ID: 138216
system 2/2 - za ile?
ID: 138216
ID: 138216
Witam Kolegów. Ile można zarobić w systemie 2/2? Wiem że zależy od umowy, ale chodzi mi o przeciętne wynagrodzenie.
Witam Kolegów. Ile można zarobić w systemie 2/2? Wiem że zależy od umowy, ale chodzi mi o przeciętne wynagrodzenie.
~general1822*.dynamic.mm.pl
*.dynamic.mm.pl
Posty (659)
~mlody | witam jest robota w stagecoach? i jak z angielskim jak w ogole wyglada rekrutacja szkolenie itp i co najwazniejsze ile placa i ile h mozna robic w tyg? | |||
~gosc | są firmy gdzie placą 6 z przodu w systemie3/1 | |||
~Conchita Wurst | Food Tankers Polska. System 3/1. Zarobki 7000. Hivien Ukraińskich, co daje 3500zł. | |||
~Przewoźnik | U nas jest ponad 6 za 3/1. Jednak jest problem - odsiew plew. | |||
busiarz123
| Na budowę nieroby. | |||
~i6nakraju | 14 trasa 2-3 dom i znow 7000-9000zltyle mamy w spzoo zarobki w pl wyrownuja sie do zarobokow kierowcow z de panowie jeszcze troche i kazdy bedzie mial 2000e w pl | |||
~BMW750i | dalem ogloszenie 4500 na 3/1 ciezka miedzynarodowka, telefon zaplonol) | |||
~BMW750i | 500 tel dziennie | |||
~Kierowca_z_ckz | Kraj to min 4000 i weekendy w domu - ale tez zaden szal... chyba ze w tyg tez w domu to za 3500 mozna siadac.. I uwierzcie mi wystarczy dobrze poszukac.. | |||
~Kierowca_z_ckz | Albo postawic sie tzw panu psiewoznikowi... | |||
~Helwet | BMW, dałbyś 3000zł i nie byłoby mniej telefonów. A wsród nich licytacja kto za jeszcze mniej pojedzie. | |||
zeusik6
| Witam! Szukam firm jeżdzących 2tyg/2tyg. Dwóch kierowców na jedno auto. Może ktoś zna takie firmy? | |||
~KLP | zeusik - skąd jesteś? | |||
~Rysiek | Każda firma weźmie duet na system 2/2 | |||
~marek | ta zawołaj 7 tys bo nie będziesz jezdził | |||
~dobly | marek a nie lepiej od razu 10 tys??po co sie rozdrabniac?? | |||
~byly nievolnik | hehe Bmw 750 ja mam 100 tel. dziennie czy aby nie chciał u nich pracować i 1 pytanie czy aby nie zamało oferujemy, 500 to może masz ale od przyszłych kierowców czyli ci co zrobili prawo jazdy i w trasie byli ale na 1 trasz to egzamin bierz takich i powodzenia, znajac życie dlatego tak mało płacisz bo robisz rezerwe na mandaty ale jest mala zmiana za duzo przegieć i do widzenia z koncesją | |||
~byly nievolnik | a sorry zapomniałem zamiast BMW7350 JA MAM SYRENA 105L jak wiesz co oznacza to L, a teraz czas do pracy domowej lub do obory opcje wybierz sobie sam :) | |||
zeusik6
| KLP - Podlasie tu mieszkam. Gdzie jestem w stanie dojechać do pracy raz na miesiąc to inna sprawa. Znasz jakieś firmy pracujące w tym systemie? Drogi Marku nie chce tyle zarabiać bo zglupieje a m tez inne wartości niż praca czy pieniądze w życiu. Stąd ten system. Rysiek - bardzo proszę Mazowsze Podlasie Warmia mazury Pomorskie. Proszę o nazwy firmy jeżdżące takim systemem. Nie mam kolegi by móc robić zmiany. Pieniądze nie duże w porównaniu z 4/1 ale jak będę miał dziecko to przynajmniej będę widział jak dorasta. Pozdrawiam | 1 | ||
zeusik6
| Z tego co policzylem to minusy dla pracodawcy przy systemie 4/1 potrzeba na cztery zestawy pięciu kierowców w systemie 2/2 potrzeba ośmiu kierowców. Przy systemie 3/1 6 kierowców. Plusy systemu 2/2 -dwóch kierowców na auto, większa dbałość o auto - w systemie dwutygodniowym za każdym razem możliwość skrócenia pauzy tygodniowej do 24 godzin -po dwóch tygodniach większa motywacja do pracy aniżeli po odpoczynku tygodniowym | |||
zeusik6
| Lub odpoczynku weekendowym - niektóre firmy robią kółka w tygodniu i 45h w domu i rura w trasę | |||
zeusik6
| Udany duet auto nie stoi a jeździ a skoro jeździ - zarabia. Nie zawsze w 4/11 idzie wykorzystać auto w 100procentach. Gdyby nie ograniczenie 90 godzin pracy w ciągu okresu 2tyg ten system byłby na pierwszym miejscu u pracodawców | |||
jacek-kuba
| W normalnej Polskiej firmie-chociaż tych normalnych jest coraz mniej ok 4tys zł | |||
zeusik6
| 2tys za tydzień pracy? Musi być naprawdę dobra firma poza tym trzeba zauważyć że pracodawca ponosi koszt składek nawet od płacy minimalnej dla dwóch kierowców. Jest jeszcze inna opcja ale z taką się jeszcze nie sport kątem. System 1tyg/1tyg dwóch kierowców. Samochód w ciągu tygodnia może być wykorzystany przez 54 godz co daje w ciągu 4tyg 216 godzin jazdy. W przypadku 4/1 czas pracy kierowcy 180 godzin max. Problem jest jeden częste podmiany i jazda na bazę za granicą a to też koszta. No ale wróćmy do tematu system 2/2. Kto zna firmy jeżdżące takim systemem? | |||
~Rysiek | Te co ja znam nie oferują szału, połowa podstawy z kasy firmy a druga to zminusowane diety badz km co finalnie daje 3-3, 5 max | |||
~Zeusik6 | Znasz firmy z okolic podlaskie Mazowsze Warmia pomorze? | |||
~Rysiek | W dolnośląskim tak jest, a najbardziej to się opłaca być skoczkiem w małej firmie (max3 auta) brać podstawę co miesiąc i do tego jakieś kółko zrobić i masz 3tyg wolnego i 2, 5 w kieszeni | |||
~gość | Załóżcie d e b i l e firmy z systemem 1 / 3. | |||
~Zeusik6 | Co Ci gościu nie pasuje? Ze człowiek chce zarobić ale nie kosztem rodziny swoich zainteresowań pasji odpoczynku? W Twoim mniemaniu kierowca ma budę do spania ma tyrac i nie prosić o zapłatę? | |||
~sdx | Panowie u nas w firmie lata się w 2 systemach - 1 system 2/1 - 2400brutto / 45euro diety i system 2/2 minimalna krajowa i 3500-4000tys. na rękę. w każdym systemie kilka dodatków do wypłaty. |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.