ID: 144990
Gospodarka pędzi, czy ludzie emigrują, czy... ?
ID: 144990
ID: 144990
Co jest zasługą tak dużej i dynamicznie postępującej dysproporcji pomiędzy ilością ofert pracy a ilością potencjalnych kandydatów na to stanowisko?
Czyżb y nasza oraz globalna gospodarka tak pędziła, że wzrosło zapotrzebowanie na usługi transportowe?
A może, jesteśmy świadkami kolejnej fali emigracyjnej i po prostu "nie ma komu robić w tym biznesie"?
Lub może też, coraz więcej ludzi traci zapał to tego fachu?
Jakie są Wasze spostrzeżenia?
Pozdrawiam
Co jest zasługą tak dużej i dynamicznie postępującej dysproporcji pomiędzy ilością ofert pracy a ilością potencjalnych kandydatów na to stanowisko?
Czyżb y nasza oraz globalna gospodarka tak pędziła, że wzrosło zapotrzebowanie na usługi transportowe?
A może, jesteśmy świadkami kolejnej fali emigracyjnej i po prostu "nie ma komu robić w tym biznesie"?
Lub może też, coraz więcej ludzi traci zapał to tego fachu?
Jakie są Wasze spostrzeżenia?
Pozdrawiam
~Dan*.vm3.cable.virginm.net
*.vm3.cable.virginm.net
Posty (69)
~Dan | jak w temacie... | |||
~maryś | Tak było zawsze. Ludzie od wieków się przemieszczają : za pracą, chlebem, rodziną. | 1 | ||
~Dan | maryś, zgadza się... pomimo, że jestem bywalcem tego forum już ładnych parę lat, to aż takiej dysproporcji między "dam pracę" a "szukam pracy" nie widziałem | |||
Nadul
| zjawisko jak co roku na wiosnę. Zimą będzie odwrotnie | |||
kornel_86
| Obawiam się że grono winy leży po stronie opłat jakie trzeba zrobić zanim stanie się kierowcą zawodowym. Reszta to wpływ tego że ludzie uciekają z kraju najdalej jak się tylko da. Znam sporo ludzi którzy jeździli w kraju i wyjechali. Często większość tras mieli w jednym kierunku i nauczyli się języka / kultury. Tam znaleźli pracę lepiej płatną z lepszym socjalem. Chociaż u nas coraz rzadziej zdarza się płaca minimalna dla kierowcy (nawet na B) bo nikt nie pójdzie do takiej pracy - jak mu się zwróci prawko i kursy? Za granicą z tym nie ma takiego problemu. Kierowca dostanie 1. 800e i żyje sobie spokojnie, zjeżdża na weekendy albo w ogóle pracuje po 8h dziennie. | |||
Starytrucker19
| 1800e to w de by nikt niie jezdzil bo 1500e się zarabia na magazynie wozkim widłowym 2500e netto to minimum z dietami nie słuchajcie lysola sam dostałem kilka ofert 2800e brutto + 24e diety netto i weekendy wolne a w pl jak placa lab firmy 5000na ue lub mnie to nikt nie jeździ a dobre które placa 6-8 to się nie oglaszaja | -3 | ||
kornel_86
| Wiesz, to zależy od doświadczenia ale fakt, 1. 800e to niemiec nie pójdzie robić. Polacy też się szanują za granicą i nie robią za minimalną (na transporcie przynajmniej). | -1 | ||
ese
| kornel_86 (2014-04-30 15:37:55) Obawiam się że grono winy leży po stronie opłat jakie trzeba zrobić zanim stanie się kierowcą zawodowym. - A może "grono" leży w niedouczeniu i powtarzaniu bzdur zasłyszanych na parkingach? | 3 | ||
~Wielki Szu | Pocztowy myśli politycznie. Jak zawsze. |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.