ID: 140354
Dym z oleju, grzeje się Scania. Pomocy koledzy!!
ID: 140354
ID: 140354
Witam Panowie, prosze pomóżcie mi co to może być, Scania 124l pde 420km euro 2 przebieg 1300000km, panowie wróciłem z trasy silnik pracuje równo ale patrzę na zderzaku od korka tak jak by wyciekał olej i woń oleju czuć, odkęcam korek wlewu ten przy miarce a tam dosyć spora para, dosłownie słychac jak olej się gotuje, tak prędzej nie miałem i na korku osadził się biały osad. Olej jest ok jeżdzę na 15w40, nie wiem co robić boję się że będzie trzeba rozbierać cały silnik. Może mieliście taki przypadek??? dziękuję za normalne odpowiedzi i pomoc, głupie teksty proszę zostawić dla siebie.
Witam Panowie, prosze pomóżcie mi co to może być, Scania 124l pde 420km euro 2 przebieg 1300000km, panowie wróciłem z trasy silnik pracuje równo ale patrzę na zderzaku od korka tak jak by wyciekał olej i woń oleju czuć, odkęcam korek wlewu ten przy miarce a tam dosyć spora para, dosłownie słychac jak olej się gotuje, tak prędzej nie miałem i na korku osadził się biały osad. Olej jest ok jeżdzę na 15w40, nie wiem co robić boję się że będzie trzeba rozbierać cały silnik. Może mieliście taki przypadek??? dziękuję za normalne odpowiedzi i pomoc, głupie teksty proszę zostawić dla siebie.
~Michał - trans*.239.14.143
*.239.14.143
Posty (86)
~qqq | Nie polecam mechaników z Sochaczewa ponieważ sam mieszkam w sochaczewie :). Sochaczew słynie z wymieniaczy klocków tarcz stabilizatorów olejów nic związanego z silnikiem i skrzynią. | |||
~scaniav8 | Michał- trans i co tam wynikło? Jestem sam ciekawy. Miałem przypadek w jedej 400, że trza było blok wymienić bo tak był zeżarty pod głowicą, ale scania miała 2000000 km. Jednak scania v8 nie ma takich problemów | |||
~Tom | jakie wiesci Michal? | |||
~BOSS | Michał, dalej idzie ci dym z *? | -1 | ||
~Tom | Chyba sie Michał bie targnal na zycie przez ten głupi dym co??? | -1 | ||
~slazak | A moze to byla mgla smolenska? I teraz bedzie katastrofa. | -1 | ||
~BOSS | Michałowi szedł dym z dupska a wy sie podnieciliście jak dzieci | -1 | ||
~Michał - trans | Panowie, kazano mi jeszcze jechać dzieje się to samo ale jutro samochód będzie rozbierany, przedmuc*e cały czas, teorii mechanicy maja tyle że mnie tylko głowa boli, najchętniej to jechałbym do samego końca aż stanie i tyle bo awaria tak będzie do robienia i tak a jak rozbiorą górę i dół to zaczną wymyślać co to jest do wymiany, cały czas zastanawiałem sie czy nie jechać ale boję się że za chwile dojdą mi koszty holownika i będzie jeszcze wiećej. Powiem tak! transportu mi się odechciało od razu. a ty Boss jesteś śmieszny i chyba marny z ciebie boss z tyłka to tobie idzie dym, prosiłem o normalne komentarze ale taki inteligenciak jak ty potrafi obrażać tylko anonimowo w internecie lub na cb!!! | 1 | ||
~Michał - trans | zaznacze panowie że płyn z chłodnicy nie ubywa a jednak coś się w środku dzieje bo paruje i na dodatek dmucha. | |||
~Michał - trans | koledzy mechanik powiedział że zrobi to ale z góry za rozkręcenie silnika chce 2500zł czy to trochę nie dużo??? zaznaczam że to nie jest warsztat na działalności czyli faktury mnieć nie będe z tego, w dwa dni chce to zrobić to za godziny liczy jak na serwisie. | |||
~Forest glemp | To jak masz tyle bulic kasy to jedz na serwis scani a nie do brudasa do stodoły. Zrobią raz i bedzie ok. | |||
~Tom | Nie polecalbym takiego mechanika. Pozatym tak sobie mysle... wez mi powiedz czy pomimo tego dymku masz jakies ubytki w plynach? Musisz czegoś dolewac? Olej napewno ci sie nie gotuje w silniku to mało prawdopodobne. Jesli płyny sa w normie i nie mieszają sie -nie ubywaja to nie ma raczej powodów do zmartwień. Dym z korka wlewu oleju czasem widać jesli auto ma przejechane powyżej miliona np jest to związane z nieszczelnoscia, dym /spaliny poprostu przechodzi przez nieszczelne pierścienie. Mało tego - jesli sprawdzalem to na zimnym silniku to para z korka jest naturalna. Poczułes moze spadek mocy? Wyczysc ten korek i dawaj w trasę, kontroluj temp płynu i ciśnienie oleju. Wlales markowy olej? I po jakiego czorta ktos mi punkty ujemne daje??? Nie dość ze człowiek chce pomoc to... a szkoda słów | 1 | ||
~Płk. Burton | Tom dobrze prawi, pierścionki padaczka bo tak przynajmniej mi się objawiało w actrosie mp1. 15w40 to najgorszy syf jaki można zalać do silnika bo to nic innego jak moto doktor... twój poprzednik albo ty załatwiłeś tym silnik... istnieje też teoria zapieczonych pierścieni ale na ile prawdopodobna to ci nie powiem, zawsze możesz zalać chyba nafte do cylindrów na noc i to chyba coś dawało, w każdym razie dowiedz się od kogoś kumatego (NIE ASO) | |||
~Tom | Serwisu tez nie polecam. I jak napisal plk- doktor motor to ktos wlewajac do silnika sobie robi tak samo złe jakby wrzucił garść piachu do motora... to działa krótko i skutki uboczne sa pewno zawsze. | |||
~Tomek | Skoro nie ubywa płynu ciśnienie dobre oleju za dużo nie bierze temp. dobra to może odma na początek i zobaczyć co będzie bo robiony silnik u paproka to gorsza opcja niż brak remontu a wymieniać to każdy mechanik chciałby wszystko bo to kasiorka a na koniec jak będzie coś nie tak to ci będzie walił ściemę że to twoja wina bądż silnik cały czas się układa | |||
~Michał - trans | Tom kolego jeżdze na oleju elf 15w40 więc tak odpowiadajac na twoje pytania ubytku w płynach nie mam, nic mi nie ubywa, jedynie to jak zobaczyłem że dmucha to się wystraszyłem i stad ta moja panika, mam innych mechaników juz którzy kapitalkę zrobiliby za 1500zł ale przeliczyliśmy wszystko itd i doszlismy do wniosku że jak nic wiecej się nie dzieje to mam jechac do bólu bo 6tys zł może na naprawe nie starczyć jak zaczną rozbierać a waidmoe jeżdże dla siebie od wrzesnia ubiegłego roku nie stac mnie na taki remont a wiem że prędzej czy póxniej tak będe musiał to kiedyś zrobić, zastanawiam się jeszcze czy odma może nie być zapchana, w każdym razie na poniedziałek startuję i będe jeździł. znam takich co mają po kilkanaście aut i dopóki nic się nie dzieje co może się stac to jeżdzą do bólu. | |||
~Tom | No i tak zrób. Jakby sie cos działo informuj. Tak pozatym-jest taka strona elektroda. pl tam jakbys założył taki temat to sporo mechanikowwypowiedzi alo by sie na ten temat. Jakby co informuj. Pzdr | |||
TRUCKSCAN
| Michał, jak sobie nie poradzisz zapraszam do nas do warsztatu www. truckscan. pl | |||
~Michał - trans | panowie i co mam powiedzieć... odma przeczyszczona i dmucha dalej czyli wychodzi na to że jednak pierścienie już przepuszczaja i przez to tak sie dzieje, płynu nie bierze olej nigdzie nie wycieka to będe tak jeździł bo juz nic innego mechanikom do głowy nie przychodzi poza wymianą pierścienie i praktycznie całej kapitalki. | |||
~Michał - trans | kolego truckscan jestem z okolic poznania, u nas w tarnowie jest service scania ale wiesz hehehe gdyby mnie było stac na nowa scanie to mógłbym tam zawitać do was ale scania z 99roku już chyba nie wypada bo dla emerytrk miejsce się już skończyło heheh pozdrawiam panowie. | |||
TRUCKSCAN
| Michał, Jestesmy POGWARANCYJNYM warsztatem, pracowaliśmy w Scanii a teraz działamy na swoim. Jesteśmy w Błoniu na starej bazie PKS. podjedź to sprawdzimy | |||
~Karol | Hej, zmien olej 15W40 najlepiej w klasie API CI-4 tez tak miałem jak Ty poszedł silnik - kapitalka. I ważna uwaga jak robisz wymiane, dolewke to zawsze dolewaj ten sam olej ktory juz był w silniku. Nawet litr potrafi zaskoczyc. . Tu masz adres kupuje u nich oleje (70 cieżarówek) i wiem że mam spoko. saab13. 24@poczta. pl | |||
~piotr | Mam podobny przypadek tylko że mi płyn tez ubywa ósmą wali olej wymieszane z płynem chłodnicza olejowa nowa ta membrana od oleju pod rozrząd em nowa głowice planowane uszczelki nowe zaznaczam że to 400. Proszę o rady | |||
~tomco23 | piotr sprezarka sprawdz | |||
~tomco23 | to samo michal | |||
~tomco23 | kiedys mialem tak ze sie skrzynia biegow grzala po kilku kilometrach goraca, rozebralismy retarder, kapitalka skrzynii a okazalo sie na koniec ze durny termostat sie zwiesil | |||
~maly | napisales ze z dmuchawy idzie tylko letnie powietrze wnisoek jest jeden uszczelka pod glowica sie skonczyla podjedz na warsztat lub do gosci ktorzy zajmuja sie glowicami oni maja napewno przyrzad ktorym ci sprawdza czy masz w plynie chlodzacym CO2 i bedzie wiadomo co z uszczelka chociaz jedno wyeliminujesz jak w olej nie idzie to sprawdz czy w plyn nie daje tym bardziej ze "bulgocze" | 1 | ||
~Kamil | To teraz jetem pewien, ze to reklama z tym Revline. | |||
~maro | ostatnio posługuje się nickami: ~Pompkin użyte: 2017-03-13 13:53:36 ~Fukus uż yte: 2017-03-13 13:50:23 ~makumbka użyte: 2017-02-16 16:26:40 Wszyscy o tym samym. Lokowanie produktu może? | |||
~Kamil | Dzieki tej kropki nad i mi brakowalo. |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.