ID: 142984
Zatrudnimy Kierowców CE na przerzuty 6/2
ID: 142984
ID: 142984
Zatrudnimy kierowców z kategorią CE na przerzuty po całej Europie Zachodniej, Skandynawii oraz Wielkiej Brytanii w systemie 6/2.
Wymagania:
- Minimum rok udokumentowanego doświadczenia w transporcie międzynarodowym
- Doświadczenie na zestawach c. s. + naczepa firanka
- Karta Kierowcy
- Podstawowe ADRy
- Niekaralność
- Umiejętność obsługi automatycznej jak i manualnej skrzyni biegów
- Umiejętność efektywnego zarządzania czasem jazdy/pracy
- Wysoka kultura osobista
- Wiek 21-55 lat
- Umiejętność samodzielnego radzenia sobie z problemami w trasie
- Brak przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania zawodu
Oferujemy:
- Pracę na nowym taborze głównie MAN TGX + naczepy firanki Schmitz oraz Krone
- trasy głównie z jednym miejscem załadunku oraz rozładunku
- Dobre karty paliwowe ( brak problemów przy tankowaniach )
- Kontakt z Polskim spedytorem poprzez system telematyczny
- Jazdę zgodnie z normami dotyczącymi czasu pracy i jazdy kierowców
- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
- Motywujące wynagrodzenie podstawa 1680 PLN brutto/ 1242. 20 PLN netto ( na rękę) + dieta 175 PLN/ dzień
- Zmiany kierowców w bliskich Niemczech na koszt firmy
- Terminowe wypłaty podstawa do 5tego każdego miesiąca, diety do 15tego każdego miesiąca
- Większość opłat drogowych pobieranych automatycznie ( kierowca nie traci czasu i nerwów na manualne opłacanie przejazdów)
- Szkolenia BHP, Badania itp.
Zainteresowanych kierowców prosimy o kontakt:
pod numerem komórkowym +48 794 253 282 w godzinach 7:00 - 21:00
oraz mailowo:
rekrutacja. proeko@poczta. fm
PS. Absolwentom " Uniwersytetu Parkingowego" Serdecznie dziękujemy.
Nie zatrudniamy bez doświadczenia !
Zatrudnimy kierowców z kategorią CE na przerzuty po całej Europie Zachodniej, Skandynawii oraz Wielkiej Brytanii w systemie 6/2.
Wymagania:
- Minimum rok udokumentowanego doświadczenia w transporcie międzynarodowym
- Doświadczenie na zestawach c. s. + naczepa firanka
- Karta Kierowcy
- Podstawowe ADRy
- Niekaralność
- Umiejętność obsługi automatycznej jak i manualnej skrzyni biegów
- Umiejętność efektywnego zarządzania czasem jazdy/pracy
- Wysoka kultura osobista
- Wiek 21-55 lat
- Umiejętność samodzielnego radzenia sobie z problemami w trasie
- Brak przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania zawodu
Oferujemy:
- Pracę na nowym taborze głównie MAN TGX + naczepy firanki Schmitz oraz Krone
- trasy głównie z jednym miejscem załadunku oraz rozładunku
- Dobre karty paliwowe ( brak problemów przy tankowaniach )
- Kontakt z Polskim spedytorem poprzez system telematyczny
- Jazdę zgodnie z normami dotyczącymi czasu pracy i jazdy kierowców
- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
- Motywujące wynagrodzenie podstawa 1680 PLN brutto/ 1242. 20 PLN netto ( na rękę) + dieta 175 PLN/ dzień
- Zmiany kierowców w bliskich Niemczech na koszt firmy
- Terminowe wypłaty podstawa do 5tego każdego miesiąca, diety do 15tego każdego miesiąca
- Większość opłat drogowych pobieranych automatycznie ( kierowca nie traci czasu i nerwów na manualne opłacanie przejazdów)
- Szkolenia BHP, Badania itp.
Zainteresowanych kierowców prosimy o kontakt:
pod numerem komórkowym +48 794 253 282 w godzinach 7:00 - 21:00
oraz mailowo:
rekrutacja. proeko@poczta. fm
PS. Absolwentom " Uniwersytetu Parkingowego" Serdecznie dziękujemy.
Nie zatrudniamy bez doświadczenia !
Posty (54)
adriantsl
| jak w temacie... | 2 | ||
Mlodytrucker19
| Nie polecam na kraju to zarobicie 3000zl | |||
Mlodytrucker19
| tutaj bez doswiadczenia nawet nikt nie pojdzie a co dopiero z ahahhahahaha | |||
leon
| Młody... nadal siedzisz na bezrobotnym? | |||
JarekTrucker
| Jak zwykle pełno wymagań, ale nic sensownego nie oferują w zamian. Najniższa podstawa dla kierowcy międzynarodowego? Idźcie szukać na Ukrainę. | |||
chohlik
| hmm... kultura osobista=no niemca nikt na dzien dobry lac nie bedzie chyba... /rok doswiadczenia... no niby wielkich wymagan nie maja... /zreszta kasa takze srednia ale faktycznie skoro placa to dobre i to... jesli robocina jest jakas prosta to dla buraka co robil do tej pory za 3 tysie i go wlasnie wywalili to bedzie nawet okazja... mysle ze nie ma co sie nabijac=miejsca pracy to wazna rzecz jest... | |||
kierowca_z_przypadku
| Dobre karty paliwowe i motywujące wynagrodzenie 1680 brutto (czyli najniższa krajowa jak wszędzie) i 175 zł diety na dzień to jest troszkę ponad 40 Euro, gdzie dieta wynosi teraz 50... Tylko niepoważni ludzie mogą tak napisać ogłoszenie... Do tego 6/2... Robota jak robota... coś w życiu robić trzeba... Ale nie ośmieszajcie się i nie ubierajcie tego w takie słowa, bo nikt nie uwierzy w takie bajki, chyba, ze głupek. | -1 | ||
kierowca_z_przypadku
| Do tego jeszcze szkolenia BHP i badania oferujecie... No naprawdę super goście jesteście... Przecież to jest wymóg przyjęcia pracownika, żeby zrobić szkolenie BHP i badania wstępne. Już od razu mi ta firma śmierdzi, bo próbują kombinować od samego początku | |||
chohlik
| nie niepowazni ludzie kolego tylko przy/*/ska szefa chce sobie do pensji dorobic... wyj/eb/ie nas na pary groszy to jej wpadnie do kieszonki | |||
Sergiej-TG
| kierowca_z_przypadku (2014-03-26 15:50:22) Dobre karty paliwowe i motywujące wynagrodzenie 1680 brutto (czyli najniższa krajowa jak wszędzie) i 175 zł diety na dzień to jest troszkę ponad 40 Euro, gdzie dieta wynosi teraz 50... A gdzie to jest napisane że dieta dla kierowcy wynosi... 50 euro za dzień? | 2 | ||
chohlik
| teraz juz sergiej tak placa=nawet 55 euro plus najnizsza... a jak chcesz taniej to sobie szukaj... szczescia zycze... | -3 | ||
kierowca_z_przypadku
| Sergiej nie wiesz na jakiej podstawie się rozlicza diety w podróżach służbowych i że diety są uzależnione od kraju do którego podróżujuesz i praktycznie na całym zachodzie wynoszą około 50 Euro? | -1 | ||
leon
| chochlik... Ty jesteś tym kierowcą któremu na landówce pod Berlinem zabrakło paliwa? | 1 | ||
leon
| chohlik | |||
Doona
| Od maja wchodzi dyrektywa unijna, ze pracownicy oddelegowani do pracy w innym kraju mają być zatrudnieni na warunkach pracy jakie obowiązują w danym kraju, na zasadzie korzyści wynagrodzenia. Ma być zakaz przyjmowania pracowników na własnej działalności. Pośrednicy którzy nie będzie się stosowali do tego prawa będą ponosili duże kary i będą ścigani na terenie całej unii, nie jak było dotąd, że gdy uciekł do swojego kraju nie ponosił żadnej odpowiedzialności. Sama jestem ciekawa co z tego wyjdzie. | |||
chohlik
| leon-nie, to nie ja... | |||
wokar2
| leon ja jestem tym kierowca co zabraklo mi wahy a co? | 1 | ||
wokar2
| leon chodzi ci o styczen? | |||
chohlik
| -leon-a to o tobie Admin pisze w watku=Admin informuje??? | |||
Czesio
| pracowałem w takim systemie ale za 3000brutto plus 60euro dieta, zrezygnowałem z tej pracy po roku teraz jeżdże dla belga mam lepiej. | 1 | ||
karollo7575
| Doona czy coś więcej na temat tej dyrektywy mozesz podac jakies linki lub gdzie szukac cos na ten temat bo jestem zainteresowany tym tematem dziękuję | |||
drivero
| Ja bym chetnie poszedl, ale nie spełniam wszystkich wymagań... Nie można byc niewiadomo jak pazernym. Co mnie bardzo zastanawia, wiek 21lat i minimum rok doswiadczenia gdzie C+E mozna zrobic w wieku 21, taka mała refleksja... 8miesiecy busikiem jezdziłem (EU), mam C+E, przewoz rzeczy (egzamin za 2tyg) karta do tacho w trakcie wyrabiania, ADR za miesiac. Mam 22 lata. | |||
Sergiej-TG
| ~kierowca, czy to na tej podstawie rozlicza się diety za podróże służbowe? ROZPORZ ĄDZENIE MINISTRA PRACY I POLITYKI SPOŁECZNEJ z dnia 29 stycznia 2013 r. w sprawie należności przysługujących pracownikowi zatrudnionemu w państwowej lub samorządowej jednostce sfery budżetowej z tytułu podróży służbowej | |||
Doona
| karollo, jakieś 3 tyg temu w TVN24 Biznes i Świat mówiła o tym jakaś kobieta, z tego co mówiła to powinno się skończyć wywożenie pracowników do starej unii i zatrudnianie ich na warunkach finansowych z innych krajów. Poszukaj może w w internecie coś o tym znajdziesz. |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.