ID: 140958
WITD: Wyłącznik tachografu
ID: 140958
ID: 140958
W dniu 12 lutego 2014 roku zespół kontrolny WITD w Gdańsku wykonując działania kontrolne w m. Rusocin na autostradzie A1 zatrzymał do kontroli pojazd należący do polskiego przewoźnika, którym wykonywany był krajowy transport drogowy kontenera.
W dniu 12 lutego 2014 roku zespół kontrolny WITD w Gdańsku wykonując działania kontrolne w m. Rusocin na autostradzie A1 zatrzymał do kontroli pojazd należący do polskiego przewoźnika, którym wykonywany był krajowy transport drogowy kontenera.
~etransport.pl
Posty (10)
~lolek297 | to sie nie zmieni, dopuki na kierowce nie zostana nakladane wieksze kary, bo za 2. 000 to szef stwierdzi ze to i tak mu sie to opłaca i mówi kierowcy ze on zapłaci mandat, np 10x2. 000 wtedy przedsiebiorca zastanowi sie dwa razy, czy mu to sie opłaca? | |||
~Pan Prezes | Lolek ma rację, dla kierowcy 20000zł dla przewoźnika 200000. Proszę niech śofery nie mówią, że nie mają wyjścia... podobno tyle pracy jest! | 1 | ||
Jonathan
| Jakie dla kierowcy? Co kierowcy? Dla siefa 200. 000 i napewno dopilnuje i nie pozwoli żeby ktoś użył cukierka. Tyle. | 1 | ||
~olo | Jonathan, jak ma go pilnować??? jezdzić za nim czy jak??? | 1 | ||
~gośc | do cyfrowych tez takie urządzenia montują | |||
kormoran
| tylko karać kierowców a może tak większy nacisk na przewoźników spedycje i wszystkich co ustalają transport bo przecież pies nie ruszy jak * nie da więcej kontroli w firmach i większe kary | |||
~maly | magnes zamiast do impulsatora powinien przylozyc do zakutej mozgownicy i polozyc sie spac moze rano by sie lepiej poczul | |||
~9-ty | Jonathan - ale ty jesteś nieszczęśliwy. | |||
~diabel | Czasem nie rozumiem niektorych kierowcow, ryzykuja tak wiele za tak niewiele, a moze to juz nawyk i nie potrafia inaczej, przeciez sa telefony, staly kontakt ze spedycja czy firma, jak przyjmuje zlecenie to przeciez zaraz widze czy cos jest wykonalne, czy nie, albo ze moze byc tam jakis problem, daje odpowiednie info do mojej firmy i jade nie myslac nawet o zadnym magnesie czy innych cudach techniki. | 1 | ||
~oni wiedza | ITD w Gdansku to jedna wielka porazka w siedzibie pracuja do 15 godz pózniej nikt nie odbiera tel nie wiadomo czemu wiec po godz 15 wszystkie przeładowane auta wyjezdzaja z portu tylko niech nikt mi tu zaraz nie pisze ze na DCT sprawdzaja dowody i nie mozna załadowac ciezkich kontenerów wystarczy wjechac wieczorem na parking DCT i zobaczyc ile stoi porozpinanych naczep łaczonych (tak zwane stonogi) potem jada noca i wczoraj mielismy przykład takiego zestawu rano na barierkach na A1 jadac za takim zestawem wystarczy na stronie portu wpisac nr kontenerów i odrazu wiemy ile wiezie na sobie ITD gdansk to wielka kpina bo gdyby chcieli juz dawno zrobili by z tym porzadek |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.