ID: 139448
transport międzynarodowy 3. 5 t
ID: 139448
ID: 139448
witam wszystkich kierowcow
mobilki ja dopiero zaczynam i potrzeboje pomocy rady i wskazowki
-spedycje z jaka nawiazac wspolprace
-auto ktore nadaje sie do transportu miedzynarodowego model marka itd
-ocp ubezpieczalnia chodzi o firme koszt ubezpieczenia i na jaka sume
-karta paliwowa zebym mogl zatankowac w krajach ue jak i na wschodzie
-nawigacj a taka co pomoze dojechac do celu w kazdy zakatek europy i nietylko
-oraz gps
jak rowniez inne rady i wskazowki doswiadczonych kierowcow tak aby ruszyc z miejsca i nie polec na starcie
witam wszystkich kierowcow
mobilki ja dopiero zaczynam i potrzeboje pomocy rady i wskazowki
-spedycje z jaka nawiazac wspolprace
-auto ktore nadaje sie do transportu miedzynarodowego model marka itd
-ocp ubezpieczalnia chodzi o firme koszt ubezpieczenia i na jaka sume
-karta paliwowa zebym mogl zatankowac w krajach ue jak i na wschodzie
-nawigacj a taka co pomoze dojechac do celu w kazdy zakatek europy i nietylko
-oraz gps
jak rowniez inne rady i wskazowki doswiadczonych kierowcow tak aby ruszyc z miejsca i nie polec na starcie
~daron*.209.152.79
*.209.152.79
Posty (18)
~daron | jak w temacie... | |||
~bolesna prawda | Naprawde myslisz, ze ktos ci tu pomoze??? | |||
tataLeona
| Daron życie to nie bajka nie zaczynaj bez nagranej roboty... Lepiej za te pieniądze kup używaną minikoparkę, przyczepkę i hak do auta. Bedziesz pracował kiedy chcesz za 100 zł za godzinę. I dorobisz się szybciej niż na busie. Sam sobie czasem pluje w brodę że zamiast kupić podczołgówę i koparę poszedłem w kolejną chłodnie. Jest średnio a mogło być wyśmienicie widze jak kolega z 2 małymi koparami śmiga nowym oplem i jezdzi na wakcje 2 razy w roku i odzywa się jakaś tam żałość za głupotą za dawnych lat. | |||
~_adams_ | Też się przymierzam do Mastera na kraj. Mam z czego żyć, ale wiem że w tej branży da się zarobić. Trzeba jednak mieć jakiś namiar, żeby auto po zakupie od razu ruszyło. Gadanie że nie warto itp to stek bzdur. Skoro nie warto to dlaczego piszący to nadal jeżdżą i się pogrążają? daron - wejdź w opcje, tam masz wątki główne i jest coś o kartach m. in. Powodzenia! | |||
rafpie
| ... kolego... popieram przedmówce o wątku z koparką.. w 100 procentach. . a tu startując w transporcie bez układów. . nie masz szans.. | |||
~apsik | 1) nie ma dobrej giełda też słabo ale jakoś przeźyjesz jak chociaż "polski" opanujesz 2) kaczka albo eltek jak dla ciebie 3) jak będzie cię stać nagarnitur to pobiegaj 4, 5) jedno i drugie trudne do rozszyfrovvania (chyba, że chatę zastavvisz) | |||
~maly | A ty jezdziles kiedyc wiesz co to za zycie jest? Stres niedospanie przemeczenie no i dla ciebie dodatkowy stres jako wlasciciela tej firmy czy wyzyje czy bede mial na oplaty czy wogule bedzie robota na drugi dzien. zastanow sie dokladnie i nie sluchaj gupot jakie inni opowiadaja za jakie to oni stawki nie jezdza i ile to miesiecznie nie zarabiaja. | |||
~prezes | super spedycja z Berlina jest, Krakowczyk Transport tam udeż | |||
~maly | A jesZcZe jedno z jednym autem i ty jako kiero naprawde nie zarobisz wiele. . wyglada to tak cale tygodnie po za domem jest tak ze stoisz gdzies na koncu europy dzien dwa (opcja optymistyczna zdaza sie w tych dobrych miesiacach w roku ) potem dostaniesz fracht 2000-3000 km i cisniesz bez przerwy bo to sonderfracht i musi byc na czas. Policzyc te godziny poswiecone to nie wiem czy nielepiej isc gdzies do pracy i walic po 12 godzin dziennie i napewno lepiej wyjdziesz na tym... | |||
~prezes | no co ty gadasz, wtedy nie będzie bizneswoman, a tak za rok S-ka i dom z basenem | |||
~maly | Czasy kiedy transportowcy jezdzili S klasami to byl poczatek lat 90 teraz szanujacy sie transportowiec to jezdzi pick-ap albo SUV np. Amarok, Audi Q, BMW X, a najlepsza opcja to mieciu GL. ale to juz musie byc naprawde zarobiony. | |||
szybkibus
| Tylko zapomnieliście o jednym... ze każdy kiedyś zaczynał i nie od razu miał 20-busów... FAKT jest taki ze jednemu się uda drugiemu nie.. jak to w każdym biznesie... | |||
~Adolf | Dlaczego wszyscy sądzą, że na transporcie nie trzeba się znać i ktoś kto nie ma absolutnie żadnego pojęcia i rozeznania ładuje się do branży, a później płacz i lament, że się nie opłaca, że spedycja wywaliła go w kosmos. | |||
~driver | Witam. panowie posiadam fiata ducato takiego do transportu euro palet oraz własną działalność no która ze tak powiem ma zastój i nie bardzo mam dochód. Czytywałem już wasze forum i wiem ze na bank ktoś z was miał takie dylematy jak ja zastanawiam się czy da radę jakoś się wbić bez znajomość w rynek transportu? morze macie jakieś rady porady jak to zorganizować. Chciałbym na początek zacząć od Polski jak to jest można tak sie jakoś umówić ze spedycjami. na frachty trzeba mieć licencje a jak w UE w Niemczech trzeba notować czas pracy, wykupywać karty na drogi pomożecie?? napiszcie jak wygląda prac od strony formalnej a i ile można wyciągnąć na mc pozdrawiam | |||
~forumowyIdiota | bus nowy - rata jakieś 2500-3500tyś używany 1500-2000, oc za auto plus ubezpieczenie ocp - bez tego raczej nikt z tobą nie będzie rozmawiał za rok odrazu jakieś 5-7tyś, paliwo na miesiąc jakieś 7-10tys - kasa za robotę dopiero po 60 dniach, timo czy trans dla nowych firm nie dostępne na start bus plus jakieś 40-50tyś w gotówce o księgowych, podatkach zuzasch i innych wydatkach nie wspominam, jak nie ma chodów z robota to i dobry kalkulator nie pomoże... kalkulator w dłoń i 10 razy liczyć a jak jesteś twardy to próbuj heheh albo się uda albo za 10 miechów będziesz ogłaszał się oddam lizing w dobrej cenie... | |||
~forumowyIdiota | a jeszcze jedno jak zakładasz kolejny wątek w temacie busów a nie umiesz poradzić sobie z wyszukiwarka to co będzie dalej??? temat wałkowany na et od kilkunastu dobrych miesięcy i dzięki wyszukiwarce można wiele dowiedzieć się ciekawych rzeczy | |||
~forumowyIdiota | ale po co... za kilka dni jak bedzie bus pod domem założy się watek - jak znaleść robote na busa | |||
~Jakub | panowie ale piszecie bzdury kogo by się nie zapytał w tym temacie to nie opłaca się, dokładam do firmy, nie płacą spedycje itd. a coraz więcej busików na drogach PL i UE i głównie w kredycie. Jeżdżę w firmie i mój pracodawca mówi nam jak napisałem a żyje na wysokim poziomie i pracuje w domu. Zadacie zaraz pytanie więc dlaczego ja nie mam jeszcze takiej firmy już odpowiadam : nie mam tyle kapitału a naprawdę nie jest potrzebne bardzo dużo ale trzeba mieć jeśli jeden bus to potrzebne na start ok 80 tyś PLN i spokojnie wystarczy na ruszenie. |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.