Josephs.ScotBorowiak Properties LtdToll House Properties Ltd

Kierowca śpi w kabinie? Pójdzie do więzienia

ID: 143903


Nocowanie w kabinie pojazdu podczas długiej pauzy weekendowej (pełny odpoczynek tygodniowy co najmniej 45 godzinny) nie jest dozwolone zgodnie z Rozporządzeniem 561/2006.

~etransport.pl

Wątek dotyczy tej informacji prasowej

Posty (419)

~TIR
Widzę, że wielu przygłupów rajcuje się projektem, a to tylko projekt.
Czy ellitta nie widzi różnicy.
~kuntakinte
Lysy pujdzie do ciurmy i bedom mu tam tulejowali otwur!

-1

~\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\ \\\\\
ten projekt to jest juz dawno wdrozony nazywa sie Rozporządzeniem 561/2006.
~Ł ysy
Kuntakinte. Ł ysy nie pójdzie do tiurmy, bo zatrudnia ludzi spędzających weekendy w domu z rodziną. Problem mogą mieć firmy zatrudniające dwunożne zwierzęta kochające psi żywot.
Czy będą problemy? wątpię.
Wzrosną koszty pracy, spadną wynagrodzenia.
Co zrobi kwiat polskiego szoferstwa zatrudniony u zachodniego pana?
~pocztowy:)
Łysy napisaś: "Co zrobi kwiat polskiego szoferstwa zatrudniony u zachodniego pana? "

Będzie jezdził 3/1 i nie będzie musiał kręcić 45 h w Budzie,

Łysy, ty jednak nieustannie jesteś Tempawy Kolo:)
~Ł ysy
pocztowy przygłupie. Jak widać, kwiat polskiego szoferstwa psi los ma zapisany w kodzie genetycznym.
~Ł ysy
Nie wiem czy forumowicze zauważyli zmiany u pocztowego przygłupa.
Przygłup poznał nowy termin / słowo "epicki".
Z uporem przygłupa wciska w miejsca, w ktore nie pasuje.
Przygłupie, prostaku ogarnij się.

2

~pocztowy:)
Łysy Baranie, a ktoż cię poinformował iż jestem praktykujacym kierowcą???

Czy znasz znaczenie słów: Domniemanie, Fakt Autentyczny... ? ??

Zapewne kolo ma problemy z interpretacją faktów i analizą, bazuje na domniemaniu co go całkowice dyskredytuje jako Dyskutanta:)
~pocztowy:)
Co tam Łysiaczku, jak minął tydzień, bo u mnie Doskonale:)
irish_dude
dyskusja, jak zwykle - "na poziomie"... tylko na jakim...

1

~Ł ysy
Mamy nową jakość na forum, "epickiego " przygłupa.
irish_dude
zastanawiam sie, czy ktos tym steruje (mam na mysli przebieg wiekszosci dyskusji). jest jakis temat, kilka zdan, a potem juz tylko plucie jeden na drugiego, wyzwiska, itd, itp. czy tu juz naprawde nie ma normalnych ludzi?

1

irish_dude
wracam z trasy po 2 tygodniach i mysle sobie: zobacze, co tam slychac w Polsce. czytam wiadomosci na O... , czy tam jakims innym portalu i - jak zwykle - gadajace glowy, bla, bla, bla. mysle : dobra, zajrze na etransport, moze tam cos ciekawego. i co? znowu zonk - przerzucanie sie bluzgami - rynsztok.
i jak tu myslec o powrocie do tego pieknego kraju nad Wisla? ??

1

~pocztowy:)
irish_dude, Łysiaczek jest etatowym "pobudzaczem" ruchu na forum, w momentach krytycznych, kiedy spada oglądalność stosuje mechanizmy socjotechniki, taki ma zawód kolo, za wpis ma 0, 11 zł.

Jakoś musi zarabiać na życie:)
irish_dude
no nic, lampka wina na poprawienie nastroju i do lozka (wlasnie minela 3. 00)
pozdrawiam polskich transportowcow z nareszcie wiosennej Kanady :)
~michal
o Ł ysy wrócił z debaty wczorajszej z ese, nie skacowany?
irish_dude
kolego pocztowy. ja tam jestem prosty kiero, nie znam sie na socjotechnice. jest mi tylko cholernie przykro czasem, kiedy tu zagladam, bo chcialbym kiedys wrocic w rodzinne strony, ale jakos ciagle nie widze swiatelka w tunelu, niestety...

2

ese
Czytać prymitywnych wyzwisk sensu nie ma. Gołym okiem widać, że celem jest wyeliminowanie taniej konkurencji ze wschodu przez zwiększenie im kosztów utrzymania podczas pobytu na terenie kraju. Przez co albo muszą żądać stawek zbliżonych do miejscowych, albo wyjechać. W żadnym zaś razie nie ma tu miejsca o dbałość o komfort obcego pracownika/kierowcy.

2

~pocztowy:)
jakos ciagle nie widze swiatelka w tunelu, niestety...

Powiem ci ja też takowego światełka nie widzę, są to konsekwencje transformacji ustrojowej, będziemy najtańszą siłą roboczą w Unii jeszcze długoooooooooooooo:)
~pocztowy:)
Akurat ese bardzo się postarał z powyższym wpisem, całkowicie się zgadzm z szanownym przedmówcą:)
irish_dude
ese - wiadomo, ze nie ma sensu, ale gdzie nie spojrzysz, na jakikolwiek watek - wszedzie to samo. strona nazywa sie etransport, wiec z zalozenia powinni wypowiadac sie tu ludzie zwiazani z transportem, a jak jest - kazdy widzi.
a moze to pan Lysy ma racje? moze faktycznie ten zawod siegnal juz dna?

1

~pocztowy:)
Jednak poprawną postawą moralną podczas wpisywania postów można zarzegnać patologie jaką kreują prymitywni przedstawiciele Dziadtransów:)

Lista takowych przedstawicieli jest długa, Prawda Łysiaczku???

-1

irish_dude
najtansza sila w Unii? moze tak, chociaz ja osobiscie mam troche inne zdanie.
ja mysle, ze jesli ktos sie szanuje, to nie wezmie pracy za marne grosze.
tu jest troche inny system pracy, ale nie ma znaczenia, czy jestes Polakiem, Ukraincem, Pakistanczykiem - stawki w transporcie sa jednakowe dla wszystkich i jakos to sie kreci.

1

~gamzoil
wlasnie chlopaki zamiast pisac na temat to sie gryziecie hehe dziecinnie troche moim skromnym zdaniem. wracajac do tematu napisano ze firma/przewoznik ma ci tak ukladac robote abys weekend byl w domu. wiadomo nie zawsze tak bywa a w moim przypadku to niemozliwe. czy bedzie prikaz spania w hotelach czy innych przybytkach i kto to bedzie egzekwowal bo nie rozumiem tego. francuzy sdbaja o szoferow skoro takie przepisy wprowadzili albo nieciekawie sie przez weekendy dzialo na parkingach hehe
~Ł ysy
Nie zawód sięgnął dna, a ludzie w nim pracujący. Ustawodawca pozwolił przygłupom prowadzić cięzarówki, autobusy, autokary bez żadnego przygotowania. O poziomie pajaców zza kierownicy nie ma co dyskutować. Jest na poziomie ameby.

1

~pocztowy:)
No tak, jak Łysiaczek dostaje popalić, czytaj :brak mu sensownej argumentacji,
to zaczyna się Blokowanko:)

Typowa Patologia na E_T.

-2

~toja
~pocztowy napisałeś "będzie jeździł 3/1 i nie będzie łapał 45h w budzie.
Nie bardzo, 24 h pauzę możesz brać raz na dwa tygodnie. czyli 2/1 jak już. Prościej i taniej jest chyba zjeżdżać co drugi weekend na dom.
irish_dude
Lysy - zgadzam sie. kiedy ja zaczynalem, nie bylo mowy, aby piekarz, murarz, stolarz, czy inny "arz" mogl zostac kierowca "duzego". trzeba bylo najpierw pojezdzic jako pomocnik, nauczyc sie plandeki, pasow, itd. nie bylo nawigacji, smartfonow, tabletow. zeby byc kierowca w transporcie miedzynarodowym, trzeba bylo znac przynajmniej jeden jezyk obcy (sam musialem zdawac egzamin).
a dzisiaj jest tak, ze jak w aucie padnie nawigacja, to niejeden nawet nie za bardzo wie, w jakim kraju jest :)

1

~pocztowy:)
Łysy napisał: "Nie zawód sięgnął dna, a ludzie w nim pracujący. Ustawodawca pozwolił przygłupom prowadzić cięzarówki, autobusy, autokary bez żadnego przygotowania. O poziomie pajaców zza kierownicy nie ma co dyskutować. Jest na poziomie ameby. "

Wynika z powyższego wpisu kolegi Łysego iż brakuje wykwalifikowanych kierowców.
Ciekawe z jakich to powodów mamy Taką Sytuację???
~Ł ysy
" Francuzy " tak dbają o szoferów, że zaczeli budować baraki na bazach. Takie niestety realia Panowie.
Rzeczywiście jesteście współczesnymi niewolnikami w dodatku na własne życzenie.

1

Odpowiedzialność

Novemedia Ltd nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych tutaj ofert, postów i wątków. Osoby zamieszczające treści naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Powyższy adres IP będzie przekazany uprawnionym organom Państwa w przypadku naruszenia prawa. Zastrzegamy sobie prawo do nie publikowania jakichkolwiek treści bez podania przyczyny.

Twój adres IP: 18.119.213.60

Dodaj
Anuluj

Opcje - szybkie linki

Wątki Admina

TOP 20 - przez was wybrane

OSTATNIO KOMENTOWANE

ZOBACZ TEŻ

Zakazy ruchu dla ciężarówek w Europie na rok 2024
trafficban.com
Przepisy kuchni kierowców - do przygotowania w trasie lub przed wyjazdem
Kuchnia kierowcy

Sprawdź dobre parkingi w Europie
Dobry parking

Warunki przejazdu na drogach w Polsce
Drogi w Polsce
Photo by Josh Hild from Pexels