h... | |||
~ktosik | nie ma mozesz wydluzyc sobie te 7h do 9h ( 3+9 lub jesli mozesz to tylko 9 ) i zaczac nowy okres | |||
~Maciek | wszystko!!! (jazda, młotki, ew. koperta oraz pauza - nawet 3+9) musi się zmieścić w 24 godzinach. czyli wkładasz tarczkę/kartę o 19 i max o 18:59 następnego dnia musisz mieć wykręconą już pauzę. | |||
~magnezs | To sie nazywa polska kombinacja... szkoda slow na takich tempakow... | |||
~magnezs | LoQ, chlopie jach chcesz w takim systemie pracowac, to mam zagadke... policz ile moge razy rozpoczac prace w ciagu tygodnia na przykladzie systemu 3 razy po 9 pauzy, nastepnie po 11 godzin pauzy. Czyli jade 1 godz 9 pauzy, jade 1godz 9 pauzy, jade 1 godz 9 pauzy, potam do konca tyg po 1 godzinie jazdy i pauzy po 11 godzin, to ile razy w ciagu tygodnia rozpoczne cykle???, nadnieniam ze rozpoczynam w poniedzialek o 00. 01 godz | |||
~magnezs | Co za trudne??? | |||
kolec1967
| Możesz zrobić max 6 cykli a potem pauza weekendowa. | |||
~itd | de*il... | |||
kolec1967
| Ale pytałeś o pauzę 3+8 | |||
~xxx | cykli juz nie ma. masz sie zmiescic w 6 dobach pracy | |||
~darass | a co z pracą w porze nocnej??? nikt nie zwraca na to uwagi?? | |||
~Pomocny | Nie. Wszystkie czynnosci kture wykonujesz i wszystkie przerwy, nawet ta dzielona musza sie zmiescic w przeciagu 24h od momentu zakonczenia ostatniego odpoczynku dziennego. Czyli w Twoim przypadku przerwe musisz odebrac do godziny 19 dnia nastepnego. | |||
kolec1967
| Czyli pauza 3+8 jest akceptowana? | |||
~Pomocny | Nie. Musi byc conajmniej 3 plus conajmniej 9 wtedy przerwa bedzie ok. Jak zrobisz 3+8 to Cie policza za skrocona o godzine inspektorzy albo jezeli juz wykorzystales 3 dziewieciogodzinne to policza ze skrociles o 3h ( do regularnego odpoczynku dobowego) | |||
~darass | skoro rozpoczynasz pracę o 19ej to najpóźniej musisz zatrzymać się o godzinie 10ej rano w dniu następnym i 9godzin pauzować | |||
~Pomocny | Dokladnie tak jak pisze darass. O 10 najpozniej musisz zaczac odbierac odpoczynek dobowy | |||
Hesher
| wytlumacze tobie na swoim przykladzie: zaczynam 17:30 jade 4 godziny, potem 21:30 do 22:00 rozpinka BDF i podpinka przyczepą po jeden kontener i pauzunia start 22:00 - 3:00 rano i powrot z miejsca wyjazdu 7:30 no i 9 godzin pauzy do 16:30 czyli jeszcze raz w skrócie 17:30 - 21:30 jazda 4godz 21:30 - 22:00 praca 30min 22:00 - 3:00 pauza 5godz 3:00 - 3:30 praca 30min 3:30 - 7:30 jazda 4godz jest wszystko ok |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.